החל מהיום, מומחי א.א.ג מהמרכז הרפואי א.ר.ם מעניקים ייעוץ רפואי אישי אונליין בווידאו, למקרים דחופים ובעיות כרוניות בתחומם

זקוקים להתייעצות עם מומחה בנושא אף אוזן גרון, ראש צוואר פה ולסתות, אנדוקרינולוגיה, אלרגולוגיה, אונקולוגיה של הראש והצוואר? לאור המצב ועל מנת למנוע חשיפת הציבור לסיכון מיותר, המרכז הרפואי א.ר.ם המאגד 20 רופאים מומחים בתחומים אלה, פתח שירות ייעוץ אישי אונליין בווידאו, למקרים דחופים, עזרה ראשונה ובעיות כרוניות בא.א.ג. 

היות וכל הניתוחים האלקטיביים נדחו גם ברפואה הפרטית, היעוצים מרחוק עשויים להקל ולו במעט על העומס שיהיה כאשר אפשר יהיה לחזור לשגרה, עומס שגם בימים כתיקונם הוא רב.

מיומנות הרופאים מאפשרת להם לדעת, במקרים רבים, לאילו מטופלים ניתן לתת פתרון על ידי יעוץ בפגישת וידאו, ומה מחייב בדיקה פיזיקלית. הרופא יעריך האם יש צורך ממשי לבדיקה פיזיקלית דחופה או שניתן לדחות אותה לימי השגרה. 

שירות א.ר.ם אונליין מיועד למספר מקרים:

  • להתייעצות עם הרופא בנושאי א.א.ג, ראש צוואר פה ולסתות, אנדוקרינולוגיה, אלרגולוגיה, אונקולוגיה של הראש והצוואר. לדוגמא דלקות אוזניים חוזרות, ירידה בשמיעה, גושים בחלל הפה, בעיות במפרק הלסת, גידול בבלוטת המגן ועוד.
  • לביקורת ולמעקב רפואי.
  • לקבלת יעוץ ברפואה משלימה – במרכז א.ר.ם קיימת פעילות של רפואה משלימה מותאמת א.א.ג, כחלק מהתמיכה הכוללנית אותה אנו מציעים בשגרה. זאת כיוון שאנו מאמינים גדולים בחיבור שבין גוף לנפש. מעבר להקלה ופתרונות לבעיות בתחום א.א.ג, רפואה משלימה חשובה מאוד בימים של לחץ ושינוי באורח החיים, ויכולה לתמוך רבות, גם בשיחה מרחוק – בבירור פרטני על הקשיים או הבעיה, ובמתן עצות מותאמות אישית לסובלים – כחלק מהשירות ועד לתום תקופת המשבר, הייעוץ מוענק כשירות בעלות של 60 ₪ בלבד.  

ניתן לתאם תור לייעוץ אונליין טלפונית במספר 072-3942614 או באמצעות טופס 'צור קשר' באתר האינטרנט של א.ר.ם https://www.aram-ent.co.il/. המתאמת הרפואית תיצור קשר ישיר לתיאום סופי של התור ובמעמד זה: ישלח קישור – אליו יש לשלוח את בדיקות הדימות – CT/MRI, יינתן מייל לשליחת תוצאות בדיקות ואבחונים שונים המגיעים בקבצי Word/PDF וישלח קישור לפגישת הייעוץ שבאפליקציה.

בטרם השיחה, יעבור הרופא על המסמכים הרפואיים אשר ישלחו מראש (אם ישנם כאלה), ובמהלך השיחה, יוכל להתרשם ממצבו הרפואי של המטופל באמצעות שיחה אישית ותשאול רפואי, שלעיתים קרובות יכולים להספיק. בסוף פגישת הייעוץ יינתנו המלצה ו/או מרשם ובמידת הצורך הפניה לבדיקות או למיון. במקרים בהם יתרשם הרופא כי יש צורך בבדיקה פיזיקלית בתחום התמחותו, יזמן את החולה למרפאה. בתום השיחה, הרופא ישלח אל המטופל באי-מייל את סיכום הייעוץ, המלצותיו, הפניות המשכיות ומרשם תרופתי, בהתאם לצורך.

השירות הינו פרטי ותעריפי השירות תלויים ברופא המטפל ובכפוף להסכמים עם קופות החולים וחברות הביטוח. לאור המצב ומתוך התחשבות בציבור המטופלים, תעריפי השירות נמוכים בכ30%, בהשוואה לתור פרטי רגיל. מטופלים השייכים לקופ"ח מכבי וברשותם ביטוח מכבי כסף/זהב/שלי: התשלום עבור הייעוץ הינו 100 ₪. במידה ויידרש ייעוץ ובדיקה נוספת במרפאה, עלותה תהיה 200 ₪. מטופלים פרטיים: עלות הייעוץ תימסר במעמד קביעת הייעוץ. אם יש פוליסת ביטוח פרטי, ובכפוף לה, ניתן לקבל החזר מחברת הביטוח. יעוץ פרטי אינו מזכה בהחזר תשלום ע"י קופות החולים. 

סיכום הייעוץ הרפואי, כמו גם הבדיקות שיועלו למערכת הינם מאובטחים ברמת אבטחה גבוהה ומוגנים באמצעים הקפדניים ביותר.יחד עם זאת, פנייה לשירות המקוון באמצעות האינטרנט  עלולה להיות חשופה לחדירות או למתקפות סייבר.

תגובות

להשאיר תגובה