מציאות מדומה VR: מציאות שעולה על הדמיון

רוצים לעשות מעשים נועזים בלי להסתכן או אפילו לצאת מהעיר? טכנולוגית מציאות מדומה VR מעניקה לכם את המענה המושלם!

דמיינו את עצמכם מהלכים על קורה בגובה של עשרים קומות, או משתתפים בקרב חלליות אפי. טכנולוגית מציאות מדומה VR שבעמדות המשחק של רשת גיים זון מספקת חוויית מציאות מדומה בלתי נשכחת. החוויה לוקחת אתכם עד הקצה ובחזרה עם כל ההתרגשות וללא טיפת סיכון.

התפתחות טכנולוגית תלת מימד VR

תלת מימד VR – Virtual Reality (בעברית "מציאות מדומה") היא השם של תוכנות חדשניות היוצרות אשליות תלת ממדיות ריאליסטיות ומשכנעות, עם מגוון בלתי נגמר של סביבות אמיתיות או דמיוניות. ההגדרה "מציאות מדומה" חדרה לשוק בסוף שנות השמונים והוצגה לראשונה כסימולציה פשוטה של העיר אספן שבארה"ב, בתוכה ניתן לשוטט. מאז ועד ימינו ידע התחום התפתחות מואצת, ובעיקר תחרות עזה בין חברות ענק כדוגמת פייסבוק, סוני, גוגל, סמסונג ומיקרוסופט. זאת לצד התפתחות ענף הצילום ההיקפי של שלוש מאות שישים מעלות ושיפור באיכות משקפי תלת המימד. גורמים אלו הובילו ליצירת טכנולוגיה מתקדמת המעניקה למשתתפים חוויה ממשית שגורמת להם להרגיש חלק מהסרט.

הלהיט התורן בעולם משחקי מחשב

אין ספק שהלהיט האחרון בעולם משחקי המחשב הן עמדות ה-  VRשנמצאות במתחמי שעשועים במרכזי קניות מובילים. עמדות אלו מציעות מגוון סביבות מרתקות של מציאות מדומה, המלהיבות משתמשים בכל גיל – ילדים, בני נוער ומבוגרים. את החוויה המדהימה תעברו בליווי מדריך מיומן המספק הסבר קצר אודות השימוש במכשיר, ואחריו תרכיבו את משקפי תלת המימד ותשוגרו למציאות אחרת.

יצירת אשליה תלת ממדית

אשליית תלת מימד נוצרת על ידי הקפה מוחלטת של שדה הראייה בסביבה דיגיטאלית, דבר הגורם למוח לחוש שאנו אכן נמצאים בתוך אותו מימד. כמו כן, התמונות שמוקרנות לכל עין בנפרד אינן דומות לגמרי וגורמות למיקוד הראייה בצדדים שונים של המסך. החיישנים שבתוך מכשירי תלת המימד יודעים לזהות תנועה, כמו של ראש או יד, ולהניע את הצילומים בהתאם לכיוון תנועתו של המשתמש, בין אם לצדדים, למעלה או למטה. כל זאת לצד צילומים איכותיים ותסריטים מעולים, המעניקים אינספור אפשרויות מדהימות לכל חובבי משחקי מחשב.

חוויה טוטאלית

בימינו טכנולוגיות תלת מימד מוצעות גם למחשבים בייתים, אך רמת הרזולוציה של התמונה ומגבלות טכניות נוספות מקשות על יצירת אשליה טובה. הנקודה היא, שאשליה משכנעת דורשת שימוש באמצעים נוספים המעצימים את חוויית תלת המימד בעזרת אביזרים כדוגמת רצפה או מושבים נעים ורוטטים בזוויות שונות, וסאונד איכותי של צלילים וקולות.

בקרוב VR Zone  אזור משחקים וזירת קרב בVR שבו עד 4 שחקנים יכולים לשחק ביחד נגד אויב משוטף או אחד נגד השני. השחקנים יכולים לשטף פעולה, וגם לדבר אחד עם השני, ולתקוף חייזרים או זומבים. ילדים יכולים לשחק משחקי חץ וקשת והילדות למשחק פאיות.  

לפרטים על מציאות מדומה ומשחקי מחשב תלת מימד VR צרו קשר עם גיים זון בטלפון 1700-705052 .

לפרטים נוספים כנסו לאתר:   gamezones.co.il

 

תגובות

להשאיר תגובה