הטריבונה – רכילות עסקית

ימים ספורים לפני יום הזיכרון, עמותת אור למשפחות בראשות עירית אורן גונדרס, חגגה בקאמרי בתל אביב באירוע שכולו רק אהבה. כאלף הורים שכולים חברי העמותה, שרו, רקדו הורה יחדיו והזילו דמעות, כשעלו לשיר אבות שכולים את השיר האופטימי "חיוכים", ועוד אם שכולה חברת העמותה קיבלה לול במתנה להולדת תינוקה, וכן צ'ק על 10.000 ש"ח. האירוע נחתם במחזמר "שיגעון המוסיקה". בין החוגגים והמתרגשים: אהרון פרנקל נשיא עמותת אור למשפחות ואיש עסקים ויזם בינלאומי, אביגדור קהלני גיבור ישראל, הזוג ברסלאואר מנהלי הקרן למען נפגעי מלחמות ישראל בציריך, עמוס ירון מנכ"ל משרד הביטחון לשעבר ועוד.

בתיאטרון גשר חגגו השבוע יום הולדת 80 ליו"ר עמותת הידידים של התיאטרון ישראל מקוב, בסיומה של "משפט חוזר"- הצגת המתח הבלשית מאת עוזי וייל, על פי ספרו של ליעד שוהם ובבימויו של אמיר וולף. הגיעו לחגוג עם מקוב ובלה לוסטיג ולצפות בהצגה: מנכ״לית תיאטרון גשר לנה קריינדלין, מנהלת עמותת הידידים רותי היילפרן, אהרון ואלישבע ברק, דן וסוזן פרופר, יאיר ואילנה המבורגר, בוריס קרסני, אבי פזנר, עמי וליזיקה שגיא, עירית רפפורט, דניאל זייפמן ורעייתו, סיון ורוני שטרנבך, אסף ורותי לולו, אורן מוסט, גבי דוד, יצחק ועדיה סוארי, לוי יצחק ורעייתו, חיים טופול, עמי ואסנת הראל, פיני וציפי רובין, משה ועירית תאומים, צבי זיו, שבתאי שביט ורעייתו, רמי יהושוע ורעייתו, חיים וורדה סמט, עליזה יפו, אופיר ועדי אקוניס ואחרים. ההצגה משלבת וידאו בלייב, ומהלכת על הגבול שבין קולנוע לתיאטרון. בהצגה משתתפים שחקני התיאטרון דורון תבורי, מיקי לאון, גלעד קלטר, קארין סרויה, רוני עינב, פירה קנטר והלל קפון. בתמונה מימין לשמאל: לנה קריידלין, בלה לוסטיג, ישראל מקוב, רותי הלפרין.

במוצאי יום העצמאות יתקיים ערב גאלה בהילטון תל אביב לתורמי הבונדס המסיירים וחוגגים עצמאות בישראל. מיטב מעצבי ישראל נקראו אל הדגל, כשהפכו לשגרירים של יופי, ויציגו אופנה ישראלית מקורית ועכשווית. את הארוע מפיקה ומביימת שרון חזום. המעצב ירון מינקובסקי יציג את קולקצית בגדי הערב לקייץ 2019, וגם קולקצית קפסולה שעוצבה במיוחד לשנת ה-71 למדינה, באווירת חלוצי הישוב העיברי ערב קום המדינה. את הארוע תפתח שמלת דגל המדינה, לה קורא מינקובסקי "שמלת התקווה".

חברת עוף טוב עולה בקמפיין דיגיטל לכבוד יום העצמאות, במסגרתו עינת שרוף, הפרזנטורית שמובילה את הקמפיין, מביאה את הכיף והשמחה למנגל המסורתי, כשהיא עושה מנגל עם מוצרי עוף טוב על גג ה"אוטו מנגל", ובדרך מארחת חברים. הסרטונים בקמפיין שיעלה בערוצי יוטיוב ובפייסבוק, מתחברים להוויה הישראלית של יום העצמאות, המזוהה עם המנהג לעשות "על האש". במהלך הנסיעה ב"אוטו מנגל", מכונית עם המנגל על הגג, שרוף מעלה אורחים אקראיים איתם היא עושה שמח. בין האורחים שפגשה בדרך ואותם ארחה למנגל ד"ר שקשוקה (בני גבסו) ומומחה המנגל של ישראל, איתם היא עושה שמח עם שירים, חידות ושיפודים. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן והיקפו נאמד ב-500 אלף שקל. הסלוגן שמלווה את הקמפיין הוא "מתמנגלים עם עוף טוב".

