הטריבונה – רכילות עסקית

בעקבות התקרית הדיפלומטית באוקראינה, במסגרתו ראש הממשלה מר בנימין נתניהו ורעייתו שרה התכבדו בחלה אוקראינית טבולה במלח אבל רעייתו שרה לא טעמה ממנה, החליטה רשת ביגה לייצר את חלת שלום, בתקווה שהחלה תביא לריכוך היחסים ולקשר יותר טוב. החלה הוגשה השבוע לשגרירות אוקראינה בתל-אביב, כשעליה דגלי ישראל ואוקראינה כמחווה של רצון טוב.

גדעון סער ממפלגת הליכוד החליט לשנס מותניים לקראת הבחירות הקרבות, והגיע השבוע למסעדת גרג קיטצ'ין חיפה, לשיחה צפופה עם דויד עציוני סגן ראש העיר חיפה.

הזמר יהורם גאון הוסיף טייטל נוסף לרשימת התארים המכובדת שלו, ומאתמול בערב הוא לא רק חתן פרס ישראל, אלא גם יקיר פסטיבל ערד. השבוע הופתע הזמר במהלך המופע המרכזי של הפסטיבל, ובין השירים האהובים עלה לבמה ראש העיר עו"ד ניסן בו חמו, יחד עם המנהלת האומנותית מרינה גלייזר, והעניקו לגאון את אות יקיר פסטיבל ערד, על תרומתו לזמר העברי. לגאון היסטוריה ארוכת שנים על במות פסטיבל ערד, עוד מימיו הראשונים, ואמש הוא חזר להופעה עם שיריו מכל הזמנים.

ביום רביעי האחרון ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן, הגיע לביקור בסניף החדש של "ארקפה" רוגובין, ברמת גן. במקום הוא נפגש עם זכייני הסניף מור צוברי ורונן וולף, שעשו לו סיור אישי בסניף. ראש העיר התפעל מהתפתחות הרשת, ההתרחבות לסניפי בייקרי והבאת הדור החדש של הקפה ארצה.

השבוע נערך אירוע הקיץ של עמותת אהב"ה (ארגון הנכים בישראל) בספורטן בהוד השרון. בין האורחים שהגיעו לשמח את הילדים: יואב גלנט שר העלייה והקליטה וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, קובי מימון מנכ"ל רשת ספורטן ("מועדוני קאנטרי קלאב ספורטן"), דפנה אזרזר מנכ"לית עמותת אהב"ה, המפיק והדוגמן שון בלאיש, אורן חזן, אורי גלר, מלכת היופי סלע שרלין, שחקני מכבי תל אביב בכדורגל דור מיכה, דור פרץ, עומר אצילי ועוד.

השבוע נערך טקס גזירת הסרט של מטה נוער העבודה, במשרדי מפלגת העבודה ברחוב יגאל אלון בתל אביב. למרות הטמפרטורות בחודש הכי חם בשנה, הנוער חורש את הארץ ונמצא בשווקים, באירועים פוליטיים, בכנסים מפלגתיים ובהפגנות. גזרו את הסרט: יו״ר מפלגת העבודה ח״כ עמיר פרץ, לי ביילין יו״ר נוער העבודה וליאור ליוברסקי סגן יו״ר נוער העבודה. ניצח על הטקס: ריצ’רד פרס ראש אגף ארגון.

בטקס הסרת הלוט של מתחם הגנים החדש שהתקיים השבוע, הודיעה ראש העיר נתניה מרים פיירברג-איכר, כי הגנים ייקראו ע"ש נאוה סמל ז"ל. המתחם כולל גן לילדים עם צרכים מיוחדים, גן לחינוך הדתי וגן לחינוך החילוני. הראשון יקרא על שמה: "גן נאוה", ושניים מהגנים ייקראו ע"ש ספריה של סמל: גן ילדת הפעמון, ע"ש ספר ההרפתקאות ילדת הפעמון, וגן פמוטים ע"ש הספר הפמוטים שלנו. בני משפחת סמל ומשפחת ארצי שנכחו באירוע, התרגשו מההחלטה.

