הטריבונה – חדשות עסקיות

זאיד זאיד הבעלים של קומפלקס אופנת הנשים מהמובילים בישראל T&E בשפרעם, הופתע השבוע לקבל שיחת טלפון שאשת ראש הממשלה שרה נתניהו אמורה להגיע לחנותו. אשת ראש הממשלה התעניינה בקונספט של החנות, המציגה למעלה 10,000 דגמים של שמלות ערב ושמלות כלה, וקיבלה הסבר מזאיד על ההמקום שהפך למפגש של נשים מכל הדתות, מכל העדות, מכל הגילאים, ומכל רחבי הארץ.

השבוע התקיימו צילומי קמפיין אביב קיץ 2021 של רשת האופנה HOODIES בהובלת הפרזנטורית הצמודה ודוגמנית העל בר רפאלי, כאשר הפעם מצטרף אליה אלוף נינג'ה ישראל, הספורטאי יובל שמלא אשר יוביל את קולקציית הגברים של הרשת. הצילומים התקיימו במצוק שילת ליד מודיעין, הקרוב לליבו של שמלא המטפס שם תדיר, והקמפיין צולם בסגנון אקסטרים כך שרפאלי ושמלא מצאו את עצמם רצים, קופצים ומטפסים על המצוקים בטבע. רפאלי ושמלא לבשו על הסט כל את פריטי המותג לקיץ הקרוב, בדגש על פריטי ה- ACTIVE ודגמים נוספים מהקולקציה החדשה. על הסט נכחו בכירי הנהלת הקבוצה אורן בר גיל סמנכ"ל קבוצת HOODIES– CASTRO וניצן ישראלי מנכ"ל רשת HOODIES. בתמונה: יובל שמלא, ניצן ישראלי מנכ"ל רשת HOODIES  ובר רפאלי.

במסגרת השקת קולקציית מזרנים ספורטיבית חדשה [ sporty ] של חברת מיי סליפ, נפגשו הכדורגלן הנודע ג'ובאני רוסו והבעלים של חברת מיי סליפ רועי וילדר לסשן צילומים. רועי וילדר סיפר לג'ובני על פיתוח סדרות מוצרים נוספות המיועדות לעוסקים בספורט. חברת מיי סליפ הוקמה בתחילת עידן הקורונה, נחלה הצלחה, וכיום המזרנים והמיטות נמכרים כבר ב-130 חנויות ברחבי הארץ. בתמונה: ג'ובאני רוסו בחברת רועי וילדר.

מיכל הקטנה ההריונית הגיעה לפתיחת סניף של רשת הפיצה הבינלאומית "פאפא ג'ונס" באשדוד, ולא הסתפקה רק בליהנות מאכילת הפיצה. למרות שלא מדובר במטבח הביתי שלה, היא לבשה סינר והעיפה כמה בצקים באוויר כמו מקצועית. לקוחות שעברו במקום התפלאו לראות אותה מכינה פיצות ומחלקת, וכמובן חילקו לה מחמאות.

אתר החרמון אירח השבוע את נבחרת ספורטאי ה"ספיישל אולימפיקס", במסגרת שיתוף הפעולה שלו עם "עמותת ארז", התורמת בהתנדבות את צוות המדריכים ואת ציוד הסקי לאימונים, לקראת משחקי החורף של ספיישל אולימפיקס בקזאן רוסיה. התחרות תתקיים בינואר 2022 והנבחרת הישראלית תיקח חלק במקצועות סקי שלג וריצה בשלג. ספיישל אולימפיקס היא התנועה העולמית הגדולה ביותר בעולם, לספורט לאוכלוסייה של בעלי מוגבלויות. משחקים אולימפיים בארגון ספיישל אולימפיקס מתקיימים לסירוגין מידי שנתיים, כאשר בכל 4 שנים מתקיימות תחרויות חורף ובכל 4 שנים תחרויות קיץ, בהם משתתפים ספורטאים מכל המדינות הלוקחות חלק בארגון.

