ליל הסדר כבר ממש מעבר לפינה ואיתו ארוחת החג החשובה שכוללת שלל הכנות וימים בלתי נגמרים בעבודה על הסירים במטבח. המסעדות נערכות בהתאם והנה כמה אופציות :

במעדניית רביביה וסיליה בקניון G צמרת מציעה את הדרך הקלה לארוחה החג עם תפריט מיוחד לרגל חג הפסח. במקום ניתן לקנות ארוחת פסח מראשיתה ועד סופה.בין המנות הראשונות המוצעות בתפריט: מרק עוף צח, כבד קצוץ מסורתי, חציל קלוי עם יוגורט ורוטב עגבניות פיקנטי, קרפצ'ו בקר עם סלט של שעועית רחבה, רוקט ופרמזן וסלמון מעושן עם סלט מלפפונים ושמיר. המנות העיקריות המוצעות במקום לארוחת החג כוללות: פילה דניס עם שמן זית ( 2 פילטים) ולימון, פילה סלמון בהדרים (200 גרם), שוקי עוף אפויים עם בצל וצימוקים ( 6 יחידות), שניצל בקמח מצה (200 גרם), נתח רוסטביף עם רוטב של חרדל ושמנת, ביף בורגיניון ( נתחי בשר בקר ברוטב יין אדום, שאלוט ופיטריות), צלי בקר עם ערמונים, אוסבוקו טלה בבישול איטי עם ציר בקר וירקות שורש, פילה בקר עם רוטב יין אדום ובצלי שאלוט (200 גרם) וירקות בקארי בחלב קוקוס. בין הסלטים שיעשירו את שולחן החג ומוצעים במקום: סלט ירוק של מבחר חסות עם אגסים, שקדים קלויים בויניגרט, סלט ארטישוק עם עלים ירוקים, רוקט בצל סגול, שרי, פלפל ירוק חריף וגבינת מנצ'גו, סלט טונה, סלט ביצים, סלט קולסלאו, סלט תפו"א וקוויאר חצילים. מחירים: ראשונות: 20-50 ₪ לאדם, עיקריות: 48-68 ₪ לאדם, תוספות: 20 ₪ לאדם,קינוחים: 6-280 ₪

צילום יחצ (1)

סדר לא כשר רמדה אוליבייה נצרת

מלון רמדה אוליבייה נצרת אשר חרת על דגלו אירוח אוריינטלי מודרני וקירוב לבבות בין יהודים וערבים, יערוך ליל סדר לא כשר. שף המלון ראמי אבו ליל יגיש תפריט נצרתי עשיר במנות מקומיות: שרימפס ברוטב לימון ושום, צלעות כבש, מקלובה, סנייה, ממולאים מהשוק המקומי, מבחר תוספות, מאפים ולחמים ולקינוח כנאפה תוצרת בית. למעוניינים בעריכת סדר, יעמיד המלון צלחת ברכות החג, יין לקידוש, הגדות ושולחן פרטי כי אצלנו מכבדים את כולם. 30.3  החל מ18:00 . מלון רמדה אוליבייה נצרת. דרך הציונות 29 נצרת.,180 ₪ לאדם.

מנת חג רמדה נצרת סעיד קאליש

טבעוני, צמחוני, ומה שבינהם- noon

מסעדת NOON מציגה תפריט מיוחד לפסח, המסעדה תהיה כשרה ופתוחה בימי חול המועד ומציעה מגוון מנות מיוחדות ללא גלוטן. התפריט כולל מנות דגים, מנות טבעוניות ומנות חלביות.בין המנות ניתן למצוא קיש תרד על בסיס של קמח תירס עם גבינות מלוחות ותרד, כדורי טופו על סאטה בוטנים מוגש עם אורז בצד, תבשיל קארי מסמאן תאילנדי עם טופו, בצל ותפוחי אדמה מוגש עם אורז בצד, קבב דג לברק ברוטב הודי מוגש עם אורז בצד ועוד.ניתן להזמין משלוחים באתר המסעדה –www.noon.org.il