הזמר רותם כהן הגיע לקניון עופר רחובות, לערוך שופינג לרגל הופעתו הראשונה בקיסריה, במסגרת סיבוב ההופעות שלו. בתום שעתיים עמוסות יצא כהן מחנות עם שקיות עמוסות בבגדים ונעלים.

ג’ובאני רוסו ואישתו מאיה הגיעו בשבוע שעבר לבית הגידול המוביל בארץ ״חוות מורשת הטנסי״ לצורך התנסות ברכיבה על סוסים מגזע טנסי ווקר. סוסים אלה מיועדים לרכיבת טיולים לחובבים. ג’ובאני ומאיה ערכו סיור בחווה הייחודית אשר מתמחה בגידול, אילוף ואימון של סוסי בית הגידול. ג’ובאני הפגין כישורי רכיבה מרשימים. בתום הרכיבה נהנו הזוג מארוחת שף רומנטית לאור ירח.

רשת מרפאות פרופורציה נמצאת במגמת צמיחה, וצירפה לצוות המומחים שלה שלושה רופאים חדשים: ד"ר שחף קטלן, ד"ר אורון כהן וד"ר יהודה  קמרי.

רשת מחסני השוק בבעלות משפחות נעמן וכהן, חתמה על הסכם למתן חסות לקבוצת הכדורגל "הפועל תדיראן באר-שבע". חסות זו נחתמה לעונה 2019-2020 ומהווה המשך של שותפות הרמונית בין השניים. במסגרת ההסכם, המטבח של ג'ולי- שירותי אוכל מוכן, טרי ובריא מבית מחסני השוק, יהיה אחראי על שירותי ההסעדה למועדון לאורך כל העונה הקרובה. אלונה ברקת, בעלים של קבוצת הכדורגל הפועל באר- שבע: "אני רוצה להודות לשאול ולשלום נעמן על שיתוף הפעולה המוצלח שלנו בעונה שעברה, ואנחנו יותר משמחים שהוא ממשיך גם העונה".

בחודש ספטמבר יגיע לישראל מחזמר הכליזמרים הראשון בעולם "ריקוד החתונה", שהגה ויצר המלחין ההונגרי פדיה יבורי (יעקובוביץ) זוכה פרס המלחין ההונגרי, האיש שמייצג יותר מהכל את מוסיקת הכליזמרים בהונגריה, ומייסד להקת הכליזמרים של בודפשט. למעלה מ- 100 משתתפים ישתתפו בהפקה זו של תיאטרון האופרה ומחזות הזמר הממלכתית של בודפש,ט שתבוצע בארץ, ויעלה במסגרת שנת תרבות הונגריה בישראל, כאשר אל הסולנים, הזמרים, הרקדנים והנגנים, תצטרף תזמורת הכלייזמרים המקורית של המלחין פדיה יבורי (יעקובוביץ). המחזמר יועלה בתאריכים 13-12 בספטמבר בבית האופרה, המשכן לאמנויות הבמה ע"ש שלמה להט (צ'יץ') תל אביב. את המחזה כתבו במשותף אישטבן קאלאי וגיורגי בום ואת הפזמונים, טיבור מיקולוש למוזיקה של יבורי. תאריכי ההופעה: 12.9.19 יום חמישי בשעה 20:30 במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב, וכן יום שישי 13.9.19 בשעה 13:00 המשכן לאמנויות הבמה ב תל אביב. לפרטים טלפון: 03-6927777.

