הטריבונה – חדשות עסקיות

מלון IBIS ירושלים מרכז העיר חגג השבוע 4 שנים לכניסת מותג מלונות ibis לישראל. המנכ"ל אהרון ברנשטין וסמנכל"ית השיווק טל פלדבוי, אירחו משפחות של ילדים חולי סרטן מעמותת MAKE A WISH כחלק מהחגיגות והתרומה לקהילה שהמותג דוגל בו. המשפחות התארחו במלון, נהנו ממגוון אטרקציות שיש לעיר להציע כמו ממלכת השלג בגן הבוטני, מוזיאון ידידי ישראל וסיור חוויתי במוזיאון המוזיקה. פבלו רוזנברג וגל תורן התארחו גם הם במלון, ואף ביקרו במוזיאון ידידי ישראל יחד עם המשפחות. בתמונה: טל פלדבוי סמנכ"לית השיווק, פבלו רוזנברג ואהרון ברנשטיין המנכ"ל.

רשת אורבניקה ממשיכה כבר שנה שנייה עם הכוכבים סטטיק ובן אל, אליהם מצטרפת הפעם נבחרת בנות חדשה בסט שכולו אווירה ניו יורקית, הכוללת את אן זיוי, ירדן ויזל (לשעבר "המירוץ למיליון") והשחקנית נופר סלמאן ("היורשת"). בר רפאלי הגיעה לבקר את סטטיק ובן אל במסגרת צילומי סדרת הדוקו "רפאל'יס", ואורחים נוספים על הסט היו מנכ"ל אורבניקה גיא פאוזנר ושותף, וסמנכ"ל קבוצת קרולינה למקה אורבניקה, אורן בר גיל.

הזמרת שירי מימון הצפינה לגליל העליון בסופ"ש, ולא ויתרה על בילוי משפחתי בקייקי כפר בלום. בתמונה: שירי מימון ודותן פלג, ממחלקת השיווק וקשרי הלקוחות בארץ.

גבי אשכנזי מצא זמן לקחת את הנכדים לביקור במוזיאון הרפואה החדש שנפתח זה עתה בטכנודע חדרה. עם סיום הסיור המודרך במוזיאון נפגש אשכנזי עם גדי מדור, מנכ"ל הטכנודע בפארק המדע וסיפר לו אישית על ההתרשמות החיובית שלו מהמוזיאון החדש.

קבוצת 'מיניליין' המשווקת את מזגני Fujitsu היא בין נותני החסות למתעמל ארטיום דולגופיאט, זוכה מדליית הזהב התרגיל הקרקע במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. הקבוצה אירחה את דולגופיאט במשרדי ההנהלה בפתח תקווה, שם פגש את אבי אשר מנכ"ל ומבעלי 'מיניליין', ירון מרקוביץ משנה למנכ"ל, וקרן ימיני מנהלת השיווק, והעניקה לו את כל מוצרי החשמל לביתו החדש. בתמונה מימין לשמאל: דורון זינגר סמנכ"ל לוגיסטיקה, ירון מרקוביץ משנה למנכ"ל, אבי אשר מנכ"ל ובעלים, עמית כתב סמנכ"ל כספים, ארטיום דולגופיאט, קרן ימיני מנהלת השיווק, גיל פינקלשטיין מנהל מכירות Fujitsu.

בפורום הכלכלי וחברתי Business Roundtable שהתקיים בהשתתפות שרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי, ציין צורי דבוש יו"ר חב' קליל שיש צורך בפישוט הבירוקרטיה סביב הרגולציה. הפורום נערך במשרדי חב' ווסטן דיגיטל בכפר סבא בנוכחות מנהלים מחברות כמו פייסבוק, גוגל, ד"ר פישר, קרסו מוטור, החברה המרכזית ועוד. השרה החליטה לקיים קשר רציף ועקבי עם הפורום כלכלי חברתי, כדי למצוא פתרונות ישימים לקידום הפריון של העסקים בישראל.

