אם יש בעלי מקצוע שעובדים עם המון ניירת, הרי שאלה רואי החשבון. שלל דו"חות ומסמכים שהם צריכים להדפיס, לתייק בקלסרים, לשלוח ועוד. אישורי מאזן, דו"חות רווח והפסד, הכנסות והוצאות, דו"חות כספיים ועוד. בנוסף בכל הליך בירוקרטי נדרשת הגשת מסמכים לרשויות השונות על ידי רוא"ח ולעיתים הם אף נתקלים בבעיות תפעוליות כגון פיזור ואבדן מסמכים במשרד.

קומסיין מציגה את "מאזן Online" המאפשרת לרואי החשבון לעבור לתהליכי עבודה דיגיטליים.
בזכות התוכנה, רואי החשבון נהנים מיכולות חתימה דיגיטלית המקנה להם אפשרות להגשת מסמכים לרשויות השונות בתהליכים מקוונים, הפקת אישורים דיגיטליים, חתימה דיגיטלית וצמצום הסיכון התפעולי בניהול נייר פיזי. התוכנה מאפשרת ריכוז מסמכים שמחכים לחתימה על גבי מסך אחד, תהליכי חתימה שונים: אישית, מספר נמענים, מקוונת, הפצה, יכולת להוספת שדות מילוי מסוגים שונים ושדות חתימה ועוד. 

כל מסמך החתום בחתימה אלקטרונית של קומסיין, יוכר על ידי רשות המסים ובכל מחשב בארץ ובעולם. קומסיין הינה החברה היחידה בישראל המוכרת כגורם מאשר לפי eIDAS, התקינה האירופית המתקדמת בעולם. משמעות הדבר היא שהתעודות הדיגיטליות המאושרות של קומסיין קבילות בכל מדינות אירופה.ֿ

קומסיין היא החברה היחידה בישראל שאושרה כשרת שורש אמין ברמה בינלאומית במגוון מערכות הפעלה. עם הקמת סניפים באירופה, קומסיין תהיה ספק הפתרונות לחתימה הדיגיטלית המוביל באירופה. סל מוצרי המערכות חתימה של קומסיין, כולל את המוצרים Signer-1 ו-WeSign, שמאושרים על ידי הרשויות האירופיות, והפורטל המאובטח לחתימה מרחוק שלה הוא מוצר מוביל בישראל.

זאב שטח, מנכ"ל חברת קומסיין: "מאזן אונליין" ו"נדל"ן אונליין" הינם פתרונות דיגיטליים לרו"ח ועו"ד עבור החתמת הלקוחות שלהם במשרד וחיסכון בניירת. הטאבלט עצמו כולל התוכנה הוא ייצור עצמי של קומסיין ובקרוב נציג פ'יתרון לגופי הרפואה המתקדמת שיכלול אפשרות לבדיקות מרחוק באמצעות הטאבלט.

תגובות

להשאיר תגובה