חברת סיבוס ארגנה בסוף השבוע האחרון הפנינג קיץ לקהילת המסעדנים. במסגרת האירוע הוזמנו למתחם הוט סינמה בכפר סבא כ-400 מסעדנים ובני משפחותיהם, לארוחת בוקר מפנקת ולהקרנת להיט הקיץ "מלך האריות". באירוע נכחו: דותן מצר סמנכ"ל לקוחות ושותפים מסחריים בסיבוס, קרן וייזמן סמנכ"ל השיווק, אילן אזולאי ספר האוכל בתל אביב, יאיר מרינוב סמנכ"ל שיווק ארומה ישראל, שחר אורן סמנכ"ל שיווק דור אלון, רועי פרייבך מנהל שופרסל לעסקים, גיא קדוש גוטמן בעלים ארומה עזריאלי, ניר מעתוק בעלים רשתות צ'וקה ו- WOK TO WALK ועוד. במהלך האירוע  בירכו מצר ווייזמן את הנוכחים וציינו כי "חברת סיבוס רואה עצמה שותפה לדרך של קהילת המסעדנים. השנה התחלנו ביוזמה יוצאת דופן במסגרתה הקמנו את "האקדמיה של סיבוס", בה מועברים מידי חודש קורסים וסדנאות ייעודיים לקהילה".

CropX הישראלית, הנחשבת לספקית שירותי השקיה מהמובילות בתחומה בעולם, השלימה סבב גיוס של 10 מיליון דולר להאצת הצמיחה שלה, והיא מתכוננת להרחיב את פעילותה הגלובלית לשווקים נוספים, הודיעה על מינויו של ג'ון ויקופיץ לשעבר מנכ"ל ונשיא נטפים ארה"ב, כנשיאה של החברה. CropX  הינה פלטפורמה יחידה מסוגה בעולם, המספקת מידע ותובנות המבוססים על נתונים הקיימים בקרקע, והיא קובעת את הסטנדרט בתחום, בכל הקשור לטכנולוגיות שהן קלות לשימוש וניתנות להרחבה, כך שהחקלאים יכולים להשפיע באופן מיידי ומשמעותי על תפוקת השדות שלהם.

חצר משפחת טוויטו בשדרות ספגה בשבת האחרונה פגיעה ישירה של רקטה. למרבה המזל הטיל התפוצץ בתוך מעשנת הבשר המשפחתית ולא היו נפגעים. מנכ"ל אמגזית יאיר לוי, התרגש לשמוע את אבי המשפחה איציק טוויטו, מספר על תחושות החשש של הילדים, והעובדה שההפגזה האחרונה הכריחה את המשפחה לבטל את התוכניות שתכננו לחופשה. השבוע התייצב מנכ"ל אמגזית בבית משפחת טוויטו עם מעשנת בשר איכותית ממגוון המעשנות שמשווקת החברה, והעניקה למשפחה כאות הערכה לעמידותם של תושבי שדרות ועוטף עזה במערכה הנמשכת. בתמונה מימין לשמאל: יאיר לוי, עם איציק טוויטו ובנו שילה.

כנס "נשואים בפלוס" נערך בקמפוס בנק הפועלים בשפיים, בהנחיית סער בן הרוש וגל שמו, מייסדי ומנהלי קהילת "אבא פגום" ועמד בסימן התנהלות כלכלית נכונה למשפחות. את הכנס פתחה קרין מאיר, מנהלת המרכז לצמיחה פיננסית של בנק הפועלים, שסיפרה על המיזם ופועלו. ההרצאה הראשונה הועברה על ידי שרון לוין, מנהלת תחום הדרכה לקבוצות ב"פעמונים", ועסקה בלימוד עקרונות של התנהלות כלכלית משפחתית מושכלת. ההרצאה השנייה הועברה על ידי יעל כרם, מדריכת הורים בכירה מטעם מכון אדלר. בסיום הכנס קיבלו המשתתפים משחק "רביעיות" לכלכלת המשפחה. בתמונה מימין לשמאל: גל שמו מייסד ומנהל קהילת "אבא פגום", רינת וסרשטיין וקרין מאיר מהמרכז לצמיחה פיננסית, סער בן הרוש מייסד ומנהל קהילת "אבא פגום", יעל כרם מדריכת הורים בכירה במכון אדלר, ושרון לוין.