אל על אירחה השבוע את המשלחת ההולנדית לאירוויזיון, עם הנציג של המדינה לתחרות הזמר, דנקן לורנס, בטיסה LY338 מאמסטרדם לישראל. במהלך הטיסה צוות הדיילים הפתיע את חברי המשלחת ההולנדית ואת כל יתר הנוסעים, בערכת מתנה מיוחדת שאל-על השיקה לקראת האירוויזיון, הכוללת פריטים ממותגים, בדמותה של הזמרת דנה אינטרנשיונל. במסגרת ציון חגיגות האירוויזיון, ייהנו נוסעי אל על מפעילות חווייתית בטיסות נבחרות מאירופה בשבועיים הקרובים:  מפריז, לונדון, מדריד, מילאנו בריסל פרנקפורט וציריך. המהלך הינו חלק מקמפיין שאל על יזמה לרגל האירוויזיון, בכיכובה של דנה אינטרנשיונל, במסגרתו היא מלמדת את התיירים שיגיעו לישראל, מילים ומושגים שימושיים בעברית, בדרכה המשעשעת. בתמונה: דקנן לורנס נציג הולנד לאירוויזיון (במרכז), בטיסת אל על מאמסטרדם לישראל, יחד עם צוות הדיילים.

הקיץ כבר בפתח, וחברת ד”ר פישר אולטרסול כרגיל אינה שוקטת על שמריה. לאחרונה השיקה החברה 3 סדרות בלעדיות להגנה על העור מפני השמש. השקת הסידרה נערכה במלון לייטהאוס בתל אביב, בנוכחות קרן פלס הפרזנטורית של ד”ר פישר וד”ר נורית הראל, יו”ר משותפת של תשלובת ד”ר פישר יחד עם סיגל בר-און, דור שני לתעשיינים, בנותיו של המייסד ד”ר אלי פישר. ד”ר הראל שהינה רוקחת בעלת תואר שני בגנטיקה הומנית, ותואר שלישי במדעים ביו-רפואיים, הציגה בצורה מקיפה את 3 הסדרות שהושקו, ואת היעילות והחשיבות בשימוש במוצרים אלה בקיץ הקרוב.

יריד "יזמים צעירים ישראל" נערך בקניון עופר לב חדרה, בו השתתפו למעלה מ-300 בני נוער מרחבי הארץ, המשתתפים בתוכנית "עושים עסקים", בה קבוצות של יזמים צעירים עוברות הלכה למעשה תהליך של הקמת  סטארט-אפ. הקבוצה הוגה רעיון למוצר, מכינה תכנית עסקית, מייצרת ומוכרת את המוצר. יריד המכירות הינו שלב אחד לפני אירוע השיא של התוכנית. התחרות האזורית הסופית תתקיים במרכז האקדמי רופין ב-20.05.19 במהלך כל היום. בתחרות זו תיבחר הקבוצה הזוכה במחוז, אשר תייצג את המחוז בתחרות הארצית של "יזמים צעירים ישראל".

האמן יעקב וקסלר מציג תערוכה חדשה לציון יום הולדתו ה-83, שתחשוף למעלה מ-100 מיצירותיו שהן אוסף של 18 חודשים, וקדם להם ליקוט ואיסוף פסולת, ענפים, עלים, פרחים קליפות עצים, אבנים ועוד, אותם הוא משלב בדרכו הייחודית. את יצירותיו בתערוכה תורם האמן למען ילדי עמותת שניר, הפועלת לקידום שוויון הזדמנויות בחינוך ובתרבות, בקרב תלמידים ממשפחות מעוטות יכולת.

