בזמן שמועדוני האנדרגראונד  נלחמים בכל הכוח כדי לשמור על מעמדם בסצנת חיי הלילה,  מועדון הג'ימי הו חוגג שנה מוצלחת לערב הדיפ האוס "monday deepbeat" שבשקט הפך לאחד המקומות האהובים על בלייני סצנת ההאוס התל אביבית.

בשקט וללא גימיקים רבים הוקם לפני שנה בדיוק ליין חדש בלילות שני  במועדון הג'ימי הו התל אביבי. הליין החל את דרכו בסוף שנת 2014  על ידי DJ ערן מלכא שהגיע  למקום אחרי שהוביל לילות מנצחים במועדון הפינגווין ומועדון החתול והכלב. ליל שני שנחשב מאתגר עבור סצנת האנדרגראונד  נבחר   להיות הלילה שיוקצה לבליינים שמעדיפים את מוזיקת ההאוס, אחרי חבלי לידה קשים הפך הלילה לאחד הלילות המובילים בסצנה, ללא שום צורך בגימיקים ותעלולים יחצ"נים  הפך  המקום למוקד עלייה לרגל עבור מאות מבלים מידי ליל שני.   אט אט החל הלילה להיכנס לתודעה והביא תוצאות, קולגות רבים מהתחום הגיעו לפרגן, מוזיקאים מובילים מחיי הלילה הגיעו לנגן ולנסות להשאיר חותם במקום שעד כה נחשב למעוז עבור חובבי המיינסטרים.

קהל המבלים במקום זוכה מידי ליל שני למוזיקת האוס  ונגזרותייה, דרך דיפ האוס, טק האוס ופוגרסיב.  "החזון היה פשוט להרים את האנדרגראונד מקומת המרתף לרחוב. " מספר ערן מלכא. " רצינו לאפשר לבליינים ברובם חובבי הז'אנר  אווירת סוף שבוע  גם בתחילת השבוע,  האווירה, המוזיקה בשילוב האנרגיה המדהימה של הג'ימי הו מאפשרים  לקהל לצרוך את תרבות האנדרגראונד  שעד כה הייתה שמורה לסוף השבוע ומעולם לא קיבלה מקום בלילות השבוע. " הוא מוסיף.

ערב ההאוס בג'ימי התבסס בשנה החולפת על אומנים ישראליים,  כישרונות מוזיקליים שלא  זכו לקבל במה במועדוני האנדרגראונד, בעיקר  בשל העובדה שיש  מעט מאוד מקומות שמאפשרים מוזיקה שכזאת.   לצד אומנים צעירים וחדשים ניתן היה  לראות את מיטב מובילי הדעה מהסצנה שהגיעו לנגן במקום וגם כאלו שפשוט פקדו את המקום כדי לנסות ולהבין על מה המהומה.   השנה האחרונה הייתה לגמרי שנת האנדרגראונד בג'ימי.  לצד ערבי מיינסטרים, היפ הופ ואפילו ערבי במה פתוחה לשירה ישראלית, הערב המסקרן ביותר היה ערב שני שהביא איתו ניחוחות של אירופה.   המקום אירח דיג'ייז מובילים מרחבי העולם,  DJ לאו מלונדון, אמי דיבי מארה"ב  מריאנו מוליניו מארגנטינה ועוד.

מלכא שהוכיח בעבר  שהוא יודע  להרקיד מקום עמוס בקהל מבלים עם ביט מדויק, הוא מפיק ויוצר מוזיקה מקורית וזכה ליצור מיקסים לאומנים מובילים,  כשהוא שומר לאורך כל הדרך על סגנון מוזיקלי אחיד  שהפך  למאפיין בולט, מה שסייע לג'ימי להפוך את עורו לפעם אחת בשבוע  והצליח לסחוף אחריו קהל נאמן שצפוי למלא את המקום גם בליל שני הקרוב, ליל חגיגת יום ההולדת הראשונה  של הערב.

 

 

תגובות

להשאיר תגובה