היכל התרבות החדש בעכו נחנך השבוע באירוע רשמי שהתקיים בלב העיר. בין הנוכחים באירוע: ראש העיר שמעון לנקרי, עידן רייכל, הדוגמנית יוליה פלוטקין, מנכ״ל מפעל הפיס בני דרייפוס, מנכ״ל בית ספר רימון למוסיקה, משה סיני שעתיד לפתוח בהיכל קמפוס של בית הספר רימון, מנכ״ל העירייה לשעבר אוהד שגב ומנהל ההיכל מאור בנזינו. את האירוע הנחתה השחקנית יוליה פלוטקין, כאשר המופע המרכזי היה של עידן רייכל והפסנתר. היכל התרבות החדש והמפואר, בעיר עכו, תוכנן על ידי משרד האדריכלים מנספלד – קהת, בהשקעה כוללת של כ-50 מיליון שקלים. ההיכל מתפרס על שטח של 3000 מ"ר, ואירוע ההשקה ימשך כל השבוע, עם שורה של מופעים והצגות ביניהם של אדיר מילר, יובל המבולבל, מני ממטרה, המחזמר סלאח שבתי ועוד. בתמונה מימין לשמאל: מאור בנזינו מנכ"ל היכל התרבות, שמעון לנקרי ראש עיריית עכו, בני דרייפוס מנכ"ל מפעל הפייס ויניב אשור מנכ"ל עיריית עכו.

השבוע נערכה השקה משותפת למותג הגלידות "דלי קרים", ומותג הטיפוח הקוריאני טוני מולי, סביב המוצר הנחשק קולגן. שרון בן בסט מבעלי רשת הגלידות "דלי קרים", פתח את סניף הדגל החדש בתל אביב בעלות של מיליון שקלים, ומשיק לראשונה בישראל טעם חדש וייחודי גלידת וניל בתוספת קולגן. לחגיגה הצטרף מותג הטיפוח הקוריאני טוני מולי המציע מוצרים חדשים מתוך סדרת הקולגן אותם הציגה שרון דובר, סמנכ״לית השיווק של המותג, שסיפרה על חשיבות המוצר ויתרונותיו וכיצד התוסף מככב בעולם הביוטי פוד כיום גם בגלידה. הגיעה לטעימות ראשונות גם יעל שלביה, הפרזנטורית של רשת דלי קרים. מימין לשמאל: שרון דובר סמנכ״לית השיווק של טוני מולי, יעל שלביה ושרון בן בסט, מבעלי דלי קרים.

השבוע נערכה ב- HOTEL BOBO בתל אביב השקה כפולה: השקת "קרן החלומות על שם תמר אברמוביץ", והשקת הספר "עד הדמעה האחרונה– 62 שיעורים מאימא" של בנה יובל אברמוביץ'. האירוע כלל תצוגת אופנה בהשתתפות ניצה שאול, סנדרה שדה, גילת אנקורי, דליה מנטבר, אילנית, לאה שנירר ובתה מיה, מיכל צפיר, מיכל וייצמן, המעצב דרור קונטנטו ובתו, ליאת לוי קופלמן ובתה אלונה, אוהד חיטמן בתו אווה ואמו, אליענה בקייר בתה ואמה, סי היימן, חני נחמיאס, ציפי מור, דפנה ארמוני ונונה שלאנט בשמלת כלה, לצידן צעדו דוגמניות בגילאי 50-74. בקטע המוסיקלי השתתפו הזמרת אילנית, טלי אורן, אוהד חיטמן ועדי אברהמי. נשאו דברים מוטי רייפ, הסופרת ענת לב אדלר, ושירלי גליק שהנחתה את האירוע. תמר אברמוביץ׳ הגשימה את חלומה להיות דוגמנית רק בגיל 60. היא חיה את החלום במשך שנתיים, דגמנה מספר פעמים בשבוע האופנה, הצטלמה לקמפיינים ולהפקות. בגיל 62 היא נפטרה, ובהשראתה הקים בנה יובל אברמוביץ' את הקרן שתעזור מידי שנה לנשים וגברים שעברו את גיל 60 להגשים את חלומם. בתמונה מימין: מיכל צפיר, יובל אברמוביץ, אוהד חיטמן ובתו אווה.

