ים שירת העשבים הוקמה בשנת 2015. אנו מתמחים בייצור מוצרי קוסמטיקה המבוססת על שמן זרעי הקנביס הנקרא בשמו הרפואי שמן המפ ונחשבים חלוציים בתחום זה.

לאחר שנים של מחקר הצמח וחלקיו הקמנו מותג ייחודי המבוסס על שנים של  ידע ואין ספור מחקרים ע"י פיתוח נוסחאות ייחודיות ובלעדיות בעזרת טכנולוגיה מתקדמת של ייצור מבלי לגרוע מערכי הצמח.

CANNARA הוא מותג קוסמטי מוביל של מגוון מוצרים ייחודיים לעור הפנים והגוף.
המוצרים שלנו הם ללא פראבנים, בעלי רכיבים טבעיים בלבד ובעלי תו תקן ייצור מהגבוהים בעולם. אנו משתמשים במחקרים רפואיים פורצי דרך בתחום הצמח ובעזרת תגליות בתחום זה הצלחנו להשתמש ביתרונות הרבים של הצמח בתחום הקוסמטיקה הטבעית.
הנוסחאות שלנו נבנו דרך מודל מושלם להצערת העור והסרת הקמטים. אנו מעסיקים אנשי מקצוע מהרמה הגבוהה ביותר עם שלל ניסיון מעולם היופי והטיפוח. נוסחאות אלו הביאו לנו את התוצאה הטובה ביותר בכדי שנוכל לדאוג לעור פנייך ועור גופך בצורה הבטוחה והטבעית ביותר תוך מתן תשומת לב שכל מוצר מטפל בבעיית העור הרצויה.
את הפתרונות שלנו אנחנו מביאים מהמדע. מחקרים מוכיחים את האפקטיביות של צמח זה בתחום הרפואי.

הקדשנו זמן, חקרנו ושדרגנו את התוצאות של המחקרים הרפואיים במעבדות שלנו עם מיטב המומחים אשר עובדים עם הציוד החדשני וביותר שקיים בעולם. אצלנו כל איש מקצוע הוא אדם שבא מהתחום ויודע עליו הכל מבפנים ומבחוץ ויכול לפרק אותו לגורמים כדי להגיע למטרה שלנו. המטרה שהיא: לדאוג, לטפל ולטפח את עור הפנים והגוף בצורה הטבעית, הבטוחה והאפקטיבית ביותר בשבילך .
הקרמים המשובחים שלנו , מוצרי הסרום  והרול-און שלנו עובדים בצורה הטובה ביותר ומבטיחים טיפול יוצא דופן לעור הפנים והגוף. השימוש במוצרי CANNARA נותנת לך את ההגשמה ליופי נצחי.

אנחנו בטוחים בכך שהפקת מוצרינו משמן הקנאביס (המפ), חיוני לתפקוד העור ושמירה עליו בחיי היום יום, במיוחד בתנאי האקלים המשתנים בעולם.
המסע שלנו התחיל ואתם מוזמנים להצטרף אליו..

תגובות

להשאיר תגובה