רשת אפרודיטה להלבשה תחתונה, בגדי-ים והלבשת פנאי מהמובילות בישראל, חוגגת יום הולדת ביום שני הקרוב, עם הטבות מרשימות ללקוחות. כל הסניפים יעוצבו באוירה חגיגית, והמוכרות תשרתנה את הלקוחות בלבוש חגיגי, ותפנקנה את חברות המועדון והמצטרפות עם חגיגה של מבצעים: פיג'מות קיץ 1+1, מגוון ענק של חזיות במבצע 1+1, מגוון גרבונים 2+2 מתנה ועוד. אתי אורן, מנהלת השיווק והפרסום של רשת "אפרודיטה": "החגיגה היא כפולה – יום הולדת 28 שנה לרשת, וגם חזרה מרגשת לפעילות של 56 סניפי הרשת, לאחר תקופה ארוכה של סגרי הקורונה".

רשת אופנת סגל מתגייסת למען עמותת 'אנוש', אשר עוסקת בנושא המלחמה באנורקסיה ובהפרעות אכילה, במסגרת קמפיין 'ללא פילטרים' אותו יזמו צוות שבוע האופנה הישראלי. נשות הטיפוח המובילות, הנמצאות לרוב מאחורי הקלעים, ביניהן עדי אוחנה, איה שמשון, אורטל סוויסה וריקי סופר, הגיעו לסניף "אופנת סגל" בנמל ת"א, והצטלמו בחליפות המותג. לדברי גיא מור, בעלים ומנכ"ל אופנת סגל: "כרשת אופנה מובילה לגברים, אנו  רואים מחויבות וגם זכות גדולה להעניק במה ולתמוך בנושאים חברתיים הנמצאים על סדר היום הציבורי". הרשת שבבעלות גיא מור ומני יונה, מציעה אופנת עילית לגברים ממיטב המותגים בעולם, ביניהם:  קנאלי, רוברטו קוואלי, ורסאצ'ה, ארמני, בוס, דולצ'ה גאבנה, דיסקוורד, פול שארק, ולנטינו, פראדה, קארל לנגרפלד, בולר, מוסקינו, פנדי, קורלאני ועוד. בתמונה: אחת מנשות הטיפוח המובילות איה שמשון.

רשת ביתילי השיקה את קולקציית האביב החדשה ברוח התקופה עם הופעת אמן אורח פרטית של הזמר והיוצר רמי קליינשטיין, שכללה את מיטב שיריו בגרסאות פסנתר אינטימיות. האמן הופיע השבוע בשש מהחנויות המובילות ברשת, כשאת הבמה החליף סלון מאולתר שנדד בין הסניפים. בהופעה שנערכה בסניף הדגל של הרשת בראשל"צ בפני 40 אדריכלים, נכחו עופר איתני מבעלי הרשת ומנכ"ל קבוצת כרמל גרופ וההורים חיים ואורה איתני, מייסדי הרשת, להם הקדיש קליינשטיין את השיר "שתישאר צעיר לנצח". מימין: חיים איתני, רמי קלינשטיין ועופר איתני.

מאיה דונרשטיין-יתיר סמנכ"לית השיווק בחברת רב בריח, הגיעה לצפות מקרוב בצילומים לקמפיין החדש של רב בריח, לקידום קולקציה חדשה של דלתות כניסה ופנים, תחת הסלוגן open with style. מי שנבחרה להוביל את הקמפיין היא הדוגמנית ניקולה וורד, שהשתתפה בעבר בתוכנית "הישרדות". משרד הפרסום הינו ראובני פרידן, והקמפיין החדש שבוים ע"י קרן חכמה, יציג קולקציה חדשה של דלתות פנים וכניסה המתאימות ל-6 סגנונות עיצוב שונים :בוהו, נורדי, קלאסי ,תעשייתי, מודרני וכפרי. הקמפיין יעלה במוצ"ש בהשקעה של 3 מיליון ₪. בתמונה מימין: ניב חורש, מנכ"ל משותף בראובני פרידן, מאיה דונרשטיין-יתיר סמנכ"לית השיווק ברב בריח, ניקולה וורד וקרן חכמה.

