בדרך לתל אביב על כביש החוף צמוד לנתניה גילינו ביסטרו בר שמעוצב בסגנון דיינר אבל מגיש מנות בשר חלומיות ברמת מסעדת שף. זה טעים, מושקע ואפילו כשר.

לפעמים דווקא במקומות שהם לכאורה בלתי צפויים כמו למשל תחנת דלק על כביש החוף בכניסה לנתניה אתה מגלה מסעדה שהיא הרבה יותר ממה שהיינו מצפים למצוא במקום כזה. אז תכירו את BP – ביסטרו בשרים כשר שמתוייג כמסעדת דרכים (דיינר) אבל בגלל רמת ההשקעה ובחירת חומרי הגלם זה בהחלט מקרב אותה עד כדי מרחק פסיעה ממסעדת שף והיא אפילו כשרה

באחד מימי הקיץ הלוהטים הגעתי אל המקום כך שבראש התנגנו לי שני שירים מתבקשים – 'על כביש החוף' של סטטיק ובנאל וגם 'עיר מקלט' של אהוד בנאי (על כביש בין עכו לצפת…נפלט נמלט) ובכן במקום בהחלט מספק חוויה של עיר מקלט קולינרית. העיצוב הוא של דיינר מושקע מרמת ברזי הבירה ועד לשולחנות הישיבה. המטבח שכולל נוסף על הדברים הרגילים גם מעשנה (הם אשכרה מיישנים את הבשר שלהם 14 שעות), שווארמה מסתובבת עם מלצר שיעיף לך את הראש וגם את הלאפה. 

כדי להירגע מכל היופי הזה אז פתחתי את ארוחת הצהרים שלי (שהפכה גם לארוחת הערב) באחת ממנות הפתיחה המומלצות – באן אסאדו שעושה טוויסט מפתיע 'לפיתה ההודית' המוכרת ומשדרג אותה עם בשר אסאדו שההסבר לאיך שהוא נעשה הפך אותי בין רגע לפודיס מתקדם ואני מדבר אתכם עם יישון של 12 שעות שכולל תחילה השרייה בתמלחת (בריין) טעמים ותבלינים מדויקת ולאחר מכן יישון עם בולי עץ (כן יש להם בולי עץ שרואים מהדלפק) כל זה לצד מיונז ספייסי והמהדרין מוסיפים גם צנונית, קולורבי ופטרוזיליה. זה כדי שייצא לכם הסטורי המושלם והמזיל ריר. 

למתקדמים שבניכם אפשר לעלות הילוך ולהזמין את אחד מאותם 'סלופי ג'ו' שמציעה המסעדה שעושה כבוד לכריך הניו יורקי המיתולוגי אבל כאן מוסיפים לזה ביצת עין (בשביל הסלפי) . אני לקחתי את המילוי קבב שעבר כלאחר כבוד על הפלאנצ'ה ומשם לג'בטה. יש גם במילוי שווארמה, בקר ואנטריקוט או אסאדו. בקיצור הקרניבורים יכולים להוסיף עוד מקום להיכל התהילה המקומי שלהם.

אם הגעתם לשלב הזה אז סימן שאתם בידיים טובות כי הגיעה העת למנה העיקרית שכוללת את אחד מארוחות ההמבורגר שהם גולת הכותרת של הרשת. פה אפשר להתפרע בין המבורגר שחיתות  שכולל שתי קציצות בקר 160 גרם שנטחן במקום בתוספת חזה אווז בצל טמפורה וביצת עין. יש גם המבורגר לצמחוניים שלוטשים עין לאחיהם האובדים. אני בחרתי 'במאנצ' בורגר' אחד הפופולריים שכולל 220 גרם בשר בקר מובחר, בתוספת כף פירה, 50 גרם חזה אווז וביצה עלומה שחובה לעשות סרטון שמראה איך בוצעים אותה בעזרת סכין. 

גם בגזרת הקינוחים המקום לא מאכזב. יותר מכך יש להם כמה דיזורטים שהם המציאו מחדש. כמו למשל המלבי שהייתי לוקח איתי לגן עדן שמורכב ממתכון מקומי שכולל סירופ בהארט, הל וקונפיטורת פירות יער בבלסמי עם אגוזי מלך מקורמלים. ממש מנת מאסטר שף

מסעדת BP  כביש החוף לכיוון צפון 300 מטר אחרי צומת נתניה במתחם תחנת דלק פז

תגובות

להשאיר תגובה