בסוף השבוע הקרוב (28.5) יערך יום ההמבורגר הבינלאומי וזה הרגע להודות לאלוהי הקציצה הכי מפורסמת בתרבות הקולינרית. עם תוספות מעל ליד או סתם בצד, ההמבורגר הוא למעשה אחת המנות הכי אהובות על החיך הישראלי וזה הזמן הכי נכון להתרווח ולשמוע על המנות המיוחדות שהורכבו ליום המיוחד.

רשת MOSES מציעה המבורגר מוגזם במיוחד שכולל המבורגר קלאסי כ- 450 גר' בשר בקר (לפני צלייה), טלה מעושן, גבינת אמנטל, ביצת עין, עגבנייה, אייסברג, בצל סגול ומלפפון חמוץ.המנה תוגש  לצד צ'יפס או פירה תפו"א (וודגס או צ'יפס בטטה בתוספת 4 שקל) ומחיר המנה יעמוד על 85 שקל

אם אתה מחובבי הכשרות, במסעדת מוזס פתח תקווה הכשרה, יוצע המבורגר מוזס קלאסי כ- 400 גר' בשר בקר (לפני צלייה), אייסברג, עגבניה, בצל סגול ומלפפון חמוץ.

המנה תוגש לצד צ'יפס/ תפו"א תנור/ אורז/ סלט עלים (וודג'ס/ ציפס בטטה/ הום פרייז/ירקות צלויים בתוספת 4 שקל). מחיר המנה יעמוד על 75 שקל.ההמבורגרים יוגשו בין התאריכים 27-29.05.21 וניתן להשיג בישיבה במסעדות הרשת בלבד.

במסעדת "בלאק בר בורגר" יציעו את מנת המיקס בורגר האגדית מנתחי הבקר האיכותי של בלאק , טחונים עם בשר וואגיו ואנטריקוט  ( בסניפים כשרים – הבקר האיכותי של בלאק , בואנוס אייריס ואנטריקוט ) , מוגש עם צ'יפס רגיל וצ'יפס בטטה ו- 2 תוספות לבחירה מעל (למעט תוספת שחיתות)

עם שתיה לבחירה במתנה – קלה / 1/3 בירה מחבית / כוס יין הבית , בישיבה במקום , במשלוחים – שתיה קלה. המחיר 89 שקל

ברשת מסעדות ההמבורגר BBB יציעו  את 'ניו יורק'- המבורגר ספיישל אשר יוצע בכל מסעדות הרשת במשך סוף השבוע  והוא כולל שני המבורגרים (כ- 100 גרם כ"א לפני צלייה), העשויים מבשר בקר טרי מובחר, גבינת צ'דר על כל קציצה, בריסקט של אנגוס שחור מעושן ופרוס (כ- 80 גרם לפני צליה), איולי חרדל, רוקט, בצל סגול ומלפפון בכבישה ביתית. מגיע במידת עשיה שבין MW ל- WD  (במסעדות הכשרות, יוגש ההמבורגר ללא גבינה).המנה תוגש עם תוספת צ'יפס ספיישל (כל תוספת צד אחרת בתוספת 7 שקל ומחיר המנה יעמוד על 78 שקל

מסעדת הגראז' תצא במבצע מיוחד כבר ביום חמישי ולאורך כל הסופ"ש – כל הטופינגים מן התפריט המתחלף של הספיישל בורגרים ("המבוקשים") לדורותיהם, יחזרו וינחתו בחזרה במסעדה ל- 3 ימים בלבד.  לצד תוספות סולידיות כמו גבינת אמנטל או רוטב צ'דר, תוכלו להוסיף למנת ההמבורגר שלכם שלל תוספות מופרעות במיוחד כמו כדורי מק אנד צ'יז מטוגנים, בננות בקרמל מלוח, בשר מפורק, פרח בצל, פופקורן מתוק, קונפי שרי, רביולי עיזים מטוגן, תירס בפרמז'ן, סאטה בוטנים, גבינת ברי מטוגנת, נקניקיית עגל קצוצה, טבעות בצל, פפרוני מתובל, ריבת ענבים, האשבראון ואפילו קרם ברולה.בכל המבורגר תינתן האפשרות להוסיף עד 3 תוספות לבחירה חופשית וזאת במחיר של 77 שקלים בלבד.

רשת בורגר סאלון ידועה בהמבורגרים המעולים והטריים שלה, שנעשים מ-100% בשר טרי, ולרגל יום ההמבורגר הבינלאומי השיקו ברשת בורגר סאלון ברחבי המבורגר מושחת במיוחד (160 גרם) עם אסאדו ורוטב צדר  ההמבורגר מגיע עם צ'יפס ושתיה קלה בעלות של 75 שקל. תקף במהלך כל חודש מאי.

רשת ההמבורגרים "סוסו אנד סאנס" מבית היוצר של השף עומר מזמינה אתכם לחגוג עם ספיישל אסאדו – המבורגר קלאסי 120 גרם, 80 גרם אסאדו, צ׳ימיצ׳ורי, בצל פריך, עגבניה, חלפיניו ובייבי אורגולה במחיר מיוחד של – 64 שקל. בנוסף, בכל הזמנת ספיישל  אסאדו – בקבוק זירו או קלאסי מתנה.

ההטבה תקפה ליום ההמבורגר בלבד, יום שישי 28.5.2021 במסעדות הרשת, TA ובמשלוחים דרך אתר סוסו ו-WOLT

תגובות

להשאיר תגובה