NOON צילום- אנטולי מיכאלו , קבבוני דג לברק ברוטב הודי

סדר חגיגי במסעדת אבראג' ביפו העתיקה

מסעדת אבראג' בכיכר קדומים 6 ביפו העתיקה, מזמינה אתכם לחגוג איתה את ליל הסדר עם תפריט חגיגי, במחיר של 300 ₪ לאדם. הארוחה מוגשת עם מים ומיצים בקנקנים, בליווי יינות לבנים ואדומים, שמפניית קווה ולמברוסקו. מנות ראשונות: מרק עוף צח עם קניידלך מסורתיים, כבד קצוץ קלאסי, דג אמנון בבישול מרוקאי פיקנטי/גפילטע פיש וחזרת, מבחר סלטי עדות מידי השף: סלט ירקות ערבי, סלט סלק, סלט גזר מרוקאי, סלט חצילים קלויים, סלט מטבוחה, סלט פלפלים קלויים, חציל בלדי בטחינה, סלט אוליביה. מנות ביניים: סלט פטריות מוקפצות, ארטישוק ממולא בבשר עגל. מנות עיקריות: פילה סלמון נורבגי אפוי בתנור ברוטב מיסו, ג’ינג’ר ותפוז, שוק טלה בתנור, נתחי עגל בשזיפים ופירות יבשים, עוף ממולא באורז, צנוברים שקדים והפתעות. לקטנטנים: שניצלונים בקמח מצה. מנות אחרונות: פלטת קינוחי בית ומבחר מפירות העונה, לצד קנקני תה יפואי וקפה אסלי. (טל.  03-5244445).

שני 44

פסח וויטנאמי וכשר בק-פה האנוי-

הוויטנאמית המדוברת ק-פה האנוי בכיכר רבין מציעה בפסח תפריט וויטנאמי עם נגיעות צרפתיות כשר לפסח. כל מאפי המסעדה יבוססו בפסח על קמח אורז והתפריט יכלול פירוט האם המנה כוללת קטניות או לאו למקפידים: סלט סייגון – גזר, כרוב, נענע, נבטים, כוסברה, בוטנים ושומשום. 39 ₪. כולל קטניות; סלט פפאיה ויאטנמי – מנגו ירוק, פפאיה, פרח בננה, לובייה תאילנדית,אצות היג'יקי ובוטנים ברוטב צ'ילי, שום, פיש סוס וליים. 39 ₪; סלט מלפפונים -פטריות פונגוס, אצות וואקמה, עוף ברוטב סויה וחומץ תפוחים. קטניות 42 ₪;סלט פומלה- פומלה, נענע, בזיליקום, כוסברה, בצל ירוק וסגול, נבטים, קשיו, פיש סוס, ליים, צ'ילי ושום. 52 ₪ ; מרק פו בו -קונסומה ויאטנמי מסורתי בבישול ארוך בניחוח כוכב אניס, קינמון, ליקריץ והל, ירקות ועלים טריים, פרוסות סינטה, מח עצם, אטריות אורז וכוסברה. 68 ₪; נודלס – נודלס בעבודת-יד בקרמל פלפלים קמבודי ,צ'או-צ'או, נענע, ג'ינג'ר ובצל ירוק. קטניות. (עוף  66 ₪ ; טופו 61 ₪; צ'יקן פפר – פרגית על הגריל, פלפלים מעושנים, קשיו ויאטנמי, פלפל קמבודי ירוק, וקרמל סצ'ואן. מוגש עם אורז יסמין. קטניות. 79 ₪; חריימה קארי -תבשיל עגבניות, פלפלים, קארי שהכנו לבד. דלעת צלויה , חומוס, חלב קוקוס וכוסברה.מוגש עם אורז יסמין. בר ים על הפלאנצ'ה. קטניות. 74 ₪; סינטה ויאטנמית – 150 גר' סינטה עגלה טטאקי, שעועית ירוקה צלויה על הגריל, רוטב שום וצ'ילי וסטיקי רייס עטוף בדף אורז. 129 ₪.

מנות כשרות חפסח ק-פה האנוי צילום תמוז רחמן

מימונה ים תיכונית בראיסה

שף אורי לוי מהראיסה בשוק הפשפשים יקדם את פני הפסח במסיבת פסח שתיערך החל מצהרי חג הפסח (31.3 החל מהשעה 13:00 ) . בערב המימונה תהפוך הראיסה לארמון מרוקאי ויוגשו מופלטות; ממתקים ומאפים מרוקאיים, לצד די.ג'יי ומוזיקת לייב מרוקאית.

