מחפשים מוסך ותיק ומומלץ לרכבכם? כדאי שתכירו את מוסך פרונט מוטורס המעניק שירות מקצועי ומקיף בסטנדרטים הגבוהים ביותר לכל בעיה ולכל סוגי הרכב.

נכון, יש באזור המרכז הרבה מוסכים. אולם אתם מבקשים מוסך אחד, מקצועי ואמין, שיוכל לטפל בכל בעיות הרכב במהירות ויעילות. אתם רוצים מוסך שיבצע את עבודתו בשקיפות מלאה ויאפשר לכם להירגע בידיעה שהרכב נמצא בידיים הטובות ביותר. אם עוד לא מצאתם את המוסך שלכם, כדאי שתפנו בפעם הבאה לפרונט מוטורס שבראשון לציון.

מוסך ותיק ומקצועי

פרונט מוטורס הינו מוסד מוכר ומוערך בראשון לציון וסביבתה, הקיים כבר שמונה עשרה שנה ומספק תחת קרות גג אחת את כל טיפולי ובדיקות הרכבים. המוסך נוסד ומנוהל על ידי יוסי מימון, איש נעים הליכות וחובב רכבים העוסק בתחום כבר מעל לעשרים שנה, בעל הסמכה למכונאות רכב בנזין ודיזל, הסמכה לכיוון ותיקון פרונט, ותעודת הנדסאי רכב ומכונות.

המוסך עצמו משתרע על שטח של נרחב, עם נגישות לנכים, ומועסק בו צוות מנוסה, קשוב ואחראי של עובדים שמכונאות רכב הינה תחום עניינם ואהבתם. הצוות עובר הכשרות תקופתיות ומטפל בכל סוגי הרכבים בקשת רחבה של שירותים, בדיקות, טיפולים ובעיות. הטיפולים המבוצעים באמצעות ציוד מתקדם וחדיש ביותר עם סורק תקלות ממוחשב בכל עמדה, וכל זאת עבור מחירים הוגנים ותחרותיים.

כתובת אחת לכל צרכי הרכב

בחירה בפרונט מוטורוס תעניק לכם כתובת אמינה ומקצועית לכל צרכי הרכב שלכם, לרבות:

  • כיוון גלגלים וכיוון פרונט ממחושב- מחלקה מיוחדת לרכבים פרטיים ומשאיות המבצעת כיוון גלגלים וכיוון פרונט בעזרת מערכות מחשוב חדישות ובהתאם להוראות היצרן.
  • בדיקות מעבדה אחרי תאונה- יוסי מימון הינו הנדסאי ומורשה להפעיל שלוחה של מכון התקנים.
  • מחלקת מיזוג אוויר- מטפלת בין היתר בהחלפת צנרת ומדחסים ומילוי גז במזגן.
  • בדיקות מקיפות- בכל טיפול שרכבכם עובר במוסך הוא גם עובר בדיקות מקיפות ובטיחותיות לכלל המערכות לרבות בלמים, היגוי, מגבים ואורות.
  • שיפור רכבי שטח- מחלקה מיוחדת המשפרת רכבי שטח לרבות הגבהת רכבים ומיגונים.
  • חילוץ רכבים- שירות המסופק עשרים וארבע שעות ביממה מלבד שבתות וחגים.
  • טסט שנתי- הכנה והעברת טסט לכל סוגי הרכבים. ההכנה כוללת בדיקת מערכות מכאניות ובטיחותיות לרבות אורות ומגבים ואישור בלמים.
  • טיפול תקופתי – טיפול עשרת אלפים מקצועי ומקיף לכל סוגי הרכבים בהתאם להוראות היצרן. הטיפול כולל החלפת מסנניי אוויר ושמנים ובמידת הצורך גם החלפת פלאגים ומסנן דלק. זאת לצד בדיקת הרכב ואיתור תקלות ובעיות נוספות לרבות כיוון גלגלים ופרונט, מערכת חשמל, מים, מיזוג, בלמים וכו'.
  • שירותי שינוע לרכבים- שירות המסופק על ידי נהגים של המוסך בתשלום נוסף, במטרה לשנע את הרכב מביתכם למוסך וחזרה עבור טסט וטיפולים.

לקבלת עוד פרטים ומידע אודות בדיקות וטיפולים לרכב צרו קשר עם מוסך פרונט מוטורס בטלפון  03-9565352.

תגובות

להשאיר תגובה