"היום מתחילים דיאטה" – מי מאתנו לא אמר את המשפט הזה , ולא מעט פעמים בחייו.לא משנה איזו דיאטה ניסיתם עד היום , רובן ככל הנראה היו דלות שומן ועתירות פחמימות כי "אחרת תישארו ללא אנרגיה".

ד"ר מריאלה גלאנט , אנדוקרינולוגית מומחית לטיפול בסוכרת  למעלה מ -20 שנה, ומייסדת מרכז גלאנט לקידום מודעות לבריאות מטבולית, יש בשורה מרעישה שהופכת מהיסוד את פירמידת המזון ומטפלת בשורש הבעיה- שינוי תזונתי!

'אינסולין' מתקשר לרובנו כמושג השייך לחולי סוכרת, אך האמת היא שאנו יכולים להסתובב שנים עם אינסולין גבוה לפני שנחלה בסוכרת- ומבלי שנדע מכך בכלל.

כאשר אנו צורכים הרבה פחמימות הגוף שלנו מייצר עודף של אינסולין, אשר מונע שימוש במאגרי האנרגיה שלנו. בעקבות זאת, הגוף מאותת לנו שהוא זקוק למזון. אלו אומנם איתותים מדומים, אך זה גורם לנו לתחושה שלא משנה כמה אכלנו אנחנו עדיין נשארים רעבים.
וזהו רק קצה הקרחון, אינסולין גבוה מוביל גם לעלייה ברמות הסוכר בדם, להתפתחות של מחלת הסכרת, ולמגוון מחלות מטבוליות נוספות, כגון : השמנת יתר, יתר לחץ דם, הפרעה באיזון השומנים בדם, שבץ , התקפי לב ואף למחלות אוטואימוניות, לאלצהיימר ועוד.

לכן כל מה שצריך הוא לגרום לגוף לייצר כמה שפחות אינסולין והשתמש באנרגיה ממאגרי השומן ! זו בדיוק הבשורה המדעית עליה נשענת השיטה המהפכנית של ד"ר מריאלה גלאנט המוצעת במרכז גלאנט- טיפול רפואי ותזונתי, המבוסס על דיאטה קטוגנית. תזונה אשר שמה דגש על מזונות מהחי, לצד שמנים טובים וצמצום בצריכת פחמימות.

תזונה זו מסייעת לאיזון רמות האינסולין בגוף , לשיפור מהיר ברמות הסוכר, לירידה במשקל, להפחתה בתחושת הרעב ולשיפור ניכר בעוד מגוון מדדים מטבוליים המעניקים אורח חיים בריא ובריאות מטבולית מיטבית.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

במילים אחרות: התזונה היא הבסיס להכל- לתזונה יש השפעה מכרעת על מירב המחלות הכרוניות , וכאשר מסתמכים רק על תרופות ללא שינוי מהותי בגורם הבעיה, לאורך זמן הבעיה רק תלך ותחריף. תרופות לא יכולות לשמש כמקור הטיפול היחיד.

מרכז גלאנט מציע תכנית מקיפה שתספק לכם את כל התמיכה הדרושה על מנת לעשות שינוי משמעותי בבריאות ולהתמיד בו. התכנית כוללת ליווי צמוד של מגוון אנשי מקצוע, גישה בלעדית לתוכן עיוני, ושילוב כלי ניטור מתקדמים.

הצוות מורכב מרופאה מומחית, דיאטנית קלינית, ומדריך מלווה כאשר לאורך התהליך נערכות פגישות רציפות עם הצוות המלווה.

בנוסף, קיימת גישה ישירה לכל אנשי המקצוע לקבלת מענה שוטף לכל שאלה, בכל זמן.

חשוב לציין! ניתן לקבל החזר עבור ביקור אצל רופאות המרפאה דרך ביטוחים פרטיים

לפרטים נוספים על השיטה ולהרשמה לתוכנית:

מרכז גלאנט, ברודצקי 43, תל-אביב (מאחורי קניון רמת-אביב כניסה א, קומה 4)

טלפון: 03-7208533

 

 

 

תגובות

להשאיר תגובה