מסקר שערך מותג השעונים הבינלאומי סווטש, לרגל השקת שעון תל-אביב לאירוויזיון, עולה כי רון חולדאי נחשב בעיני הציבור להכי תל-אביבי. חולדאי זכה ברוב של 25.1%. במקום השני נבחרו יהודה לוי ואסי עזר בפער גדול של 3.8%. אחריהם הגיעו אביבית בר זוהר, בר רפאלי, נטע ברזילי, שלומית מלכה, יאיר לפיד ובמקום העשירי רותם סלע.

אשת החברה לאה שנירר בחרה לחגוג ביום שישי האחרון את יום הולדתה, יחד עם השחקנית מיה דגן ועם מאות ניצולי שואה, שהוזמנו במיוחד על ידה לצפות בהצגה של תיאטרון יידישפיל ״רצות אל הקוגל״ בצוותא, בכיכובו של דובי גל, ולהשתתף בקבלת שבת חגיגית. מנכ״ל התיאטרון מר זליג רבינוביץ היה נרגש מהמחווה האנושית של לאה שנירר, שבחרה לחגוג את יום הולדתה באופן זה. מימין: לאה שנירר, אמה אולגה, דובי גל ומיה דגן.

השחקן דורון בן דוד, המוכר מהסדרות "פאודה" (סטיב פינטו) ו"מטומטמת", נבחר להוביל סרטון דיגיטל של רשת מחסני השוק, לרגל יום העצמאות. בסרטונים בן דוד מגלה כישורי נפנוף למנגל בשיטות שונות ומגוונות, כשאר לבסוף הוא מבין שמה שחשוב באמת זהו הבשר, המשווק בקצבית הפרימיום של הרשת, המונה 66 סניפים ברחבי הארץ. איתי נעמן מנהל השיווק של רשת מחסני השוק אמר: "רצינו לייצר סרטונים קלילים ליום העצמאות, המתאימים לרוח האווירה הקלילה בדיגיטל, ובחרנו בדורון המסמל עבורנו את הישראלי הערכי, הצנוע האמיתי". הסרטון הינו בהפקת חברת אביב פרסום, בבעלותם של בנצי ג'ורנו וניס אביטן, משרד הפרסום של רשת מחסני השוק.

סניף בנק הפועלים בהרצליה אירח במשכנו הרצאה מרתקת מטעם המרכז לצמיחה פיננסית: "מחשבים מסלול מחדש", בהשתתפות לקוחות הבנק ומשתתפים נוספים מהציבור הרחב, שקיבלו סקירה על פעילות המרכז לצמיחה פיננסית התופסת תאוצה, בהובלת הבנק, על התועלות והרווח שניתן להפיק מהידע והכלים באתר, ומהשתתפות בהרצאות המגוונות והכל ללא עלות. מנהל סניף בנק הפועלים בהרצליה תומר רוזנפלד בירך את משתתפי ההרצאה, ונוסף ניתנה סקירה על מגמות בשוק ההון מפי חנה פריזן יו"ר קרן פעילים.

הפסטיבל הבינלאומי ה-14 לקולנוע גאה יתקיים ב- 5.6 עד 15.6 בסינמטק תל אביב. יאיר הוכנר המייסד והמנהל האומנותי של הפסטיבל: "בתכנית הבינלאומית סרטים חדשים רבים מפסטיבלים שהתקיימו בחודשים האחרונים ביניהם: ברלין, סאנדנס, טרייבקה, רוטרדם ו SXSW. בפסטיבל יוצגו 63 פיצ'רים עלילתיים ותיעודיים ו- 75 סרטים קצרים מ- 30 מדינות שונות". הפסטיבל יפתח בטקס חגיגי ב-5 ביוני 2019 בהקרנת הסרט " 15 שנה", הקרנת בכורה עולמית של סרטו הראשון באורך מלא של יובל הדדי, המגיש דרמה אינטנסיבית מקורית אשר בוחנת את הבורגנות הגאה בתל אביב, כפי שלא נעשה קודם לכן, ומתמודדת באומץ עם נושאים הנחשבים לטאבו בקהילה. את הסרט הפיק שלום גודמן ומשתתפים בו: עודד לאופולד, אודי פרסי, רותי אסרסאי. הסרט יופץ על ידי יונייטד קינג. טקס הנעילה שבו יוכרזו הזוכים בתחרויות השונות יתקיים ב-15 ביוני ובסופו יוקרן טריקסי מאטל: חלקים נעים, שבכורתו העולמית התקיימה בפסטיבל טרייבקה 2019.

