הטריבונה – רכילות עסקית

במסגרת מפגש הכרות עם טכנולוגיית ה- MBST המבוססת על תהודה מגנטית בדומה ל MRI, לטיפול אינטנסיבי בשחיקת סחוס של חברת MEDTEC, ארחו בבית גיבור ספורט בבורסה ד"ר שמואל יצחק ד"ר יואב יסילוביץ הרופאים המלווים במדטק, וקרן נעמן מנכ"ל מדטק, את הח"כ  לשעבר אופיר פינס,  הזמרת ליילה מלכוס, אנשי העסקים איציק נאמן שהביא את השיטה לארץ, אילן אזולאי, ירון פרי, שוקי מיידנס, תומר קוברובסקי, פרופסור יעקב יצחק, ד"ר ירון גרשוביץ פיזיולוג, סמדר אייל מומחית לפעילות בונה עצם, ואת  עדי זיו אבי שיטת הטיפול סוטאי בארץ ועוד. ד"ר שמואל יצחק הציג את השיטה בפני הבאים, אשר בחנו מקרוב את חדרי הטיפולים השונים ונפגשו עם מטופלים אשר חוו את הטיפול והוזמנו לקחת חלק באירוע.

דניאל אלפן מנכ"ל פיליפ מוריס ישראל השבוע חשף את הדגמים החדשים של IQOS שנחתו בארץ. השקת "אייקוס 3" התקיימה באולם האירועים "שבע", כשהמוזמנים נהנו מהשקה חדשנית שטרם נראתה בארץ, עם אוכל משובח של השף עומר מילר. הופעה מחשמלת נתן עברי לידר בשיתוף תומר מייזנר, שהקפיצה את הקהל, לצד מוזיקה של הדי'גיים המובילים ג'ניה טרסול ושון דורון. בין המוזמנים שאירח דניאל אלפן, מנכ"ל פיליפ מוריס ישראל: עו"ד שרון נהרי, המפיק מריו ארלובסקי ועו"ד חגי שטרוויס, שמעון באבו, ניר מעתוק, נאור גלילי מנכ"ל מכבי ישראל, עופר יעקובזון, אשת העסקים דנה אביב מבית ההשקעות "אביב שגב", הדור הצעיר של אנשי העסקים יואב מיימן, גיא פישר, נועה קלגסבלד ועוד. אייקוס 3 החדש מציע אלטרנטיבה ללא עשן סיגריות, בעיצוב קומפקטי עם פיצ'רים מתקדמים.

רשת חצי חינם נערכה בסניפיה לחג ט"ו בשבט, והשיקה עבור לקוחותיה מחלקה ייעודית בפורמט  shop in shop המציע מגוון פירות יבשים מהשוק המסורתי והאקזוטי, פיצוחים פופולאריים, מוצרים אורגניים ומופחתי סוכר, שמונחים בצורה נוחה ונגישה לקהל לפי משקל ובמארזים ייחודיים. אורית שלום סמנכ"לית שיווק ופרסום, ומבעלי רשת חצי חינם, ציינה כי בעקבות הצלחת המחלקה בשנה הקודמת, החליטה הרשת להרחיב את ההיצע הקיים, כדי להמשיך להתמקד באיכות ובמחירים אטרקטיביים ונגישים לכל כיס.

לרגל פתיחת עונת האגסים, אחד הפירות האהובים על הישראלים במיוחד בחודשי החורף, יזמה מועצת מגדלי האגסים  האמריקאים בישראל מסיבת עיתונאים בבית ספר לקולינריה "דנון" בנמל תל אביב. כ-50 אנשי תקשורת הגיעו לשמוע את יובל בר-נר נציג המועצה בארץ, שהציג את צריכת האגסים בישראל וההיבטים הרגולטורים הקשורים, ולצידו הדיאטנית הקלינית רונית ציוני, שדיברה בפניהם על הסגולות הבריאותיות של האגס, ומדוע חשוב להוסיף אגס לתפריט היומי. לאחר מכן חיכתה לאורחים ארוחת טעימות מפוארת של 10 מנות, כולן על טהרת האגסים שעליה ניצח השף חגי לרנר.

