אחרי ההצלחה האדירה בשנה שעברה, כנס המרצים ה-2 של ישראל חוזר לבמה עם מיטב המרצים והמומחים, כגון: פרופ׳ דן אריאלי, איתי אנגל, יוני כהן-אידוב, יואב ולאון, מיכל דליות ועוד.

כנס המרצים השני של ישראל מגיע חזרה לתל אביב בשבוע הבא ומטרתו לסייע לקהל הרחב להתבטא מול קהל. בין המרצים השנה ניתן למצוא את הגב' מיכל דליות, בין היתר, מנחת התכנית סופרנני ומגישת תוכנית ייעוץ שבועית ברדיו ללא הפסקה ובצפון ללא הפסקה, בהרצאה "כלים למשיכת תשומת הלב של הקהל"; הרצאתם המדהימה של צוות הסטייליסטים יואב ולאון "מה (לא) ללבוש מול קהל"- שניהם כוכבי רשת עם ערוץ יוטיוב שעבר את ה-15 מיליון צפיות ותוכנית אופנה ב-YES בשם "נכנסים לארון"; העיתונאי איתי אנגל עם ההרצאה "סיפור תחת אש- איך לדבר במצבי לחץ" – מדובר בעיתונאי הישראלי שבעבודת השטח שלו נכנס הכי עמוק לאזורי סכנה בכל נקודה בעולם ואורח הכבוד- פרופ' דן אריאלי, פרופסור לכלכלה התנהגותית. אשר ספריו (״לא רציונאלי ולא במקרה״ ו״האמת על האמת״) הפכו במהרה לרבי-מכר ברשימת הניו יורק טיימס ונמכרו במעל מיליון עותקים ותורגמו לעשרות שפות.

מי שעומדים מאחורי הכנס, זו השנה השנייה, הם מרכז המרצים לישראל, בראשותה של הגב׳ דליה הוכברג ו-TALKMASTER- בית הספר למרצים ודיבור בפני קהל, בראשותה של הגב' רותם שביט. צוות המרצים יעניק לקהל, כל אחד את הכלים הכי חשובים לדיבור בפני קהל, במטרה לסייע לו לשכנע, לסחוף, להוביל, להשפיע

ולהניע לפעולה את הקהל לפניו על הבמה, בישיבת צוות או הנהלה, מול לקוחות ובעצם מול כל אדם בו אנו נפגשים. כאמור, הכנס מיועד לקהל הרחב-  מרצים, מורים, ומדריכים, מנהלים, אנשי עסקים, מנחי סדנאות, יזמים וכל מי שמדבר בפני אנשים – מאדם אחד ועד אלפים.

כנס המרצים ה-2 של ישראל| 14/02/18 | יום רביעי | בית האופרה- המשכן לאומנויות הבמה, תל אביב

לפירוט הרצאות ורכישת כרטיסים: דף נחיתה לכנס:   http://lp.talkmaster.co.il/  אתר האינטרנט של בית הספר: https://www.talkmaster.co.il 

פרופ' דן אריאלי. קרדיט: TED
פרופ' דן אריאלי. קרדיט: TED

תגובות

להשאיר תגובה