רגע לפני שהן הופכות למגה-סלבס, החליטו דקלה דאיטי ושרונה מרלין ללכת לקורס מזורז בTHE- STUDIO – מתחם הביוטי החדש של יוסי ביטון ועמית אברהם בדיזנגוף. תחת ביטון עברו השתיים קורס איפור זוהר שיתאים להן להשקות, ואברהם בוגר שבוע האופנה בניו יורק, הסביר להן איך לגרום לשיער שלהן לשדר "הוליווד, בייבי". בדרכן לגלידריית הבוטיק החדשה "אליס" שנפתחה באותו השבוע, בבעלות חבר של דקלה, סימס יוגב שגם הוא בדרך וכך נפגשו השלושה לגלידה: דקלה בחרה בגלידת ספירולינה כחולה, יוגב בתה שחור ולימון ושרונה בגלידת פיסטוק.

בחמישי בערב הזמר ליאור נרקיס ארגן לאשתו ספיר מסיבת הפתעה, לרגל יום הולדתה ה- 30 בבר היפני sefora על גג העולם בעזריאלי בתל אביב. הגיעו לברך: אייל ברקוביץ' ובת הזוג שרון כהן, שגית וחיים רביבו, משה פרץ ואשתו ירדן, דודו אהרון, איציק זוהר עם החברה האיטלקייה לאורה ועם בנו ועוד. בתמונה: נימי בדוס מבעלי sefora  עם ליאור נרקיס.

לאחר שהדוגמנית נטע אלחמיסטר פתחה את התצוגה של המעצבת ברטה בשבוע האופנה לכלות בניו יורק בשנה שעברה, הבחירה לעיצוב שמלת חתונתה היה טבעי וברור. ב- 13.6 נטע אלחמיסטר תעמוד תחת החופה עם בחיר ליבה רמי גרשון, ובחתונה שתופק ע"י אירית רחמים, תלבש שתי שמלות סקסיות ואלגנטיות שעוצבו במיוחד עבורה ע"י ברטה. בנוסף לאלחמיסטר, אימה ואחיותיה תלבשנה גם הן שמלות זוהרות ומיוחדות של ברטה מקולקציית שמלות הערב לקיץ 2019. לאחר שנים בהם ברטה התרחבה בשוק האופנה הישראלי, פרצה לשוק הבינלאומי עם ייצור של למעלה מ- 120 דגמים בשנה אשר מופצים ברחבי העולם. בשלהי 2013 דגמיה של ברטה החלו להימכר בבוטיקים נחשבים ביניהם סאקס פיפת' אווניו בניו יורק ובברלי הילס, וכיום הדגמים נמכרים בלמעלה מ- 150 בוטיקים ב- 30 מדינות, לרבות חנות דגל של ברטה בסוהו בניו יורק.

סטודיו Pas Normal  אירח  את Katrine Kjersgaard, מנהלת המכירות הבינלאומית של מותג העיצוב הדני Ferm Living. קתרין הציגה באירוע  את הראייה הייחודית של המותג, עבור עיצוב חללי הבית, וסקרה את הקולקציה החדשה ואת הערכים מאחוריה: עיצוב  פונקציונלי המאפשר לכל אחד לייצר את החלל שבו הוא מרגיש הכי נוח. השנה הציגו ב-ferm Living  קטלוג שכולו סובב סביב חללי הבית השונים שנקרא The Home. בקטלוג צולמו נשים שונות מרחבי העולם, מצליחות כל אחת בתחומה, בסביבה הביתית שלהן, במקום בו הן מרגישות הכי נוח. הקטלוג הייחודי והמרגש, הפריטים בקולקציה וכן הצילומים של הנשים, העניקו השראה לסטודיו Pas normal להפיק גרסה ישראלית לקטלוג עם 4 נשים ישראליות מובילות מתעשיית העיצוב וה-life style , שפתחו את ביתן ונתנו הצצה לחיים שלהן בביתן. הנשים שצולמו לפרוייקט הינן: רותם גור- מעצבת ובעלים של מותג העיצוב Vas, מיטל ויינברג אדר- בעלת משרד קריאייטיב ומובילת דעת קהל בתחום האופנה, נתלי יצחקוב- טרנדולוגית ויזמית ודנה קרן- צלמת אופנה ויזמית.