הסטייליסט והמאפר גילי אלגבי חגג השבוע יום הולדת 30 ב"אחוזת ספא קיסר", והוציא מהבית את כל החברות המפורסמות שלו, לערב מפנק במיוחד בספא. על החלק האומנותי של הערב הופקדה אביבה אבידן, עם הופעה ייחודית וחד פעמית של "להקת חמסה" אחרי 15 שנה שלא הופיעו. הגיעו: ציפי רפאלי, אופירה אסייג, מיקי מוכתר, מושיק גלאמין, שמחה גואטה, שגית רביבו, אביבה תבורי, ג'ני צרוואני,  ג'קי אזולאי, עידו גרינברג, יעל גולדמן, אורטל עמר, שני גולדשטיין, אורלי רביבו, אביבה תבורי, רומי פרנקל, קים אור אזולאי, אירה דולפין, טהוניה, נטלי דדון ועוד.

עידן רייכל הזמר והיוצר, הגיע עם משפחתו ליום בילוי ב"ארץ כרמי זית", חבל ארץ שופע אתרי תיירות, במהלכו ביקרו ביער הקופים ביודפת. משפחת רייכל נהנתה במיוחד מגורי קופי הסנאי החדשים, שנולדו לאחרונה. בתמונה: דמארי דיובל, עידן רייכל ונורה תבור מנהלת יער הקופים ביודפת.

דנה זרמון הצטלמה לאחרונה למותג ההלבשה התחתונה "אינטימה". הצילומים התחילו בשעות הבוקר המוקדמות, לפני הזריחה, בלופט אורבני בנווה צדק. זרמון שהגיעה מחויכת ומרוגשת לסט הצילומים, סיפרה שהתאמנה בקפידה לקראת היום, כי בכל זאת היא חשופה על הסט.

ציון שגב ושרית פינשטיין מ'דיור אינטריורס'’, חברה המתמחה ביבוא ושיווק מערכות ריהוט איכותיות מאיטליה ומדנמרק מזה למעלה מ- 41 שנה, אירחו את השותפים האיטלקיים העסקיים שלהם ניקולה פרלה, הבעלים והמעצב הראשי  של המותג האיטלקי FDESiGN, וקטיה דיליאו להשקת הקולקציה החדשה של המותג לשנת 2020, בארוע שהתקיים בנוכחות אדריכלים ומעצבים בחנות הדגל של החברה בא.ת. פולג נתניה. קהל המוזמנים נהנה מחוויה איטלקית עם הקייטרינג המשובח של אלון כהן שכלל מנות פיז'ן של המטבח הישראלי והאיטלקי. בתמונה מימין: שרית פיינשטיין, ניקולה פארלה, סברינה בלהסן יועצת התקשורת של המותג, קטיה דיליאו וציון שגב.

מנכ"ל קניון עזריאלי מודיעין צביקה רוזנטל, אירח בשבוע שעבר בקניון, את יוצאות המירוץ למיליון, נוי והדר עבור צילומי כתבה. במהלך הצילומים, סיפרו התאומות על הדחתן מהמירוץ למיליון עקב שבירת ידה של הדר, על הקריירה שלהן בעולם הבידור וכמו כן הצטלמו עם מעריצים ברחבי הקניון. בתמונה: נוי והדר עם צביקה רוזנטל מנכ"ל קניון עזריאלי מודיעין.

עמותת 'רחשי לב' המסייעת לילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, קיימה השבוע ערב הוקרה לעשרות בנות השירות הלאומי המסיימות את שנת ההתנדבות בעמותה, בהשתתפות הבנות והוריהן, ילדים רבים בהם טיפלו הבנות לאורך השנה ובני משפחותיהם, מתנדבי העמותה וצוותה המקצועי, הצוותים הרפואיים בבתי החולים ורבים נוספים אשר התאספו להודות לבנות השירות על העבודה המסורה. האירוע אשר התקיים זו השנה השמינית באולמי "בית על הים" ביפו אשר תרמו את המקום לצד ספקים רבים אשר נתרמו למשימה, כלל בין היתר החלפת מתנות מרגשת בין הילדים והמשפחות לבנות השירות, מסיבת ריקודים וברכות רבות, ביניהם ברכותיהם של יעקב אטרקצי מנכ"ל חברת הנדל"ן אאורה, אשר אימצה במהלך השנה את פרויקט בנות השירות הלאומי, ואמר כי זוהי גאווה גדולה לעמוד מאחורי פרויקט שכזה, ושל יו"ר אגודת הידידים של העמותה ובעלי קבוצת 'נתון' אבנר גולנדברג, שהביע את ההערכה הרבה לעבודת הקודש של הבנות, מנכ"ל רחשי לב שימי גשייד ועוד.

