לא משאירים את הקשישים לבד-חברת תיגבור מציבה את האזרחים הוותיקים בקהילה בעדיפות ראשונה

 תגבור הקימה צוות פעולה ייעודי אשר עוקב אחר ההנחיות המשתנות מספקת יותר מזון ותרופות

חברת תגבור הקימה צוות פעולה ייעודי אשר עוקב אחר ההנחיות המשתנות ומרחיבה את סל השירותים אשר יכולים לסייע לרווחת האזרחים הוותיקים:

  1. חברי הקהילות התומכות, בימים אלו נמצאים בקשר דו שבועי עם אבות הקהילה והרכזות החברתיות על מנת לבדוק מה שלומם, מה רמת מפלס החרדה שהם חשים בעקבות המצב ומהם הצרכים המידיים של חברי הקהילה כגון: הבאת תרופות, קניית מוצרי מזון ותיקונים דחופים וזאת תוך כדי הקפדה על הנחיות משרד הבריאות.

חברת תיגבור מפעילה ומנהלת קהילות תומכות לאזרחים ותיקים ולנכים משנת 2000, כיום מפעילה החברה  למעלה מ- 70 קהילות תומכות ברחבי הארץ המספקות שירות לכ- 10,000 בתי אב.  הצוות המיומן של הקהילה התומכת כולל  אב/אם קהילה, עובד/ת סוציאלי/ת או רכז/ת חברתית /ומרכז/ת תוכנית.  הצוות דואג לצרכי חברי הקהילה ומספק את השירותים הדרושים  בסביבת המגורים .

  1. בית החולים הסיעודי שלנו, "משכנות זהב", מציע פתרון לקשישים סיעודיים שנמצאים בביתם והם אינם חולים ו/או חשודים כנשאים או חולים והמשפחה רוצה לתקופה זו לבודד (והקשיש עצמו אינו נושא את הנגיף) אותם – משכנות זהב תקלוט במסגרת פרטית/ או זכאות מ. הבריאות לתקופה שהמשפחה תרצה – על בסיס מקום פנוי כמובן.
  2. אנו בקשר רציף ותדיר עם מקבלי חוק הסיעוד שלנו, משפחותיהם והמטפלות ודואגים לשלומם.
  3. קשישים עריריים או קשישים ללא מערכת תמיכה, נמצאים אצלנו בעדיפות ראשונה , השירות מתועדף לקשישים סיעודיים ו/או כאלו ללא מערכת תמיכה.

קבוצת תיגבור הינה חברה ארצית, ציבורית ובינלאומית המתמחה בשירותי סיעוד, כוח אדם, גיוס, השמה, שרותי שמירה ואבטחה, ושירותי מיקור חוץ. החברה מפעילה 40 סניפים ברחבי הארץ, הפועלים בארבע אזורים אשכולות: צפון, מרכז, ירושלים ודרום.

 

תגובות

להשאיר תגובה