היום במדורי אני רוצה להכיר לכם יוצרת וזמרת צעירה ו"חדשה", רוקרית בכל רמ"ח איבריה, שהוציאה השבוע סינגל בכורה: עדי אליס שמה, והשיר נקרא "קרוב לעצמי"' , אותו כתבה, הלחינה ועיבדה מוסיקלית בעצמה.

מה שגרם לי לשמוע שוב ושוב את השיר הוא לא התיימרותה של אליס להיות זמרת ענקית או מהפכנית בתחומה, לא התייפיפותה או השתמשותה בגימיק שיווקי ( היא לא שיווקה את השיר בלינקטון או פטיפון) אלא הכנות המוסיקלית שלה, הנאמנות שלה ליצירתה ולסגנונה, הסנטימנטליות בה היא מבצעת את שירה, רוק רך ועדין, קליט ומעניין שאולי יתקשה להפוך ללהיט רדיו ענק ( לא בגלל שהוא לא שיר טוב, אלא בגלל ההיצע הרב של שירים שיוצאים ביומיום) , אך מהווה יריית פתיחה מעולה ליוצרת הכשרונית הזו.

היוצר והזמר בר צברי הוציא סינגל חדש השבוע בשם "היא", שיר אהבה אוריינטלי עם מוטיבים איריים שכתב והלחין בעצמו. צברי יוצר ססגוני ומעניין ויודע להפתיע בכל שיר ושיר ולהביא משהו שונה ומיוחד, בדיוק כמו "היא", שיר פשוט ועם זאת מורכב, מרגש ומחמם לב, כמו שרק הוא יודע.

 

סמל הסקס והג'יגולו הטלוויזיוני, עוז זהבי, שחרר סינגל בכורה שכתב והלחין בעצמו- "רץ עם העדר", שיר שנכתב במיוחד עבור פסטיבל "בסוודר"' 2016 על ידי עוז זהבי. בפסטיבל שמתקיים מזה שש שנים בכל חורף, מופיעים מיטב המוזיקאים בהתנדבות במטרה לאסוף בגדים לחסרי בית. במקום כרטיס כניסה למופעים, הקהל מתבקש להביא מהבית שמיכות ובגדים חמים שעוברים לתרומה. בלוז מחוספס של יוצר שהוא הרבה מעבר לעוד פנים יפות.

 

רמי קלינשטיין וקרן פלס חוברים יחד לאלבום ומופע משותף, מתוכו יצאה השבוע סנונית ראשונה: "עד אשר ישוב", שכתבו והלחינו יחדיו לעיבוד והפקה מוסיקלית של עמוס בן דוד: שילוב קולות מעניין בין השניים, שבאים מעולם די דומה, ויירקם למופע משותף שיושק ב-11.2 בהיכל התרבות תל אביב.

 

אחרי הדואט "מלכודת התשוקה" עם אלי לוזון, הזמר רז חדד לא נח לרגע ומשחרר סינגל חדש – "עכשיו" שכתב והלחין עבורו טל שגב, שיר שבקלות יכל להתאים לישי לוי, ואילו חדד מתמודד עימו יפה בקולו המלטף והמשובח.

 

1 תגובה

להשאיר תגובה