חברת איטליאנו שיווק והפצה, בחרה ב"זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית", לטפל במערך יחסי הציבור והמשפיענים של החברה. החברה שהוקמה ב-2013, הינה פורצת דרך בתחום ייבוא מזון בריאות, ומשווקת עשרות מוצרי מזון ושתייה מקומיים ובינלאומיים לכל רשתות השיווק בישראל. חברת 'איטליאנו' מייבאה מוצרי בריאות, מתוך הקפדה על אורח חיים בריא יותר עבורנו, וזאת על ידי שמירת סטנדרטים של המוצרים האיכותיים ביותר, במחירים הנגישים לכלל האוכלוסייה. בתמונה: יניב איטליאנו.

עיריית תל-אביב יפו החלה שיתוף פעולה עם תאגיד המחזור Ecommunity על מנת לקדם את נושא איכות הסביבה והפחתת כמות הפסולת הרעילה המועברת להטמנה. עם כניסתו של התאגיד לפעילות בעיר, הורחבה פריסת נקודות איסוף לפסולת אלקטרונית ונפרסו כ- 38 מוקדים ברחבי העיר, ועוד 42 מוקדי איסוף במוסדות החינוך השונים. לאחרונה, הושק שיתוף פעולה חדש עם חניוני "אחוזת חוף", במסגרתו הוצבו עמדות בחניון ארלוזורוב 17 ובחניון התרבות, שתהיינה פתוחות לציבור התושבים מסביב לשעון, במטרה להנגישם למחזור הפסולת האלקטרונית. פסולת אלקטרונית מייצרת כ- 70% מגורמי הזיהום לסביבה ובכל שנה מיוצרים בישראל כ- 160 אלף טון פסולת אלקטרונית, ה מכילה ריכוז גבוה של מתכות כבדות וחומרים רעילים, ומזהמת את הקרקע, את מי התהום ואת מי השתייה של כולנו. בתמונה מימין לשמאל: יוסי חזאי מנכ"ל 'Ecommunity' וראובן לדיאנסקי, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הקיימות ואיכות הסביבה.

יו"ר ארגון נעמת חגית פאר, ומנהלת מחלקת יעוץ וחקיקה גלי עציון, ערכו ביקור מיוחד בחטיבת החדשות של כאן, תאגיד השידור הישראלי, לרגל יום האישה הבין לאומי 2021. במסגרת הביקור הן ערכו סיור בדסק החדשות באולפני הטלוויזיה של כאן 11, ובאולפני הרדיו של כאן רשת ב'. בחלקו השני של היום התקיים מפגש ושיח פתוח עם כתבים/ות, עורכים/ות, מגישות, ומנהלים/ות, במהלכו הציגה יו"ר נעמת את פעילות הארגון, ואת חשיבות הסיקור התקשורתי לקידום הנושאים הקשורים לזכויות נשים, וטיפול באלימות כנגד נשים. את הסיור הובילה סגנית מנהל חטיבת החדשות אילאיל שחר ליס. בתמונה מימין לשמאל: גלי עציון, חגית פאר, אילאיל שחר ליס.

רשת האופנה לי קופר בחרה, זו השנה השלישית ברציפות, בזמר איתי לוי כפרזנטור המותג. לצדו של לוי תככב בקמפיין השחקנית, מנחה והדוגמנית ירדן ויזל. הקמפיין החדש של לי קופר יעלה בסוף חודש  מרץ 2021,  בתקציב של כ – 3 מיליון ₪ ויחשוף את קולקציות אביב קיץ לנשים ולגברים.

