הטריבונה

ממונה הקורונה הפרופ׳ רוני גמזו נפגש השבוע עם מנכ״ל התיאטרון הלאומי הבימה נעם סמל ומנהלת תיאטרון בית לסין ציפי פינס. השלושה דנו בסיכויי החזרה לפעילות של עולם התרבות הישראלי, בכפוף למצב התחלואה.

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ביקר בחיפה השבוע שם נפגש עם תושבים, בעלי עסקים מקומיים ואנשי רפואה בעיר. הנשיא עצר בבית הקפה ״טיפול״ של מייק ויגודה ז״ל ופגש את בת זוגו שהמשיכה להפעיל את בית הקפה לאחר מותו הטראגי. הנשיא שוחח עם לקוחות בית הקפה הקהילתי ושמע על האיש שהיה. לאחר מכן פקד הנשיא את בניין העירייה, שם פגש את ראש העיר עינת קליש רותם עם מנהל בית החולים בני ציון, ד"ר אוהד הוכמן, סגנית מנהל בית החולים רמב"ם, ד"ר מיכל מקל וסגנית מנהל בית החולים כרמל, ד"ר שני ברוש, ושמע מהם על ההתמודדות עם נגיף הקורונה. הנשיא הודה לראש העיר עינת קאליש ואמר: ״בחרתי לבקר היום בחיפה, כי חיפה היא עיר מגוונת, מכל הקבוצות, מכל המגזרים, מכל הקשת הפוליטית. השותפות הזאת צריכה להיות נר לרגלינו גם בשגרה, וגם בשדות נוספים. ואני מקווה ומאמין שזו תהיה המורשת ההיסטורית של התקופה הקשה והמורכבת הזו.״

עד סוף אוגוסט הספארי יהיה פתוח עד הלילה. ליהיא גרינר, קובי פרג' ,אבי נוסבאום, מירב מילר, שימי אטיאס, הדר מרקס, ישראל קטורזה, נדב אבוקסיס, אורלי וילנאי ועוד, הגיעו בסופשבוע לספארי ברמת גן להשקת ספארי בלילה. קטורזה עמד ליד הג'ירפות דקלה ודיאנה, ונזכר בקטע של זאב רווח בסרט "צ'רלי וחצי" שמגיע לג'ירפה להוציא שערה שתביא ישועה לרעייתו לבן זכר. לאורחים מוצמד רכב חשמלי לסיור שהתחיל בהאכלת הג'ירפות, תוך הקפדה שמירת מרחק.

איש העסקים והפילנטרופ משה אינדיג עם מספר תורמים נוספים ביניהם וועד עובדי התעשייה האווירית בראשותו של יאיר כץ, ומוריס וילנר מפלורידה בעלים של מלון שערי ירושלים, תרמו יחידה ייעודית של 3 אמבולנסים לארגון זק"א. האמבולנסים ימוקמו בערים אילת, שדרות וירושלים והינם מצוידים בציוד רפואי מתקדם, כולל ציוד הנשמה מיועד לחולי קורונה, וחולים במחלות נשימתיות. האמבולנסים יקראו על שמו של אחיו של משה אינדיג, דב אינדיג הי"ד שנפל במלחמת יום הכיפור. שווי התרומה כ- 1.5 מיליון ₪ . השקת יחידת אמבולנסים נערכה בירושלים ליד מגדל דוד בנוכחות ראש העיר משה לאון וכן בלשכת שר לביטחון פנים אמיר אוחנה. באירוע השתתפו גם ראשי ארגון זק"א בראשות יהודה משי זהב, סגן השר לביטחון פנים ח"כ גדי יברקן, ח"כ מיכאל מלכיאלי, יעקב חגואל סגן יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית, ודביר אינדיג מנכ"ל בריקסטון.

שיתוף פעולה ראשון מסוגו מתקיים בין מכללת BPM, הבית של תעשיית המוזיקה, לבין הזמר והיוצר עברי לידר. במסגרת שיתוף הפעולה יוכלו יוצרים מכל הארץ להוריד בחינם את הערוצים של הלהיט "המזרח התיכון", לטובת יצירת גרסת רמיקס אישית משלהם. הרמיקסים הטובים ביותר יזכו את המלחינים בפרסים איכותיים במיוחד. שלי צליק מנכ"לית המכללה, נפגשה השבוע עם לידר כדי לשמוע יחד חלק מהרמיקסים שהגיעו ולהתרשם מהתוצרת.

