הטריבונה – חדשות עסקיות

השחקנית מיה דגן התנדבה להוביל את הקמפיין השנתי של עמותת "אחת מתשע", עם הסלוגן "חוסר מודעות בסרטן השד זה לחיות או למות". הקמפיין יעלה במהלך חודש אוקטובר, בשיתוף משרד הפרסום "ראובני פרידן", אשר מלווה את העמותה, בהתנדבות, בשנים האחרונות. בתמונה: מיה דגן וסיגל רצין מנכ"ל עמותת אחת מתשע.

רגע לפני הלידה, הגיעו אילנית לוי ואלירז שדה לסט הצילומים לפרסומת החדשה של מותג הניקיון טאצ'. למרות שהייתה בחודש תשיעי, הצטלמו אלירז ואילנית במשך שעות ארוכות, בלי הפסקות ובלי ויתורים. מחשש לעין הרע, הוחלט לחכות עם עליית הפרסומת עד ללידה,ועכשיו הקמפיין, בהשקעה של מיליוני שקלים, יוצא לדרך בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות.

בעקבות מסורת שנים רבות, ובשליחות הרבי מליובאוויטש, הביא הרב יעקב גלויברמן יו"ר עמותת החסד "יד ביד", את ארבעת המינים לידידו בני גנץ, שר הביטחון.

איש העסקים יוסי לוי חגג בשבוע שעבר מסיבת ברית לבנו בחגיגה מושקעת במיוחד ב"רוקח" בגני התערוכה בתל אביב. הגיעו לחגוג איתו: אורן חזן, ח"כ אופיר אקוניס, דודו אהרון, נסרין קדרי, ניסים גרמה, ירון אילן, נאווה בוקר, דורון מירן, הפרויקט של רביבו, בני אלבז ועוד. חזן סיפר לסובבים מה יעשה עם כספי הזכייה, וגם על הציפיה לקמפיין ראשון אחרי הזכייה. בתמונה: אורן חזן ויוסי לוי.

התיאטרון הקאמרי יקיים עם תום החגים מופע שירוץ מספר פעמים, מחווה לשלישיות הגדולות של הזמר העברי, ששיריהן מהווים חלק בלתי נפרד מהפס-קול הישראלי. השחקן דביר בנדק ינחה את הערב (וגם ישיר בו), וישתתפו בו אלי גורנשטיין, נועם קלינשטיין, אלון נוימן, יונתן מילר, לירון לב, ברק ביטון, נוי הלפרין, אלה רוזנצוויג, ציון חורי, הגר אנגל ובן נפתלי. הם יבצעו את שיריהם של שלישיית גשר הירקון, הגשש החיוור, החלונות הגבוהים, השלושרים, הנשמות הטהורות, שלושת המיתרים (טריו ערבה), קצת אחרת, הטוב הרע והנערה, שוקולד מנטה מסטיק, וגם של שלישיות 'צעירות' יותר: מנגו וכמו צועני. סדרת הערבים תתקיים מיד לאחר שמחת תורה: יום חמישי 30.9.21 בשעה 20:30, יום שישי 1.10.21 בשעה 11:00 מוצ"ש 2.10.21 בשעה 20:30

מאמן הנבחרת האולימפית של ישראל בג'ודו, הצפין למלון הבוטיק אדמונד בראש פינה, לסופ"ש רגוע עם אישתו ליאת. עם הגעתם למלון, השתתף סמדג'ה במפגש זום רב משתתפים, עם בוגרי יחידת 8200. בתמונה: עומר פורת מנכ"ל המלון אורן סמדג'ה.

רגע לפני יום כיפור קיימה עמותת 'גדולים מהחיים' הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, את משדר ההתרמה השנתי בשיתוף עם רשת 13, בו לקחו חלק מיטב האמנים הישראליים, ביניהם: זהבה בן, רותם כהן, יובל דיין, עדן אלנה, ליאור נרקיס ועוד רבים. את המשדר הנחו קובי מחט וגל גברעם. העמותה גייסה למעלה מחצי מיליון ₪ לטובת המשפחות.

