בוודאי גם אתם ופנקס צ'קים שלכם מרגישים שעונת החתונות והשמחות נפתחה. אז לקראת הבופה המצפה לנו, תפסנו לשיחה את   דרור כהן מנכ"ל אולמי האירועים  ARCA שסיפר לנו מה חדש בעולם האירועים, האם אנשים מעדיפים להתחתן ליד הים ועל תפריט הקיץ והבר החדשים שבמקום

אין ספק שבישראל בפרט, חתונות ואירועים הפכו להיות הפקה של ממש. אנשים מתכוננים לקראתם, חוסכים ומבזבזים עוד יותר כדי שיצא אירוע מושקע ו'מיוחד', כזה שתזכרו גם אחרי כמה ימים, ואפילו שנים. דרור כהן, מנכ"ל אולמי האירועים ARCA שממוקמים ברחוב יורדי הסירה בתל אביב, מטר מהים, כבר מודע ליצירתיות שהולכת וגוברת בתחום.

"יותר זוגות מחפשים ליצור חתונה מותאמת אישית , חתונת קונספט שתעביר את מי שהם ואת החוויה האישית שלהם לאורחיהם", הוא אומר, לדוגמא:  זוג שהכיר בתאילנד ביקש שניצור לו אווירה תואמת לרעיון  ההכרות שלהם, לתאילנד. עשינו כך וזה התבטא כבר בכניסה לאירוע .על עץ דקל המתינו לאורחים מתנות קטנות עם קריצה לרעיון, המקום עוצב בעיצוב טרופי מדהים ביופיו, בקבלת הפנים הוגשו מנות אישיות בנוסך תאילנדי ובשלב הסעודה הוגשו מנות עיקרית ארץ ישראליות ( כי בכל זאת הקהל ישראלי ) לצד מגון סלטים תאילנדים”.

אבל זה לא נגמר שם אלא  המשיך בוויז'ואל ארט שעטף את האירוע, בתוכן בימתי של רקדניות בליבוש תאילנדי מסורתי. לסיום החוגגים נהנו  במסיבה קצבית ושמחה כמו שרק הקהל הישראלי יודע לחגוג" . ואולי צריך בשלב זה לפרגן לכהן, כי לא כל אולם אירועים בנוי ויכול 'להרים' אירועים בקונספטים מיוחדים.בארקה הוא מתחם קבלת פנים דו מפלסי גדול על הים בעל שני מוקדי אווירה שונים.

"דק" הים מאפשר קבלת פנים מרווחת עם פינות לאונג’, שולחנות קפה, שולחנות קוקטייל ומוזיקת רקע המשתלבת עם צלילי שבירת הגלים על המזח. במרפסות הים תהנו מבר מיקסולוגיה חדש מסוגו בעולם האירועים, בראשותו של המיקסולוג בן שרידן . הבר הייחודי  משלב קוקטיילים חדשים ומעניינים הנעשים לעיני הקהל בשילוב פירות ירקות ומוצרים טריים בליווי סירופים ייחודים, השילוב של הקוקטיילים לצד אוכל מותאם, השקיעה  אל מול הים, מוזיקת הרקע – כל אלו יוצרים אווירה מלאת חיים של בר תל אביבי.

עכשיו גם הושק במקום תפריט קיץ עם מנות עשירות עם השפעות קולינריות מהארץ ומהעולם, תפריטים טבעונים , צמחוניים , ללא גלוטן , ולחובבי בשר מושבעים" .

מימין חיים סופר שף ובעלים קסם הכרמל ניר ארביב בעלים קסם הכרמל ישי זלצר בעלים ארקה דרור כהן מנכל ארקה צילום אבי לוי

רבים מעדיפים להתחתן על הים, אבל זה לא חם ולח מידי בקיץ הישראלי.

"אנשים מעדיפים להתחתן על הים ועוד בקיץ כי לדעתי  אין כמו ים ואין כמו קיץ . האווירה הרבה יותר קלילה וזורמת ובכלל אנשים יותר שמחים בקיץ, החתנים מגיעים בלבוש קליל והכלות בשמלות קיציות מבדים נושמים ולא מסורבלים.

מה עושים עם הלחות?

היום קיימים כל סוגי הפתרונות לימים הלחים  בכדי לתת לאורחים לחוות  את החוויה הנעימה והמהנה ביותר “.

אני בטוחה שיש לך סיפורי חתונה מיוחדים עבורנו שהיו בארקה

"ודאי, היתה לנו מה שנקרא חתונה בהפתעה – הכלה הוזמנה לארקה למסיבה לבנה והופתעה לגלות שהיא הוזמנה לחתונתה שלה ובה החתן הציע נישואין, כמובן שהכלה הסכימה והייתה חגיגה גדולה. והיה גם זוג שחגג חתונה שכולה רוק כבד … היה רועש ושמח”.

נזכיר גם כי ארקה מצוידת ב"מתחם חכם" במסגרתו ניתן להתאים את החלל בהתאם לסוג האירוע וכמות  האורחים, וזאת בזכות האלמנטים המודולריים והניידים, המאפשרים לשנות את אופי החלל בהתאם לצורכיכם הייחודיים.

אולם הארועים ארקה ARCA בנמל תל אביב צילום אבנר צרפתי

5 הערות

להשאיר תגובה