כולו לב

בשנה האחרונה פרץ לתודעת הביצה הים תיכונית המקומית הזמר נתי לב, העובד בימים אלה על אלבום הבכורה שלו, מתוכו יצאו מספר סינגלים ( "שברים", "נשארו רק מילים", "נכנס לסרט") ובהם יצא השבוע "עד הנצח", בלדה רומנטית שכתב והלחין עבורו אופיר כהן לעיבוד והפקה מוסיקלית של תומר מתנה. מה ששמים לב בלב, מלבד קולו הנהדר, הוא כי מיטב האמנים הנודעים מהז'אנר מפרגנים לו ומסייעים לו בדרכו המוסיקלית הלא קלה, וזאת כהערכה להתמדה האינסופית, למוטיבציה לחרוש את הארץ לאורכה ולרוחבה בהופעות ולקהל המחבק אותו בחום ובאהבה. רציתי לדעת יותר לעומק מי הוא נתי לב והחלטתי לראיין אותו במיוחד לקוראי המדור.

אז מי אתה נתי לב?

"זמר בן 30,גר בראש העין, נשוי, מופיע, עובד ומתפרנס בעיקר ממוזיקה, מגיל קטן עסקתי במוזיקה, שאבתי את המוזיקה מהזמרים הותיקים בז'אנר כגון: ישי לוי , יואב יצחק ועוד.. "

מתי ידעת שאתה רוצה להיות זמר ולהפוך זאת למקצוע?

"מגיל קטן כשהייתי שר באירועים משפחתיים וראיתי את אהבת הקהל, יתרה מכך ההורים שלי ידעו שזהו היעוד שלי ופירגנו בחום ובאהבה"

שמתי לב כי לאחרונה הז'אנר רווי בדואטים ושיתופי פעולה, האם גם אתה "חטאת" בכך בעבודה על אלבום הבכורה?

"כרגע לא, אלבום הבכורה צריך להיות אישי אני רוצה להצליח בזכות עצמי באלבום השני בעזרת ה',

אני מקווה ומאחל לשיתוף פעולה"
ידוע שעולם המוסיקה מאוד תחרותי ותובעני.  איך אתה מתמודד?

"נכון עולם המוסיקה לא קל וישנם עוד המון זמרים, אבל אני מאמין בעצמי בעשייה שלי, ויכולת ההוכחה חלה עלי

בבחירת החומרים הנכונים, ההגשה,יתרה מכך שאני מאמין קודם כל בבורא עולם"

אם היו מזמנים אותך לאודישנים לתכנית ריאליטי כ"כוכב הבא", היית הולך?

"יכול היה להיות נחמד, אבל אני מאמין בדרך שלי של לבנות את הקו המוסיקלי שלי בחומרים חדשים

שמאפיינים אותי,ולא בשיטה של רק קאברים כמו שקיים בתוכנית. רק בזכות עבודה קשה ונכונה מגיעים לתוצאות. אין קיצורי דרך בתחום ממליץ לכולם לעשות דרך ולהשתפשף מאשר לעלות במהירות ובאותה המהירות גם לרדת."

ספר לי קצת על הסינגל החדש "עד הנצח".

"מדובר בבלדה מרגשת שכתב והלחין לי אופיר כהן המוכשר, חיפשתי שיר חתונה/חופה לפני שהתחתנתי בשביל להקדיש אותו לאישתי אצל מספר כותבים ומלחינים. כשהגעתי לאופיר וכשהוא השמיע לי את הסקיצה ידעתי שזה השיר שלי, התחברתי לטקסט ברמה האישית, גם מבחינת העיבוד המדהים שתומר מתנה עשה לי ,היה חשוב לי לקחת את השיר לכיון שלי שאני שלם איתו, וכששומעים את השיר ובמיוחד כשרואים את הקליפ מבינים שזה משהו מאוד אישי, ומכיוון שהיעוד שלי בחיים זה לשמח ולרגש עוד זוגות נוספים החלטתי להוציא אותו כסינגל."