בערב חמישי האחרון של אוגוסט הגיעו אנשי עסקים ובכירי המשק, למסיבה שערך יזם הנדל"ן יוסי אברהמי, עם השלמת פרויקט היוקרה של החברה, הפילהרמונית בשכונת כוכב הצפון בתל אביב. על קרקע המתחם שכן בית ההארחה המיתולוגי של התזמורת הפילהרמונית הישראלית, וכמחווה של כבוד קראה החברה לפרויקט על שמם. האורחים נהנו מהופעות של אלה לי ועדן אלנה, ומעמדות קוקטיילים וסיגרים קובניים. על הדרך ציינו בחברה 40 שנות פעילות. באורחים: איציק דיין, ג'קי בן זקן, מוטי כוזהינוף, אלי יונס, משה לוי, עו"ד איתן ארז, מנחם אורן, יום טוב סמיה, משה קראדי, עודד גבולי, גידי בר-אוריין, אלי יצפאן, חיים אתגר, שלום אסייג וראובן עטר. בתמונה: יוסי אברהמי עם חיים אתגר.

כמו בכל שנה ב-15 השנים האחרונות, גם השנה חברת מי עדן מתגייסת עבור ילדי וראייטי ישראל,  ומשיקה מהדורה מיוחדת ומוגבלת של הבקבוקים הוורודים. ילדי וראייטי הם אלו העומדים מאחורי הציורים שעל תוויות הבקבוקים הוורודים, כשהשנה הקונספט הנבחר הוא "מה שעושה לך טוב". החל מה-24.09 ועד ה-09.10 הבקבוקים הוורודים יימכרו על המדפים הממותגים בכל אחד מסניפי רשת סופר-פארם. עלות בקבוק 5 ₪ וכל ההכנסות למען ילדי וראייטי.  משדר ההתרמה השנתי ייערך השנה ביום שלישי ה-28.09 ויועבר בשידור ישיר ברשת 13. בתמונה משמאל: אנדי רם יזם ופעיל חברתי בעמותה, אלון אלפרוביץ מנכ"ל מי עדן ועו"ד אורי סלונים יו"ר וראייטי ישראל.

מיכאל אילוז מנכ"ל חברת "טבע נאות" חתם בימים אלו הסכם עם אירמה אורנשטיין מייסדת חב' "נובה מילאן" מקוסטה ריקה על מיזם ראשון מסוגו בעולם: ייצור סנדלים ונעלים מעור אננס בטכנולגיה ירוקה. מיכאל אילוז: "הסנדלים המיוצרים מעור אננס משתלבים בסדרה של הנעליים הטבעוניות של טבע נאות".

חלוץ ברצלונה ונבחרת הולנד בכדורגל לוק דה יונג, הטיס במיוחד מהארץ לברצלונה את שניר אהרון, הבעלים של מספרות שניר ומאיר, כדי שידאג לו לתספורת, לקראת המשחק שהתקיים השבוע באיצטדיון הענק "קאמפ נואו" בברצלונה, ואז גם הפתיע אותו עם כרטיסי VIP למשחק. השניים הכירו דרך מכר משותף לאחר שהשחקן אהב את עבודותיו, ולא ויתר עליו לקראת המשחק החשוב.

אגף הצמיגים בחברת "מכשירי תנועה" הנציגה הבלעדית בישראל של צמיגי ברידג’סטון (ביפן), זכה בימים אלו במכרז של חב' "רותם אמפרט נגב", להספקת הצמיגים הגדולים בעולם, המיועדים לציוד מכני הנדסי למובילי עפר HITACHI במשקל כולל של כל כלי כ-330 טון. החברה תספק במכרז זה כ-40 צמיגים, כאשר מחירו של כל צמיג כ-140,000 ₪ (5.5 מיליון ₪). הצמיגים של חב' ברידג’סטון מדגם VMT E3 הינם בגובה של כ-3.5 מ"ר, והערכה היא שהיקף המכירות של אגף הצמיגים בשנה הינו כ-100 מיליון ₪. בתמונה: צחי סטולר מנהל אגף הצמיגים.

