כמו בכל שנה משפחת מי עדן מחבקת את ארגון פתחון לב. זו השנה השביעית שמי עדן פותחת את הלב בשיתוף פעולה עם ארגון "פתחון לב" שמסייעת לאלפי משפחות נזקקות ומפיקה בקבוקים במהדורה מיוחדת מלאה באהבה, על מנת לעזור להוציא עוד משפחות ממעגל העוני ולזכות אנשים בארוחות חג מפנקות.

מי עדן יצרה השנה כ 120,000 בקבוקים במהדורה מיוחדת, שנושאים בגדול את המילה LOVE אשר המסר המרכזי של תווית הבקבוקים הוא- "הכוח לשנות". החל מהחודש ועד ה-31.5 יימכרו בקבוקי 1 ליטר המיוחדים של מי עדן למען משפחות פתחון לב, בכל רשתות קבוצת ביתן לרבות מגה בעיר, יינות ביתן, שוק מהדרין וכו'. עלות כל בקבוק 5 שקלים וכל ההכנסות מהמכירה יועברו קודש למשפחות פתחון לב.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף הפעולה בין מי עדן וארגון פתחון לב שנרקם באמצעות חברת אג'נדות לקראת משדר ההתרמה השנתי, שיערך השנה ביום שני ה-03.04 ויועבר בשידור ישיר ברשת 13.

במשך 7 השנים האחרונות, מאז השקת הפעילות, ייצרה מי עדן מעל 850,000 בקבוקים עבור ארגון פתחון לב, לאורך השנים נאסף סכום של כ-4.2 מיליון שקלים מרכישות הבקבוקים, כאשר ההכנסות מפעילות זו מהוות תרומה חשובה עבור אלפי משפחות נזקקות לקראת חג הפסח.

אלון אלפרוביץ', מנכ"ל קבוצת מי עדן: "קבוצת מי עדן נרגשת לקחת חלק זו השנה ה7 ברציפות בשיתוף פעולה יחד עם עמותת "פתחון לב". מטרה חשובה זאת היא נר לרגלי חברת מי עדן שפועלת תחת חזון מוסרי וציבורי של עזרה לזולת ונזקקים. האפשרות לסייע באמצעות הבקבוקים שימכרו לאלפי משפחות ליהנות מארוחת חג היא מבורכת, ואנו נמשיך לפעול על מנת לעשות שיתופי פעולה דומים."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אלי כהן, מנכ"ל ארגון "פתחון לב": "מדי שנה לקראת החג, אנו נערכים ב"פתחון לב" בכוחות מתוגברים בכדי לדאוג שלא יישאר אף אחד מאחור, והשנה המשימה שלנו מאתגרת אף יותר מתמיד. לכן, שיתוף הפעולה הזה עם קבוצת מי עדן הוא כל כך חשוב והכרחי, ואנו חווים למי עדן אלפי תודות על הסיוע שלהם לאותם רבים ממקבלי הסיוע. תרומתם היא דוגמה ומופת לאחריות תאגידית של חברה ישראלית מצליחה. "

תגובות

להשאיר תגובה