במזללת ההמבורגרים הראשל"צית הנושקת לגבול נס ציונה ונמצאת "על הדרך" , הנקראת "הגראז'" חוגגים כבר שנתיים של זלילת המבורגרים בגדלים שונים עם שמות של מאפיונרים.

יצאנו לבלות ב"גראז'" אבל אל תתבלבלו, השם ממש לא מייצג את הטעם שהיה נפלא, מדובר במסעדת ההמבורגרים ראשלצית, שחוגגת כבר שנתיים, ובדרך מציעה שלל מנות המבורגר עם ובלי לחמניה,נקניקיות שמיוצרות במקום ומזכירים בטעם את הנקנקיות הגרמניות שמלאות שומן וטעם, ושלל תוספו שלא היו מביישות מסעדות יוקרה.

בימים אלה, מציעים במקום שלל מנות חדשות, ולצד הבאגסי, אל קאפונה,סופרנו ואסקובר ,הם מציגים את ה-Shick Shack – לכבוד באי האלכוהול שמתחילים להיות רעבים רק תוך כדי ההשתכרות, הומצא דיל הלילה שכולל בתוכו המבורגר של 150 גרם בלבד עם תוספת ושתייה ב-42 ₪ . בכך ניתן לספוג את הטיפות המרות בהמבורגר עסיסי ואף להזמין עוד דרינק…

נדמה שפונדק הדרכים נוסח דיינר אמריקאי היה פה תמיד או שלפחות מבהיר לנו שבלעדיו לא היינו נהנים מהקונספט "אוכלים-שותים" כמו שהוא מציג.

לקציצת ההמבורגר של הגראז' המוגשת בלחמניה  יש ארבעה סוגים כשכל סוג נקרא על שמו של מאפיונר גדול אחר בהסטוריה של אמריקה  וזה מתכתב מצויין עם העיצוב של הגראז', שנותן לבילוי נופך של אוירת מערבונים וגורם לנו להזמין עוד בירה…

f5a2b655-3447-46ec-85d9-b100c25d56f2

אז ככה, אסקובר זו הקציצה החריפה, אלקפונה זו הקציצה עם הגבינה,באגסי זו הקציצה הרגילה והמפורסמת      וסופראנו זו הקציצת בקר נטולת בשר כבש.כמובן שלכל הקציצות ניתן להוסיף תוספות מלמעלה שיהפכו את המעדן לעסיסי אף יותר. כל קציצה היא 230 גרם אך יש כאלה שהולכים על דאבל או על טריפל (460 או 690 גרם).

יש גם תחרויות של אכילת המבורגרים נטו (ללא לחמניה)  והשיא עומד כרגע על 2.070 ק"ג!

ובלילה…בשעות הערב מתמלא המקום בבליינים צעירים שמשלבים אוכל ושתיית אלכוהול ואפילו ריקודים לצלילי מוסיקה מעורבת עומדים או יושבים בשולחנות גבוהים או נמוכים ולרוב קורה שמתחם הישיבה גולש לחניית המסעדה ומגיעה עד לסמטה מאחור ונוצרת חגיגה אחת גדולה!

הגראג' גם ידוע בשידורי הספורט שלו ובערב קבוע בימי שלישי של חבורת רוכבי אופנועי הארלי דייוידסון שרוכבים יחדיו כבר מעל עשר שנים ובוחרים להחנות את רכביהם על ניחוחותיו של הגראז'. בהחלט שווה ביקור. 

2e252e63-69e1-4e4e-985b-a7cd1b5d9c58

תגובות

להשאיר תגובה