השבוע התקיימה בחברת סלע מדיקל בפתח תקוה, סדנה ייחודית עם בשורה טכנולוגיית בתחום האסתטיקה הרפואית בארץ ובעולם: פיסול מבנה הפנים באמצעות חוטי מינט, המגיעים אלינו ארצה היישר מקוריאה, אשר באמצעותם ניתן לשפר את מראה העור, ולהפחית את הקמטים ללא צורך בניתוח פולשני. את הסדנה הנחתה בפני קהל רופאים גדול מרחבי הארץ, ד"ר מרינה לנדאו מומחית לרפואת עור ומבכירות הרופאות בארץ ובעולם בתחומה. לאחר הרצאה מרתקת, בוצעה הדגמה על מטופלת כשאת התוצאות  המיידות ראו כל המשתתפים. קרן סלע מנהלת חטיבת האסתטיקה בחברת סלע מדיקל מוסיפה שהחידוש והיתרון בשימוש בחוטי מינט בתעשיית האסתטיקה העולמית, הינו העדר צלקות נראות לעין, רמת בטיחות גבוהה, וחזרה לשגרה מהירה.

עו"ד אריק אנקור, מנכ"ל ובעלים משותף יחד עם קבוצת בהרי בחברת Elemin Cosmetics קיים השבוע את אירוע ההשקה של מותג הטיפוח החדשני The Organic Hemp Line, במסעדת ה'קלארו' במתחם שרונה בתל אביב. לאירוע הגיעו בכירים מסופר פארם ולילית קוסמטיקס, ביניהם: דני לוזון משנה למנכ״ל סופר פארם, הרצליה אשכנזי, מנהלת  סחר ושיווק קוסמטיקה סופר פארם, חזי חממה, סגן מנהל שיווק וסחר קוסמטיקה סופר פארם, עופר לוי סמנכ״ל סחר ושיווק סופר פארם, ניצה בילט מנכ"לית ובעלים לילית קוסמטיקס, אורי בילט סמנכ"ל סחר ומכירות לילית קוסמטיקס, איש העסקים דרור פאר, שותף עסקי במותג The Organic Hemp Line ועוד. הסדרה החדשה, סדרת מוצרי טיפוח אורגנית מאושרת על ידי אירגון Ecocert-cosmos, המבוססת על  תמצית שמן הקנאביס, תשווק ב- 240 סניפי רשת סופר פארם בפריסה ארצית. אריק אנקור, מנכ"ל ובעלים של המותג The Organic Hemp Line, העוסק בקוסמטיקה כבר קרוב לעשור, אמר באירוע: "זוהי הסדרה הראשונה בעולם אשר מציעה במוצר אחד את שלושת האלמנטים המבוקשים ביותר בעולם הקוסמטיקה כיום: מוצרים אורגניים באחוזים מהגבוהים ביותר שקיימים בתעשייה, מאושרים ע"י Ecocert-cosmos, מרכיבים טבעיים ותמצית שמן קנאביס". תקופת ההשקה תלווה גם בקמפיין ארצי בעלות השקעה משמעותית.

על פי מיטב המסורת, ממשיך בנק הפועלים בתרומתו הנרחבת בקהילה, בדגש על השכלה גבוהה. אירוע הענקת מלגות במכללה האקדמית צפת, התקיים לציון תרומת בנק הפועלים – פועלים בקהילה לטובת מלגות עבור 11 סטודנטיות, אימהות יחידניות שלומדות בחוגים לעבודה סוציאלית, משפטים, מדעי ההתנהגות, סיעוד, רב תחומי וחינוך מיוחד. תכנית המלגות לאימהות יחידניות מאפשרת לאימהות רבות ללמוד במכללה ללא נטל תשלום עבור שכר לימוד, לסיים בהישגים ראויים לציון (רוב המלגאיות הן גם סטודנטיות מצטיינות), תוך מציאת תעסוקה בטוחה ומכניסה בתום הלימודים. מטעם בנק הפועלים נכחו בטקס מר כפיר ענבר מנהל סניף בנק הפועלים בצפת  והגב' נעמה ציגלר קונפינו, מנהלת אזור חיפה והצפון בבנק. מטעם המכללה השתתפו פרופ' רביע חלאילה סגן נשיא לעניינים אקדמיים, ד"ר אמנון לשם סגן נשיא לפיתוח משאבים וקשרי חוץ, מר שמואל הר נוי מנכ"ל המכללה, דורית פרטובי דיקנית הסטודנטים, המרכזת את תכנית המלגות לסטודנטים במכללה.