רגע אחרי הפסקת האש, התקיימה השקת קולקציית קיץ 2019 של רשת האופנה תמנון, בסניף הדגל של הרשת בקניון עזריאלי תל אביב. מיטל נחום מנהלת השיווק של הרשת, אירחה את ריף נאמן הפרזנטורית של תמנון, מנכ"ל עזריאלי אופיר אורן, מנהלת השיווק של עזריאלי תל אביב חן זהביאן, מנהל רשת תמנון אלי פלוס, מנהלת מחלקת עיצוב תמנון עדי צוקרון, רימון אחרק מנהלת השיווק של נציגי וורנר ברדרס בישראל Ldi ועוד. האירוע התקיים סביב השקת קולקציית 'לוני טונס', שהינה קולקציה אופנתית לכל המשפחה, עם דמויות צבעוניות לקיץ 2019. בקולקציה ניתן לראות דפוסים של הדמויות האהובות והנצחיות: טוויטי, באגס באני, סילבסטר החתול והשד הטאזמני.  בתמונה: אופיר אורן מנכ"ל קניון עזריאלי תל אביב, ריף נאמן הפרזנטורית של תמנון ומיטל נחום מנהלת השיווק של תמנון.

אלי כהן אמן תוספות השיער מדימול ברמת גן, מציע לקראת יום העצמאות תוספות שיער טבעי בגוונים של כחול ולבן. ניתן לחבר אותן באמצעות שיטת החיבור החדשה שאלי המציא, המבוססת על אביזר 'תוספת' המדמה תהליך אריגה. חיבור התופסת נעשה באמצעות קשירת התוספת לשיער, על ידי חוט PU, חיבור שאינו פוגע בשיער ומאפשר לו אף להתחדש. התוספות ליום העצמאות מגיעות גם כקליפס הנקשר ונפרד מהשיער בקלות.

ארגון יד לבנים, ארגונם של משפחות הנופלים חללי צה"ל ומערכות הביטחון, השיק השבוע בבית יד-לבנים במודיעין, תערוכה משותפת הכוללת יצירות של מגוון אמנים ובהן: "במעגלי הצבע" – תערוכת אמנות דיגיטלית של האמנית זאבה קונס אשר תורמת אף היא מיצירותיה, וכן 2 אובייקטים מתוך התערוכה "העתק נאמן למקור – עיצוב זכרון בברזל" של רמי אטר, המתעדת את תהליכי ההנצחה השונים של המעגלים החברתיים שהקיפו את סגן רועי פלס ז"ל, שנפל ב'צוק איתן', והיה בן בית בביתו של הפסל. ההכנסות מהמכירה יתרמו לקרן מלגות למשפחות שכולות ללימודי אומנות. סגן רועי פלס, לוחם בחטיבת הנח"ל, היה בן 21 בעת שנהרג מפגיעה ברכב משוריין של צה"ל ברצועת עזה במלחמת צוק איתן. הוא התגייס לעורב נח"ל, לאחר שנה במכינה קדם צבאית ברמת הגולן. היצירות בעבודתו של אטר מסמלות למעשה את הפרספקטיבה האישית של האמן ואת סיפור זכרונו שלו את רועי פלס ז"ל. את התערוכה פתח אלי בן-שם יו"ר ארגון יד-לבנים, ונכחו בה גם רינה מוסקובית האוצרת הראשית של הארגון, חגית פלס אימו של רועי ז"ל ועוד רבים אחרים. 2 אובייקטים מתוך הסדרה "העתק נאמן למקור – עיצוב זכרון בברזל" המוצגים בתערוכה נתרמו על ידי הפסל, וההכנסות הצפויות מהמכירה יתרמו לקרן מלגות למשפחות שכולות ללימודי אומנות. שווים המוערך של האובייקטים כ-26,000$. בתמונה: רמי אטר וחגית פלס בטקס פתיחת תערוכה בבית יד לבנים.

