חברי הקהילה התומכת חוגגים בת"א את יום העצמאות

הקהילה התומכת המופעלת על ידי "נטלי שירותי רפואה" בשיתוף עם האגף לשירותים חברתיים בעיר, ערכה פעילות חגיגית של שירה בציבור על מנת לציין ביחד את חגיגות העצמאות ה-74 למדינת ישראל.

המפגש החגיגי הוא אחד מתוך מגוון הפעילויות החברתיות השוטפות שמהן נהנים חברי הקהילה התומכת בעיר. במסגרת הפעילות ערכו חברי הקהילה התומכת ארוחה ישראלית חגיגית, שרו שירי ארץ ישראל וכמובן רקדו.

"הייתה אווירה טובה, הרגשתי שהייתה אווירה של ביחד, הכול היה מתופעל כמו שצריך. נהניתי לשיר ביחד עם כולם את שירי ארץ ישראל עליהם כולנו גדלנו. כולנו באים כל פעם עם רצון רב ופשוט נהנים מהחברה אחד של השנייה." מספרת שושנה שפילריין, חברה בקהילה התומכת.

"אנחנו מנסים כל הזמן לגוון ולהציע פעילויות חדשות לחברי הקהילה. אנחנו יוצרים מעגל של חברים חדשים, זה יוצר אווירה טובה והם משוועים לזה. אני משתדל לרכז מנויים שגרים אחד על יד השני, בכדי שיגיעו כולם כיון שחלקם גרים דלת מול דלת, אך לא מכירים זה את זה. הפעילויות האלו מגבשות אותם", מוסיף שי זוהר, אב הקהילה התומכת.

"קהילות תומכות" פועלת בשיתוף האגף לשירותים חברתיים בעיר, ומופעלת על-ידי נטלי שירותי רפואה. במסגרת השירותים, מסופק סל שירותים מגוון שנועד לתת מענה לצרכים שונים של אזרחים ותיקים המעדיפים להמשיך לגור בביתם בביטחון, תוך שמירה על עצמאותם, פרטיותם ואיכות חייהם.

סל השירותים כולל  חיבור ללחצן מצוקה ושירותים רפואיים 24 שעות ביממה, פעילויות חברתיות והעשרה וסיוע של אב קהילה בתיקוני בית קלים.

תגובות

להשאיר תגובה