עבור לא מעט ישראלים, הקפה של הבוקר (וגם של המשך היום..) הוא חשוב מאין כמוהו. חברת  ROYAL קפה מנגישה ומביאה עד למקום העבודה שלכם, את הקפה האיכותי והטוב בעולם, שנרקח במכונות המתקדמות ביותר. ממש בקרוב, יגיע אלינו  הדור הבא של מכונות הקפה, ולא תאמינו אילו משקאות תוכלו להנפיק ממנה.

ROYAL קפה מספקת את כל מה שקשור לעולם הקפה, החל משיווק, שדרוג ותיקון של מכונות קפה למשרד ועד מכירת עשרות תערובות קפה של פולי קפה נבחרים, קפסולות איכותיות וקפה טחון.

החברה ממוקמת בטירת הכרמל הוקמה ב-1995, והייתה לחברה הראשונה בישראל שהעניקה שירותי מכונות קפה למשרדים, משימה לא פשוטה כל כך, בתקופה שלפני התפשטות רשתות הקפה והמודעות לקפה איכותי, כשהישראלים אז הכירו ונהגו לשתות בעיקר נס קפה אבקתי או קפה שחור.  "היה לנו קשה לחדור לשוק, כי היינו הראשונים, ולראשונים תמיד הכי קשה", מספר מנכ"ל החברה יונה יאיר, "פעם היו במשרדים מיחם של קפה טורקי, לאנשים היה קשה לקבל מכונה שמכינה קפה במשרד, זה היה נראה להם אפילו משהו שגורם לפינוק אצל העובדים, אבל אחר כך הבינו שזה עניין של שירות ללקוח. בנוסף, מחקרים מראים ששתיית קפה מגבירה פרודוקטיביות בעבודה, ממריצה, מעוררת ומשפרת יכולות ספורטיביות. קפה נתפס כיום כמוצר בריאותי , וזה הוכח מדעית".

בשנים האחרונות, האהדה למשקה החום, המהביל והנפלא הזה, התפתחה וצמחה  לא רק בישראל אלא בכל העולם. אפילו מדינות כמו תאילנד וסין, שתושביהן תמיד היו חסידים של תה דווקא, הפכו לצרכני קפה משמעותיים. "אנשים לא רק צורכים הרבה יותר קפה, אלא גם מבינים בתחום, יודעים להבדיל בין הזנים של הקפה, השוני בין הסוגים המיוצרים במדינות שונות, איך צריך להכינו בצורה המדויקת.  

מאז ומתמיד הקפידו אנשי ROYAL קפה לתת דגש על השירות ועל איכות המכונות, המיוצרות ומיובאות משוויץ. "כמו שהשוויצרים יודעים להכין שוקולד ושעונים, הם גם בונים מכונות ברמה מאוד אמינות, שרמתן גבוהה ביותר", אומר "לפני שאתה דואג לקפה טוב, חובה לדאוג למכונות הכי איכותיות שקיימות בשוק. מכונה טובה, בשילוב פולי קפה, קפסולות או תערובות קפה מעולות , זה מוצר מנצח", הוסיף יאיר.

לדבריו, ידוע כי המים בישראל אינם אידיאלים למכונות הקפה ואף עלולים להרוס את טעם המשקה, משום כך,  חשוב להדגיש כי לכל המכונות המיובאות על ידי החברה, מחוברים מטהרי מים שבהם מערכות הסינון שיוצרו בארצות הברית ונחשבות למתקדמות בעולם.

36bcbe1d-1795-4e5d-9067-a1157f6a953f

 

מבין לקוחותיה הרבים של חברת ROYAL  קפה, הפזורים ממטולה ועד באר שבע, אפשר למצוא את חברות ההיי טק הגדולות בישראל, בנקים מובילים, חברות תרופות ומשרדי עורכי דין. "הלקוחות שלנו הינם לקוחות זהב, הגופים החזקים ביותר במשק שזוכים למוצרים ולשירות הטובים ביותר, כחלק ממועדון קפה מאוד מיוחד", מוסיף המנכ"ל השני מרקו בלבול (הידוע גם כמאמן כדורגל).

אנשי החברה מגיעים פיזית לטיפול, תחזוקה  או שדרוג של המכונות בחברות שונות ובמשרדים ברחבי הארץ. "אנחנו לא אומרים ללקוח שיביא אלינו את המכונה ואנחנו נתקן אותה אצלנו, אלא שולחים טכנאי למקום שבו המכונה נמצאת, מה שמאוד מקל עליו. זה מקור ההצלחה שלנו: המכונות המעולות והשירות שהוא נוח, נגיש וחוסך זמן יקר".

