מיץ-מרק עברה מהנישה של בר הבריאות הקטן בגבעתיים ופתחה סניף חדש בתל אביב. ההצלחה הנרחבת הביאה להרחבת התפריט עם מגוון  תבשילים, ארוחות בוקר וכריכים.

אחרי שהטבעונות עברה מקטגוריית ה-'טרנד החולף' למשבצת ה-'אבן יסוד' בחיים התל-אביביים, נדמה כאילו מקומות רבים מתחילים להתחרות על תשומת הלב של הצרכן הטבעוני.

מסעדת 'מיץ מרק' היא דוגמה מצויינת לכך. המקום שהתחיל את דרכו בגבעתיים בתור נישה קטנה של שייקים, מיצים ומרקים, שינה את עורו בגרסה התל אביבית, ושלל מנות חדשות מבקשות לפתות את הסועד הרעב.  הנשק הסודי: שקשוקה טבעונית.

במסעדה הממוקמת ברחוב ארלוזרוב פינת סוקולוב בתל אביב, שעת צהריים ואני מגיע לנסות את המקום החדש. העיצוב מזכה את המקום בכמה נקודות בונוס- ארגזי פירות, שילוב של עץ, צבעים ירוקים ועציצים באזור הישיבה.

מיץ-מרק מתאפיינת במהירות ועילות של מסעדת מזון מהיר אבל משלבת את הערך התזונתי של מסעדת בריאות. כמו כן,  המקום משמש כמעין חנות טבע קטנה המציעה מספר מוגבל של מוצרי מכולת, כמה גבינות טבעוניות וקינוחים שאפשר לקחת הביתה.

בתפריט- שייק עם כל פרי או ירק שתוכלו להעלות בדעתכם, מגוון תבשילים מפנק – רטטוי ירקות, מוקפץ ירקות, עדשים בקארי, ירקות בקרם קוקוס, חורשט סבזי ועוד…מנת הדגל של המקום היא שקשוקה תוצרת בית.

בעוד מרבית מסעדות תל אביב שמנסות להתחכם עם שקשוקה טבעונית (כלומר- רוטב עגבניות חם עם בצל ולחם, או במקרה הטוב חציל), במסעדת מיץ-מרק יש חלק חלבוני שלם שמורכב מקטניות טחונות המשוות טעם ומרקם של ביצה למנה.

מחדר הכושר הסמוך מגיעים באופן תדיר מתאמנים שסיימו את שעת האימון וכעת מגיעים לקחת את השייק הקבוע או את ארוחת הצהריים שיחטפו בדרך חזרה למשרד.

עם זאת, ישנו אלמנט אחד שהפתיע אותי יותר מכל דבר אחר. כבר יותר משתיים עשרה שנים אני חי בתל אביב ההולכת ומיטבענת. עם זאת, ב-'מיץ מרק' מצאתי אטרקציה שטרם נראתה כמותה ברחבי העיר. ליד הקופות תוכלו לרכוש אייס-קפה טבעוני ממכונה. זאת אולי לא מנת הדגל, אבל אותי הצליחו לשכנע!.

המחירים במסעדה זולים יחסית לשוק. אפשר לאכול בשלושים שקלים מנת תבשיל, לשבוע בארבעים שקלים או להתפנק בחמישים שקלים. שווה להתעדכן במנות החדשות.

 

תגובות

להשאיר תגובה