תערוכת רהיטי ישראל 2020

ענף הריהוט בישראל מגלגל סכום של כ- 8.25 מיליארד שקל בשנה, וזאת לאחר שכחצי מיליון בתי אב בארץ מעצבים, משפצים, בונים ומחדשים את ביתם במהלך שנה אחת. חלק חשוב מהתהליך הוא ריהוט הבית, בעזרתו ניתן לחדש ולרענן את המראה הכללי.

פעם בשנה, מזה שנים, נוהר עם ישראל בהמוניו במהלך חול המועד סוכות, לחזות בכל החידושים המקומיים והבינלאומיים בענף הריהוט, המתקיים במסגרת תערוכת רהיטי ישראל, בגני התערוכה בתל אביב. ואכן יש מה לראות.

רועי וילדר מנכ"ל תערוכת רהיטי ישראל וישראל אלעד סמנכ"ל דיבאני סנטר

השנה חברת גרופ תערוכות, בבעלותו של רועי וילדר, זכתה במכרז מרכז הירידים להפקת תערוכת הרהיטים הגדולה בישראל, המפיחה בחברות שיציגו בה, תקווה גדולה של שינוי והתחדשות לענף כולו.

רועי וילדר, מנכ"ל 'גרופ תערוכות', מתכוון להפוך את התערוכה השנה יותר מאי-פעם, לרלבנטית עבור יצרנים, יבואנים ותעשיינים בתחום הריהוט בישראל, להחזיר לתערוכה את אמונן של חברות ותיקות בתעשיית הריהוט, שלא השתתפו בתערוכות ריהוט קודמות, ולהפוך אותה לרלבנטית יותר מאי פעם עם מגוון רחב של משתתפים, קולקציות חדשות, מגמות עיצוב עכשוויות ומחירים אטרקטיביים.

בפתיחת התערוכה הושקה 'דירה נאה LUXURY', שהינה אפליקציה חדשנית וראשונה מסוגה בישראל, בפיתוחה של קבוצת עפרה שמעוני, אשר נועדה לחבר בין מעצבי פנים ואדריכלים, לבין חברות מתחום העיצוב, תוך יצירת מועדון חברים אקסקלוסיבי בעל כוח קניה עוצמתי במיוחד בתחום העיצוב והריהוט, המזכה את החברים בו בבונוסים ובהטבות מיוחדות, בשיטה המבטיחה כדאיות עיסקית לאלו הלוקחים בה חלק. אדריכלים ומעצבי פנים הוזמנו על ידי קבוצת עפרה שמעוני, לבקר בתערוכה יחד עם לקוחותיהם.

מעל ל- 70 חברות משתתפות השנה בתערוכה, שהיקף מכירותיה מידי תערוכה עומד על כ- 100 מיליון ₪, והיא משמשת כאירוע המכירתי המשמעותי ביותר בשוק הריהוט בישראל.

אריה ויסמן מנכ"ל שומרת הזורע

משתתפות בתערוכה החברות הבאות: שמרת הזורע, החוזרת לתערוכה לאחר עשר שנים בה הדירה רגליה מתערוכות עיצוב וריהוט בישראל, עמינח, רילקסון, אולטימה, דיבאני סנטר, קינג קויל, רוזטו, דיור אינטריורס ועוד רבות אחרות.

שרית פיינשטיין מנכ"ל דיור אינטריורס

בתערוכה המרכז לעודפי חשמל מרכז את פעילות מתחם החשמל, ומציע בו את מיטב מוצרי החשמל, הקטנים והגדולים למטבח ולכל חלקי הבית, במחירים של עד 70% הנחה. מקררים, תנורים, מכונות כביסה, מייבשים, מערבלים, מכונות קפה ועוד, של המותגים סמסונג, hayer,LG, מותגי ניופאן ועוד.

מוביל קמפיין התערוכה אייל ברקוביץ

מי שנבחר הפעם להוביל את קמפיין התערוכה, הוא אייל ברקוביץ. מסביר זאת וילדר: "ברקוביץ ידוע כמי שמעריך איכות ולייף-סטייל במישורים השונים של החיים, והרצון שלו להוביל קמפיין של מיזם חדש, אשר בא לקדם באמצעות יזמות פרטית, את תעשיית הריהוט והעיצוב בישראל – בהחלט ראוי לכל הערכה".

התערוכה תתקיים בין התאריכים 14-19.10.2019 בגני התערוכה בתל אביב.

תגובות

להשאיר תגובה