הלקוח יכול להחליט אם להשאיל מכונה לבית העסק שלו, או לרכוש אותה, ותמיד יזכה לטיפול מלא ולליווי מתמשך, כולל התקנת המכונה, שדרוגה או תיקונה לפי הצורך. "אנחנו גם משאילים מכונות, וזה מאפשר ללקוח  כל הזמן לשדרג  אותה", מדגיש בלבול, "הוא לא צריך לטפל במכונה או לדאוג להחלפת מערכת הפילטרים שבה, הכול באחריותנו, לא יקרה מצב שבו הלקוח 'יתקע' בלי מכונה, אנחנו מגיעים עד אליו, עושים טיפול מונע או יזום, מתקנים, מחליפים פילטרים, הלקוח רק צריך ללחוץ על הכפתור שמכין לו את הקפה".

צוות העובדים המיומן של החברה קולה בעצמו את תערובות הקפה, הנבחרות מהזנים הטובים ביותר. התערובות מיובאות מארץ הקפה איטליה, הידועה כמובילה בעולם בתחום של קלייה וקפסולות של קפה. הקפסולות עצמן, הן של חברת 'אספרסו קפיטני', הנחשבת למותג המוביל והחדשני בעולם בתחום הקפסולות.

הלקוח יכול לבחור מבין אריזות של פולי קפה, קפסולות וקפה טחון. ההיצע הנרחב כולל 20 תערובות שונות של קפה טחון ופולי קפה מישראל ומאיטליה ועוד 20 סוגי שונים של קפסולות המתאימות למכונות הקפה של נספרסו ולוואצה, ובנוסף פודים לכל סוגי המכונות.  

"נעים לנו מאוד לשמוע את הפידבקים החיוביים של הלקוחות, כשאדם קם בבוקר, ניגש למכונת הקפה שלו, ומוציא ממנה קפה טוב, ואחר כך הוא אומר לנו 'הקפה שלכם מדהים'. אנחנו יודעים כמה זה חשוב שהקפה שאתה שותה בבוקר, יהיה טעים בדיוק כמו שאתה אוהב", מוסיף בלבול.

ROYAL קפה היא החברה הראשונה בארץ, שתייבא מכונת קפסולות מקצועית למשרדים. לדברי יאיר, עד היום רוב מכונות הקפה על בסיס קפסולות שקיימות במשרדים, הן מכונות ביתיות. המוצר החדש, שיגיע אלינו בחודש ינואר הקרוב, כולל את פונקציות השימוש שקיימות במכונות הקיימות בבתי קפה והוא כאמור מיועד לשיווק למשרדים וחברות, כך שהעובדים יוכלו ליהנות במהלך יום העבודה, משתיית קפה האיכותי והמקצועי ביותר, ממש כאילו ישבו בבית קפה.  

ועוד חידוש מלהיב ומסקרן מבית ROYAL קפה: בחודש הבא גם תתחיל החברה לייבא את 'הדור הבא' של מכונות הקפה: מכונות שהן שיא השכלול והטכנולוגיה, מבית החברות פרנקי שוויץ ואספרסו קפיטני, אשר כוללות מסך  TOUCH באמצעותו אפשר בלחיצה קלילה לבחור בין לא פחות מ-24 משקאות שונים, מהם אפילו כמה משקאות קרים ומרעננים, זאת באמצעות מערכת קירור הנמצאת במכונה. "חוץ מהאפשרויות המוכרות של משקה קפוצ'ינו או מקיאטו בפעם הראשונה הלקוח יוכל להזמין קפה או שוקו קר מהמכונה, שכן מערכת הקירור שבה גורמת לחלב לצאת קר ורך כמו גלידה. זה לגמרי הדור החדש של המכונות והבדלים תהומיים בין מה שהיה קיים עד היום בתחום לבין  המכונות שיכנסו לשוק".

יאיר ובלבול מציינים כמה יתרונות ברורים של ROYAL קפה, על פני מתחריה. "קשה מאוד להתחרות בציוד, בשירות  ובמוצרים שלנו ; זמן תגובה מהיר, וצוות עובדים מעולה. העובדים שלנו מקפידים ללמוד, להתעדכן ולרכוש ידע רב בהשתלמויות מקצועיות שוטפות בחברות פרנקי שוויץ וקפיטני שבאיטליה, בעיקר בנושא של מכונות הקפה.

"מה שמיוחד בשירות שלנו הוא שאנחנו מגיעים לכל נקודה במהירות ויעילות, משתדלים לתת פתרון במקום וגם אם אין כזה באותו הרגע, אנחנו ניתן ללקוח מכונת קפה חלופית כך שהוא ושאר חבריו לעבודה לא יישארו בלי מכונה. אנשים יודעים שאצלנו, הם נמצאים במועדון הקפה הכי טוב בארץ".

תגובות

להשאיר תגובה