כנראה שמכבי תל אביב תראה את משחקי הטופ סיקסטין רק על מסכי הטלויזיה. הפסד צורב לדרושפקה חרץ כנראה את גורלה של העונה כולה

מי שחשב שפיטוריו של גיא גודס מתפקיד מאמן מכבי ת"א בכדורסל יעשו את הזעזוע הנדרש, והקבוצה תחזור להיות להיות אימתנית ודורסנית, או לפחות תצליח לגרד ניצחון ביתי מול יריבה נוחה ביורוליג, קיבל את התשובה הניצחת והדי צפויה.

הצהובים, עם עוזרו של גודס, אבי אבן, על הקווים כמאמן זמני, רשמו הפסד ביתי נוסף במסגרת היורוליג, 84-73, הפעם מול דרושפקה הטורקית, שאינה נחשבת לאחת מאריות הכדורסל האירופאי, אבל כנראה שהיום לא צריך אריה כדי לטרוף את הצהובים, מספיקה גם צ'ינצ'ילה.

היה זה משחק שסיים את משחקי הסיבוב הראשון בבית המוקדם, ומכבי ת"א סוגרת סיבוב מזעזע עם מאזן של 4 הפסדים וניצחון אחד מסכן על ססארי החלשה. בתרגום לעברית זה אומר שסיכוייה של מכבי להעפיל לטופ 16 הם קטנים מאוד, ואם כך אכן יקרה, זו תהיה אחת העונות הכי חלשות של הקבוצה במסגרת האירופאית מאז ומעולם.

המאמן הזמני, אבי אבן, ניסה להסביר בסיום מה לא דפק: "לא היינו מרוכזים, לא שיחקנו מספיק טוב. כל מיני דברים קטנים פגעו בנו. לא רציתי שככה זה ייראה. כנראה שהזעזוע לא עזר. ניסיתי להחדיר בשחקנים יותר אגרסיביות ואמונה, וגם נדמה לי שהשחקנים רצו והתאמנו טוב, אבל לא הגענו מרוכזים. נעשה הכל כדי להיות שם, אבל צריך לומר את האמת – נכון להיום אנחנו לא ראויים לשם".

שחקן מכבי, יוגב אוחיון, הודה שמשהו לא עובד העונה במכונה הצהובה: "הגענו לא מרוכזים ולא מפוקסים. הכל הלך לנו הפוך. אני לא יודע למה זה קורה, אבל דברים חייבים להשתנות במהירות לפני שיהיה מאחור מדי. אנחנו השחקנים צריכים לעשות חשבון נפש ולחשוב לאן אנחנו רוצים להגיע השנה, כי בקצב הזה לא נגיע לכלום השנה. חייבים להחזיר את הרכבת למסלול, כי כרגע היא ממש לא שם. יש לנו סגל שיכול לנצח כל קבוצה, אבל כרגע לדבר על טופ 16 זה ממש לא לעניין".

חברו של אוחיון לקו האחורי, טיילור רוצ'סטי, דווקא מאמין שהקבוצה יכולה להרים את עצמה: "זאת סיטואציה לא פשוטה, ואנחנו צריכים להישאר חיוביים וביחד. יש העונה עוד הרבה משחקים שאנחנו יכולים וצריכים לנצח. אנחנו מסוגלים לשחק יותר טוב, הסגל שלנו מספיק טוב כדי להעפיל לטופ 16. השחקנים ידקו את עצמם ויבינו שצריך לעשות שינוי כדי להרים את עצמנו".

דווין סמית': "לא יעזור לנו אם נוריד את הראש ונשקע במרה שחורה. אני לא חושב שיש כאן מישהו אחד שלא מבין את המצב שלנו. כולם הגיעו כדי לתת את הכל, אבל לצערי כרגע זה לא מספיק כדי להביא לנו נצחונות".

תגובות

להשאיר תגובה