השבוע התקיימו צילומי קמפיינים של מותג הביוטי GA-DE לקידומם של ארבעה מוצרים חדשים שיושקו בקרוב. לצילומי הקמפיין נבחרו שתי הדוגמניות הצעירות והיפייפות עדן פולני ודניאלה חלפון. את הצילומים שהתקיימו באולפני אוטופיה בפתח תקווה, צילם וביים סיימון אלמלם. נכחו בצילומים: סיבל בן ריטן, מנכ״לית GA-DE, גנית אלון, סמנכ״לית השיווק והדיגיטל של החברה ועוד. בתמונה מימין: סיבל בן ריטן ווהדוגמנית עדן פולני.

המערך האונקולוגי באיכילוב חתם על הסכם שת״פ ופיתוח עם חברת cannabis biotec by pnina Rosenbaum. בהובלת פנינה רוזנבלום. במסגרת ההסכם יקויימו מספר מחקרים עם מוצרי החברה, בטיפול בתופעות לוואי של טיפולים אונקולוגיים שונים. ד"ר רוית גבע, סגנית מנהל המערך האונקולוגי ומנהלת יחידת המחקר והחדשנות באיכילוב רואה חשיבות גדולה בקידום הטיפול בתופעות הלוואי של תרופות אונקולוגיות, כדי לאפשר למטופלים איכות חיים טובה.

מתחם פופ-אפ ייחודי, המשתרע על שטח של 1,000 מ"ר ומעוצב ברמה בינלאומית, נפתחבשבוע שעבר במתחם שרונה בתל אביב למשך חודשיים ותהווה בית חם לכל חובבי הסניקרס, תרבות הסטריט, מוזיקת ההיפ-הופ, אנשי הסקייט ועוד. בפופ-אפ ינחתו דגמים בלעדיים לצד דגמים מדוברים לגברים ולנשים, שנבחרו בקפידה ונמכרים במהדורה מוגבלת בבוטיקים ייחודיים ברחבי העולם. בין המותגים שיוצגו במתחם: בייפ, צ'יינהטאון מרקט, פאלם איינג'לס, נייקי, קום דה גרסון פליי, סטייפל, פומה, אדידס, ואנס וולט, הרון פרסטון (שלראשונה יכלול גם פריטים לאישה), אוף ווייט ועוד. החנות תציג השקות ראשונות בישראל של המותגים המבוקשים קארהארט וויפ, אקסל אריגטו, דרול דה מונסייה וג'אסט דון.

השבוע התקיימה השקת הספר של אלינור סלע "מחיים של הרשאה לחיים של השראה" בסינמטק בתל אביב. הגיעו להשקה: פיטר פלצ'יק ואשתו דניאל, הסופר אסיף אלקיים, שירי ארצי, ריימונד אמסלם, נתן דטנר, יעל לבנטל, דניאל סבג, זוהר יעקובסון, מאיר קוטלר, גלית יצפאן, פדי מרגי (אבא של יונתן מרגי שגם עיצב את הספר), עופר נמרודי ועוד. פלצ'יק שעלה לבמה, הודה לאלינור על הספר הנותן לכל אחד מהספורטאים כלים לעבודה עצמית. בסיום דבריו מיהר פלצ'יק לצאת מהאולם, כשברקע מסביר המנחה נתן דטנר לקהל שפלצ'יק חייב להספיק להשתתף במפגש זום בינלאומי, בו הוא מייצג את ישראל. תודה לך.

