הטריבונה – חדשות עסקיות

Screenz Live – זירת המסחר לתוכן בווידאו מבית איוונטר וסקרינס, מציעה מגוון אירועים וירטואליים וביניהם: מפגש אמן עם עברי לידר, הרצאה עם מאיר שלו בנושא תהליך הכתיבה הספרותי, שעת סיפור עם גיל קופטש, עמית סגל עם הרצאה בנושא פוליטיקה, רוטציה, קורונה ותכנים רבים נוספים. הפלטפורמה, פרי פיתוח ישראלי, שהוקמה בעקבות מגפת הקורונה, מאפשרת שידור למספר צופים בלתי מוגבל, צ’אט קבוצתי מתקדם וצ’אט צופים פרטי, סוגים שונים של כרטיסים למכירה ומנויים למכירה.  Screenz Live הוקמה במהלך משבר הקורונה, במטרה לספק פרנסה לכל אחד מבלי לצאת מהבית. המערכת מאפשרת לכל אדם, יוצר ומפיק להפוך לגוף שידור דיגיטלי מתקדם דרך יצירה ובנייה של הרצאות, קורסים, כנסים, אירועים, הופעות, סטנדאפ, אירועי ספורט מגוונים, ועוד, וכך להפוך לגוף שידור דיגיטלי עם הכנסות מיידיות.

במסגרת כינון היחסים הדיפלומטים בין האמירויות לישראל, נחתה השבוע בנתב"ג משלחת רשמית מאיחוד האמירויות הכוללת שרי אוצר וכלכלה, לחתימה על שורת הסכמים עם ישראל, במעמד רוה״מ בנימין נתניהו, מזכיר האוצר האמריקאי סטיבן מנוצ׳ין ושרי ממשלת ישראל. הטקס נערך בסמוך למטוס, אולם השר ישראל כץ, השרה מירי רגב והשר אופיר אקוניס צפו בו מ"פתאל טרמינל", בשל הקורונה ומגבלת האנשים במקום אחד. בתמונה מימין: מנ"כלית פתאל טרמינל אני שיפרמן ואדוה מלמד-לוי דוברת ומנהלת חטיבת היח"צ ברשת פתאל.

הפרזנטור של המותג GUESS הוא השנה מיקאלה מורונה, כוכב הסרט "365 ימים". בעברו היה גנן בכפר נידח באיטליה, ובעקבות הצלחת הסרט החל לקבל אינספור הצעות, והשנה זכה בו המותג GUESS . בקולקציות החדשות ניתן למצוא תמהיל המתאים לכל שעות היום: מחליפות מחויטות יוקרתיות ועד למכנסי אימון נוחים.

שלמה ביטוח תטיס כ-100 סוכנים מצטיינים לטיול בדובאי, כבר בעוד כחודש. הסוכנים ייהנו מטיסה פרטית ישירה, מלון 5 כוכבים מפנק מהמובילים בדובאי, ארוחות במסעדות הידועות ביותר, ביקור במגדל בורג' חליפה ובשלל האטרקציות שיש לדובאי להציע, ואף יום עיון מרתק עם בכירי ענף הביטוח באיחוד האמירויות. טובי שמלצר, מבעלי שלמה ביטוח: "כאשר נחתם הסכם השלום של ישראל עם איחוד האמירויות, ראינו בכך הזדמנות חד פעמית ליצור טיול עם ערך מוסף משמעותי. אנו גאים להיות חברת הביטוח הראשונה, אשר תטוס באופן מסודר לאיחוד האמירויות".

כוכב הכדורגל הבינלאומי כריסטיאנו רונאלדו פיתח יחד עם מומחים בתזונת ספורט של חברת הרבלייף, משקה ספורט היפוטוני לאספקת אנרגיה ושיפור ביצועי סיבולת. בימים אלה משיקה הרבלייף גם בישראל את המוצר החדש בתזונת ספורט CR7 DRIVE, משקה היפוטוני מרענן בטעם אסאי,  התומך בסגנון חיים פעיל. הוא מיועד לשימוש לפני, לאחר ובמהלך פעילות גופנית עצימה וממושכת כמו כדורגל, רכיבה על אופניים, ריצה, שחייה ועוד. בקרוב תחל בישראל פעילות דיגיטלית נרחבת לקידום המוצר.

