חוזרים לארץ אחרי תקופה ארוכה באירופה ומתלבטים כיצד להעביר את הציוד הרב שצברתם לאורך השנים ישירות לישראל? מחפשים כתובת מקצועית, המתמחה בפתרונות שילוח בינלאומי, כתובת אמינה ומנוסה, שתוכל לעשות זאת עבורכם?

לפנות אל המומחים בתחום

חברת ס.א.מ הובלות ושילוח בין לאומי מעמידה לרשותכם שירותי שילוח בהתאמה מלאה, שיחסכו לכם זמן, כאב ראש ובעיקר – עוגמת נפש. בין אם אלה חפצים אישיים, כמו בגדים, רהיטים, ספרים, כלים מסוגים שונים או פריטים אחרים שנמצאים בביתכם, ובין אם אלה חפצי אמנות יקרי ערך או חפצים חשובים אחרים שאספתם לאורך השנים, חשוב להעביר אותם בבטחה כדי שיגיעו בשלום אל יעדם החדש. הדבר מתחיל עוד באריזתם של החפצים ומסתיים במסירתם בכתובת החדשה בתוך פרק זמן סביר וללא המתנה ארוכה.

לא פשוט לעזוב בית מוכר ולעבור למקום חדש, וגם אם המשמעות לכך היא חזרה לביתנו הראשון, לישראל. בשנים האחרונות רילוקיישן הפך להליך פופולארי מאד וישראלים רבים עוזבים את הארץ לטובת יעדים שונים בעולם, לרבות אירופה. לרוב מדובר בתקופה של כמה שנים בודדות, שאמנם לא ארוכה כל כך, אך משמעותית מספיק לחווים זאת. בפרק זמן זה, ובעיקר כשאלו משפחות, צוברים לא מעט פריטים, חפצים ומוצרים שונים. מחלקם נפטרים לפני החזרה הביתה (מוסרים לחברים או מוכרים) ואת חלקם (מרביתם) רוצים לשלוח לישראל, כחלק מהמעבר עצמו.

מקצועיות ללא פשרות וביטחון מלא

שירותי השילוח הבינלאומי של חברת ס.א.מ הם הפתרון המתאים. השילוח נעשה באמצעות אחד מתוך כמה נתיבים: דרך האוויר, דרך הים או דרך היבשה, בהתאם ליעד שאליו עוברים. כאשר מדובר בהובלת פריטים אישיים במסגרת רילוקיישן, הבחירה תהיה הובלה באמצעות הים או האוויר, כשכל כל זאת נעשה בתנאים אופטימליים, העוזרים לשמור על פריטים יקרי הערך האלה ועל תקינותם המלאה. לכל אלה נלוות פרוצדורה לא פשוטה, המטופלת במלואה על ידי החברה: הובלות מטען, שחרור במכס ומילוי ניירת ארוכה הנדרשת בהתאם לחוק, הן במדינה שאותה עוזבים והן בזו, שאליה עוברים.

כבר עם ההחלטה לשוב לארץ, לאחר כמה שנות רילוקיישן באירופה, מומלץ להתחיל בהיערכות לקראת המעבר והובלת הפריטים אל הארץ. יש לארוז את התכולה בצורה נכונה ובטוחה ומוטב להסתייע בצוותי החברה על מנת לעשות זאת כהלכה. פריטים רגישים מאד ייארזו בשיטות אריזה מיוחדות שתשמורנה עליהם מכל פגע ופריטים גדולים ייארזו בשיטות אחרות, על מנת לאפשר להובילם בצורה בטוחה מבלי שייזוקו במהלך הדרך, חזרה הביתה. בין אם השינוע הוא באמצעות מטוס ובין אם באמצעות אונייה, עם הגעת המשלוח אל היעד, הוא יפורק בבטחה ויעשה את דרכו ברכבים מתאימים לכתובת החדשה.

לפרטים על שירותי השילוח ולקבלת פרטים נוספים, צרו קשר בטלפון 09-9550500או השאירו את פרטיכם בעמוד הזה, ונציג של החברה יחזור אליכם בהקדם.

תגובות

להשאיר תגובה