רד דרגון- אושי אושי

הקיץ בעיצומו, טרנד המזון הבריא ממשיך לצבור תאוצה והקטנועים של הסושיות ברחבי הארץ לא נחים לרגע. הסושי שהחל את דרכו בישראל כמזון אליטיסטי, הפך בשנים האחרונות מזון להמונים. בשנה האחרונה נרשם גידול של 15% במכירות של סושי בישראל . עם הגדלת המכירות וריבוי הסושיות, מתגלים גם פערי איכות ומחיר בין הסושיות השונות. החלטנו לבדוק עבורכם איזה סושי אתם חייבים לטעום ועל איזה אפשר לוותר.
מה אנחנו מצפים למצוא בסושי איכותי? אורז רך ודביק, אצה פריכה, דג טרי ולא דג קפוא שהופשר, ירקות טריים, שילוב טעמים מתאים וכמובן גלגול בידיים מיומנות שיוצרות רול אחיד ולא מתפרק.

 אושי אושי
על הרשת- הוקמה לפני כשמונה שנים, מונה 19 סניפים בפריסה ארצית. הרשת מצהירה על סושי איכותי, מגוון ויצירתי.

מה טעמנו?
סאנסט רול- ספייסי סלמון, אבוקדו ובטטה, בציפוי סלמון צרוב עם שבבי בטטה, טמפורה, עירית, שומשום ורטבים מעל . – 46 ₪
חוות דעת- הסאנסט הוא רול גודל ומרשים עם כמות נאה ביותר של דג טרי ואיכותי בתוך הרול וגם כציפוי. הפיקנטיות שלו מתאימה מאוד לחך הישראלי. זו האופציה שלכם אם אתם רוצים ללכת על בטוח עם רול שהוא ארוחה לכל דבר.

וינסנט ספיישל- אבוקדו, סלמון, בצל ירוק, שומשום קלוי וקרם צ'יז בציפוי טמפורה. 39 ש"ח.
חוות דעת- הוינסנט רול הוא רול מטוגן, איכות המרכיבים הייתה טובה. אנחנו פחות אוהבים את הרולים שלנו מטוגנים, במיוחד כשמדובר במשלוח . לכן נשאיר אותו לחובבי הרולים המטוגנים.

רד דרגון- טמגו, אבוקדו, מלפפון ובצל ירוק, בציפוי סלמון צרוב, עירית, שומשום וצ'ילי חריף.46 ₪.

חוות דעת- הרד דרגון עם הירקות והטמגו בפנים וציפוי הסלמון הצרוב עם הצ'ילי מבחוץ הוא רול איכותי, מותאם היטב לקהל המקומי שאוהב את הפיקנטיות ואת הדג הצרוב. במסגרת הרולים הפיקנטיים אנחנו העדפנו את הסאנסט רול.

ריו רול- סלמון אפוי, טמאגו, קנפיו ומלפפון. בציפוי עירית עם תערובת אבוקדו, צ'ילי בצל ירוק ולימון. – 46 ₪
חוות דעת- הריו רול עמוס בכל טוב ומופגנת בו היצירתיות של הסושי מן. השילוב של הצ'ילי והלימון עם הדג והירקות, מייצר תחושת רעננות מפתיעה . המראה של הרול מרשים מאוד וזה היה הרול המועדף עלינו. אם אתם מחפשים לגוון אין ספק שזה הרול שלכם.

בשורה התחתונה- איכות חומרי הגלם הייתה מרשימה בכל המנות. הדגים טריים, האורז רך ודביק, האצה פריכה וניכר שהמשלוח שאנחנו הזמנו עבר בידיו של סושי מן מיומן.  המחירים של הרולים שהזמנו שנעו בין 39 ₪ ל 46 ₪ לא זולים אבל כנראה שאין קיצורי דרך ועל איכות משלמים קצת יותר.