בית האופנה הישראלי comme il faut מינה לפני כשנה את המעצב יוסי קצב כמעצב הראשי שלו. קצב הוא הגבר הראשון שעובד עם comme il faut המתהדר באג'נדה פמיניסטית למעלה משלושה עשורים. כעת יוצאת הקולקציה הראשונה במסגרת שיתוף הפעולה לסתיו-חורף 20/21, וכל זה בעיצומו של סגר הקורונה, במטרה לתמוך בעסקים ישראלים דווקא עכשיו. הקולקציה עוצבה כהומאז׳ לקולקציות הראשונות של  comme il faut שעוצבו על ידי קרול גודין, מייסדת בית האופנה יחד עם סיביל גולדפיינר. קצב הרכיב את הקולקציה וביסס את הרעיונות העיצוביים מתוך ארכיון  comme il faut שכולל דגמים מתקופה של 30 שנה, מתוך רצון להוקיר את ההיסטוריה העיצובית והקונספטואלית שלה. בקולקציה החדשה יוסי קצב חוזר לעבודות חייטות, ושם דגש על התייחסות עיצובית מדויקת לכל פריט, כאנטיתזה לתרבות הצריכה שהעולם חווה בעשור האחרון. בנוסף קצב חוזר להשתמש בבדים טבעיים כמו כותנות, cool wool ומשי שמהווים עוגן בהתייחסות העיצובית למקום בו אנחנו חיים ורוצים להשפיע.

משבר הקורונה והסגר פגעו קשות במשק בכלל ובענף התרבות, היצירה והאומנות בפרט. בעקבות הצלחת מיזם אוכלים עם העינים, בו קידמה רשת האירוקה,  את עולם המסעדות בשיתוף נטע אלחמיסטר ומיטב השפים הישראלים, החליטו באירוקה להרים את הכפפה בפעם השניה, ולצאת בקמפיין חברתי נוסף, הנותן במה לאמנים ויוצרים מוכשרים שמסתגרים בביתם, ומביעים את מה שעל ליבם בדרכים יצירתיות ומרתקות, בלי שאף אחד יראה. מדובר בפעילות ששמה ALL EYES ON ART במסגרתה מזמינה אירוקה יוצרים מכל תחומי האומנות והיצירה לקבל במה ליצירותיהם. ניתן להגיש מעומדות באמצעות הטופס המכוון עד ה- 31.10.2020:https://fb.me/2IVZcKLewXN73my

אלי כהן מומחה לפאות ותוספות שיער טבעיות מרמת גן, התארח השבוע בתכנית "מרגישות יופי" בערוץ 12 בהנחיית אורנה דץ ומימי לוזון. חודש אוקטובר הוא חודש המודעות לסרטן השד, ואלי סיפר בתכנית על הפאות הייחודיות והחדשניות אותן הוא מתאים לנשים חולות. אל אלי הצטרפה ענבל הרזי שהחלימה מסרטן לפני 4 שנים ונשארה לקוחה שלו עד היום. ענבל כיום מובילה קמפיין המעודד נשים ללכת להיבדק.

עמותת גדולים מהחיים, הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, קיימה גם השנה את משדר ההתרמה השנתי, בשיתוף עם ערוץ רשת 13, השנה לאור המצב, המשדר שודר ללא קהל. אן זיוי וירדן ויזל כוכבות המרוץ למיליון שידרו ממוקד ההתרמה, שהופעל ונתרם על ידי חברת ישרכרט ודיווחו בסיום המשדר, שגויסו כ-7 מיליון ₪ עבור העמותה.את המשדר הנחו יעל בר זוהר ועידן עמדי, והשתתפו גם מיטב אמני ישראל ביניהם: הראל סקעת, אניה בוקשטיין, מארינה מקסימיליאן ובעלה גיא מנטש, יובל דיין ועוד.

