תשכחו ממנות פירה או פסטה בטעם קרטון שדורשים מים רותחים, מוכנות תוך 2 דקות אבל משאירים אותכם רעבים. חברת מבושלת מרחיבה פעילותה ופונה לצרכן הפרטי והעסוק, או חסר יכולת לבשל ומשיקה את סדרת הארוחות   'מבושלת עד הבית' שמספקת ארוחה חמה  בהרכבה עצמית  ובשיווק ישיר. המבחר גדול,  וזה בהחלט מזין

לא משנה אם אתם סטודנטים, רווקים קרייריסטים או אמהות עייפות- כמה פעמים מצאתם את עצמכם  חסי כל מוטיבציה, אנרגיה או חשק לבשל- אבל מאוד מאוד רעבים לארוחה חמה ומזינה? במקום להסתפק במנות החמות הידועות לשמצה שמסדרות לכם פירה בטעם קרטון תוך 3 דקות, עכשיו יש פתרון מבית חברת 'מבושלת' לארוחות מבושלות, טעימות, מזינות ומגוונות, שיגיעו לצרכן עד הבית. סדרת הארוחות נותנת מענה לצרכן המעוניין בארוחה בטעם ביתי, ללא צורך בהכנה מוקדמת. סדרת הארוחות מיוצרת מחומרי גלם איכותיים, כל המנות מתובלות בעשבי תיבול ובתבלינים בלבד וללא שימוש בתוספים תעשייתיים. הסדרה פותחה על בסיס "Mix & match" – הצרכנים יוכלו להרכיב לעצמם את הארוחה על פי טעמם האישי והעדפתם התזונתית. הארוחות מתאימות למשפחות, לגיל הזהב, לסטודנטים, לילדים, נשים אחרי לידה, ואנשים שרוצים לשמור על תזונה בריאה ומאוזנת מבלי לבשל בעצמם.

'מבושלת עד הבית' פותחה על ידי שף הבית, טכנולוג מזון ומנהלת תחום בריאות של החברה. המנות כוללות את כל אבות המזון חלבונים מן החי והצומח – בשר, דגים וקטניות, פחמימות (מלאות ורגילות),  ירקות מבושלים ומרקים. כל מרכיב של הארוחה ארוז בנפרד על מנת לאפשר בחירה של מנות מועדפות בהתאם לטעם האישי. המנות יגיעו לבית הלקוח באמצעות שליח, כשהן קפואות – כך הן שומרות על ערכן התזונתי, וכך יוכלו הצרכנים לצרוך את הארוחות בכל עת שיחפצו, בבית או במקום העבודה. המנות משלבות טעם ובריאות תוך הקפדה על כמויות מופחתות של שומן, נתרן, סוכר וקלוריות.

"אין בתחום אף חברה שמציעה שרות זהה בדיוק לזה של סדרת המנות "מבושלת עד הבית", "מדגיש יגאל קרביץ המנכ"ל, הצרכנים יכולים למצוא אוכל מוכן אצל מבשלות פרטיות שמציעות מנות למכירה, קייטרינג שמציע מנות מוכנות לאכילה בבית, יש אתרי אינטרנט למיניהם שמציעים הזמנות של אוכל (יאמי, יוחנן ועוד) וכמובן הזמנת ארוחות ממסעדות. היתרונות של סדרת "מבושלת עד הבית" על פני אלו הן ההספקה בפריסה ארצית, המגוון הרחב, העלות האטרקטיבית, הרכבה עצמית והובלה עד הבית.

האם נעשה סקר לפני שנבחרו מנות הסדרה, האם אנשים נשאלו אילו מנות הם אוהבים? על סמך מה נבחרו המנות?

חברת 'מבושלת', מספקת במשך שנים ארוחות לארגונים, חברות, מוסדות חינוך וצהרונים. מתוך הידע והניסיון שהצטבר בתחום, נולדה ההבנה כי לכל אחד טעם אישי והעדפה תזונתי שמשתנה בהתאם לגיל, לצרכים ופרמטרים נוספים. לכן הסדרה פותחה מלכתחילה על בסיס "Mix & match" – באמצעותו הצרכנים יכולים להרכיב לעצמם את הארוחה על פי טעמם האישי והעדפתם התזונתית.  סדרת המנות מאפשרות ללקוח לתכנן את התפריט השבועי שלו, הן ברמת ערכי התזונה, הן ברמת הטעם האישי והן ברמת התכנון הכלכלי”.

אילו הן המנות המועדפות מתוך הסדרה?

"סדרת המנות 'מבושלת עד הבית' מציעה מגוון מנות מתפריט עשיר. הארוחות מתאימות למשפחות, לגיל הזהב, לסטודנטים, לילדים, נשים אחרי לידה, ואנשים שרוצים לשמור על תזונה בריאה ומאוזנת מבלי לבשל בעצמם. ישנן מנות שמועדפות על אימהות לילדים כמו מנות הקוסקוס, הספגטי בולונז, כדורי הבשר והשניצלונים, לאוכלוסיות מבוגרות יותר מנת הסלמון היא המנה המועדפת ובנוסף על כך גם פלפל ממולא בשר, קציצות בשר עם סלק והמרקים בפרט מרק האפונה. ”.

התפריט מציע מנות בשריות, צמחוניות ואף טבעוניות. המנות מגיעות במארזים נוחים המיועדים לחימום בתנור או במיקרוגל . סדרת המנות מאפשרות ללקוח לתכנן את התפריט השבועי שלו, הן ברמת ערכי התזונה, הן ברמת הטעם האישי והן ברמת התכנון הכלכלי.

המנות המוצעות במסגרת סדרת מבושלת עד הבית הן רבות ומגוונות, בין המנות חלבון העיקריות  ניתן למצוא פילה סלמון בניחוח ריחן, נתחי פרגיות על האש, חזה עוף בגריל ברוטב פטריות וסלרי, שווארמה עוף, נתחי עוף בסגנון אסיאתי, נתחי, בקר בסגנון סצ'ואן, קדירת בקר, ספגטי בולונז', שניצלונים בשומשום, כדורי בקר ברוטב עגבניות ועוד. במנות חלבון מן הצומח ניתן למצוא תבשיל קדירת שעועית, תבשיל אפונה ועדשים, קציצות עדשים ברוטב עגבניות ועוד. במנות הדגנים ניתן למצוא נודלס עם ירקות, קוסקוס מלא, בורגול עם ירקות, אורז מג'דרה, כוסמת עם ירקות ועוד. ומנות הירקות: תבשיל שעועית ארטישוק ואפונה, ירקות בסגנון אסייאתי, ירקות לקוסקוס, קדירת ירקות שורש צלויים ועוד. ובמרקים, מגוון מרקים כמו מרק שעועית וירקות, מרק מיניסטרונה, מרק אפונה, מרק עדשים וירקות, מרק ירקות וקטניות.

מחירי המנות נעים בין 9 ₪ למנת מרק ועד 26.5 ₪ למנה עיקרית. מינימום להזמנה 250 ₪ – כולל משלוח ואספקה חינם עד לבית הלקוח בפריסה ארצית לכל חלקי הארץ. המוצרים מגיעים ללקוח במצב קפוא, תוקף המוצרים הוא עד שנה מיום הייצור.

ניתן לראות את התפריט המלא ולהזמין  דרך אתר החברה או בטלפון  8050*
.

4 הערות

להשאיר תגובה