במסגרת יום המעשים הטובים יתקיים ב-16.3.21 ערב מרגש לכל המשפחה של עמותת 'תעצומות' – לחולי סרטן, הפועלת באמצעות מתנדבים בכל הארץ ומספקת תמיכה, יעוץ, מידע וליווי בתחום הרפואה המשולבת ושיטות הטיפול השונות. האירוע יועבר בזום לכל המשתתפים בהנחייתו של דליק ווליניץ', ובתוכנית: דברי פתיחה של רות רואי וינשטיין מייסדת ונשיאת העמותה, ראיון אינטימי עם הכדורסלן דורון שפר, שיספר על "משחק החיים" כשהוא עצמו חלה, על תהליך הריפוי וההחלמה ששינו את חייו, דברי פרופ' בן קורן אונקולוג, מנהל מכון הקרינה בשערי צדק ומרצה באונ' ת"א על "מדע התקווה", ראיון עם הזמרת ענבל שאף היא חלתה,  ומשתפת את הקהל במסע בראיון ושירים חדשים מהאלבום שבדרך, וכן מופע בסלון עם עילי בוטנר וילדי החוץ, שיחתמו את הערב במופע אקוסטי עם כל שירים המרגשים והסוחפים.

בטקס מרגש, במעמד ראש העיר רעננה חיים ברוידא, חבר מועצת העיר ארז ברט הממונה על תנועות הנוער, יו"ר תנועת הצופים בארץ רז פרל, יוסי הצורף  יו"ר הנהגת השחר, בכירי העירייה, נציגי תנועת הצופים ואגף תרבות נוער ופנאי בעירייה, הונחה בשבוע שעבר אבן הפינה להקמת מבנה קבע לשבט הצופים "נבו" רעננה. הטקס, בהנחיית סיגל מצר תלמי מנהלת המחלקה לנוער וצעירים בעירייה, הסתיים במעמד מרגש של הטמנת קלף חזון השבט, על ידי ראש העיר רעננה ונציגי התנועה.

ירון בוגנים מנהל שוק מקומי ישראל בחברת "טבע נאות" הגיע לאתר הצילומים של "שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021 בשיתוף רשת 13", ונפגש עם הדוגמנים שיופיעו בתצוגת האופנה של החברה. טבע נאות תציג 30 דגמים המזוהים עם המותג, המציין בימים אלו 70 שנה. מערכות הלבוש של הדוגמנים בתצוגת "טבע נאות" עוצבו ע"י סטודנטים משנקר. הדגמים ישווקו ברשת חנויות "טבע נאות" בחנות האון ליין של החברה. בתמונה מימין: ירון בוגנים, 2 דוגמני "טבע נאות" ומוטי רייף מפיק שבוע האופנה.

האחים לימור כץ, אביעד רז, ואורן רז בעלי חברת הסטרטאפ "Upstep", חתמו הסכם עם טל ברודי לקידום פעילות החברה בחברות גדולות בארה"ב. לימור כץ המנכ"לית: "בעקבות העובדה שבמהלך 3 שנות הפעילות של החברה בארה"ב הפכה "Upstep" לאוטוריטה רפואית אונליין מספר 1 בארה"ב בתחום המדרסים, החלטנו לגייס את טל ברודי ולמנף את קשריו בארה"ב בקרב חברות ענק, חברות ביטוח, ארגונים יהודיים, איגודי ספורט, הצבא האמריקאי, NBA ועוד. החברה השקיעה לאחרונה 2 מיליון ₪ בהרחבת המרכז הלוגיסטי של החברה בניו ג'רזי בארה"ב. בתמונה מימין: מימין אביעד רז, לימור כץ, טל ברודי ואורן רז.

בחמישי האחרון פוליטיקאים וידוענים הגיעו באופן מפתיע לעופר הקניון הגדול שבפתח תקווה. במסגרת הביקור התרשמו מן שמירה על ההנחיות, ערכו סיבוב קניות ואף הצטלמו עם קהל המבקרים שנכחו בסביבה. בין הידוענים שהגיעו לקניון היו השר ישראל כץ, גדעון סער, הזמר ליאור נרקיס, מיכל ינאי, ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג ועוד.