נבחרת הפרזנטורים של רנואר מתרחבת: חברת האופנה המובילה רנואר החתימה את השחקנית והדוגמנית המצליחה עדן פינס וזו תצטרף לנבחרת הפרזנטורים ותיקח חלק בצילומי הקמפיין החדש לעונת אביב-קיץ 2019. עדן פינס תצטרף לנבחרת הפרזנטורים ותככב לצידם של יודה לוי, ניבר מדר, גפן ברקאי ויעל שלבייה. הדוגמנית המצליחה, קטפה בשנים האחרונות קמפיינים למותגים נחשבים בכל העולם ובין היתר הופיעה בסדרת הטלוויזיה IT GIRLS בהוט בידור ישראלי, כיכבה בקליפ המצליח והמדובר של הזמר משה פרץ "קרמלה" ומחזיקה חשבון אינסטגרם מוביל עם למעלה מ- K305 עוקבים.

השגריר הרומני באו"ם,קולין רדואנקה, אשר צפוי להתמנות לשגריר רומניה בישראל, התארח במלון רמת רחל לכנס של משרד החוץ. במהלך הכנס, השגריר נהנה מארוחת צהריים עשירה של מסעדת המלון, ונפגש עם סמנכ"ל המלון דני כהן, שערך לו סיור בקיבוץ ובמתקניו: המלון, הקאנטרי המשודרג, ובנוסף זכה השגריר לסיור מקצועי מפיו של מורה הדרך של הקיבוץ, דותן אשר סיפר לו על ההיסטוריה המרתקת של הקיבוץ.

יעל זוגלובק יחד עם אחיה עמי זוגלובק, הבעלים המשותפים של הקבוצה, ואלי זוגלובק (הבן של עמי) יו"ר ומנכ"ל החברה, השיקו השבוע את סדרת השרקוטרי החדשה, במבשלת וויסקי בת"א. השף טום אביב, זוכה מאסטר שף, ויניב ברנור הבעלים של ה"מיט מרקט", גויסו על ידי זוגלובק להשקה של הסידרה הנקראת "ריינהולדס". את ההשקה ילווה קמפיין, אותו מוביל לראשונה השף טום אביב, זוכה מאסטר שף, בקמפיין "מודע לעצמו", עם הרבה הומור עצמי.

הילה קניסטר בר דוד משנה למנכ"ל שחר און, ומי שמובילה את תחום הנשים בהסתדרות המעו"ף, חגגה השבוע "בקמילו" – בית בוטיק לאירועים, יום הולדת 40. במסגרת פועלה הרב למען קידום נשים במגזר הציבורי הגיעו מאות אנשים לחגוג איתה. את האירוע פתחה הזמרת ריטה שהקדישה להילה את השיר "מחכה". עוד עלו לשיר רותם כהן ודודו אהרון. הגיעו לחגוג לה: ציפי רפאלי, פולה, שירלי וניקי גולדשטיין, ריטה וצ'ארלי בוזגלו, מיכל הקטנה וניר וויצמן, משה דץ, מיקי מוכתר ואריק עורי, קובי אושרת, עופר עיני ועוד.

בשבוע שעבר, ביום הכי קר וסוער בשנה, הגיעו פאר טסי, עידן יניב, מאיה וורטהיימר, אינה בקלמן, טיטי, ג'קי אזולאי, השף אביב משה, הטניסאית שחר פאר למתחם הנודד של דובידו בקניון גבעתיים, ליצור דובים ולבלות עם ילדי קו לחיים. את הילדים ליוו דוד אסולין מנהל סניף מרכז של עמותת "קו לחיים", ומתנדבים מטעם העמותה שהגיעו יחד עימם. אילן ג'רבי מנכ"ל קניון גבעתיים, הגיע אף הוא לברך את האורחים, והתערה בין כל הנוכחים.

במסיבת עיתונאים שהתקיימה השבוע בסניף הדגל של רשת ד"ר מוניקה אלמן בראשון-לציון, הוצגו החידושים הטכנולוגיים האחרונים, לצד מגוון הטיפולים המתבצעים במקום, בתחום רפואת העור והאסתטיקה.

מלכת היופי בדימוס טיטי איינהו החליטה לפנק את אחיה יילק בחופשה ממש ליד הבית,. וככה הגיע טיטי אל מלון "קראון פלזה" סיטי סנטר במגדל עזריאלי, לחופשה אורבנית ליד מגדל המידטהאון בתל-אביב, מטרים ספורים מהבית שלה. האח והאחות הגיעו אל בית המלון ליהנות מסויטה מפנקת, הכוללת פינוקים עם טרקלין עסקים מפנק וארוחת ערב חגיגית במסעדת הקומ ה-11 הממוקמת בבית המלון.