השבוע התכנסו כ- 50 בעלי עסקים מאזור הגליל, בכירי הנהלת eBay, עובדי ומנכ"לית ג'וינט, לאירוע סיום התוכנית 'מסחר מקוון, גליל', במרכז המחקר והפיתוח של eBay בנתניה, במסגרתו הציגו בעלי העסקים את חנויות האונליין החדשות, שפתחו בחודש האחרון. בעלי העסקים לקחו חלק בתוכנית Retail Revival של eBay העולמית שיושמה לראשונה בישראל, בשיתוף פעולה של ג'וינט-תבת ומשרד העבודה והרווחה, אשר פעלו יחד למינוף וצמיחה של עסקים קטנים באמצעות המסחר המקוון. במסגרת התוכנית זכו בעלי העסקים ליהנות מהכשרה, ליווי ומנטורינג של טובי המומחים משני הגופים, הרצאות העשרה, והטבות ייחודיות למשתתפים, חשיפה וקידום. בין המשתתפים: מוטי אליאב מנכ"ל eBay, עינב אהרוני יונס מנכ"לית ג'וינט תבת, אלה בר דוד מנהלת אגף תעסוקת ערבים דרוזים וצ'רקסים במשרד העבודה והרווחה, אנה פלקין מנהלת מחלקת פיתוח עסקי ישראל ומרכז אירופה, נטלי זיו מנהלת מערך התקשורת בeBay ישראל ובמזרח אירופה, שרון גרינברג סמנכ"ל תפעול פארק הייטב בר לב.

אוליביה בל שגריר בלגיה בישראל, הגיע עם מקורביו, ליהנות משייט בקייקי כפר בלום. במהלך הביקור קיבל השגריר שוקולד בוטיק ישראלי תוצרת "דה קרינה" מעין זיוון. לבלגי שמבין בשוקולדים נותנים רק שוקולד ישראלי משובח, שוקולד פרמיום בעבודת יד שייצרה והכינה השוקולטיירית קרינה צ’פלינסקי.

ביום חמישי האחרון התקיימה תצוגת האופנה "REAL WOMEN MAKE FASHION" שרווחיה נתרמו לאגודה לסוכרת נעורים בישראל. התצוגה התקיימה במסגרת יריד הלייף סטייל  "ABOUT US" בהובלתה של קרין לאופר דיין, יזמית ובעלת חנות הקונספט "קרינה" בית לתוכן ואופנה. בתצוגה דגמנו לקוחות ותיקות של היריד ומובילות דעת קהל שנרתמו למטרה, ביניהן נשות התקשורת: נועה רוזין, רותם איזק, פאולה רוזנברג, ענת לב אדלר ,מריה גרין פוברצ'יק, תמר גוזנסקי, שני הררי, תמר קרוון, קרן שפילשר, מרטין דפני גל, הילה נבו ועוד, לצד נשים המתמודדות עם סוכרת נעורים. סגרה את התצוגה רוני בלקשטיין  בת ה- 6 שהינה סוכרתית  וצעדה לצד אחותה. אל האירוע שהתקיים ב"מערבה" בקיבוץ געש, הגיעו אנשי עסקים מובילים ביניהם:  קרן קופילוב היינש יו"ר האגודה לסוכרת נעורים, אלונה דרבש מנהלת פיתוח משאבים באגודה, טל מקובר בעלים של חברת "טינקינג מרקטינג" וחברת הועד המנהל של האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1 ) בישראל , יפית קרת , מנכ"ל ובעלים חברת פרוקסימו וחברת הועד המנהל של האגודה , עדי קורן מהסופר פארם, איש העסקים דני פדרמן שהגיע לראות את בת זוגתו מרטין דפני-גל, אלה בן ש"ך, רינה שביט, סנדרה רינגלר שהגיע לפרגן לחברותיה דנה מגן רוטמן ומיכל הניג בעלות המותג LUKA שהציגו בירי,ד מושיק גלמין וליאון רוזנברג שהגיע לראות את אשתו פאולה רוזנברג מדגמנת. בתמונה: אלונה דרבש, יפית קרת מנכ"ל ובעלים חברת פרוקסימו וחברת הועד המנהל של האגודה קרן קופילוב היינש וקרין לאופר דיין היזמית.