בטקס שנערך בסוף השבוע האחרון, באי קאפרי באיטליה, העניק מגזין העיצוב הבינ"ל  Design Et-Al למשרד "רן ומוריס אדריכלים" פרס ראשון בקטגוריה – "עיצוב סוויטה במלון" עבור העיצוב של הסוויטה האקסקלוסיבית במלון "גורדוניה". מלון גורדוניה במעלה החמישה, הינו חלק מרשת Gordonia Private Collection ומנוהל על ידי חברת "כרם מלונות" אשר הוקמה ע"י גדי פריבר, אפרים קרמר ומשקיעים נוספים. סטודיו רן ומוריס הינו אחד ממשרדי אדריכלי הפנים המוערכים בישראל, המתמחה בעיצוב של בתי מלון ופרויקטים מסחריים וציבוריים, והשותפים בו הם רן ינוב ומוריס אלגזי. הם עצבו פרויקטים גדולים ומוכרים כגון: מלון "גורדוניה", מלון "אלמא" בזכרון-יעקב, מתחם הספא במלון "מצודת דוד", מלון "הרברט סמואל" האופרה בטיילת ת"א, ריזורט בזנזיבר, קניון "ביג" בבלגרד ועוד. בימים אלה התבשר הסטודיו על זכיה נוספת בתחרות עולמית מטעם ארגון "BIGSEE" – הפרס הראשון על עיצוב בתחום התיירות – על עיצוב חדרי מלון "אלמא" בזכרון-יעקב. הפרס יוענק בטקס שיתקיים בחודש אפריל בעיר לובליאנה שבסלובניה. גורדוניה הינו מלון סוויטות יוקרתי, הממוקם בגובה של כ- 800 מטרים מול נוף הרי ירושלים, ומשתרע על 11 דונם של שטחים מוריקים. לכל אחת מהסוויטות, דק פרטי ומעוצב ובו בריכה פרטית מחוממת וגם Hot-tub פרטי. בתמונה: מוריס אלגזי ורן ינוב.

שרית פיינשטיין מנכ"לית "דיור אינטריורס" חזרה מתערוכת העיצוב במילאנו, שהתקיימה בשבוע שעבר, לאחר שנתיים הפסקה בשל הקורונה. היא סיפרה שהיה מרגש ביותר לראות את עולם העסקים האיטלקי והבינלאומי מתעורר אט אט לתחיה.

יאיר רוזן מונה כמנכ"ל קבוצת ברימאג, המייבאת ומשווקת מוצרי חשמל ואלקטרוניקה. רוזן שימש בחמש השנים האחרונות כמנכ"ל חברת BSH ישראל, מתאגיד BSH הגלובלי, המחזיקה במותגים כמו: בוש, סימנס, קונסטרוקטה ועוד. רוזן ייכנס לתפקידו החדש בתחילת חודש ינואר 2022 .

את השקת השעון החדש של ג'יימס בונד מבית אומגה,יחשפו בישראל ובעולם במקביל להשקת הסרט החדש "לא זמן למות", מסדרת סרטי ג'יימס בונד. ישראל תהיה המדינה השנייה בעולם שתקרין את הסרט לקהל הרחב, אחרי לונדון. השחקן דניאל קרייג המשחק בתפקיד הסוכן 007, יציג את השעון החדש שיגיע במהדורה מוגבלת. שעון כולל הטבעה מיוחדת בגב השעון עם המספר 62, המתייחס לשנה של הסרט הראשון של ג'יימס בונד. לישראל יגיעו סה"כ כ-50 שעונים של ג'יימס בונד.

עמותת שניר שנוסדה על ידי איש העסקים ניר שמול ומנוהלת על ידי לוסי דובינצ'יק, תחלק בחג הסוכות מארזי מזון, צעצועים ו-120 שוברי תו הזהב, למשפחות מעוטות יכולת ברחבי הארץ.

יו"ר בנק מזרחי טפחות משה וידמן, ראש עיריית לוד יאיר רביבו והאסטרונאוט איתן סטיבה, השיקו את תכנית 'ספייסלאב' בלוד, במסגרת שיתוף הפעולה בין בנק מזרחי טפחות, הקרן לפיתוח לוד ועמותת קרן רמון. במסגרת שיתוף הפעולה יתרום הבנק 100,000 ₪ לטובת קידום הפעילות. בטקס שנערך להשקת הפעילות, נכחו גם סמנכ"ל חטיבת הון אנושי משאבים ותפעול בבנק מזרחי טפחות ניסן לוי, פנינה שפרינגר ונועה נתנאל מיחידת "מזרחי טפחות בקהילה", מנהלת תכנית "ספייס לאב" מטעם עמותת קרן רמון דניאל אוריין ונציגים בכירים נוספים של עיריית לוד. מימין לשמאל: איתן סטיבה, משה וידמן, יאיר רביבו, ירום אריאב וניסן לוי.