נועה קירל ויהונתן מרגי טסו השבוע בטיסת אל על LY081 לבנגקוק, לחופשה הזוגית הראשונה שלהם ביחד. הכוכבים הצעירים שהכירו לפני כמה חודשים בהפקת הפסטיגל, והפכו לזוג, החליטו לקחת פסק זמן מהלו"ז העמוס שלהם, וטסו לתאילנד לחופשה חלומית של 10 ימים. בחופשה כלולים בתי מלון מפוארים בחופי תאילנד, נהגים צמודים שילוו אותם לאורך כל הטיול והרבה בטן גב.

קבוצת עוף טוב עולה בקמפיין חדש ורחב היקף במרכזו יעמוד הסלוגן: שמים את ה-FUN על השולחן. הקמפיין תומך באסטרטגיה של 'עוף טוב' השמה במרכז את הטעם הנפלא של מוצרי השניצל המוכנים לאכילה. את הקמפיין שהיקפו נאמד ב-4 מיליון ₪, תוביל עינת שרוף שנבחרה לתפקיד בשל הערכים המזוהים איתה: שמחה, כיף, ישראליות ומשפחתיות. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, יקדם את מוצרי השניצל המוכנים של "עוף טוב" ויבליט את המוצר החדש בסדרה: שניצל בטאץ' מתובל, תחת המסר המרכזי: להביא את הכיף והשמחה לצלחת. עוד ידגיש הקמפיין את הערכים והיתרונות עליהם מבוססים מוצרי "עוף טוב": מוצרים שעשויים מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה ומ-100% רכיבים טבעיים. בקמפיין יבואו לידי ביטוי גם האריזות החדשות, הירוקות, שהשיקה "עוף טוב" לאחרונה לכל מוצרי השניצל שלה. הקמפיין יעלה  למשך שבועיים במעטפת רחבה הכוללת פריים טיים בטלוויזיה, שילוט חוצות בפריסה ארצית, קמפיין דיגיטל ורשתות חברתיות, מהלך לידרים באינסטגרם ותקשור בנקודות המכירה.

השבוע המפיק-שחקן-במאי ישראלי-הוליוודי דני A, ערך ב'צוותא' הקרנה פרטית להשקת סרטו החמישי MOB TOWN, שיוקרן בארה"ב. בעלי יקב דלתון בילי ואלכס הרוני, חברו להקרנה ודאגו לטעימות מפתיעות מיינות היקב החדשים. אנשי העסקים שהגיעו לפרגן ולצפות לראשונה בסרט: טדי שגיא ויעל ניזרי ההריונית, ליאת ושלום מוליוב מבעלי קבוצת MGS, משה וגלי זילברשטיין מבעלי KIDS KEDS, איש העסקים וחברו הטוב של דני A רני גרינברג ואשתו ליטל, דין שטרן, ניר ולי סביליה ועוד. מימין: אלכס הרוני מבעלי יקב דלתון, משה זילברשטיין מבעלי קדס קידס, בילי הרוני וגלי זילברשטיין.

ראש העיר החדשה הנבחרת של בית שמש ד"ר עליזה בלוך, ערכה לאחרונה סיור מקצועי במפעל הוופלים, גביעי הגלידה וקישוטי העוגה "גילרו", השוכן באיזור התעשייה בעיר. את ראש העיר ליווה מנכ"ל המפעל והבעלים אבי גלברד, תוך הדרכה והצגה של קווי הייצור של המפעל, השוכן בבית שמש מזה 31 שנה ומעסיק מעל ל- 250 עובדים, מרביתם תושבי בית שמש והסביבה. הגב' בלוך שוחחה עם העובדים, התעניינה בתהליכי הייצור ואף טעמה וופלים וגליליות מתוצרת המפעל. אבי גלברד הודה לראש העיר על ביקור ראשון, חמישה שבועות בלבד לאחר הבחירות, והגב' בלוך הבטיחה כי תערוך סיורים מקצועיים נוספים בעתיד, לחיזוק הקשר שבין התעשייה המקומית לרשות העיר. בין חברי המשלחת שביקרה במפעל נכחו גזבר עיריית בית שמש מר אריה ברדוגו, ונציגי התאחדות התעשיינים במרחב ירושלים ובית שמש, הגב' גלית לוי ורן טוטנאור, מארגני הסיור.

