המדור מאחר את רויאל יחזקאל , איש לילה ותיק שאחראי על הפקות וליינים (העונה – מורפיום , דריים , וואליום )  ברחבי העיר ובין היתר מנהל את סוכנות  "Sharon Agency דוגמנות ושחקנים"  ברחוב חומה ומגדל 16 ת"א 

מה הזיכרון הכי נורא שלך מהעבודה?

"תראה 8 שנים בענף , יש לי זכרונות טובים וחלקם רעים אתה יודע , הזכרון הכי נורא שלי היה שבאחד הליינים שלי ששהו במקום כ1000 איש הייתה הפסקת חשמל למשך דקות ארוכות , משהו שיצר כאוס נוראי אנשים התעלפו מהחום כי המזגנים פסקו לפעול , נתקעו אחד בשנים ויצאו עם הרגשה של אכזבה , מה שאותי אישית יכול לחרפן , למזלי שבוע לאחר מכן הצגתי קונספט חדש שמילא את המקום והשאיר המון ביקורות טובות."

סלקציה במועדונים?

"בעד ללא צל של ספק ! , אם וכאשר לא תהיה הסלקציה הזו המסיבות עצמן יראו בצורה זולה ולא איכותית בכל העולם יש את המנהג הזה שקוראים לו "סלקציה" למה שאצלנו לא יהיה?"

המועדון הכי טוב בעולם?

"ללא ספק מועדון בלאס ווגאס בשם  MARQUEE  המועדון הטוב ביותר ששהיתי בו בכל חיי"

המקום הכי רע שהיית בו ולמה?

במועדון בלונדון – בשדרת המועדונים הראשית במרכז העיר , ללא ספק צריכים לדעת מהי משמעות סלקציה וגילאים וגם העיצוב היה מחריד , לא הייתי חוזר לשם לעולם.

אלכוהול הכי טובה?

"תקרא לי בחור פשוט אבל לא מחליף את הוודקה עם ראשן , פשוט תענוג."

איפה כדאי לראות את הזריחה בתל אביב?

אין צל של ספק שהמקום האידאלי הוא לצפות בזריחה הוא מהקומה האחרונה במגדלי יו ”

אם היית פותח מועדון איפה הוא היה?

אם זה צריך לקרות בתל אביב ? אז ללא ספק סגנון נוי יורקי על גג מגדל מעל 40 קומות עם שובל של בריכות והגברה ותאורה יוקרתית בשביל אווירה בסטייל.

מה העצה הכי טובה שהיית נותן לרון חולדאי?

"שנים של עבודה בתחום? עשייה והכל.. אבל אחי? יאללה הגיע הזמן לפרוש ולפנות מקום לפנים צעירות קצת יותר"

תגובות

להשאיר תגובה