חדשות האוכל

110 בורגר, מבית אגאדיר, מתפרסת ופותחת סניף רביעי בארץ בעיר ללא הפסקה תל אביב  באחד מרחובותיה המרכזיים אבן גבירול 22 הסניף עוצב בקונספט צעיר ומרענן המושתת על עולם הגרפיטי פרי עבודתה של יוצרת הגרפיטי, תום מלניק. גם הארוחות  המוצעות בסניף  מגיעות בשילובים מפתיעים כגון: feel free – ריפיל שתיה, מנת הקריספי צ'יקן האהובה ועוד הפתעות ומנות מיוחדות.הסניף משתרע על כ – 100 מ' ומונה 60 מקומות ישיבה ,ההגשה נעשית באופן עצמאי. הסניף יפעל בין השעות 12:00 ועד לאחרון הלקוחות.בין הארוחות המוצעות בתפריט:ארוחת מיני – בורגר 110 גר', צ'יפס + שתיהfeel free – 45 ₪ ארוחת קלאסי – בורגר 160 גר',  צ'יפס + שתיהfeel free – 51 ₪ ועוד. 

110 בורגר צלם_איזק

החורף בפתח ומותג בתי הקפה והבייקרי Arcaffe (ארקפה) משיק קולקציית מרקים מפנקת הכוללת טעמים עשירים במגוון סוגי מרקמים.המרקים מוצעים בסניפי הרשת ומוגשים בתוספת לחם דגנים אישי, הנאפה במקום, וחמאה. בין המרקים מרק מינסטרונה,מרק פולנטה,  מרק עגבניות איטלקי ומרק עדשים. מחיר: 34 ש"ח (כולל לחם דגנים אישי, הנאפה במקום, וחמאה)

ארקפה_מרק מיניסטרונה_צילום-יחצ ארקפה

לאחר כחודשיים מאז הפתיחה המחודשת והלוקיישן החדש של מסעדת "המוציא" – משיק השף אבי לוי ערבי חמארה (בטוניסאית: פאב קטן) בקונספטים ייחודים שיתקיימו אחת לכמה שבועות. בכל פעם יבחר קונספט תרבותי אחר, שיהיה נושא הערב, כך שהסועדים יחוו את הקונספט שנבחר מ-א' ועד ת' – באמצעות מנות ספיישל מן המטבח המקומי של אותו אזור שנבחר (לצד התפריט הקבוע) ותפריט אלכוהול מיוחד שיוצע במהלך אותו הערב. בכל ערב, תשנה המסעדה את פניה ותהפוך לחמארה מקומית עם הופעות חיות ומוזיקה שתהפוך את הערב לחגיגה אחת גדולה.הערב הראשון יתקיים ביום שלישי 31 באוקטובר ויהיה בסימן חגיגה יוונית, עם כל האלמנטים המתבקשים

המוציא_אירוע השקה_צילום שרון רביבו (138) (Custom)

השף שגב משה משיק קונספט קולינארי חדש בדמות רשת מסעדות מזון מהיר תחת השם "שגב קראנצ' בורגר", בה הוא בורא את מנת ההמבורגר הקלאסית מחדש והופך אותה לקראנצ'ית ומגרה אף יותר. הסניף הראשון של "שגב קראנצ' בורגר" נפתח במתחם הסינמה סיטי בראשון-לציון, ובשנה הקרובה יפתחו כשלושה סניפים נוספים בארץ ושלושה סניפים בחו"ל – בטאיוון, ביפן ובתאילנד, כאשר כולם יהיו זהים – הן מבחינת התפריט והן מבחינת הקונספט – לסניף הישראלי הראשון שנפתח בראשל"צ.

jj

ביום שישי ה-3.11, יערוך בית הקפה והמעדנייה "לחם ארז" בכפר סבא חגיגה קולינארית מיוחדת עם שפע של מוצרים ומטעמים שיוצעו בהטבות בלעדיות כדוגמת, לחמים ארטיזנליים, גבינות בוטיק וממרחים .בין המוצרים שיוצעו בחגיגות ספיישל שישי ב"לחם ארז" כפר-סבא: מארז חגיגי לשבת- חלה/כיכר לחם, גבינה של משק ברקנית לבחירה (סיינט מור, כחולה), ממרח "לחם ארז" לבחירה ומארז עוגיות לבחירה (ביסקוטי, שוקולד צ'יפס, אלפחורס) (99 ש"ח) ועוד.

לחם ארז-מטעמים_צילום-בן יוסטר (Custom)

השבוע נפתח הסניף הירושלמי של רשת מסעדות ההמבורגרים המצליחה בארץ BBB. זהו סניפה ה-26 של הרשת הפרוסה בכל רחבי המדינה, בעל כשרות בד"צ בית יוסף. הסניף, בבעלותו של יורם דודו בעל ניסיון של 20 שנה בעולם המסעדנות, נבנה והוקם על ידי אוראל עזרן, המשמשת כיום כמנהלת המסעדה. אילן פנחס, שף רשת BBB, הביא את הבשורה הקולינרית של הרשת לירושלים, תוך שימת דגש והקפדה על תפריט כשר המתאים לתושבי העיר.

עוף וירקות על הפלצנה צילום בועז לביא

מושיק רוט פתח מסעדה חדשה של רשת "שמונה" בנתיבות. המסעדה שהותאמה לאוכלוסייה החרדית בעיר עם כשרות בד"ץ, תשמור על מחיר של 8 שקל למנה למרות עלויות כשרות גבוהות. המסעדה של רשת שמונה בנתיבות נפתחה על שטח של 100 מ"ר ברחוב יוסף סמלו ומתווספת ל- 16 סניפים פעילים ברחבי הארץ, שלאחרונה החלו גם בהפעלת שרות המשלוחים. בימים אלו מושיק מרחיב את תפריט הרשת להוזלת מנות נוספות למחיר של 8 שקל.

מושיק רוט

לאחר כשנתיים של פעילות וביסוס מעמדה עם 6 סניפים, רשת מסעדות אוכל הרחוב אסיאתי "WOK A WAY" (ווק אווי), תכפיל את גודלה בשנה הקרובה ותחדש את התפריט עם חומרי גלם מיוחדים ומנות מעניינות. ווק אווי_צילום- אנטולי מיכאלו (17)

תגובות

להשאיר תגובה