בסוף  שבוע  האחרון בחרו כמה סלבס עם משפחותיהם להתארח במצפה רמון ב"חאן רמון" ועל הדרך פרגנו גם לתוצרת מקומית. הדרימו למדבר המשפחות של השחקנית מיכל ינאי, והחברות הטובות נשות התקשורת מרב מילר ושני בן יעיש שמוראק. הן  סיירו ברובע הבשמים במצפה רמון, סיירו במפעל הקוסמטיקה הטבעית FARAN COSMETIC, ורכשו מוצרי קוסמטיקה טבעית תוצרת כחול לבן. בתמונה מימין: איתי קינן מהמותג פארן, מרב מילר, שני בן יעיש שמוראק ומיכל ינאי.

היזמיות ונשות העסקים ליטל סבירסקי וטלי בלוך השיקו בימים אלו מותג בינלאומי חדש: lovie.מ דובר בסט יוקרתי, הכולל קייס שקוף ואיכותי לטלפון, שאליו מחוברת שרשרת המאפשרת 'ללבוש את הטלפון'.בשל הקורונה בוטלה ההשקה המתוכננת, אך היזמיות הצעירות החליטו לערוך "השקה אחרת" ולהגיע לבית המוזמנות עם המותג החדש, ביניהן: נועה קירל, אשלי וקסמן, יעל גולדמן, מיכל אנסקי, אור שפיץ, נעמה קסרי, לירון רביבו ועוד משפיעניות רבות.

החופש הגדול כבר כאן וגם תקופת הקורונה, ואיתם הבילוי של הילדים בבית ומול המסך. סוגת מתגייסת למאמץ המשפחתי ומשיקה לראשונה את "קייטנת סוגת", פעילות וירטואלית במסגרתה, במשך שבוע שלם בתחילת אוגוסט, יוכלו הילדים וההורים ללמוד יחד איך מכינים מגוון מתכונים טעימים ומזינים, להשתתף באתגרים ולזכות בפרסים. כל יום בקייטנה יתמקד במאכל אחר שילדים אוהבים וישמחו לדעת להכין, ביניהם: פופקורן, ארטיק, המבורגר ופיצה. כל יום במשך שבוע, בין התאריכים 2-7.8 יעלה מתכון מפורט לעמוד הפייסבוק של סוגת. המתכונים ילוו בטיפים והסברים, כתובים בצורה מונגשת וידידותית, וחלקם אף מוצגים בסרטונים. הגולשים יוזמנו להכין את המתכון, להצטלם עם המנה שהכינו, והתמונה המוצלחת ביותר תזכה את המשתתפים במארז של מוצרי סוגת.

אלון וינטר מנכ"ל מלון מגדלה החדש על שפת הכנרת ודויד דלגאדו מנהל השיווק, קיימו השבוע אירוע חשיפה של המלון לאנשי תקשורת. המלון מגדלה החדש נפתח לראשונה בחודש נובמבר האחרון ואירח תיירים מחו"ל בלבד, אך הקורונה שינתה הכל, ואחרי 3 חודשי סגר, נפתח המלון לקהל הישראלי. סיפורו של מלון מגדלה הינו מיוחד, שכן במהלך בנייתו התגלו במקום הבנייה שרידי כפר הדייגים 'מגדלא' מהמאה הראשונה לספירה, שרידי בית כנסת מפואר ובתי יוקרה עתיקים בהם נמצאו מקוואות שעדיין זורמים בהם מים צלולים. בשטח המלון גם נבנה בית רוחני לצליינים, שלא ספק יחזרו להתארח במלון בעתיד.

כחלק מהטמעת מותג הטיפוח המוביל OLAY בישראל, נבחרה פרזנטורית מקומית: ה"איט גירל" ואושיית הרשת דנה זרמון. המותג בוחר לשורותיו נשים שמתכתבות עם שפתו הייחודית, חזקות, מקוריות ונאמנות לעצמן באותה העת. זרמון, שזיהתה כבר לפני שנים את כוח האינסטגרם, וכיום היא מנטורית בתחום, מצטרפת לנבחרת נשות ה-FEARLESS של המותג, ביניהן האסטרונאטית ניקול סטוט, דוגמנית הפלאס סייז המובילה דניס בידו והשחקנית וכוכבת האינסטגרם ביזי פיליפס. הקמפיין כולל סרט פרסומת שיעלה לאוויר ב-15 לאוגוסט. מותג OLAY האמריקאי שייך לקבוצת פרוקטור אנד גמבל, המאמינה בקידום נשים באשר הן. מוצריו מפותחים ומיוצרים במעבדות היוקרה של המותג היפני SKII. בתמונה מימין: רוני וינדמן מנהלת פיתוח עסקי בפרוקטר אנד גמבל עם דנה זרמון.

