יצאנו לצפון, האמת בלי הרבה כוונות מיוחדות, סוף שבוע נעים למרגלות הגולן עם הרבה שקט, אבל אז בדרך נזכרנו שרמת הגולן ידועה בעיקר בבשרים שלה (וגם בעוד כל מיני דברים אבל עליהם נדון בשלב מאוחר יותר) בכל מקרה, הדרך הובילה אותנו לאניעם, כפר אמנים קטנטן הנושק לקצרין, במקום כמה מסעדות קטנטנות וייחודיות, אנחנו החלטנו להיכנס ל"זיגל בשרים" הכשרה, משהו בריח שנישא מרחוק הביא אותנו פנימה, ובדיעבד הסתבר שזו ממש לא הייתה טעות.

את פנינו קידם מלצר נחמד, שמייד המליץ לנו על שלל מנות, פתיחה בחרנו בכנפי העוף המצוינות שהוגשו בדלי , הן היו מתובלות בצ'ילי מתוק והיו עם טעם מעודן, לא יותר מדי רוטב, לא מעט מיד, פשוט מושלם, עוד לראשונות הזמנו את פלטת הסלטים, מין מיש מש של 5 סלטים טריים שמוגשים לשולחן וגורמים לך מייד להרגיש בבית, חומוס, מטבוחה, סלט כרוב והחגיגה הקולינרית באמת רק מתחילה.

לעיקריות בחרנו לשמוע המלצות מהשף, בן זוגי שיחיה בחר ללכת על נתח הקצבים, מידת העשייה שהומלצה לו הייתה מדיום, והוא שלא ממש חובב בשר נא בצלחת הסכים בהכנעה, התוצאה הייתה בשר עסיסי ורך שהוגש לשולחן והיה טעים בכל ביס מחדש, התוספת שהוגשה הייתה פלחי תפוחי אדמה מתובלים שהיו מצויינים גם כן, למרות הנטיה המשונה שלו להשאיר חצי בצלחת, הפעם הצלחת נשארה מיותמת בסיום האכילה.unnamed (18)אני בחרתי ללכת עם השף ולקחת קדרת בשר טלה, בדרך כלל מדובר בסיר קטנטן שטומן בחובו הרבה נוזלים, כמה פלחי ירקות שורש ומעט בשר, אלא שההפתעה בדמות המנה שהגיעה הצליחה להרים גבה, המנה שהוגשה למרכז השולחן הייתה ענקית, ובתוכה שלושה נתחים גדולים של בשר טלה רך ונימוח, פלחי תפוחי אדמה וגזר ואפילו ראש שום שהפך למתקתק ברוטב הסמיך והטעים.

את הארוחה סיימנו בקינוח מתקתק, עוגת שוקולד חמה או בשמה המוכר יותר כסופלה שוקולד שהוגש עם כדור גלידה וניל פרווה וכוסות תה מהביל, סיימנו את הארוחה עם טעמים נפלאים בבטן והבטחה לעצמנו לחזור למקום המופלא הזה, וזה יהיה בקרוב, כן?!

כבד אווז צלוי על חלת שבת וריבת דלעת צילום רון שלף 2

מסעדת הבשרים זיגל, כפר האמנים אניעם, רמת הגולן, שעות פתיחה: א'-ה': 12:00-22:00; ו' ומוצ"ש פתוח לקבוצות בלבד בתיאום מראש. טל': 04-6999855

 

תגובות

להשאיר תגובה