ברכה בדיוור ישיר

במשך השנה פוקדים מיליוני יהודים קברי צדיקים, משתטחים על קבריהם ומבקשים ברכה, אולם במרבית המקרים, בשל תור ארוך וצורך בקשרים אישיים, נאלצים המגיעים להמתין ימים ואף חודשים כדי לזכות בפגישה אישית וברכה מהרבנים/המקובלים –לרוב באמצעותם של 'השליחים' המשמשים אנשי קשר.

למניעת הטרחה וקיצור התהליך הארוך, נוסדה האפליקציה "תיקון", בה מציעים מייסדיה לחסוך את זמן ההמתנה, לחסוך את השימוש בשליחים ולזכות בברכה אישית ומתועדת – היישר מהמקומות הקדושים ומהרבנים והמקובלים באופן אישי וישיר – באמצעות המכשיר הסלולרי.

בהסכם התקשרות ראשון מסוגו, שנחתם בין אפליקציית "תיקון" לבין ראשי המוסדות להנצחת הבבא סאלי, יוכל הקהל לקבל באמצעות האפליקציה "תיקון" ,ברכה או תפילה אישית – אותה יבצע האדמו"ר ברוך אביחצירא, העומד בראש המוסדות ואשר הוכתר על-ידי אביו הבבא סאלי, כממשיך דרכו. הברכה או התפילה המבוקשת  תבוצע היישר מהציון הקדוש בנתיבות.

חלק מהשירות, הנחשב בעולם היהודי-תורני כמהפכה טכנולוגית של ממש, תתועד הברכה, כולל אזכור שמם המלא של המבקש בשלוש צורות לבחירה: בפתק (פתק חתום ע"י האדמו"ר ברוך אביחצירא), באודיו (קולו של האדמו"ר המברך את המבקש) או בווידאו (סרטון של האדמו"ר אביחצירא מברך את המבקש). באופן ישיר לנייד.

"אפליקציית 'תיקון' נותנת מענה לכל יהודי שמבקש שיתפללו עבורו כמעט בכל אתר קדוש בישראל. באפליקציה הנוחה לתפעול ניתן לבקש ברכה אישית בכל אחד מהאתרים המחוברים ל'תיקון' ועל-ידי גדולי המקובלים והרבנים" אומר איציק סודרי, מיזמי האפליקציה ומוסיף "כי מדובר במהפכה של ממש ומתן אפשרות לכל יהודי, בכל מקום בעולם, לזכות בברכה".

לראשונה חברו יחדיו כל הגופים הרשמיים, המייצגים את המקומות הקדושים לאפליקציה אחת- בה ניתן לבחור את סוג הברכה או התפילה האישית, את הרב שיברך ואפילו… את המקום הקדוש בו תיערך התפילה. הברכה או התפילה, כולל אזכור שמם של המבקשים, יישלחו באופן ישיר למכשיר הטלפון הנייד.

ברשימת המקומות הקדושים והרבנים המברכים ברכה אישית נמצאים האדמו"ר רבי ברוך אביחצירא שליט"א העומד בנשיאות המוסדות ע"ש בבא סאלי בנתיבות, רבני קבר רבי מאיר בעל הנס, הכותל המערבי, קבר רחל, מערת המכפלה, עמוקה, רבי שמעון בר יוחאי , הצדיק משטפנשט ועוד…

מבקשי הברכות והתפילות אשר תרמו מכספם סכום השווה לכל נפש לאחד המוסדות או העמותות , יקבלו קבלה המוכרת לצרכי מס לפי סעיף 46.

לנוחיותכם קישור להורדת האפליקציה www.tikkun.co.il או חפשו "תיקון" בחנות האפליקציות.

תגובות

להשאיר תגובה