פסח מרוקאי ומימונה באווה סאפי

המרוקאית הלוהטת של תל אביב תפעל השנה במשך כל חול המועד ותציע תפריט מרוקאי כשר לפסח.בנוסף, תוכלו השנה, בהזמנה של מינימום 5 ימים מראש להזמין ארוחות/מנות מוכנות לליל הסדר וערב חג שני. למשל:  טחינת הר ברכה- 10 ₪ ל-100 גר', סחקא אריסה מרוקאית 10 ₪ לקופסא; פלפל שרוף על הגריל 8 ₪ ל-100 גר'; מטבוחה של סוליקה 12 ₪ ל-100 גר; מרק ירקות/שעועית 16 ₪ לליטר ,קישוא ממולא בשר אורז ועשבי תיבול/פלפל ממולא 19 ₪ ליחידה; אסאדו עגל בבישול ארוך/צלי כתף בבישול ארוך/לחי עגל בחומוס בבישול ארוך 29 ₪ ל-100 גר; מלבי ע"ב קרם קוקוס 12 ₪ ליחידה.

מימונה- גם השנה תערוך אווה סאפי את חגיגת המימונה המסורתית (החל מהשעה 21:00) שתכלול להקת נגנים מרוקאית, עמדה מיוחדת בה יוכנו מופלטות לעיני כל, ממתקים מיוחדים ,עוגיות ותה.

צלם סולל פקיאל אוסובוקו טלה אווה סאפי

מחלבת – שירת הרועים

מחלבת שירת רועים הקימה את בית לגבינות שנולד מתוך הצורך והרצון לאפשר ביקור לזוגות, משפחות וקבוצות להגיע ללמוד על תהליך הייצור, לטעום מגבינות המחלבה, להזמין מתפריט המקום ובו מנות ייחודיות המבוססות על גבינות המחלבה, בשילובים קולינריים לא שגרתיים וליהנות מנוף גלילי.במהלך חופשת הפסח המחלבה תהיה פתוחה 9 ימים ברצף באווירה שמחה וחגיגית.תפריט בית לגבינות הותאם לפסח עם מבחר מנות הבית שלנו כמו קישים, פסטות, סלטים עשירים, פלטות מגבינות המחלבה וילווה במצות ולחם כשר לפסח.

Studio Session-097-Edit

תפריט כשר ברשת בורגרס בר

ברשת ההמבורגרים הכשרה בורגרס בר יפעלו 10 סניפים  שיציעו תפריט כשר לפסח.  רשימת הסניפים שיפעלו בפסח הם: שמאי, יפו, מחנה יהודה, הרובע היהודי – ירושלים , ראשון לציון, עזריאלי תל אביב, אשדוד,  אילת ביג,  אילת פנינה,  מודיעין עזריאלי. בתפריט הפסח ניתן למצוא את מירב התפריט במתכונת פסח כשרה http://www.burgersbar.co.il/

burgers bar35490_small

ארוחת ערב חג- זויה גריל בר

מסעדת הגריל והבשרים המצליחה ״זויה גריל-בר״ שבנתניה, מזמינה את הקהל לבוא ולחגוג בה את ליל הסדר עם תפריט חגיגי לפסח 2018 ארוחת ליל הסדר תיערך בתאריך 30 במרץ והיא כוללת:

