שיטת "מזו-חוטים" של ד"ר אירנה שנדשטיין

במסגרת הטיפולים האסתטיים שאני עובר, החלטתי לעשות מתיחת פנים אפקטיבית ללא ניתוח שהומצאה בקוריאה, והלכתי לנסות את שיטת ה"מזו חוטים" אצל ד"ר אירנה שנדשטיין M.D. המתמחה ברפואה אסתטית.

אלה הם חוטים המוחדרים לנקודות דיקור בפנים ובצוואר, ומעודדים ייצור קולגן ואלסטין, הגורם לעור להפוך למתוח, מוצק וזוהר יותר, בלי כל התערבות כירורגית.

בימים קדומים, הרבה לפני פרוץ הבוטוקס והניתוחים, היו הגיישות מגיעות לרופאים מיוחדים שהחדירו לנקודות הדיקור שבפניהן חוטים דקיקים, שהיו עשויים אז מגידים של חיות, ועזרו להן להיראות יפות וחלקות.

בעזרת מחטים דקות, מחדירים חוטים דקיקים בלתי נראים כמעט, אל אותם האזורים בגוף שאותם אנו רוצים למתוח.

החוטים הם חוטי פולי אוקסיגן, בהם מנתחים משתמשים לתפירות פנימיות בגוף. הם מתמוססים מעצמם, ונעלמים מהגוף לאחר כשבועיים מיום הטיפול. זה נעשה כמעט ללא כאב, כאותה דקירה שאנחנו מרגישים בדיקור סיני.

החוטים שהוחדרו, מטרתם לבנות בצורת שתי וערב את הקולגן והאלסטין המחזקים את העור ומותחים אותו, ויוצרים עור עבה שלא נוטה להתקמט.

מיד במהלך הטיפול כבר רואים תוצאות, אבל התוצאה הסופית מגיעה אחרי חודש או חודשיים.

בשיטת "מזו חוטים" מטפלים בעיקר בפנים, בצוואר ובאזור המחשוף, אבל אפשר להשתמש בה גם כדי להרים ולמתוח אזורים אחרים בגוף.

כאשר הגעתי לד"ר אירנה שנדשטיין, התחלנו בפגישת ייעוץ. היא בחנה את מצב העור שלי, וגם שאלה למצב בריאותי כי הדגישה שאין לעשות הטיפול הזה לאנשים החולים במחלות כרוניות, למשל.

לאחר הייעוץ, הוחלט לעשות לי מזו-חוטים ב-3 אזורים: צוואר, קו הלסת והסנטר הכפול, שכן השלתי הרבה קילוגרמים ויש לטפל ולטפח אזור רגיש זה אצלי.

נשכבתי על מיטת הטיפולים בקליניקה, והרופאה שמה על 3 האזורים משחת אילחוש. אחרי רבע שעה היא התחילה להכניס לאזורים שנבחרו, את המחטים עם החוטים, כשהיא עוברת מאזור לאזור, מסובבת את המחטים במקום לספיגה טובה יותר, ואח"כ בלי שארגיש כמובן, במחי יד הוציאה את כל המחטים.  הפעולה ארכה אצלי כ-20 דקות בלבד.

הטיפול בדרך כלל במזו-חוטים אורך בין עשר דקות לשעה, תלוי באיזה אזור בוחרים לטפל. גם מספר המחטים שבהן משתמשים תלוי בסוג הטיפול, שאינו כואב.

מה שחשוב הוא שלאחר הטיפול אפשר לחזור לעבודה ולשיגרה מיד.

התוצאות: יכולות להחזיק שנה עד שנתיים, תלוי בסוג העור והגיל.

מחיר:

אזור הפנים: 2500

אזור צוואר: 3000

אזור עיניים ומצח: 2000

 

תגובות

להשאיר תגובה