נשות קהילת הארגון החברתי-התנדבותי "היזמיות", הפועל לקידום של יזמות נשית והגדלת מספר הנשים במיזמים בתחום ההיטק והביוטק, קיימו את אירוע ההשקה של תוכנית "הכרישות", כשיזמיות פוגשות משקיעות לשיחת השקעה אמיתית. את הארגון "יזמיות" הקימה הילה אוביל ברנר, יזמית סדרתית ומנהלת תוכנית האקסלרטור של Techstars בישראל. את הארוע ניהלו היזמיות אלינור דרימר, אלין קופרמן ונטלי וידל. באירוע השתתפו 3 יזמיות נבחרות מהקהילה אשר הציגו את המיזמים שלהן מול המשקיעות: נטע שרייבר מנכ"לית ומייסדת משותפת ב- Safeup – רשת קהילות נשים לביטחון אישי, ורד איסמן  מייסדת ומנכ"לית MusicianPro ורחל פרידמן מייסדת Treat it – אפליקציה למענה מיידי למצוקה רגשית. המשקיעות שהשתתפו באירוע הן רוני רוס, מחלוצות ההייטק בישראל, מנכ"לית חברת ההייטק Panorama , עדי לבנון חזן מנהלת בקרן ההון סיכון פלינט קפיטל, ומור אסיא מייסדת פלטפורמת iAngels , פלטפורמה המתמחה בהשקעות בסטרטאפים.

דוגמנים ודוגמניות צעירים וצעירות יציגו את קולקציית סתיו חורף 2021 בהשראת הסרט 'לשבור את הקרח 2' של דיסני, וזאת במסגרת שבוע האופנה פרוזן, הראשון מסוגו. שבוע האופנה הווירטואלי של 'לשבור את הקרח 2' מתרחש בעולם הקסום של ארנדל, ויעלה לצפייה מיד לאחר שבועות האופנה הבינלאומיים של לונדון, ניו יורק, מילאנו ופריז. התצוגה תוצג בערוץ היו טיוב של דיסני ג'וניור באורך 15 דקות. יתן לצפות בתצוגה בערוץ היוטיוב של דיסני ג'וניור –  https:// www.youtube.com/watch?v=1eOuPUQ749c. את רגעי השיא של התצוגה צילמה צלמת האופנה מרי מקרטני, בתו של סר פול מקרתני, ואחותה של המעצבת סטלה מקרתני, שמונתה לצלמת הרשמית של שבוע האופנה פרוזן. מקרתני צילמה 16 ילדים המדגמנים מעל 50 מערכות לבוש.

הנשיא הצטרף למיזם "לא משאירים אותם לבד" של זק"א, לסיוע לגיל השלישי בימי הקורונה. נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין נפגש לאחרונה עם השרה לשוויון חברתי וגמלאים ח"כ מירב כהן, ועם יו"ר זק"א ומייסד ארגון אשת לפידות, יהודה משי זהב יחד עם מנכ"ל בית הנשיא הראל טובי, במטרה לעצור את המקרים הקשים שאירעו לאחרונה, בהם נמצאו קשישים גלמודים בדירתם ימים רבים אחרי שנפטרו. השנה, בעקבות מגבלות המאבק בנגיף הקורונה, כמות המקרים עלתה בכ-30% ביחס לשנה שעברה. מטרת המיזם "לא משאירים אותם לבד" היא לחבר בין קשישים וגלמודים, לבין מתנדבים ומתנדבות, אשר לוקחים על עצמם לקיים שיחת טלפון פעם ביום עם קשישים, ובכך להפיג את בדידותם הקשה. הנשיא ריבלין התרגש מאוד לשמוע איך התקבל המיזם החשוב הזה בציבור: 68,000 מתנדבים, בזמן קצר כל כך, שזו ללא ספק התרופה נגד מגיפת הבדידות.

השבוע התקיימה פגישה משותפת של דורון אלמוג אלוף (במיל'), יו"ר ומייסד נחלת ערן (עלה נגב), ושלומית גרייבסקי מנכ"ל עלה ירושלים, עם ראש עיריית ירושלים משה לאון, בנושא התפתחות "עלה ירושלים" בעיר, ותוכניות ההתחדשות לשנים הקרובות. דורון אלמוג שמח על ההרתמות המקצועית, הנחושה ומחממת לב של משה לאון, ראש העיר ירושלים וצוותו המסור,  למען אלו הזקוקים לכך. בתמונה: שלומית גריינבסקי, ישי סגל סמנכ"ל פיתוח עלה, דורון אלמוג, משה ליאון ומשה סוויל