סיכום: חייבים לטעום- ציון 9 

ג'פאן ג'אפן

על הרשת: רשת סושיות קטנה שמתרחבת וגדלה בקצב טוב, מבטיחה איכות ללא תחרות ומחירים זולים. קומבינציה מנצחת בדרך כלל.

מה הזמנו:מנהטן טמפורה 36 שקלים: סלמון, טונה אדומה, מלפפון, עירית ואבוקדו בציפוי טמפורה ונגיעות טריאקי. הרול הגיע חם ופריך הודות לטמפורה, שילוב הטעמים בין כל כך הרבה מרכיבים יחד היה מצוין ונגיעות הטריאקי הוסיפו מאוד.

סאקה מאקי: רול עם סלמון ואבוקדו- 22 שקלים. האורז עצמו היה טעים במידה הנכונה, האבוקדו טרי והסלמון היה בצבע ורדרד ונכיר היה שיצא מקירור והוגש טרי כל האפשר

ניגרי סאקה עם סלומון- מחיר 19 שקלים. הסלמון במנה הזו היה פחות טעים, בלי סיבה מובנת, האורז היה דביק והמנה עצמה קטנה יותר מהציפיה.

סיכום: המנות עצמם טעימות וטובות, הרשת מתהדרת במחירים נוחים לכל כיס והיא אכן כזו. שילוב הטעמים ברוב המקרים היה בהחלט טוב,אבל כאמור לא תמיד.

ציון: 8 כי יש עוד במה להשתפר

וינסנט ספיישל- אושי אושי
וינסנט ספיישל- אושי אושי

ג'פניקה
על הרשת- הוקמה לפני כ-12 שנה, מונה 26 סניפים בפריסה ארצית ומצהירה על שילוב של מוצר איכותי ומחירים נוחים.
מה טעמנו?
ספיישל ווג'י רול- בטטה בטמפורה, בצל ירוק, טמאגו, קנפיו, ואספרגוס בציפוי אבוקדו. 29 ₪.
חוות דעת- האורז היה מעט תפל ולא רך כמתבקש. הירקות טריים, האצה סבירה והמנה הצמחונית בסופו של דבר בינונית מאוד.
מאקי דג (סלמון) 18 ₪- טעמנו כבר אורז טוב יותר, הסלמון לא היה בעל מראה מבריק וכתום כמתבקש והיה נראה שהיו לו ימים יפים יותר. אפשר בהחלט לוותר על המנה.
ריינבו רול דגים- אבוקדו, מלפפון, בצל ירוק, בציפוי סלמון, טונה אדומה ואבוקדו – 38 ₪ מנה עם מרכיבים קלאסיים של ירקות, דג סלמון וטונה אדומה. שילוב נחמד של טעמים אבל נראה שגם במנה הזו האורז התפל והסלמון החיוור מנעו מאתנו להתענג.
סנסט רול- סלמון בטמפורה, אבוקדו, מלפפון ובצל ירוק בציפוי בטטה ורוטב טריאקי. – 36 ₪.רול שנראה מבטיח אך התפרק בזמן אמת. נראה שהאורז שלא הוכן כהלכה ו\או גלגול לא מספיק מוקפד גרמו לכך. הטעמים היו סבירים אך כמות הדג הקטנה יחסית הותירה אותנו ללא רושם מיוחד גם הפעם.
בשורה התחתונה- המנות שהזמנו לא הצטיינו באיכות חומרי הגלם, הרולים לא היו אחידים באיכות הגלגול שלהם, התוצאה הייתה מנות שבלטו בעיקר בבינוניות שלהן.
המחירים שנען בין 18 ל- 38 ₪ אכן נוחים ונותנים תמורה סבירה לצרכן אבל אם אתם לא מתעקשים על סעיף המחיר אפשר לדעתנו למצוא אפשרויות טובות יותר.

בסיכום:אפשר לוותר- ציון 6.5 

ריו רול- אושי אושי
ריו רול- אושי אושי

6 הערות

להשאיר תגובה