"חבר" והבנק הבינלאומי פתחו בסוף השבוע את אירועי יום האישה בכנס דיגיטלי, בו אירחו את יו״רית ״חבר" אל״מ גלית גולן, את המנכ״לית סא״ל אדוה פישר ואת מנכ״לית הבנק הבינלאומי סמדר ברבר- צדיק. את הכנס חתמה צופית גרנט בהרצאה מעוררת השראה: ״לוקחת נשימה״. בתמונה מימין לשמאל: אדוה פישר, סמדר ברבר-צדיק וגלית גולן.

אילנית לוי, הפרזנטורית של מותג מוצרי הניקיון טאצ', ממשיכה לנצל את מעמדה ואת שיתוף הפעולה עם המותג, על מנת לקדם מסרים חברתיים לקידום מעמד האישה. לאחר הסרטון שצילמה ביום הבינלאומי למען המאבק באלימות נגד נשים, נכנסה לוי לאולפן על מנת להקליט סרטון לכבוד יום האישה ובו היא מציעה לגברים שחושבים שנשים צריכות לנקות, "לנקות מעצמם את האבק". במסגרת הצילומים סיפרה לוי על אלירז הנוטל חלק מלא במטלות הניקיון בבית, ועל התקווה שלה לעולם שיוויוני יותר. פסח ברנט, מנכ"ל שניב תעשיות, יצרנית המותג טאצ': "על כולנו לעשות הכל כדי להפוך את העולם לשיוויוני". בתמונה: אילנית לוי, אלירז שדה פסח ברנט.

לרגל פתיחת המשק ושורת ההקלות שאושרו על ידי הממשלה, עולה השבוע רשת BBB בקמפיין חדש, המזמין את הציבור להגיע ולבקר במסעדות, זאת במטרה לחזק את הענף כולו, שנפגע משמעותית בשנה האחרונה עקב המשבר. הקמפיין יעלה  בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪, בערוצי הטלוויזיה המסחריים, בערוצי הספורט, ברשתות החברתיות ובאתרים מובילים באינטרנט.

מוזיאון מגדל דוד בירושלים ו-RUN JLM יזמו פרויקט בו הם הזמינו את הקהל הרחב לרוץ לאורך אלפי שנות היסטוריה: בתאריכים נבחרים בחודשי פברואר ומרץ (19.03 ו-05.02) התקיימו ומתקיימים סיורי ריצה חווייתיים ברחבי העיר ירושלים, מטעם מוזיאון מגדל דוד ובהדרכת מדריכי חברת RUN JLM. כחלק מהפרויקט, המוזיאון ביצע קול קורא ובו התבקש הקהל לשתף בפייסבוק את הרגע המרגש ביותר אותו הם חוו, ברגע חציית קו סיום מסלול הריצה. המנצח עתיד להשתתף בתאריך ה-18.03 בסיור ריצה ייחודי ברחבי העיר ירושלים, ויזכה במגוון פרסים כמו נעלי ריצה, סיור מודרך בתערוכה המדוברת "בנאי – זאת המנגינה שלנו" במוזיאון מגדל דוד וארוחת בוקר מפנקת. וכבר יש זוכה בתחרות: עטרה כהן, בת 40 אם ל- 4 ילדים, המתגוררת ביישוב עפרה, שהתחילה לרוץ לפני שנתיים תוך התמודדות עם מצב רפואי מאתגר. היא העלתה את סיפורה המרגש לפייס, והוכתרה כמנצחת.

בית האופנה גולברי יוצא בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם עם הפרזנטורית אילנית לוי ומתגייסים למען העצמה נשית ונשים במקלטים. יריית הפתיחה נערכה ביום האישה הבינלאומי, במסגרתו צולם קמפיין העצמה נשית שיעלה השבוע הקרוב, בכיכובה של מנחת הטלוויזיה אילנית לוי תחת הסלוגן: "תאמיני בעצמך". היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ- 2 מיליון ₪.