לקראת שנת הלימודים הקרבה, מתחם G כוכב הצפון, מקבוצת גזית גלוב והנהגת הורי שכונת כוכב הצפון, מסייעים לבתי הספר בדרום תל אביב ויקיימו יריד תרומות של ציוד בית ספר: מחברות, קלסרים, עפרונות, עטים, טושים ועוד. היריד יתקיים במתחם G כוכב הצפון, בחנות בין הקיוסק למספרה אשר נמצאת בקומת הכניסה, בימים רביעי- חמישי (5-6/08) בין השעות 10:00-19:00 ביום שישי (7/8) בין השעות 9:30-13:00. במקום תוצב דיילת אשר תאסוף את התרומות ותחלק לכל תורם מתנה כאות תודה. בתמונה: ירון אשל מנכל גזית גלוב ישראל.

קבוצת  MORAZ  צמחי מרפא חברה הפועלת בעולמות Wellbeing וה- Wellness, מתמחה בפיתוח ובייצור מוצרים פרא-רפואיים וקוסמטיים לטיפול וטיפוח העור המבוססים על צמחי מרפא הגדלים בגליל, והם נמכרים בהצלחה בארץ ובעולם. מורז בחרה בסטנדפיסט ויוצר הרשת עידן ניידיץ ובנו עומר בן ה-7 להוביל את קמפיין סדרת מוצרי "כינקייר" של החברה, סדרת הדגל לטיפול בכינים ושמירה על היגיינת הראש. במסגרת הקמפיין ניידיץ יצלם סרטון ויראלי עם בנו והוא מתוכנן לעלות ולהיות מקודם בדיגיטל וברשתות החברתיות. מאיה גרינברג , מנהלת שיווק של קבוצת MORAZ: "שיתוף הפעולה והבחירה בעידן ניידיץ נעשתה מתוך חיבתה של החברה לתכנים ההומוריסטיים, היצירתיות והחיבור להוויה הישראלית המשתקפת מסרטוניו של עידן".

רשת החשמל והאלקטרוניקה א.ל.מ ציינה השבוע עשור לקרנבל החשמל, ולשיתוף הפעולה עם מזרחי טפחות. במסגרת הקרנבל הרשת מציעה הנחות, הטבות ומבצעים על מגוון רחב מאוד של מוצרים כשלקוחות מזרחי טפחות חברי מועדון "הכרטיס " זוכים ב-10% הנחה נוספים. לרגל שיתוף הפעולה המוצלח, הגיע אופיר מורד סמנכ"ל ומנהל החטיבה העסקית במזרחי טפחות, לסניף הרשת במגדל צ'מפיון בבני ברק, ופגש שם את אורי להב מנכ"ל רשת א.ל.מ, שערך לו סיור אישי בחנות שכולה באווירת הקרנבל. בתמונה מימין:  אורי להב ואופיר מורד.

מלי לוי, השחקנית והדוגמנית והפרזנטורית של מותג הטיפוח השוויצרי JUVENA, הצטלמה היום לקמפיין החדש. לוי נבחרה זו השנה השנייה ברציפות לפנים של המותג בישראל. הצילומים נערכו במלון נורמן בתל אביב.

הקיץ החם, מהווה הזדמנות נפלאה ליהנות באתר החרמון בגרסה הקיצית שלו. מוני חרמוני, עדיין עם הצעיף והגזר, מארח מידי יום מבקרים רבים הנהנים ממזג אויר מושלם, נסיעה ברכבל הקרוניות החדש, מתקני הסקיי רידר ומזחלות האקסטרים. רעיה בלחסן, אשת יחסי הציבור של אתר החרמון, הגיעה לרגל סיור עיתונאים שהתקיים באתר, לחוות את כל היופי, כשאת הסיור הדריכה והובילה מיקי ענבר סמנכ"לית השיווק ודוברת האתר. בתמונה משמאל לימין: מיקי ענבר ורעיה בלחסן.