השבוע חברת האופנה קרייזי ליין צילמה את קמפיין החורף שלה, עם הפרזנטורית מזה עשור גלית גוטמן. הצילומים התקיימו בבית הסקוטי שביפו, ולשם הגיעה עפרה לוין-שביט סמנכ"לית השיווק ומבעלי המותג, לברך את גוטמן על 20 עונות בהן ליוותה את החברה יד ביד. עוד ציינה עפרה כי המותג בצמיחה יחסית לשוק האופנה כיום, וכי ישנו גידול של כ-50% במכירות אונליין, ועד סוף השנה תעמוד הרשת על 100 חנויות בפרישה ארצית. בתמונה: הפרזנטורית והדוגמנית גלית גוטמן וסמנכ"לית השיווק ומבעלי קרייזי ליין עפרה לוין-שביט.

בימים האחרונים התקיימה התערוכה השנתית של יצרנית כלי הבישול המובילה 'סולתם' במפעלי החברה במושב ברקת. כמידי שנה הציגה התערוכה את החידושים הבולטים בתחום הבישול והאפייה, קולקציה חדשה ומגוונת לחג, סדרות בישול חדשות, קטגוריות ממוקדות, מארזי מתנה וכן גאדג'טים חיוניים למטבח. באו לבחון את הכלים מקרוב ולהתחדש, כוכבי מאסטר שף: אביבה פיבקו, מיכל אפשטיין, ריקי סוויסה, סרנדה דילבסקי ומסרט וולדמיכאל וכוכב משחקי השף עדן אמר. מימין: כוכבות מאסטר שף סרנדה דילבסקי, מסרט וולדמיכאל, ריקי סוויסה, ישראל מאיו מנכ"ל משותף סולתם, טוני ירוחם סמנכ"ל סחר ושיווק סולתם.

אל"מ גלית גולן נבחרה לכהן כאישה הראשונה בתפקיד היו"רית החדש של "חבר" – המועדון של משרתי הקבע, גמלאי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון. בתפקידה האחרון שימשה כראש ענף תכנון במטכ"ל. אל"מ גולן תחליף בתפקידה את אל"מ אייל אביב שכיהן בתפקיד כשנתיים. אל"מ גולן תשמש במקביל לתפקידה כיו"רית "חבר", גם כמפקדת יחידת מופת באגף כוח האדם בצה"ל. בין תפקידיה האחרונים בצה"ל שימשה כראש ענף תכנון באגף התכנון במטכ"ל, ראש ענף מכירות במחלקת תקציבים ובקרה בחיל האוויר ובמגוון תפקידים בלהק הרמ"ט של חיל האוויר. אל"מ גלית גולן (39, נשואה + 1) היא בוגרת תואר שני LLM במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן ותואר ראשון BA בכלכלה וניהול מטעם האוניברסיטה הפתוחה.

מינוי חדש במאוחדת: אל״מ (מיל') דני מושיוב, מונה למנהל מחוז דרום. מושיוב שירת למעלה משלושים שנה בצה״ל, רוב שנותיו בחיל הרפואה – מחובש קרבי ועד למפקד בית הספר לרפואה צבאית. לאחר מכן מונה להקים את קריית ההדרכה של צה״ל בנגב (עיר הבה״דים), והיה למפקדה הראשון. מושיוב בעל תואר ראשון בחינוך לא פורמאלי, ותואר שני במנהל מערכות בריאות. לאחר פרישתו מצה״ל, הצטרף לצוות ההקמה של בית החולים אסותא אשדוד, והוביל את תהליך קליטת התשתיות עד להפעלת בית החולים.

תגובות

להשאיר תגובה