קערת סדר מסורתית עם מצות והגדות של פסח שילוו כל שולחן חגיגי ויינות קברנה סוביניון ושרדונה מסדרת הר של יקב תבור, ושתיה קלה, לפתיחת הארוחה תוגש מנת מרק עוף ביתי עם קניידלך לכל סועד ומבחר מנות ראשונות קלאסיות: כבד קצוץ קלאסי, גפילטע-פיש וממרח חזרת, דג אמנון בבישול מרוקאי פיקנטי וסט סלטי הבית עם מגוון סלטים מיוחדים שביניהם; חציל בטחינה, סלט עגבניות חריפות, סלט טבולה, סלט גרגר נחלים ועוד. בגזרת המנות עיקריות: פילה סלמון נורבגי אפוי בתנור ברוטב מיסו, ג׳ינג׳ר ותפוז; שוק טלה בתנור; נתחי עגל בשזיפים ופירות יבשים; עוף ממולא באורז צנוברים ושקדים את הארוחה ילוו מבחר תוספות שיוגשו למרכז השולחן שביניהן: אורז צימוקים ושקדים, ירקות בגריל ופלחי תפוחי אדמה אפויים את הארוחה תחתום פלטת קינוחים כשרים לפסח לצד שתייה חמה. הזמנות החל מהשעה 19:30 – יש להזמין מקומות מראש. מחיר הארוחה – כ190 שקלים.

מסעדת זויה מזמינה אתכם לחגוג את ליל הסדר. צילום סטס קורינסקי

קייטרינג לחג- שבתות וחגים

מעדנייית "שבתות וחגים" תציע לחג הפסח התבשילים עשויים מבשר מובחר וטרי, חומרי גלם משובחים עם תיבול עדין, מעט שמן וללא חומרים משמרים. הטעמים מעידים על כך שמדובר באוכל באיכות של מסעדה, דבר שלא אופייני למקומות בהם ניתן לרכוש אוכל מוכן לשבת וחג.
בין המנות אותם תוכלו להזמין לשולחן החג תמצאו: צלי בקר עם בצלי שאלוט ושלל פטריות, קדירת טלה, לשון עגל ברוטב פטריות, פילה סלמון בתיבול ים תיכוני, חריימה מדג אמנון, גפילטע פיש, פרגית ממולאת באורז שקדים וצימוקים, פשטידות אישיות  של פטריות, ברוקולי ובטטה ללא קמח, לביבות ירק, קישוא עגול ממולא ועוד מנות צמחוניות וטבעוניות.  לפרטים נוספים והזמנות מראש לחג שמתקבלות עד 15.3 בטלפון 04-9937755

שבתות

פופ אפ כשר

רגע לפני פסח, במתחם נור שבשוק הפשפשים ביפו, תיפתח שוב הגלוטרייה – מסעדת פופ-אפ  ומעדנייה ללא גלוטן של השף ערן זינו. הגלוטריה שהוכשרה לשמש כמטבח נטול גלוטן, תגשים גם הפעם את כל הפנטזיות של הצליאקים –  מנות עשירות, טעימות ומגוונות עם מבחר גדול של לחמים ועוגות – ובגלל שכל האוכל בגלוטרייה נטול גלוטן- הוא גם נחשב לאוכל כשר לפסח. דוגמאות למנות: ברוסקטה של סלמון צרוב תרד, ארטישוק חמאת אגוזים ; אמפנדס שפונדרה מפורקת מרינדת תבלינים גלייז ברביקיו וירקות מוחמצים ; קארי עוף על אטריות ביצים שמנות ועסיסיות עם דלעת,  תרד, עגבניות שרי ובוטנים וקינוחים כמו נמסיס, טרמיסו וטרייפל.הגלוטרייה –תיפתח מה-26.3 (יום שני), ובמהלך כל חול המועד פסח עד ה 7.4 (יום שבת)גלוטריה - ברוסקטה צילום יורם אשהיים

 

סושי להמונים: קיושי בר

במסעדה האסיאתית קיושי סושי בר במתחם העסקים של קיבוץ גבעת ברנר מחכים לכם גם במהלך החג התפריט של קיושי סושי בר במהלך חול המועד פסח יציע פאד תאי עם רוטב צ'ילי מתוק ללא גלוטן, מבחר מנות אורז מוקפץ, מבחר מנות סושי,  שניצלים מצופים בפירורי לחם ללא גלוטן ועוד.שעות הפתיחה במהלך חול המועד: 1.4.2018 – 4.4.2018 החל מהשעה 12:00 ועד חצות ערבי חג וחג סגור ניתן להזמין גם משלוחים 08-9330009ספיישל רול קראנצי טונה כשר לפסח בקיושי סושי בר גבעת ברנר מחיר 51שקלים צילום נופר לפיד

 

תגובות

להשאיר תגובה