בכירי קניוני עופר והנהלת גרנד קניון חיפה, ערכו השבוע אירוע בסגנון ניו-יורקי, במסגרת השקת פתיחת סניף דגל של מותג האופנה האמריקאי GUESS (גאס). האירוע נערך בסניף הדגל החדש, המשתרע על שטח של כ-150 מ"ר וכלל קוקטייל חגיגי, מינגלינג וחשיפת קולקציית סתיו חורף 2021/22 של המותג.

היזמית והדוגמנית נטע אלחמיסטר ושחקן הכדורגל רמי גרשון בקמפיין זוגי ראשון שצולם בביתם של הזוג בנתניה ויעלה בשבוע הקרוב לרשת אירוקה, בהשקעה של 1 מיליון ₪. אלחמיסטר הודיעה אמש שהחליטה שמעתה תנהל את עצמה.

מעל ל-5 מיליון ש"ח נאספו ביום ההתרמה המיוחד למען ילדי עמותת שלוה, ממוקדי השירות של איילון ביטוח. זו השנה השנייה ברציפות בה איילון ביטוח מקיימת את יום ההתרמה ממוקדי השירות של החברה, בהתנדבות. מנכ"ל איילון אריק יוגב, סמנכ"לית השיווק והתקשורת של איילון יעל פאר סגל, ויו"ר שלוה העולמי אבי סמואלס, התרגשו מההיענות המדהימה של הציבור. את יום השידורים המיוחד הנחו דני רופ וגל גברעם, וכן צמד המנחות אן זיוי וירדן ויזל, שהגיעו למוקדי השירות של איילון. במסגרת האירוע הופיעו אומנים רבים: אברהם טל, דיקלה, זהבה בן, מרגלית צנעני וכמובן גם להקת שלוה. בתמונה מימין לשמאל: אן זיוי, זיו שילון, ירדן ויזל, אריק יוגב, מנכ"ל איילון חברה לביטוח, יעל פאר, סמנכ"לית השיווק ותקשורת באיילון ואבי סמואלס, יו"ר שלווה העולמי.

בכירי חברת דיפלומט השיקו השבוע יחד עם השף אבי ביטון את מגוון המוצרים החדש של Beyond meat בישראל, מוצרי המותג שהיו חסרים בארץ תקופה וחוזרים למדפים בתגבור של מגוון חדש. מי שפתחה את ביתה ואירחה את האירוע היתה אירינה שלמור, המלווה את הדוברות והיח"צ של דיפלומט מעל עשרים שנה. באירוע נחשפו נתונים מעניינים בנושא צריכת תחליפי בשר בישראל: חצי מיליון ישראלים אוכלים תחליפי בשר לפחות פעמיים בשבוע, נתון שהולך ועולה ככל שהמודעות לנושאים אקולוגיים וירוקים עולה בעולם כולו, וגם כאן אצלנו בישראל. בתמונה מימין לשמאל: נוגה וימן מבעלי"דיפלומט", ליאת עמיר מירון, מנהלת שיווק ואסטרטגיה פיתוח עסקי, שף אבי ביטון ומוטי כהן סמנכ"ל פיתוח עסקים בדיפלומט.

לינוי אשרם האלופה האולימפית הגיעה לחגוג עם הספונסרית Always ושם ציפתה לה הפתעת "המאה" – במסגרת חגיגות הזהב במשרדי פרוקטר אנד גמבל בישראל, יצרנית Always, ציפתה ללינוי אשרם הפתעה נוספת: אופיר גוטמן, מנכ"ל החברה הודיע על הענקת פרס הוקרה בסך 100,000 ₪ לרגל זכייתה במקום הראשון באולימפיאדה.

רשת "נוי השדה" חוגגת 10 שנים ופותחת את הסניף ה-10 בפארק כרמים בקרית ענבים. הסניף משתרע על פני 170 מ"ר, בהשקעה של מיליון שקלים וייתן מענה לתושבי האזור וירושלים. הסניף החדש יצטרף ל-9 הסניפים הקיימים בשוהם, ראש העין, תל אביב, גבעת שמואל, נס ציונה, שניים ביהוד, גבעתיים ומודיעין, ולאתר האון ליין המוביל של הרשת, עם שילוח ותפוצה מבאר שבע ועד חיפה.

