דר' לריסה ברק משיקה את "MAGIC TOUCH UP"

מרפאת האסתטיקה המצליחה של ד"ר לריסה ברק בת"א מרחיבה את פעילותה ומשיקה את "MAGIC TOUCH UP", מרכז חדש המרכז מגוון רחב של טיפולי יופי וטיפולים במגע מהמתקדמים בעולם. הכל מתבצע ע"י נבחרת מנצחת של מטפלים ואנשי מקצוע מובילים בתחומם שנבחרו בקפידה, וזאת על מנת להעשיר את טווח הפתרונות האסתטיים המקצועיים הניתנים בקליניקה ולהעניק ללקוחות את כל שירותי היופי והאסתטיקה תחת קורת גג אחת.

להלן פירוט הטיפולים החדשים :

טיפולי פנים מבית ז'רמן דה קפוצ'יניGERNAINE-DE-CAPUCCINI-

 ג'רמן דה קפוצ'יני הינו מותג ספרדי בעל מוניטין וניסיון עשיר של מעל 55 שנה. מותג הדוגל בחדשנות, מקצועיות וטיפולים ברמה אחרת. מוצריו משווקים ב-84 מדינות בעולם בספאים ובמכונים היוקרתיים בעולם, כגון: ספא הבריאות של איוונקה טרמפ בוושינגטון.

 עיסוי קובידו יפני לפנים

עיסוי קובידו (עיסוי יפני) משלב טכניקות ייחודיות ועתיקות העובדות על שרירי הפנים והמחשוף באמצעות גירוי עצבי המחזק את טונוס השרירים. מלכות הקיסר ביפן היו נוהגות לקבל את העיסוי לתחזוק הפנים והנפש. אורך הטיפול כ-45 דק'.

 טיפול פנים + עיסוי קובידו יפני– טיפול לחיזוק ומיצוק עור הפנים עם אפקט ליפטינג בשילוב עיסוי קובידו יפני העובד על שרירי הפנים והמחשוף ומביא לחוויה טיפולית ולתוצאות כבר בטיפול הראשוני. אורך הטיפול כשעה.

 טיפול יופי עם אפקט זוהר מיידי (לאירוע )

טיפול מפנק הנותן זוהר וליפטינג לפנים, הכולל החדרת אמפולה ומסכה ממצקת. אורך הטיפול כ-40 דק'.

טיפול פנים ממריץ ויטמין C

מחדש ומאזן ומונע הזדקנות העור. מומלץ לעור עייף וחסר חיוניות. הטיפול כולל פילינג והחדרת אמפולה ויטמין C בריכוז גבוה ומסכה ויטמין C. טיפול מפנק המקנה עור ממוצק וזוהר. אורך הטיפול כ-40 דק'.

חליפת לימפודרינאז'

חליפת לימפודרינאז' היא חליפה הנלבשת על הגוף לצורך ניקוי לימפתי וניקוי רעלים. מסייעת לטיפול בצלוליט ושיפור קצב חילוף החומרים של הגוף. טיפול מומלץ מאוד לאנשים שעומדים הרבה על הרגליים. אורך הטיפול כ15 דק' ומומלץ כחלק מסדרה של 4-6 טיפולים.

 טיפולים במגע

יניר בלאסן מטפל בכיר במגע ואקופונקטורה מסורתית בוגר מכללת רידמן עם ניסיון טיפולי מעל 12 שנים, מעניק עיסויים טיפוליים ורפלקסולוגיה ברמה ובסטנדרטיים הגבוהים ביותר. בנוסף, מציע סדרת טיפולים בדיקור סיני להפסקת עישון והרזיה.

עיסוי detox
עיסוי שמחזק ומזרז את תהליך ניקוי הרעלים הטבעי של הגוף. עיסוי טיפולי נעים שנע עם הזרימה הטבעית של הגוף ומעודד את חומרי הריפוי הטבעיים של הגוף לטפל בעצמו בעזרת תנועות ארוכות עם הידיים והאמות באיטיות ובקצב הנשימה. טיפול ייחודי לרובד הפיזי, הנפשי והרוחני.

עיסוי רקמות עמוק
עיסוי שמתמקד ברקמות העמוקות בגוף. הטיפול מתאים לכולם ובמיוחד למי שאוהב עיסוי עמוק וחזק. מומלץ מאוד לכל מי שסובל מכאבים כרוניים, כאבים בשרירים, תפיסויות חוזרות ונשנות, כאב גב וצוואר, ספורטאים ומביני עניין.

רפלקסולוגיה
אחת השיטות העתיקות ביותר ברפואה ההוליסטית. שיטה שמאבחנת ומטפלת בבעיות בגוף ובנפש דרך כף הרגל. תורת ההשתקפות של הגוף כולו על כל רבדיו בכף הרגל הוכיחה את עצמה כיעילה באינספור בעיות פיזיות ונפשיות.

איפור קבוע

איפור קבוע יבוצע ע"י אמנית בתחום האיפור הקבוע וקוסמטיקאית בכירה בעלת ניסיון עשיר, המתמחה בשיקום העור ובמגוון טיפולי קוסמטיקה.

איפור קבוע הוא מקרו פיגמנטציה- החדרת פיגמנט צבע לעור אשר נועד להדגיש תווי פנים תוך יצירת מראה טבעי ועדין. האיפור הקבוע מעניק פתרון אידיאלי לנשים המבקשות מראה טבעי ומטופח תמידית לאורך זמן וללא מאמץ. האיפור מדגיש ומחדד תווים קיימים או מטשטש פגמים לא רצויים כגון: גבות דלילות, עיניים נפולות, שפתיים דקות, מילוי קרחות ועוד.

איפור מקצועי מבית Karina. D

נקודת מכירה של מותג האיפור האיכותי אשר את מוצריו ניתן היה להשיג עד היום רק אצל קוסמטיקאיות מורשות בלבד. כל מוצרי האיפור עם פורמולה ייחודית ובלעדית ל- karina.d. מוצרים המכילים חומרים פעילים המביאים לתוצאות מדהימות ומיועדים לשימוש יומיומי כגון: מייק אפ עם אפקט מתיחה על בסיס סרום ממצק, סרום מתיחה המכיל פפטידים המונעים הזדקנות של העור ומפחיתים קמטים ועוד.

סיגל רווה – תוספות שיער

סיגל רווה, בעלת המותג VIOLSECRET , יבואנית ויצרנית תוספות שיער בוטיק תציע הארכות והשלמות שיער איכותיות בהתאמה אישית לשיער קצר, ארוך, חלק ומתולתל.

 ד"ר לריסה ברק רופאה מומחית שעוסקת ברפואה אסתטית ובטיפולים מתקדמים לשימור ושיפור מראה הפנים והגוף ללא התערבות כירורגית. לד"ר ברק מעל שלושים שנות ניסיון כרופאה וכ- 20 שנות ניסיון ברפואה אסתטית בהן היא ניצבת בחוד החנית של מיטב הטכנולוגיות האסתטיות המתקדמות בעולם. בין לקוחותיה אנשי בידור, דוגמניות אנשי עסקים מובילים ועוד.

מרפאות ד"ר לריסה ברק:סניף תל אביב + מרכז "MAGIC TOUCH UP"- הרכבת 58, 03-5668331, 052-6967373

סניף זיכרון יעקב – המייסדים 18 (מדרחוב) 052-6382121, 04-6293790.

www.dr-barak.co.il

טניה מחין דר לריסה ברק ואילן קורן

תגובות

להשאיר תגובה