רשת מלונות פתאל תארח השנה את משתתפי תחרות הרכיבה super enduro, ביניהם רוכבי ואלופי אנדורו העולמיים, לצד רוכבים ישראלים. את התחרות יפיקו Riders for Riders, היא תתקיים בצומת שוקת בתאריכים 22-23 בספטמבר 2021, ובין האורחים הרבים שעתידים ללון במלון לאונרדו נגב באר שבע, גם שמות גדולים מהתחום כגון:  אלפרדו גומז, ג'וני ווקר, מריו רומן, וויד יאנג, פול טארס וטרוויס טיסל. בתמונה: מריו רומן.

גל דוקס הבעלים והמייסד של חברת כפכפי באמפרס, הכפכפים עם הבליטות המיוחדות להליכה מיוחדת, השיק בשבוע שעבר את לכפכפי באמפרס לילדים בחוף עלמה ביץ בתל אביב, במסגרת שיעור יוגה לילדים מול הים. גל דוקס בן ה-32 שנתקל בכפכפים עם הבליטות בטיול של אחרי צבא בסרילנקה, החליט להביא את הרעיון ארצה וזכה להצלחה רבה איתם. בתמונה: גל דוקס עם ג'וד לברון מנהלת יחסי הציבור של המותג.

הקרן לידידות בראשות נשיאת הקרן יעל אקשטיין, אישרה לאחרונה מענק לבית החולים הצרפתי בנצרת, בגובה של 4 מיליון שקלים להקמה והצטיידות של חדר המיון הממוגן החדש. לאור המענק, ייקרא חדר המיון החדש על שמו של מייסד הקרן לידידות ונשיאה הראשון, הרב יחיאל אקשטיין ז"ל. המענק לבית החולים הצרפתי המעניק טיפול לכל חלקי החברה הישראלית, מהווה את הגשמת חזונו של הרב בבניית גשר בין העם היהודי לקהילה הנוצרית.

אירוע התרמה והשקת המיזם החדש של עמותת "הכול מהלב", בראשותו של הרב מאיר בלוך, התקיים ברחבת אולמי שבע בת"א, בנוכחות חברי חוג הידידים של העמותה, ביניהם מנחת הערב עו"ד שיר הספרי,  הידועה גם כממתגת ערים ונדל"ן ברחבי הארץ. העמותה השיקה את מיזם הפוד טראק אנד גודיס, לזכרו של החייל עמית בן יגאל הי״ד ואת ג׳יפ המשאלות לזכרו של לוחם חטיבת הנחל רון קוקיא הי״ד, אשר עוברים סמוך לבתי חולים בכל רחבי הארץ ומסייעים למשפחות רבות. בחלק האומנותי של הערב התקיימו הופעותיהם של הזמרת דנה לפידות ולהקת פרחי ירושלים. בתמונה מימין לשמאל: הרב מאיר בלוךיו"ר העמותה, אביטל דדון מנהלת העמותה, הזמרת דנה לפידות, עו"ד שיר הספרי והשחקן חי דוידוב.

כ-400 קציני בטיחות בתעבורה השתתפו בכנס איגוד קציני בטיחות בתעבורה, שהתקיים במתחם הכנסים בשפיים. קבוצת E.V. MOTORS הייתה הספונסר הראשי של הכנס, בו השתתפו אוהד זליגמן יו"ר והבעלים של החברה, ספי דיין מנכ"ל החברה וסגן יו"ר איגוד קציני הבטיחות, ועופר סגל סמנכ"ל המכירות והשיווק של החברה. בתמונה: אוהד זליגמן.

אסי שמייסר (40) מונה לתפקיד מנכ"ל "שיחור", בבעלות מומחה התיירות מיכאל שיחור שיכהן מעתה כנשיא החברה. שמייסר, שכיהן עד לאחרונה כמנכ"ל סוכנות הביטוח "פוליביט" והוביל בה מהפכה דיגיטלית, מצטרף ל"שיחור" כחלק ממהלך אסטרטגי במסגרתו הושקה החודש פלטפורמה טכנולוגית חדשנית לעולם התיירות. שמייסר, בוגר ממר"מ, עסק שנים רבות בניהול בכיר בהייטק, במהלכן הקים בארה"ב חברת סטארטאפ ושני בתי תוכנה. לפני 7 שנים החל את דרכו בסוכנות הביטוח "פוליביט" ולפני 4 שנים החל לכהן בה כמנכ"ל. לשמייסר תואר ראשון במדעי המחשב ובכלכלה ותואר שני במנהל עסקים.

תגובות

להשאיר תגובה