נטע גרטי נבחרה להיות הפנים של מותג הקוסמטיקה בהתאמה האישית JELIXIR. והיא תוביל סדרת סרטוני תדמית חדשה של מוצרי המותג. בימים בהם כולנו מטפחים שיגרת טיפוח ביתית,  החברה הישראלית,  שמוצריה הם וגאן פרנדלי, מביאה מהפכה גדולה ומשמעותית בתחום הקוסמטיקה, מתוך הבנה שלכל אחת מאיתנו יש עור פנים עם צרכים שונים, הדורש טיפול ייחודי ומותאם אישי. החברה מציעה 2 קרמים בסיס עשירים ומזינים לעור הפנים הבוגר והצעיר, אותם ניתן לשדרג ולהתאים אישית על ידי הוספת סרום-בוסטרים לפי מה שעור הפנים שלך צריך.

אשת העסקים יוליה גל משיקה מותג פרטי בהשקעה של 4 מיליון שקלים, הכולל מוצרי טיפוח פרמיום לשימוש ביתי וליין נוסף לשימוש מקצועי. מוצרי הטיפוח של PROVEN כוללים פורמולות מקצועיות המבוססות על רכיבים פעילים טבעיים מן הצומח ללא פרבנים, ללא ניסויים בבעלי חיים ובאישור משרד הבריאות. סדרת הפרמיום לשימוש הביתי כוללת: סבון אנטיספטי טיפולי, קרם ידיים טיפולי, קרם רגליים טיפולי ועוד, כשלצד מוצרים אלו מושקת גם סדרת נוספת לשימוש מקצועי בלבד. את מוצרי הסדרה ניתן לרכוש באתר E-commerce ייעודי, ב-12 סניפי yullia, ב-yullia school ובאתר Guilty.

בימים אלה יוצא לאור ספרה של עו"ד לדיני משפחה גלית צור, שנכתב מתוך ניסיונה האישי והמקצועי מול אלפי זוגות, ומספק הצצה אל עולמם המרתק, רווי הסודות והתככים. עו"ד גלית צור החיפאית, נשואה ואמא ל-4 ילדים, היא בין היתר גם שחקנית וגם מאסטרית ב-nlp והפעם מפגינה גם את כישורי הכתיבה שלה. הספר שזור בסיפורים אמיתיים, ואומרת עו"ד צור שאם נפתור את הבעיות בינו לבינה דרך חוקי האהבה, נמצא את האושר של זוגיות מעצימה. אולם אם למרות הכל תגמר האהבה, או נקלע למשבר בזוגיות, הספר מסביר את הכרוניקה של הגירושין, מעניק כלים לצלוח את המשבר ולצאת ממנו, לא רק מוגנים בטוחים ומנצחים, אלא גדולים מצליחים ומאושרים יותר.

חברת פיליפס ישראל חגגה את חג פורים תחת הכותרת "פורימון בסלון", וקיימה שלל פעילויות לעובדים ובני משפחותיהם, אשר הועברו באמצעות פלטפורמת Teams. ילדי העובדים נהנו ממפגש יצירה עם כוכבי הרשת לאון שניידרובסקי ושלי צירינג, מפגש עם כוכבי הפסטיגל טלי אורן ועודד פז, הפעלה מצחיקה עם פופיק הליצן וסדנת קצב עם להקת רידמאניה. כמו כן, החברה קיימה תחרות טריוויה נושאת פרסים עם איתי הרמן "הצ'ייסר" לנוער ולמבוגרים. בנוסף, העובדים צפו בפורים Night Live – אולפן פורים בשידור חי בהשתתפות הסטנדאפיסטים דודו ארז והדר לוי. במהלך הפעילות התקיימו חידונים, משחקים ותחרות תחפושות נושאת פרסים.

תגובות

להשאיר תגובה