מהו הרגע השיא שחווית עד כה בדרכך המוסיקלית?  

"כל הופעה זה התרגשות מחדש, לא משנה אם מדובר במאתיים אנשים או באלפים, אבל אין ספק שיותר מרגש כשאני מופיע בבמות המרכזיות בימי עצמאות או בסבב הופעות אירועי קיץ של העיריות בכל רחבי הארץ מול עשרות אלפים בהחלט כיף ומרגש כל פעם מחדש."

עם אילו מוסיקאים אתה עובד על אלבום הבכורה?

"עובד עם מיטב המעבדים/כותבים/מלחינים הטובים בתעשייה כגון: תמיר צור, יוסי גיספן, עדי לאון, דודו קומה, תומר מתנה ועוד רבים וטובים… "

איפה ניתן לראות אותך מופיע בימים הקרובים?

"ניתן להכנס לעמוד הרשמי שלי בפייסבוק ולהתעדכן על הופעות קרובות. כמו כן, אנו נמצאים בסבב הופעות אירועי קיץ בכל רחבי הארץ הופענו בשבוע שעבר באמפי בבת ים מול 8,000 איש וכמובן בחמישי הקרוב 27/8 בפסטיבל "התימניאדה" באילת."

יש לך משהו להוסיף לסיום?

"אני רוצה להודות לכל האנשים שמפרגנים: אם זה בתמיכה ושיתופים בפייסבוק, אם זה לבוא להופעות ובכלל עושים איתי את הדרך הזאת, מעריך כל אחד ואחת מכם, אני מאחל לעצמי לעלות בסולם המדרגות מעלה מעלה בצניעות וכמובן להמשיך לשמח ולרגש אנשים כמו שאני אוהב ויודע לעשות."

ביקורות מוסיקה:

סופי צדקה – "ים הרחמים"

מילים ולחן: מקורות השומרונים

סופי צדקה בסינגל חדש, שיר תפילה שומרוני יפהפה בביצוע אתני, אותנטי ומרגש.

http://www.linktone.co.il/linkton.php?lt_id=Vm0xMGFtVkhVWGhVYmtwUFZsWndVVlp0ZUdGaU1YQllaVWRHVmxac2NIbFdiWFJoVlVaV1ZVMUVhejA9Kw==&br_id=
מיכאל בן שמעון – "קיץ"

מילים ולחן: מיכאל בן שמעון

סינגל חדש למיכאל בן שמעון ( אחיה של לירון), שיר אמצע הדרך נוודים מלודי ( מעט פסיכודלי)  ונעים לאוזן המזכיר את שירי ארץ ישראל היפה, הן מבחינת מילים ולחן. על אף שבשיר אין פזמון קליט, אין אלמנט שמדביק אותו לאזניים, עדיין השיר משרה אווירה נינוחה, נעימה ומסקרנת.

http://www.linktone.co.il/linkton.php?lt_id=VGtSbk1VNVVhekpOUkdzOStL&br_id=
נויה – Believe

מילים ולחן: נויה אביב וג'ונתן פרבר

סינגל בכורה לנויה אביב, שיר בלוז Soul אותו מבצעת אביב מהמקום הכי עמוק של הנשמה. המלנכוליה העצובה מלאת הכוונות, גוון הקול המיוחד והליריקה הכל כך לא ישראלית פשוט מצליחים לרגש אותי. אמנם בהאזנה ניכר כי אביב עוד צריכה מעט להשתפשף ולקבל ביטחון ווקאלי בביצוע ( זה טבעי, סינגל בכורה תמיד מרגש ביותר) , היא נותנת את מאת האחוזים שלה ומגבירה את הציפיות לסינגל הבא. תענוג.

http://www.linktone.co.il/linkton.php?lt_id=Vkc1d2JrNVZOVVZaTTNCUFZrVXdPUT09K1Q=&br_id=

 

 

תגובות

להשאיר תגובה