מובילים בראש

מעל לאלף איש הגיעו בשבוע שעבר כדי לחנוך את אתר משפיעני הרשת הגדול בישראל. הלידרים הינה קהילת מובילי דעה הגדולה והאיכותית בישראל הכוללת: בלוגרים, משפיעני רשת, כוכבי רשת וסלבס אשר מפרסמים מותגים ועסקים נבחרים. יוזם האתר תמיר ילניק "האתר יילך ויגדל בעתיד"

בשנים האחרונות יותר ויותר חברות, מותגים ובעלי עסקים מבינים שמודל הפרסום הקלאסי כבר לא עובד להם והם עוברים למודל אחר. כך לפני מספר שנים יזם איש הפרסום תמיר ילניק ביחד עם רעייתו קרן מודל פרסומי שתואם את העידן העכשווי "הרעיון הוא" מספר ילניק "שאנשים כמוני וכמוך ממליצים על מותגים שהם בעצמם התנסו בהם שזה  כמובן הרבה יותר אותנטי מכל המלצה אחרת". כמובן שבעלי עסקים וחברות מעדיפים להגיע לפילוח הרבה יותר מדויק לאחר ששנים שהם כיוונו לאוכלוסייה רחבה והשתמשו במפורסמים ודוגמניות כאן בשימוש מושכל באנשים שחיים את הרשת ולהם עוקבים רבים הם מצליחים בהרבה פחות השקעה להניב פרסום שהוא הרבה יותר אפקטיבי "כל אחד יכול להיות לידר" אומר לי ילניק ומוסיף "זה תלוי במוצר עצמו ובדרישה של המפרסם עצמו". הרעיון התחיל עוד לפני חמש שנים כאשר תמיר עבד כיחצ"ן מסיבות "הוא היה שולח אנשים שימליצו ויתנו חוות דעת על מסיבות" אומרת קרן "אז הוא בעצם הבין שהוא אוהב את זה ואפשר להרחיב זאת לעוד תחומים ואפילו לעשות מזה כסף".

IMG_2592

 

מה יוצא ללידר מהעניין ?

"אם מדובר בכוכבי רשת ואינסטגרם אז הם ממש מתפרנסים מזה.בלוגרים נהנים מהטבות ומוצרים"

לתמיר וקרן יש כבר רשימה של 60 אלף ממליצי רשת והם צפויים להתרחב בשנים הקרובות "כמובן שאנחנו רוצים להתרחב ושיהיו עוד לידרים וזה יצמח כבר מעבר למאות אלפים". וקרן מוסיפה "אנחנו בשלב מסוים גם נרצה להתרחב לחו"ל".

10 הערות

להשאיר תגובה