הטריבונה – חדשות עסקיות

כוכבי האפייה והקינוחים קרין גורן ומיקי שמו, הגיעו בבוקרו של יום שלישי למתחם הקניות בגן שמואל, לסטודיו "המטבח סדנאות בישול ואפיה" של השפית נורית אלפנדרי, כדי להצטלם לפינתו של מנחם הורוביץ בתוכנית "חסכון" בקשת. בתמונה מימין: מנחם הורוביץ, קרין גורן, נורית אלפנדרי ומיקי שמו.

בימים אלה מוקמת בתיאטרון הקאמרי, לראשונה ב-75 שנותיו, קבוצת צעירים בחסות מפעל הפיס, המורכבת מיוצרים, במאים ו- 9 שחקנים, ומטרתה ליצור תוכן חדשני ואקטואלי, ולהחזיר את הקהל הצעיר לאולמות התיאטרון. מעל 600 שחקנים צעירים הגישו מועמדות לקבוצה, ולבסוף נבחרו 9 שחקנים: דור הררי, מאיה קורן, תום חודורוב, תם גל, אור לומברוזו, אוריה יבלונובסקי, חן גרטי, רוני נתנאל ויעלי רוזנבליט. מנהל הלהקה הוא עמית אפטה, מנהל המחלקה האמנותית של התיאטרון הקאמרי מזה כשנה. הפרויקט הראשון של קבוצת הצעירים היה "בלפור", סדרת רשת שעסקה בקורונה מנקודת מבטו של הדור הצעיר בארץ, עם ההפגנות בבלפור ברקע. הפרויקט החדש של הקבוצה הוא "רינגו", מחזה מוזיקלי סאטירי מאת ירון אדלשטיין, על החיים בישראל, שההיגיון הוא מהם והלאה. החזרות נערכו בחודשים האחרונים, כשהתיאטרון סגור לקהל, והמחזה יעלה לבמה עם פתיחתו בעוד חודשים אחדים.

חברת "רב בריח" הודיעה השבוע שתעניק חסות לגולשת בקטי ספיצ'קוב, סגנית אלופת אירופה 2020 וסגנית אלופת העולם 2019, אשר תייצג את ישראל בתחרות גלשני הרוח במשחקים האולימפיים, שיפתחו ביולי הקרוב בטוקיו. וגם תתמוך בספיצ'קוב בקמפיין פריז 2024. במסגרת ההסכם, צפויה ספיצ'קוב להשתתף בקמפיינים של החברה, באירועי חברה וזאת לצד פעילויות למען הקהילה שהחברה מקדמת. לפני כחודש הודיעה החברה על הארכת הסכם החסות שלה עם המתעמלת האמנותית לינוי אשרם, לה הסכם שנחתם לראשונה ב-2017, וזאת בנוסף לחסות שמעניקה החברה לטניסאית הצעירה לינה גלושקו, שזכתה בשבוע שעבר בתואר אלופת ישראל בטניס.

מורן אייזנשטיין מובילת קהילת אימוש Emush – מועדון אימהות ולייף סטייל, אירחה לפני הסגר בגינת ביתה במושב אביחיל, את מעיין אטיה, מדריכת ההורים ומנהלת בית הספר האינטרנטי להורות "מעיין ההורות", לשיחה קולחת על אתגרי ההורות בצל הקורונה. אטיה המלווה הורים ומשפחות להורות מאוזנת וזורמת, סיכמה עם אייזנשטיין על שיתוף פעולה, שינגיש את הטיפים ואת ההדרכות המרתקות של אטיה, לאימהות החברות בקהילה.

בכל שנה מציינים בחודש ינואר את "יום הרופא" בו אומרים תודה לצוותים הרפואיים בכל ימות השנה. בשנים עברו היו קמפיינים גדולים במדיות השונות לומר תודה לכל אנשי הצוות הרפואי. דודו טל בעליה של מסעדת "פיאטו" בפארק המדע ברחובות, לא שכח את היום המיוחד הזה, ובחר לציין אותו בדרך טעימה במיוחד: משלוח פיצות, סלטים ושתיה לצוות הרפואי במרכז הרפואי "קפלן".