רשת המסעדות העולמית KFC אשר הושקה בישראל בפברואר 2020 ממשיכה להתרחב. הסניף הראשון שייפתח בימים הקרובים, ממוקם בקניון רמלוד שעל כביש 40 אשר ישרת את תושבי רמלה, לוד והסביבה. הסניף השני ייפתח בימים הקרובים באשדוד, בתוך הקניון המצליחBIG FASHION  בעיר צמוד למתחם הסינמה סיטי החדש שנפתח לפני מספר שבועות. השקת הסניפים החדשים תלווה בקמפיין שילוט חוצות, בקמפיין רדיו מקומי, בפעילות דיגיטל בעמודי KFC ובפעילות משפיענים ברשת. שני סניפים נוספים ייפתחו בחודשים הקרובים בצפון הארץ: האחד בקניון ראש פינה בכניסה ליישוב, והשני בקניון מול זכרון הפתוח שבזכרון יעקב. פתיחת הסניפים תביא את מספר מסעדות KFC בישראל ל-9 ותמשיך את מגמת ההתרחבות של הרשת הבינלאומית לכל רחבי הארץ, השומרת על הטעם המקורי המבוסס על מתכון סודי של 11 תבלינים ומסורת ההכנה של המנות במסעדות הרשת ברחבי העולם. בתמונה: עומר זיידנר מכ"ל KFC ישראל.

באירוע ייחודי של חברת התכשיטים ננו תכשיטים ביפו העתיקה, המייצרת תכשיטים בטכנולוגיה ייחודית , הציג הבעלים זוהר עזרא, את הטכנולוגיה שלו. המוזמנים נהנו ללמוד ממנו כיצד לקרוא את הפסוקים המוטבעים על התכשיטים, באמצעות מיקרוסופים. לירז אסייג יוצאת "האח הגדול", בחרה לאחיינית שלה תכשיט מהאוסף הענק שהוצג בגלריה. בתמונה: התכשיטן זוהר עזרא.

הזמר והיוצר עברי לידר הגיע ביום רביעי האחרון למפגש ייחודי בקניון עזריאלי מודיעין כחלק משיתוף פעולה של צומת ספרים והקניון. עברי לידר כתב לראשונה ספר ילדים בשם " קרנפוני, ג'וקיפוד וחברים" והגיע לחתום ולכתוב הקדשות אישיות לכל מי שרכש את הספר. לידר הגיע למשרדי הנהלת הקניון ונפגש עם מנכ"ל הקניון צביקה רוזנטל ומנהלת השיווק סיון אביב.

השבוע התקיימה קבלת פנים רשמית למשלחת האולימפית בבית הנשיא בירושלים, בהשתתפות נשיא המדינה יצחק (בוז׳י) הרצוג, ראש הממשלה נפתלי בנט, נשיא המדינה היוצא ראובן ריבלין ושר התרבות והספורט חילי טרופר. באירוע השתתף איציק אברכהן מנכ"ל קבוצת שופרסל, שהעניקה חסות לוועד האולימפי בישראל בהיקף של כ-1.6 מיליון ₪ לתקופה בת ארבע שנים, וזאת על מנת לסייע למשלחות הישראליות וללוות את הספורטאיות והספורטאים להישגים. בתמונה:ארטיום דולגופיאט ואיציק אברכהן.

