אוזניות: לא מה שחשבתם

האביב הגיע עם הפריחות והימים היפים שמתחממים, וכבר אין סיבות טובות להישאר בבית ולהזניח את הכושר והחיטוב. נהפוך הוא, יש סיבות מצוינות לעלות על האופניים או לצאת לריצה וליהנות מחוויה מושלמת עם המוזיקה שאתם אוהבים. אם כבר התחלתם להתחמם חשוב שתכירו מספר חידושים מרעננים בתחום אוזניות הספורט. גולת הכותרת – גם אוזניות וגם מוניטור לפעימות הלב

בשנים האחרונות אנו רואים התפתחות מרשימה בתחום הלבוש החכם ובעיקר בתחום ביגוד הספורט שמנטר מדדים פיזיולוגיים. המהפכה לא פסחה על אוזניות הספורט וכיום ניתן למצוא מוצרים שעומדים בקדמת החזית הטכנולוגית כמו SoundSport Pulse של חברת BOSE. אלו הן אוזניות בלוטות' אלחוטיות שמהוות גם מוניטור לקצב פעימות הלב, עם חיישן מובנה המעביר את הנתונים לאפליקציות תומכות שמסייע מאוד בייעול האימון. מדובר במילה האחרונה בתחום שטומנת בחובה עוד מספר שיפורים מעולים ונוחים להפליא:

  • כפי שאמרנו, האוזניות מגיעות עם קישוריות אלחוטית בלוטות' (בלי חוטים!) תוך שיוך אוטומאטי לסמארטפונים ולנגנים תומכים אחרים באמצעות מגע.
  • יש להן עיצוב יפהפה עם גימורים מקסימים וכן כפתורי בקרה מובנים המקנים שליטה נוחה מאוד בסמארטפון, עם מעבר קל בין שירים וביצוע שיחות טלפון גם במהלך רכיבה או ריצה.
  • אולי הכי חשוב הוא הצליל העוצמתי, המאוזן והטבעי שממלא אתכם באנרגיות והופך גם אימונים קשים לקלים, אך זאת מבלי להתנתק מהסביבה החיצונית ולהסתכן בעת הריצה או הדיווש. אגב, מתאמי הסיליקון המיוחדים שומרים על תנוחה אופטימאלית באוזניים גם בפעילויות הספורטיביות הנמרצות ביותר, ומקנים לכם חופש פעולה מלא.
  • האוזניות עמידות בפני זיעה ובכל תנאי מזג האוויר, אפילו אם תופס אתכם המלקוש במהלך פעילות בחוץ. בתוך כך, סוללת הליתיום החדשנית נותנת לכם עד 5 שעות פעולה בין טעינות, כך שאין סיכוי שתיגמר לכם ההנאה באמצע האימון.

די לתירוצים!

אולי כבר יש לכם לבוש חכם או שאינכם בטוחים שאתם זקוקים לו, אבל מה שבטוח הוא שקיימות עוד אוזניות ספורט מעולות שיחסלו לכם את התירוצים להתייבש על הכורסא. דוגמא נאה לכך הן אוזניות SOUNDSPORT WIRELESS של BOSE שלא כוללות ניטור מדדים אך מספקות לכם במחיר נוח פתרון מעולה. גם כאן מדובר באוזניות אלחוטיות בלוטות' בתפעול מגע, בלי חוטים שיכולים להסתבך ולהתעופף, שמתאימות לכל מכשירי אנדרואיד ואפל. סוללת הליתיום שלהן יכולה לספק אפילו 6 שעות עבודה בלי טעינות כך שגם אם שכחתם לטעון אותן בשניים שלושה אימונים תמשיכו ליהנות מאיכות אודיו מושלמת. מלבד זאת, הן מגיעות עם המון הפתעות כמו אפליקציה ייעודית לניהול ממשקי המוזיקה שלכם, מתאמי סיליקון מיוחדים ממש כמו בדגם הקודם, שלט למענה לשיחות ושליטה על שירים, ומיקרופון מובנה שמאפשר לבצע שיחות בשיא הנוחות.

חשמל נטו תמונה 2

אוזניות חוטיות – לא פריט נוסטלגי!

נכון, אוזניות ספורט אלחוטיות לוקחות את הנוחות צעד גדול קדימה, אך אין בכך לומר שנס לחם של החוטיות. לרבים מאיתנו אין בעיה להסתדר עם שני חוטים דקיקים ובדרך כלל גם יש יתרון מבחינת העלויות. אכן, מי שמוכן לוותר על התענוג ימצא במחיר ממש סביר מוצרים שאינם נופלים במאום מהמקבילים האלחוטיים, כמו למשל אוזניות IN-EAR מדגם SOUNDSPORT. חדי העין שביניכם אולי זיהו שמדובר בדיוק באותו הדגם כמו הקודם (רק עם חוטים), כך שהוא מציע את כל היתרונות: חופש תנועה ופעולה מרבי, איכות סאונד מעולה, עמידות בזיעה ובכל תנאי מסג האוויר, ביצוע קל ונוח מאוד של שיחות, תאימות לאנדרואיד ואייפון, אחריות לשנה וגם גימורים בצבעים שונים, 3 כיסויים להחלפה, נרתיק נשיאה וקליפס לבגד.

עכשיו, כשיש כל כך הרבה סיבות לצאת מהבית אל פריחות האביב, כל שנותר לעשות הוא להתרשם משלל אוזניות הספורט בחנויות האינטרנט המובחרות ולהזמין און ליין את המוצר ששבה את ליבכם.

לפרטים נוספים היכנסו לחשמל נטו

1 תגובה

להשאיר תגובה