השחקן והיזם גל אמיתי, שיככב בסרט המדובר "קרב אוויר", בעל בית הספר למשחק "הסטודיו" ובעל בר מצליח בתל אביב (בימים כתיקונם), נבחר לככב בקמפיין לפרויקט המשרדים LYFE של החברות דן נדל"ן ואשטרום נכסים מקבוצת אשטרום, המוקם בימים אלה במתחם ה-BBC בבני ברק. במסגרת הקמפיין מופק סרט תדמית, בו מגלם אמיתי איש עסקים מצליח העובד במתחם המפואר. הקמפיין יקודם בעיקרו בפלטפורמות דיגיטליות מרכזיות. גל אמיתי צפוי להופיע על האקרנים ב-2 סרטים חדשים: "קרב אוויר" תוצרת כחול-לבן, ובסרטו של קובי מחט "פול ספיד". בנוסף אמיתי מגלם את דמותו של יצחק רבין בסדרת הפלמ"ח המשודרת בניקולודיאון.

עובדים מחברת Viber ישראל סייעו לאחרונה בהתנדבות, בסידור וארגון בית משפחת מרובת ילדים מכפר סבא, שנקלעה למצוקה כלכלית. דנה כהן, מייסדת ומנכ"לית Helpi: "אנו פועלים בשיתוף 180 עמותות ורשויות מקומיות, ביניהן כפר סבא, מה שמאפשר לנו להציע דרך פלטפורמת Helpi שלל התנדבויות ברחבי הארץ ולסייע לאנשים מאוכלוסיות שונות. חברתViber נמנית על מאות החברות המשתמשות בכלי ההתנדבותי שאנו מציעים, ומקבלות מעטפת לכל צרכי ההתנדבות בחברה". בתמונה: גלי נוימן, מנהלת HR ב-Viber.

בעקבות הסגר השלישי והנחיות משרד הבריאות בימים המאתגרים עבור הגיל השלישי, הנמצאים ברמת סיכון גבוהה, רשת "טיב טעם" יוצאת ביוזמה מבורכת: במסגרת זו היא תפתח עבור דיירי "פלאס" בעיר רעננה, את הסניף ברעננה, בימי שלישי מ-06:00 עד 09:00, כשהכניסה היא רק לגיל הזהב. פעילות זו תתקיים החל מיום שלישי הקרוב ה-12.1.2021.

Fiverr NYSE:FVRR מודיעה היום כי תציג את הפרסומת הראשונה שלה במהלך משחק הסופרבול LV שיתקיים ב-7 בפברואר 2021. הפרסומת תהווה התפתחות של קמפיין החברה "It Starts Here", שהושק לאחרונה ועלה לאוויר בספטמבר 2020, והתמקד בעסקים קטנים ובינוניים שעברו טרנספורמציה דיגיטלית, בסיוע של Fiverr. הנוכחות השיווקית באחד מאירועי הספורט הגדולים בעולם, מגיעה לאחר מספר ציוני דרך של החברה, הכוללים הנפקה בבורסת ניו יורק. גלי ארנון, סמנכ"לית השיווק Fiverr: "חשוב לנו לציין שהתשדיר יציג את הדרך, בה Fiverr תומכת בעסקים ברחבי העולם".

"טסקו" רשת הסופרמרקטים הגדולה באנגליה, אישרה לבית האריזה לאבוקדו של "חקלאי גרנות", לייצא את הפרי לסניפי הרשת, לאחר שהעניקה להם את ציון בקרת האיכות הגבוה ביותר, לאחר שעמדה בכל הקריטריונים המחמירים של טסקו. "חקלאי גרנות" תייצא לטסקו אבוקדו מסוג האס, שהינו הזן הנמכר ביותר בבריטניה.

הדיג'יי הבינלאומי אשר סקאזי, יחד עם הסופר ויוצא "האח הגדול" אסיף אלקיים ומעצב השיער אמיר בקשי, ביקרו במרפאת העור והאסתטיקה של ד"ר מוניקה אלמן, ועברו את הטיפול החדשני שלה להצמחת שיער. רשת מרפאות ד"ר אלמן המציעה מגוון של טיפולים בכל תחומי האסתטיקה והדרמטולוגיה, סיפרה שזהו אחד הטיפולים החדשניים המבוקשים ביותר לאחרונה, הפופולרי גם בעולם כולו, לא רק בישראל.