המתעמלת האמנותית לינוי אשרם ריגשה אומה שלמה עם זכייתה במדליית הזהב האולימפית. עם חזרתה לארץ קבוצת "רב בריח" נותנת החסות והמלווה של לינוי אשרם במשך 5 השנים האחרונות, קיימה הבוקר אירוע הכרת תודה מרגש למדליסטית האולימפית באולם התצוגה של "רב בריח" בדיזיין סנטר בני ברק. לינוי הגיעה מלווה במאמנת האישית איילת זוסמן ויחד עם סבא וסבתא שלה שדואגים ללוות אותה לכל אירוע מרגע זכייתה. שמואל דונרשטיין יו"ר ובעלים קבוצת רב בריח העניק לה מענק זכייה ומלגת לימודים אקדמיים ללינוי. גם איילת זוסמן קיבלה כאות הוקרה מענק על זכייתה של לינוי. נכחו באירוע: עידן זוארץ מנכ"ל רב בריח, עומר יתיר מנכ"ל חברת הנעילה רב בריח, מאיה דונרשטיין יתיר סמנכ"לית השיווק, ברוריה ביגמן מנהלת השיווק ודוברת הוועד האולימפי בישראל, אלי שמיני סמנכ"ל חטיבת הקבלנים רב בריח, ניר לב סמנכ"ל החטיבה המוסדית ועוד.

זו השנה ה-13 בה מקיים בנק מזרחי טפחות את פרויקט "שותפים מבחירה", בו לקוחות הבנק מחליטים לאילו עמותות יעניקו תרומות, בסך כולל של 550,000 ש"ח אשר יחולקו בצורה שווה בין העמותות הנבחרות. השנה, נערך הטקס המסורתי, להענקת התרומה לעמותות במעמד בכירי הבנק: יו"ר הבנק מר משה וידמן, ניסן לוי סמנכ"ל ומנהל חטיבת הון אנושי משאבים ותפעול, תמר סאפר מנהלת אגף פיתוח ארגוני והדרכה, צוות קשרי קהילה ונציגי העמותות. העמותות הזוכות הן: אגודת יד אליעזר, איחוד הצלה, אלו"ט, בית השנטי, זיכרון מנחם, יד שרה, כנפיים של קרמבו, מתנת חיים, עזר מציון , פעמונים, תנו לחיות לחיות.

השר במשרד האוצר, חמד עמאר (ישראל ביתנו), ערך ביקור מקיף בקמפוס המכללה האקדמית צפת.במהלך הביקור עמד השר עמאר, בוגר תואר ראשון מטעם המכללה האקדמית צפת בעצמו, על החשיבות ברכישת השכלה גבוהה ועל המיקום הגבוה של המכללה בעיניו. בהתייחסו לסוגיית הצורך בתקצוב תוכנית ההסבה לסיעוד, המקודמת על ידי הפרופ' אהרן קלרמן, נשיא המכללה האקדמית צפת, המתמחה בהוראת מקצועות הבריאות, הדגיש השר עמאר כי יש להשקיע במערכת הבריאות ולא בסגר. במסגרת הביקור סיפר מנכ"ל המכללה האקדמית צפת שלומי בן נון, כי הנהלת המכללה החליטה לאחרונה להקים קבוצת מנהיגות דרוזית מקרב הסטודנטים והסטודנטיות בני העדה הלומדים במכללה, אשר תיפגש באופן קבוע עם בכירים בעדה הדרוזית, וזאת בהמשך לפגישת הנהלת המכללה בחודש שעבר עם נכבדי העדה הדרוזית בישראל, ובראשם מנהיגם הרוחני השייח' מואפק טריף.

השבוע נערך אירוע סיום העונה של הפועל 'שלוה' ירושלים בחסות בנק יהב. במסגרת האירוע זכו שחקני 'שלוה' להתאמן עם שחקני כדורסל מקצוענים ממעלה אדומים. הפועל 'שלוה' ירושלים היא קבוצת כדורסל המורכבת מבני נוער עם מוגבלויות המאומצת ע"י הפועל ירושלים. באירוע השתתף מנהל השיווק של הפועל ירושלים בהתנדבות, יובל קורן, שדואג לתחזק את הקשר בין 'שלוה' לבין הקבוצה.

