אמש (ראשון) במתחם Lago שבראשון לציון, חגג בית האמנים "פיסטוק" (בניהולם של אודי דבוש ורוני ארדיטי) עשור לקיומו  באירוע נוצץ ויוקרתי שעלה על כל הציפיות (שמלכתחילה היו גבוהות).

ראשית כל, מדובר באחד האולמות המפוארים בהם נכחתי: מלבד חלל ענקי, העיצוב משרה אווירה של לאס וגאס והנוף מהגזוזטרא מדהים ומשרה אווירה של חו"ל. הצוות מקצועי והתמודד היטב עם מסת האנשים שמילאו את המתחם לאורך הערב.הדלתות נפתחו בשעה 20:00 כשמאות (אם לא יותר) אורחים נוהרים אל מתחם הקייטרינג העשיר והמושקע שמילא בשיא המרץ את בקשות האורחים (משימה לא פשוטה כשמדובר בתור די עצום של אנשים שהמתינו למנת הניוקי או כוס הבירה שלהם) והתמודד היטב בלחצים המופעלים.

בסביבות 21:45 כשהבטן שבעה והאוזניים צמאו למוסיקה, הקהל דהר אל תוך אולם ההופעות החדש שכלל 2 במות: Stage A  ו- Stage B כשלאורך הערב הופיעו על כל אחת מהבמות אמנים שונים. יש לציין לשבח, ראשית כל, את האקוסטיקה המעולה והסאונד המצוין שאפשר לא רק לשמוע מוסיקה, אלא גם ליהנות ממנה.

המופע החל עם לאה שבת שהרימה את האולם עם "רק החיים" הקצבי. אחריה בבמה השניה הופיעו דניא לסלומון ודנה עדיני שביצעו את "אהובי" ו"עדיף". אחריהם הוקרן על המסך הענק הקליפ של קות'ימאן עם פרינסס שואו שהכין את הקהל לרותם כהן שביצע את "אל העולם שלך" ואת הלהיט הקיצי "אקוט שרי" יחד עם מגי אזרזר שפיזזה בחדווה וחושניות.

אחרי אזרזר וכהן, עלתה לבמה השניה דין דין אביב שסחפה בביצועה ל"מוכרת לי מפעם". אחריה הופיע קליפ מיוחד של יהורם גאון נושא דבריו על "פיסטוק" ופינה את המקום לאחד ממסמרי הערב: ריטה שעלתה וביצעה את "מחכה" ו"בוא". לאחר מכן, ריטה  קראה לבמה את אודי דבוש ורוני ארדיטי, מנהלי "פיסטוק", שנשאו דברים סנטימנטליים ולא הסתירו דמעות התרגשות, התרגשות שהגיעה לשיאים חדשים עם הביצוע המשותף של ריטה וכנסיית השכל ל"תנו לי לשתות". לאחר שהכנסייה ביצעה את "ידיים למעלה", עלה לבמה זמר הנשמה והגרוב שי צברי שביצע יחד עם הלהקה את "לווי אותי" וכן את "שלום לבן דודי" שבא בתזמון מדויק כי באותו ערב מלאו 7 שנים לפטירתו של ג'ו עמר, מבצע השיר המקורי בגרסתו העברית. לאחר החפלה של צברי, כנסיית השכל המשיכה וביצעה את "תגידי שטוב" וכשסיימה, עיני הקהל נישאו אל הבימה השניה עם מתן אפרת ומאיה בלזיצמן הנהדרים שביצעו את "פרנואיד" של בלאק סאבת' בגרסה מיוחדת שהייתה עושה את אוזי אוסבורן גאה.

בסביבות 22:50 עלה לבמה עמיר בניון וצמרר את הקהל עם ביצועיו ל"כשאת עצובה" ו"עומד בשיר" והפיאנלה הייתה עם אליעד נחום שהרים את האולם עם להיטיו "אור" ו"מתוק שמרלי". קשה לתאר ולסכם מופע שכזה שכלל שלל כוכבים ועמודי תווך (כל אחד בדרכו), צעירים יותר וצעירים פחות שהתרכזו למופע אחד שכולו אהבה, אהבה ואהבה.  מעניין מה יהיה בחגיגות ה-20.

 

תגובות

להשאיר תגובה