שריי אדוניה, תושבת תל אביב, סייעת במרפאת כללית סמייל רמת אביב, נבחרה לעובדת מצטיינת לשנת 2020 ביחד עם עוד 12 עובדים בלבד מתוך אלפי עובדים של כללית סמייל. המצטיינים זכו בהוקרה על ביצוע תפקידם אל מול אתגרים מורכבים, והישגים בתחום תפקידם, ובשילוב תשבחות של המטופלים.

שי וינברג, אשר מכהן כמנכ״ל עופר השקעות, ימונה עם סיום תפקידו בעופר השקעות, למשנה למנכ"ל מליסרון ומנכ"ל פעילות ייזום הנדל"ן והמשרדים. וינברג יהיה אחראי על פיתוח נכסי הנדל"ן של החברה, השבחתם והובלת מימוש אסטרטגית הצמיחה בתחום הנדל"ן. בנוסף וינברג ינהל את פעילות המשרדים הקיימים והמתוכננים של החברה בהיקף של מאות אלפי מ"ר.

רשת 'סולתם' פותחת שני סניפים חדשים בהשקעה של מעל מיליון ₪, המתווספים ל-38 סניפים קיימים הסניפים החדשים, הממוקמים בפתח תקווה ובראש העין ומציעים מגוון של מאות מוצרים איכותיים וחדשניים למטבח הביתי. ישראל מאיו, מנכ"ל משותף בסולתם: "התפתחות של סולתם באה לביטוי בהרחבת מגוון המוצרים, ובהשקעה של מיליוני שקלים בפיתוח ובייבוא מערכות סירים, מהמתקדמות והחדשניות בעולם".

בני לוי מונה לסמנכ"ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל, המונה כ-700 סניפים וסוכנויות וכ-1,500 נציגי שירות. בני לוי, בעל ניסיון עשיר של למעלה מ-20 שנה בתחום המכירות, מגיע מרשת 'ישרוטל', בה שימש עד לאחרונה במגוון תפקידים במשך כ-17 שנה. בעשור האחרון שימש כמנהל המכירות הגלובלי של רשת ישרוטל. בני לוי, בן 47, נשוי ואב לשלושה, תושב להבים, בעל תואר BA בניהול ומינהל עסקים מאוניברסיטת אילינוי, שיקגו.

סא"ל במיל. יניב קריאף מונה לעמוד בראש אגף חירום ובטחון באשכול רשויות גליל מערבי. יניב השתחרר מצה"ל ובחר לחולל מפנה בתפיסת הבטחון ברשויות הגליל המערבי – מרשותי לאזורי. יניב, יליד צפת, בן 43, נשוי לאורטל ואב לארבעה בנים, בעל תואר ראשון ביחב"ל ומשאבי אנוש ותואר שני במנהל מערכות חינוך. החל את מסלולו הצבאי כלוחם בגבעתי, והמשיך לקצונה ולמגוון תפקידי פיקוד ומטה. בתפקידיו רכש ניסיון רב בעבודה מול הרשויות המקומיות ומול הגופים השונים.

סניף רחביה של בנק הפועלים מרחיב את פעילותו, ומצטרפים לשורותיו בנקאי סניף הפלמ"ח. הסניף יעניק שירותים בנקאיים מקצועיים לתושבי העיר, וינוהל על ידי צוות בנקאים מנוסים, הפועלים לסייע ללקוחות לצלוח את תקופת משבר הקורונה. בתמונה: יאנה צ'רניאבסקי, בנקאית בסניף רחביה.