הדוגמנית הבינלאומית ליאור סהר, והדוגמנית בר זומר הצטלמו לקולקציית הקפסולה של ברבי ל- FIX בתוך קופסת ברבי ענקית, וכך הפכו לבובה ליום אחד. ליאור סהר בחודש האחרון הצטלמה לקליפ של אברהם מטאו, אשר לאחרונה הוציא שיר עם ג'נפר לופז, ליאור ספרה על סט FIX כי חברת הבת של ויקטוריה סיקרטס כבר קבעה להטיס אותה לחו"ל לאודישנים. עוד על הסט הצטלמה בקופסת הברבי הגדולה הדוגמנית בר זומר, שמאד סקרנית לראות מה יהיה בהישרדות VIP. לקולקציה צטלמו גם הדוגמניות מולו וסנדי מסיקה.

השף והאושייה טום אביב וחברת הטיפוח הישראלית SR COSMETICS, משיקים לראשונה ליין קוסמטיקה לגברים מטופחים, ביניהם מוצר לטיפוח הזקן. ההשקה נערכה בערב גשום במיוחד, במסעדת ה"קוקו במבינו", אליה נהרו חבריו הטובים של השף, ביניהם מגי טביב, רוסלנה, לירן שטראובר, מעיין אשכנזי, קים אור אזולאי, אלין כהן, אליהב אוזן, שימי אטיאס, מורן מזור, אושר סלים, אבישג נגר ועוד. בתמונה: שולי רודריג מאסטרית הטיפוח, והפורמולטורית והבעלים של חברת הטיפוח SR COSMETICS עם טום אביב המסטר שף ובעליו של מסעדת קוקו במבינו.

הסניף החדש של רשת כתר נפתח השבוע בנשר בשטח של 700 מ"ר עם מיטב מוצרי רשת העיצוב האטרקטיבית והמשתלמת בישראל. בטקס נקבעה מזוזה על ידי הרב הראשי יצחק לוי, במעמד סגן ראש העיר גיאורגי גרשקוביץ ומנכ"ל כתר ישראל רונן בר שלום. זהו הסניף ה-14 של כתר בישראל, שמוצריה נמכרים במעל ל-90 מדינות ברחבי העולם. גאווה כחול-לבן. בתמונה (מימין): סגן ראש העיר גיאורגי גרשקוביץ, מנכ"ל כתר ישראל רונן בר שלום והרב הראשי יצחק לוי.

למרות מזג האוויר הסוער נהרו השבוע לבית ציוני אמריקה אנשי תקשורת, חובבי תרבות, אנשי ברנז'ה וקולגות של שחקי תיאטרון באר שבע,  כדי  לצפות בהצגה "מחיר החיים" של תיאטרון באר שבע וגם לפרגן לחברים המשתתפים בהצגה: תום אבני, אלון נוימן, אדוה עדני ורעות אלוש. ההצגה עוסקת באנשים שלא שפר עליהם גורלם והם בעלי נכות המתמודדים עם קשיי היום יום. נצפו בערב: נלי תגר, עלמה זק שצפתה בבעלה בתפקיד הדרמטי שלו, רועי בר נתן, מולי שולמן, עידן אלתרמן, עלא דקה, דוד קיגלר שחקן ומנהל תאטרון גבעתיים שהגיע לפרגן לאשתו השחקנית- אדווה עדני ועוד שחקנים.

אשת התקשורת מיכל אייזן בעלת משרד יחסי הציבור Aizen PR פותחת את שנת 2019 בחידושים והתרחבות משמעותיים. בין התקציבים החדשים, זכה המשרד בתקציב יחסי הציבור קבוצת PARAGON GROUP, הפועלת בהצלחה מעל 20 שנים בתחום הפקת אירועים וכנסים מקצועיים בינלאומיים. במסגרת זו קיבל לידיו המשרד לכסות את מערך יחסי הציבור של כלל הכנסים שעורכת החברה. בנוסף השיקה מיכל אייזן את Paragon Blue עם בעלי קבוצת Paragon אייל הלוי ועופר גיל, שייתן מענה מושלם להפקות אירועי בוטיק, אירועי גאלה, השקות נוצצות ואירועי מנהלים בארץ ובעולם. כמו כן קיבל המשרד לידיו את הטיפול ב"ניצוצות", שהינו פיתוח משחק ראשון מסוגו מעולם הקבלה.