לימור כץ מנכ"לית חב' "אפ – סטאפ" שהפכה בשנים האחרונות לאוטוריטה רפואית בתחום המדרסים בארה"ב, מרחיבה את פעילותה ונכנסה לראשונה לתחום ייצור מוצרים לטיפול בכפות הרגליים, שפותחו ע"י מומחי בריאות רגליים מאנגליה וישראל ויצרו את סדרת "Upstep Pro Feet".

64 ילדי עובדי חברת הולנדיה במפעל בשדרות ועובדי רשת החנויות ברחבי הארץ, יעלו השנה לכיתה א' וייהנו ממתנה מפנקת במיוחד: מארז יוקרתי מבית 'קל-גב', המכיל סט מוצרים תואם ובו כל מה שצריך לכיתה א'. בתמונה: אבי ברססט, מנכ"ל הולנדיה.

18 עובדים של חברת ההסעדה "עידית" מקבוצת "מלונות דן" סיימו בימים אלו מסלול לימודים של "טבחות בתי קפה". הקורס בנוי מלימודים עיוניים ומעשיים. הלימודים התקיימו בדן גורמה, המרכז ללימודים קולינאריים במשך 25 מפגשים, במתכונת של יום אחד בשבוע, והתלמידים קיבלו תעודת סיום של דן גורמה ותעודת השתלמות מטעם משרד העבודה. חברת "עידית" הינה מהמובילות בענף ההסעדה במקומות העבודה, ומספקת מידי יום כ- 75,000 ארוחות בכ-120 חברות במשק.

מדריכת ההורים, מנהלת בית הספר להורות ויועצת השינה מעיין אטיה, הצטלמה השבוע לפרויקט מומחים חגיגי שיתפרסם בחגי תשרי במגזין "מנטה" ו-YNET, על טיפים מועילים במגוון תחומים.

רשת קבוצת הנמל לריהוט והלבשת הבית, חגגה 3 שנים להיווסדו של סניףNorth בקריית-אתא. אולם התצוגה הצפוני, אשר עבר מתיחת פנים בעיצובו של האדריכל האיטלקי המפורסם מיקלה סימאונה, משתרע לכ-1500 מטר, ומציע את מבחר המותגים הידועים של ריהוט המיובא מאירופה. בנוסף השיקה הרשת ליין של מוצרי אקססוריז Light & Living. בין לקוחות הרשת נמנים גם בר רפאלי, ליאור סושרד, נינט טייב, שירי מימון, רן דנקר, אגם רודברג, פנינה רוזנבלום, רוסלנה רודינה, אסי עזר, עדי הימלבלוי ושלום מיכאלשווילי (אשר גם שותפים בקבוצה) ועוד. בתמונה: בעל רשת קבוצת הנמל שימי שרגא, עם רועי לולו מ"הישרדות" ו"האח הגדול".

מורן אייזנשטיין השחקנית, דוגמנית ומרצה להעצמה נשית, המובילה ברשת את קהילת "אימוש" – מועדון אימהות ולייף סטייל, אירחה השבוע בגינת ביתה שביישוב הפסטורלי אביחיל את פני בן-עמי, קוסמטיקאית מומחית ומנכ"לית מותג הקוסמטיקה המקצועית ADN, לשיחה על פתרונות טיפול בבעיות עור שונות. אייזנשטיין, שהוציאה אך לאחרונה ספר ביכורים פרי עטה "הכל לטובה", התעניינה בהשלכות הרגשיות והחברתיות שיש לתופעה השכיחה של בעיות עור ושמעה מבן עמי על חשיבות הטיפול ההוליסטי בבעיה.

בכירי 'אלביט' ביקרו לאחרונה באוניברסיטת תל אביב ונחשפו ליוזמות טכנולוגיות פורצות דרך בתחומי הסייבר, הרובוטיקה, הנעת כלי טייס ועוד. המפגש התקיים ביוזמת קרן פרימור-כהן מנכ"לית "רמות", חברת מסחור הטכנולוגיות של אוניברסיטת תל אביב, וד"ר אלון סטופל סמנכ"ל אלביט והמדען הראשי של החברה. המפגש התקיים במטרה להעצים את העברת הידע מהאקדמיה לתעשייה.