הרבה חתונות לא התקיימו השנה בשל התקנות המחמירות, ובכל אופן יש רבים שכן התחתנו, אם כי בחתונות קטנות בלית ברירה. אבל על ירח דבש לא מוותרים בשום אופן. ברשת מלונות פתאל הבינו את הצורך לחגיגת ירח דבש, מה גם שהשמיים סגורים אף הם, והרכיבו במיוחד עבורם, חבילות איכותיות, מפנקות ורומנטיות במחירים אטרקטיביים. בתי המלון בהם יוכל הזוג הטרי ליהנות מחבילת ירח דבש, הינם מהמותג היוקרתי של רשת מלונות פתאל: הרודס ויטאליס, הרודס ים המלח, הרודס תל אביב, הרודס הרצליה ויו בוטיק כנרת, בכפוף להנחיות התו הסגול.

מימון ישיר, חברת האשראי הצרכני הגדולה, משיקה קמפיין חדש שיעלה השבוע בסדרת פרסומות חדשה. הקמפיין מציג עזרה אקטיבית במציאת רכב ומימונו לפי צרכי הלקוח, זאת הודות לשיתוף פעולה ענף של מימון ישיר עם מאות סוכנויות רכב מובילות. בקמפיין החדש חוזר למסך כפרזנטור, הקומיקאי ליאור כלפון. הקמפיין הינו של משרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי והוא יעלה בערוצי הטלוויזיה ובמדיה הדיגיטלית.

בצל משבר הקורונה ולצד המגבלות והשמירה על ריחוק חברתי, בית החולים השיקומי אלי"ן לילדים ונוער שבירושלים ומחלקת פרויקטים מיוחדים, ממשיכים להוביל פרויקטים חווייתיים לגיוס כספים, עבור הילדים המאושפזים בבית החולים. ביום שישי האחרון קיים בית החולים אלי"ן את אירוע הצניחה החופשית "השמיים הם הגבול' באתר הצניחה "פרדייב" בחוף הבונים, במסגרתו צנחו למעלה מ-10 משתתפים שגייסו כל אחד 850$ לטובת ילדי אלי"ן.  בין המשתתפים שצנחו מ ממטוס בגובה 11,000 רגל אל מול חוף דור המרהיב, היו ד"ר מורית בארי מנכ"לית בית החולים אלי"ן, נעמי גפן סמנכ"ל אלי"ן ומרק שרמן יו"ר אגודת ידידי אלי"ן. בתמונה: ד"ר מורית בארי, נעמי גפן ומרק שרמן עם הצנחנים.

בשבוע שעבר הושק במתחם G-CITY בראשון לציון סניף של רשת הסופרים "סטופמרקט" בנוכחות חיים כצמן, מייסד ובעלי השליטה בקבוצת גזית גלוב. רשת "סטופמרקט" הינה רשת שהוקמה לפני 20 שנה ופועלת גם בימי שבת, דבר המייחד אותה משאר רשתות המזון. הסניף החדש שנפתח בהשקעה של יותר מ-20 מיליון שקל, ישתרע על פני 4,500 מ"ר שיכילו יותר מ-40 אלף מוצרי מזון, בהם יותר מ-300 סוגי גבינות ו-1,800 סוגי יינות מהארץ ומהעולם. הגיעו להשקה: יוסי משיח בעל רשת סטופ מרקט, ירון אשל מנכ"ל קבוצת גזית גלוב, אורן הוד משנה למנכ"ל קבוצת גזית גלוב, מיה גבאי סמנכ"ל שיווק ונכסים גזית ישראל ועוד.

רונן ניסנבאום מנכ"ל מלונות דן השיק בסוף השבוע האחרון את הפרויקט הקולינרי לקיץ של הרשת, ואירח במלון המלך דוד ירושלים את השף יוסי שטרית ובדן קיסריה ריזורט את השפית אביבית פריאל-אביחי ממסעדת אוזריה ועידן פיינבורג מ-"פיתה פנדה". הפרויקט בשיתוף אמריקן אקספרס. במהלך הקיץ יתארחו בחלק ממלונות הרשת, השפים המובילים בקולינריה הישראלית, כדי להביא את האוכל שלהם לאורחי מלונות דן. השפים של בתי המלון והשפים האורחים תכננו ובנו יחד תפריטים ייחודיים במיוחד במטרה ליצור חגיגה קולינרית יוצאת דופן. בין השפים שיתארחו במלונות המלך דוד ירושלים, דן קיסריה ריזורט, דן אכדיה ודן כרמל חיפה: השף עטור כוכבי מישלן מושיק רוט, השף המוערך יוסי שטרית, יובל בן נריה ממסעדת טאיזו, השף שרון כהן ממסעדת שילה, ירון קסטנבוים ממסעדת M25 ומיט מרקט, אביבית פריאל-אביחי ממסעדת אוזריה, תומר אגאי מסנטה קתרינה, עידן פיינבורג (פיתה פנדה), אריאל רוזנטל (הקוסם) והאימפריאל קוקטייל בר. בתמונה מימין: רונן ניסנבאום מנכ"ל מלונות דן, רועי ענתי שף מלון המלך דוד ירושלים, השף יוסי שטרית ותמיר קוברין, מנכ"ל מלון המלך דוד ירושלים.

המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל מוציא את הילדים מהמסכים ומקים מרכזים ופארקים מדעיים בנגב, בגליל ובפריפריה החברתית בהיקף של 25 מיליון ₪. הפארקים המדעיים יכללו מגוון מתקנים מדעיים-טכנולוגיים, שחלקם יותקנו בפעם הראשונה בישראל, ויעודדו תנועה אצל הילדים, יעשירו אותם בידע וישפרו את בריאותם. הפארקים המדעיים יוקמו על ידי חברת "אלו את ניצן" והמרכזים המדעיים יוקמו על ידי חברת "רובוגרופ" אשר זכו במכרזים פומביים.

חב' "טבע נאות" יצרנית נעלי הנוחות מהמובילות בישראל, ומהחברות המובילות גם בעולם, ביצעה בימים אלו מהפך, ולראשונה נכנסה לתחום ייצור ושיווק מוצר שלא בתחום הנעליים – ייצור מסכות פנים ומיגון לקורונה. מיכאל אילוז מנכ"ל חב' טבע נאות מציין: "החברה השקיעה כ- 500,000 ₪ בהקמת קו ייצור של מסכות פנים חד-פעמיות אנטי-ויראליות ואנטי- בקטריאליות במיתוג "טבע נאות", עם דגש על נוחות המסכות, ועד כה ייצרה החברה כ-600,000 מסכות המשווקות ב- 60 חניות טבע נאות ובאתר "טבע נאות" ברשת. קופסא של 50 מסכות המחיר 50 ₪. בימים אלו מפתחת חב' "טבע נאות" מסכה רב פעמית עם סיבי כסף, מסכה אקטיביות הורגת בקטריות, אשר תשווק לקראת סוף אוגוסט.מחיר מסכה אחת כ- 50 ₪. כמו כן חב' "טבע נאות" מפתחת בימים אלו לקראת החורף, מסכה מאריג סרוג עם סיבי כסף. בתמונה עם המסכה: המנכ"ל מיכאל אילוז.

לקראת גל החום הקיצוני, תחלק עמותת "לב נעמי" לקשישים ובעלי מוגבלויות, את תרופותיהם כדי שלא יצטרכו לצאת מהבית. ברגע הקריאה והבקשה לסיוע, מאתרת העמותה מתנדב פנוי שמגיע לבית הקשיש, לוקח את המרשם, מגיע לבית המרקחת, רוכש וחוזר לבית הקשיש. בכדי להצטרף למערך ההתנדבות, ניתן לשלוח מייל דרך האתר .  naomi.org.il לב נעמי היא עמותת אחות של "חסדי נעמי", עמותת הרווחה מהגדולות בישראל. לב נעמי פועלת בתחום הבריאות ומבין פעולותיה גם ייזום ימי כיף והפצת שמחה במחלקות בתי חולים ועוד. כל צוות לב נעמי פועל בהתנדבות מלאה ללא שכר.

איריס ואילן בן דרור יבואני ספידו, מותג בגדי הים מהמובילים בעולם, השיקו חנות חדשה של ספידו באילת, בטיילת הרויאל ביץ', והינה החנות השנייה של המותג בעיר. הסניף החדש מצטרף ל-25 הסניפים של המותג בישראל וגודלו 50 מטר מרובע. בחנות ניתן למצוא בגדי ים ואביזרי שחייה לכל המשפחה, קולקציות קפסולה ייחודיות למותג ועוד מגוון רחב של מוצרי בריכה וים. זכיין סניף ספידו החדש, הינו טל דקל איש עסקים אילתי בעל ארבע חנויות בעיר. בתמונה: איריס ואילן בן דרור באילת.

תגובות

להשאיר תגובה