ידוע לכל ששוק המשרדים בארץ ספג חבטה קשה ביותר כתוצאה מהקורונה. מגדלים שלמים התרוקנו מעובדים, שרובם המכריע בחרו לעבוד מהבית, מהפחד להידבק. מעצבת הפנים התל אביבית גל ברלי (32) מבעלי ID PLACES GROUP אשר במהלך השנים האחרונות התמחתה בשדרוג משרדים, מצאה נוסחת קסם שנוסתה תחילה במגדל "ספיר" במתחם הבורסה ברמת גן, ולאחר הפיילוט המוצלח המשיכה למשרדים במגדלים נוספים: במקום מערכות מיזוג האוויר המיושנות שאינן אפקטיביות למיגור הקורונה, ברלי שילבה יחידות מיזוג וחיטוי מודולריות ממוחשבות, המזהות באופן מיידי כל וירוס אפשרי, והופכות את המשרדים ל"קפסולה מוגנת" להפליא. כ"כ תכננה מחדש את המשרדים, כשהם מבוססים על שטחים פתוחים, עם מרווחים גדולים בין עמדות עבודה ומתחמים משותפים. וכך במהלך החודשים האחרונים החלו המשרדים "מחוסני הקורונה" להתמלא בהדרגה מחדש בעובדים שהפסיקו לחשוש מהידבקות.

חב' "Upstep" למדרסים שבבעלות האחים לימור כץ אביעד רז ואורן רז, פתחו חב' בת באנגליה בהשקעה של 1.5 מיליון ₪, שם ישווקו לראשונה בשוק האנגלי מדרסים רפואיים מותאמים אישית וזאת באון ליין. לאחרונה הקימה החברה Upstep"" מפעל חדש בישראל לייצור המדרסים הצמוד למפעל שהוקם מלפני כ- 3 שנים בהשקעה של 5 מיליון ₪. הזמנת המדרסים נעשית דרך ממשק אינטרנטי ידידותי, הלקוח ממלא שאלון מפורט והתחום אליו הוא נזקק למדרסים, ומקבל אליו הביתה קופסת דריכה, מטביע את כפות רגליו ושולח  למפעל, שם מתאימים פודיאטרים מומחים  מדרס אישית עבורו, ואחרי כחודש מקבל הלקוח לביתו את המדרסים.

במהלך שנת הקורונה, "בנייני האומה" ירושלים השיק פלטפורמה ייחודית של מרכז קונגרסים וירטואלי, אשר כבר אירח מספר כנסים בשנה שעברה: הקונגרס הציוני העולמי שנערך לראשונה, הכנס השנתי של עמותת החתול – בוגרי יחידת 669 וכנס הקנאביס הבינ"ל שצפוי להתקיים ביוני 2021 ועוד. "בנייני האומה" ירושלים הקים את LIVE  האומה – אולפן מקצועי עם במה קבועה ומאובזרת בציוד המתקדם ביותר לאירועים חיים, שאפשרו ללקוחות להעביר מופע/פאנל/כנס/טקס בשידור חי לקהל הרחב. הבמה אירחה ב – 2020 מספר אירועים ומופעים שהועברו בשידור חי: מופעי סוכות לייב, עם עמיר בניון, שולי רנד, אמיר דדון, נתן גושן ויונתן רזאל, חידון התנ"ך למבוגרים, כנס משרד התחבורה, כנס שיווק דיגיטלי ועוד. בשנת 2020 אירח המקום כ-25,000 איש למבחני הסמכה מגוונים. בין הגופים המקיימים מבחני הסמכה בבנייני האומה: משרד הבריאות, משרד המשפטים, משרד התיירות, לשכת עורכי דין, לשכת רואי חשבון ורשות המיסים. בתמונה: רקפת אילוז, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי בבנייני האומה.

אופי רייך (65) נשוי + 3, חבר מושב בית לחם הגלילית, מונה למנכ"ל מועצת הדבש. רייך בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ממכללת רופין ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה, הינו בעל ידע וניסיון רב בענף החקלאות ובתחום הניהול, כיהן כ- 20 שנה בתפקיד מנכ"ל "החקלאית", אגודה שיתופית לשירותים וטרינרים בע"מ, עבד ברשות לפיקוח חקלאי וכיהן כיו"ר חברת אגרידב בזמן תהליך הפרטת החברה. מועצת הדבש הינה חברה ציבורית הפועלת ללא כל מטרות רווח התומכת לדבוראים באופן שוטף ומהווה עבורם הגוף המקצועי היחידי.

תגובות

להשאיר תגובה