חברת אקווה סקיוריטי, המפתחת פתרונות אבטחת מידע לסביבות הענן, קיימה לאחרונה את מסיבת הקיץ השנתית המסורתית שלה במתחם במבו וילג' בחוף פולג. עובדי אקווה נהנו ממגוון פעילויות ספורט ופנאי, וסדנת די-ג'יי ייחודית. שהועברה על ידי עמותת "ניגון חוזר", המופעלת על ידי דיג'ייז (DJ's) ואוהבי מוזיקה, אשר תורמים את שכרם למען נוער בסיכון.

מינויים:

חברת רויאל קנין החברה מהמובילות בעולם לתזונה מותאמת אישית לבריאות חתולים וכלבים, מודיעה על מינויו של כריסטיאן טאשב למנכ"ל רויאל קנין ישראל. כריסטיאן טאשב הינו בעל ניסיון עשיר של 18 שנה בתפקידי ניהול, מכירות ושיווק בחברות בינלאומיות. במהלך עבודתו ברויאל קנין שימש במגוון תפקידים, האחרון שבהם ניהול אזור בולגריה, סלובניה וקרואטיה. כריסטיאן הינו בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בכלכלה ושיווק מ-Cardiff Metropolitan University שבאנגליה.

משרד יחסי הציבור "וייב תקשורת" שבראשו עומדת יועצת התקשורת שלי גנדל, אשר בימים אלו חוגג 13 שנה, נבחר להוביל את מערך התקשורת של עמותת התיירות של זכרון יעקב "גדעונים", הפועלת בשיתוף פעולה עם המועצה המקומית זכרון יעקב. המשרד ילווה את פעילות התקשורת השיווקית של תיירות המושבה. "וייב תקשורת" הוא משרד ותיק באזור ,ולאורך השנים אמון על חשיפה תקשורתית מקומית וארצית של מגוון פעילויות תרבות ותיירות שנערכו בסביבה. פעילות היח"צ תחזק את מותג התיירות בזכרון יעקב, תחזק את אתרי התיירות ואת התיירנים המקומיים.

עזרי חופי (33) מונה בימים אלו למנהל מזון ומשקאות במלון "קיסר פריימר טבריה". במחלקת מזון ומשקאות מועסקים כ- 40 עובדים. עזרי החל את עבודתו במלון "קיסר פריימר טבריה" לפני כ- 15 שנים בתפקיד מלצר, ומשם התקדם לתפקיד קפטן חדרי האוכל, סגן מנהל מזון ומשקאות, וכאמור בימים אלו מונה למנהל מזון ומשקאות במלון.

איציק כהן מונה למנכ"ל העמותה לגריאטריה בישראל, המייצגת למעלה מ-100 בתי אבות ומוסדות גריאטריים ברחבי הארץ. איציק כהן, שכיהן עד כה כמשנה למנהל הכללי ברשת בתי האבות "משען", יחליף בתפקידו החדש את המנכ"ל היוצא, ערן שמואלי. איציק כהן שהינו בעל ניסיון של למעלה מ-24 שנה בתפקידי ניהול ברשת בתי האבות "משען", היה בין השנים 1996-2020 משנה למנהל הכללי ברשת בתי האבות "משען".

סיילספורס (Salesforce), המובילה העולמית בטכנולוגיית ענן ושירותי CRM, הודיעה היום על מינויו של איתי מרגלית לסמנכ"ל מכירות של סיילספורס ישראל. לאיתי מרגלית (51) ניסיון של למעלה מ- 20 שנים בהובלת שינויים ארגוניים ובניית מערכי שיווק ומכירות בחברות טכנולוגיות גלובליות. לאיתי מרגלית תואר שני במימון ועסקים בינלאומיים מאוניברסיטת קנזס סטייט, כמו כן סיים תוכנית מנהיגות עולמית ב- INSEAD.

תגובות

להשאיר תגובה