מגיש הטלוויזיה והמומחה לטיפול התנהגותי בעל השם העולמי, פרופסור עמוס רולידר, נבחר להוביל את הקמפיין החדש של ריזאלטס Stop!, המוצר החדש מבית ריזאלטס המשווק בישראל על-ידי "קבוצת לפידות". פרופסור רולידר הצטלם השבוע לקמפיין חדש אשר יכלול סדרת סרטונים הומוריסטיים. חלק מהסרטים נעשו בשיתוף מייסדי קבוצות הפייסבוק הפופולאריות "אבא פגום" ו"אמהות משקיעות". על הסט נכח בועז להב סמנכ"ל קבוצת לפידות.

במפלגת העבודה, אחרי הפיצול בתוך המחנה הציוני והחזרה לשם המיתולוגי ״מפלגת העבודה״, ממשיכים להתכונן לבחירות הכלליות שיתקיימו בחודש אפריל הקרוב. במקביל, כחלק מההיערכות, נערכו בחירות בנוער ׳העבודה׳, כדי להיות מוכנים להסתער על השטח. לצד היו״ר הנבחר גיל כתב, תכהן לי ביילין כסגנית יושב ראש וכדוברת הנוער. לי ביילין היא בתו של גיל ביילין ונכדתו של יוסי ביילין.

רונן פלוט, ראש העיר נצרת עלית, רוחה אבקסיס מנכ"ל קניון עופר נצרת עלית, יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי בעלי רשת ביגה, יחד עם אנשי עסקים וכוכבי כדור רגל מקומיים מהמגזר היהודי והערבי, חגגו את פתיחת סניף הדגל בצפון הארץ, של  רשת בתי הקפהBIGA (ביגה), שנפתח בהשקעה של 2.5 מיליון ₪, במתחם הקניות עופר סנטר נצרת עלית. האירוע כלל טקס חגיגי של  גזירת סרט וברכות ע"י ראש העיר של נצרת עלית, והזכיין המקומי  מימון סארה, וכן הופעה של זמר מקומי אשר שר לאורחים בשפה העברית והערבית, וכמו כן הוגשה ארוחת ערב על טהרת הבריאות.

מתחם חדשני ראשון מסוגו בארץ, נפתח בירושלים לטיפוח ועיצוב השיער, הנותן מענה כולל בתחום תוספות שיער, עיצוב ופאות. המתחם נפתח בהשקעה של 2.5 מיליון ₪. במתחם 3 מחלקות מקצועיות: סלון ביוטי לשיער, מחלקת ייצור ומחלקה חדשנית של הכנת פאה מהשיער האישי. המתחם נפתח  תחת שם היזמית "חיה ברנפמן תוספות שיער", הנותן מענה ברמה בינלאומית וישווק ללקוחות בארץ ובחו"ל.

בכירי חברת ברימאג ערכו אירוע חגיגי לרגל פתיחת יריד ענק של מיטב המותגים הבינלאומיים. האירוע כלל מינלינג, טקס גזירת סרט וחשיפת מוצרי החשמל של המותגים הבינלאומיים ביניהם קנווד, דלונגי, בייביליס, LG, כרומקס, הובר, בראון, גרץ, בקו ועוד. אילנית גריוביץ'-ברגר מנכ"לית קניון עופר סירקין עשתה את "הסיפתח" ליריד, ורכשה מקרר של LG 4 דלתות ב-9,000 ₪ בלבד.

קניון הדר בירושלים, הנמצא בבעלות הריבוע הכחול וחברת כלל נדל"ן, יוצא למכרז פרסום, בעקבות החלטה לאחר תקופה של 3 שנים להיפרד ממשרד הפרסום "אקליפטוס". התקציב השנתי של קניון הדר עמד בשנת 2018 על כ-2 מיליון ₪ והוא יגדל ל 2.5 מיליון ₪, במהלך שנת 2019. בימים אלה נבחרו פרזנטורים חדשים לקניון הדר: הכדורגלן מאור בוזגלו ורעייתו מירן. השניים יעלו כבר בחודש הבא במסע פרסום ארצי, שיכלול בין היתר שלטי חוצות, מודעות ופעילות רחבה ברשתות החברתיות.

תגובות

להשאיר תגובה