שחקני אלופת המדינה בכדורסל מכבי תל אביב:  ג'וני אוברייאנט, אנג'לו קלויארו, מייקל רול וג'ייק כהן, לקחו הפסקה מלוח המשחקים העמוס שלהם, והצטלמו לקמפיין חדש לקראת יום העצמאות, עבור נותנת החסות של הקבוצה: רנו ישראל. הצילומים נערכו ברכבי רנו קדג'אר האישיים של השחקנים, כאשר הם צועקים בשפה העברית משפטים, שהפכו למזוהים עם הנהג הישראלי כמו "מי נתן לך רישיון", ו"תראה איך אתה נוהג". מי שבאה לבקר על הסט ולפגוש את השחקנים, הייתה שרית רדין סמנכ"לית השיווק של קבוצת קרסו מוטורס, יבואנית רנו בישראל.

באירוע חגיגי נפתחה בגלריית ZOA ע"ש דבורה פישר ז"ל, תערוכת "תתקרבו ותראו" אותה יצר והוביל האמן אסי מטרי בשיתוף עם עמותת אנוש, העמותה הישראלית לבריאות הנפש. בתערוכה מוצגות יצירות צילום, וידאו וציור של שלושה אמנים המתמודדים עם מחלת נפש, ביניהם הוא עצמו. לאירוע הפתיחה הגיעו אנשי עסקים, ידוענים ובכירי העמותה ובהם צופית גרנט יו"ר עמותת אנוש, ד"ר הלה הדס מנכ"לית העמותה, מהרטה ברוך לשעבר סגנית ראש עיריית תל אביב , ד"ר אלי פישר, ד"ר נורית הראל יו"ר משותף תשלובת ד"ר פישר, עו"ד דן להט, השחקנית נלי תגר, ירון ברובינסקי, השחקנית ורד פלדמן, ועוד. ד"ר הלה הדס, מנכ"לית העמותה, עומדת להדליק משואה בטקס יום העצמאות לחגיגות ה- 71 שנים למדינות ישראל. התערוכה מתקיימת בגלריה ZOA ע"ש דבורה פישר ז"ל, גלריה חברתית של חברת ד"ר פישר בבית ציוני אמריקה, המציגה תערוכות מתחלפות המוקדשות למטרות חברתיות. כל ההכנסות מהתערוכה מוקדשות לאנוש, העמותה הישראלית לבריאות הנפש.

השבוע נערך מפגש נוסף של מועדון ה-RCLUB, מועדון המנכ"לים היוקרתי של המכללה למינהל, הכולל למעלה מ-40 חברים, ואשר הוקם לפני כשנה. המועדון מקיים מפגשים במקומות ייחודיים, המאפשרים חשיפה לתכנים מסווגים ועדכניים. מפגשים אלה יוצרים שיח שיכול להוביל להרחבת הפעילות העסקית של כל אחת ואחת מן החברות. הפעם המנכ"לים נפגשו במטה YTS – אחת החברות הטכנולוגיות המסווגות בישראל, המתמקדת בהתאמת רכבים למשימות מודיעיניות. הם נחשפו לכלי איסוף מידע ומודיעין עסקי, ונדרשו לשמור על הדברים בסודיות מוחלטת. בין המנכ"לים שנכחו: אבי באשר, מיטב דש; אודי שמאי,  פיצה האט; מוני ליימן, ליימן שליסל; רונן יוסטר, RJ Group; רפי גמיש, המכללה למינהל; עדי פנחס, קומודקס; יוני איזקוב, קוראל שירותי ים; דנה בג'ה, אדמונד דה רוטשילד; טלי בירון, המכללה למינהל; עודד שפירר, הרשות לניירות ערך, אוהד שקד וטומי מוזס.

תגובות

להשאיר תגובה