מה חדש בגזרת הקינוחים, איפה תעשו את משתה פורים ומה לעזאזל תעשו עם כל הארטישוקים שנמצאים עכשיו בחנויות. חדשות האוכל

חובבי המתוקים עומדים להתרגש ולהנות במיוחד מתפריט הקינוחים החדש שמשיקים בימים אלה בדובנוב 8. התפריט החדש כולל : עוגת גבינה ניו יורקית וקראמבל תפוחים, לצד קינוחים מקוריים כמו כדור ריבת חלב וקוקוס קלוי וקרם פסיפלורה שוקולד לבן על מצע של מרנט נוגט. בדובנוב 8 חושבים על כולם, ובכדי שכולם ייהנו מקינוח מתוק בסיומה של ארוחה או ממשהו מתוק ליד הקפה בכל הזדמנות – התפריט כולל גם עוגת גבינה פירורים ללא סוכר וקינוח פררו רושה טבעוני.

יהודה אסלן, הבעלים של מסעדת הלינק הרכיב תפריט מיוחד למשתה פורים כהלכתו המורכב מבשר, עופות, מבדילים בבישול ארוך וסלטי עלים, כאשר הקונספט הוא אכול עם הידיים כמו פעם. בין מנות המשתה הכנעני: שוק טלה שלם, עוף שלם בתנור, צלע בקר עם העצם, צלעות טלה, תבשיל חיטה וגרגירי חומוס, סלט עשבים של פעם, קינוחים מתוקים ועוד. כמסורת הלינק בפורים, בבר המשתה המון אלכוהול במחירים שווים לחגיגה עדלאידע. חגיגת המשתה הכנעני תיערך בלינק ירושלים, בשושן פורים, 25.03 החל מהשעה 19:00.

בורגר לינק Daniel Elior photography

מסעדת "פיאנו פיאנו" שברמת פולג בנתניה, רוצה לתת לכם למה לצפות בסופו של כל יום חול עמוס ומזמינה את קהל הסועדים לבוא וליהנות, מלוח הטבות יומיות מתחלפות החדש שבסניף. המסעדה האיטלקית, מציעה מבחר מנות איטלקיות קלאסיות עדכניות, פרי יצירתו של השף רועי חנין לצד תפריט עסקיות צהריים רחב ותפריט עסקיות ערב אטרקטיבי. ומעתה, כל יום בשבוע בין הימים ראשון עד חמישי, יזכה את קהל אורחי המסעדה בהטבה ייחודית לאותו יום החל מהשעה 17:30.פיאנו פיאנו רמת פולג בסדרת הטבות יומיות. צילום יחצ

מסעדת "מל ומישל" האיטלקית בתל אביב, היא מוסד קולינרי ותיק ואינטימי בנוף התל אביבי וכבר שנים היא מוקד עליה לרגל לכל שוחרי האוכל האיטלקי. בראש המסעדה עומד השף ניר ויימן שלאחרונה גם זכה בהכרה הראויה וקיבל תואר המעיד על רמת תפריט המסעדה שלו, מידת האותנטיות וטיב חומרי הגלם המרכיבים את המנות מטעם הלשכה הכלכלית למסחר של ישראל – איטליה. לקראת בוא האביב, מזמינים אתכם ב"מל ומישל" לבוא וליהנות מתפריט עסקיות ערב חדש ומשתלם במיוחד עם שתי אפשרויות בחירה, בנוסף, לצד האוכל הטוב, בהזמנת עסקית ערב, תוכלו גם להזמין כוס של יין הבית (אדום או לבן) ב34 שקלים לסועד עם מילוי חוזר.

מל ומישל משיקה תפריט עסקיות ערב אטרקטיבי - הודעה לעיתונות . צילום יחצ

בארנב הלבן חוגגים את בואו של האביב לכל אורך חודש מרץ עם מבצעים מיוחדים אשר יתעדכנו מדי שבוע, ויאפשרו לכם לא רק לחגוג את המזג אויר המעולה אלא גם לנצלו ולהינות עם משפחה וחברים בארוחות שוות במיוחד. בשבוע הקרוב (13.3-17.3) הארנב הלבן מעניקים מבצע של 1+1 על שלל מנות הפסטה בתפריט לצידן תוכלו להנות מתפריט אלכוהול מיוחד הכולל מבחר בירות כגון: 1/3 גולדסטאר ב- 10 ₪, 1/3 אנפילטרד ב- 12 ₪, 1/3 הניקן ב- 14 ₪ 1/3 פאולנר 15 ₪  ומבחר ענק של בקבוקי בירה ב 20 ₪  (ובשעות הצהריים ב10 ש"ח בלבד) וכן צ'סרים החל מ 10 ₪.המבצע יחול בימים א'- ה' בין השעות 16:00- 19:00

ניוקי ערמונים הארנב הלבן- צילום אלכס פרפורי

לרגל תחילת עונת הקטיף של הארטישוק בשרונה מרקט עושים לו כבוד ויזמו פסטיבל שלם שיתקיים בין ה – 6.3-17.3 פסטיבל שלם סביבו. במסגרת הפסטיבל יגיעו דוכני חקלאים שיציעו ארטישוקים טריים היישר מן השדה, ממרחים, תחתיות ארטישוק ועוד. המסעדות במרקט יציעו מנות מיוחדות על בסיס ארטישוק ובנוסף, יתקיימו מפגשים קולינריים סביב נושא הארטישוק, יועברו במרכז הקולינרי של "בישולים – ביה"ס הגבוה לקולינריה", ב- culinary hub החדש שלהם בשרונה מרקט. במפגשים יכירו התלמידים את הארטישוק, ילמדו לטפל בו ולקלף אותו וכמובן… להכין ממנו מנות מצויינות.

ארטישוקים2

מתחם שרונה מרקט ממשיך להוות מוקד משיכה לשמות הבולטים ביותר בסצנה הקולינרית בישראל, עם הצטרפותו של השף יונתן רושפלד לנבחרת השפים היוקרתית הפועלת במתחם, וכוללת בין השאר את השפים ירון קסטנבויםישראל אהרוני ושגב משה.רושפלד הוא מבכירי השפים ומחלוצי המטבח העילי בישראל. בשנים האחרונות הוא משמש כאחד משופטי התכנית הפופולארית "מאסטר שף". עבור רושפלד, זו הפעם הראשונה בה פורצות המנות שלו את גבולות מסעדות היוקרה אותן ניהל ונמכרות לציבור הרחב באמצעות דוכן מזון מהיר במתחם אוכל שוקק כשרונה מרקט. ציבור הלקוחות בוודאי ישמח לשמוע כי נוכחותו של רושפלד במקום צפויה להיות מורגשת ביותר, כך שלא יופתעו כאשר את המנה יגיש להם רושפלד בעצמו.

 

תגובות

להשאיר תגובה