הנהלת הוועד האולימפי בישראל מינתה את עו״ד ורד בוסקילה, סמנכ״לית לפיתוח עסקי בוועד האולימפי, שייטת אולימפית בעבר (אתונה 2004, בייג'ינג 2012 ולונדון 2012), לתפקיד הממונה למניעת הטרדה מינית ומוגנות בספורט. בוסקילה, תחליף את שלומית ניר טור שמונתה לתפקיד זה באפריל 2018 והיתה הממונה הראשונה בוועד האולימפי בישראל ובאירגוני הספורט בכלל, שהוסמכה, הוכשרה ומונתה לתפקיד  זה.

ד"ר יעל ליכטר (38) מנהלת המחלקה הצעירה ביותר בבית החולים איכילוב, קיבלה השבוע לניהול את המחלקה לטיפול נמרץ פנימי קורונה, שתפעל מעתה בשגרה לטיפול קבוע ולא מוגבל בזמן בחולי קורונה הקשים ביותר בבית החולים איכילוב. המחלקה החדשה הוקמה במהירות שיא, הודות לראיה רחבה ולטווח ארוך של חיים בצל מגיפת הקורונה, והיא ממוקמת בבנין סוראסקי עם תשתיות מתקדמות ותנאי אשפוז מצוינים.

השבוע הושק מרכז הדיאליזה לפידות ערד, החדיש והמתקדם בישראל, של קבוצת לפידות. המרכז החדש אשר כבר פועל וקולט מטופלים, מהווה בשורה של ממש לתושבי ערד והסביבה הזקוקים לטיפולי דיאליזה. קרבתו של המרכז החדש לים המלח תאפשר למטופלי דיאליזה מכל רחבי ישראל ליהנות מחופשות בים המלח. מרכז הדיאליזה לפידות ערד אשר ינוהל על ידי ד"ר אלכסנדר שפר והאחות האחראית גב' שרה בלאיש, מצויד בציוד הרפואי ובטכנולוגיה מהמתקדמים בעולם, של החברה הגרמנית BRAUN.B, וחברת DWA  אותן מייצגת קבוצת לפידות בישראל, חלקם מוצגים בפעם הראשונה בארץ. בטקס נכחו עמי לפידות יו"ר ובעלים של קבוצת לפידות, אילן לפידות מנכ"ל קבוצת לפידות, עו"ד ניסן בן חמו ראש עיריית ערד, דודי אוחנונה סגן ומ"מ ראש עיריית ערד ונציגי מרכז הרפואי שאלר ערד:  חנוך אדלמן ויצחק גוטרמן.

יועז הנדל שר התקשורת הגיע השבוע לביקור ראשון במרכז הרפואי פדה-פוריה לפגישה עם הנהלת המרכז הרפואי ועם ראשי הרשויות, עידן גרינבאום ראש המועצה האזורית עמק הירדן, מוני מעתוק, ראש העיר טבריה וניצן פלג ראש המועצה האזורית גליל תחתון. מנהל המרכז הרפואי ד"ר ארז און, פתח את הביקור בסקירה על המרכז הרפואי. לאחר מכן ביקר השר במחלקות הייעודיות לטיפול בחולי קורונה ושוחח עם ד"ר משה מתן מנהל מחלקת טיפול נמרץ קורונה, ד"ר סובח סובח, וד"ר מריה גרשוביץ' מנהלי מח' קורונה ואנשי צוות אחרים.

בעקבות המחסור שנוצר בתקופה האחרונה במלאי הדם, נולד שיתוף פעולה חדש בין שירותי הדם של מד"א לתנועת בני עקיבא, במסגרתו צוותי מד"א מקיימים התרמות דם בסניפי התנועה בכל רחבי הארץ. הפרויקט המשותף החל לפני מספר שבועות, וההיענות בקרב החניכים (מגיל 17 ומעלה) היא רבה. הפניה הינה גם לבוגרי התנועה ולהורי החניכים שלקחו חלק והגיעו לסניף כדי לתרום דם. עד כה נתרמו כבר מאות מנות דם, ומתוכננות כבר בימים הקרובים התרמות נוספות בסניפים שונים ברחבי הארץ.

פסטיבל העוד הבינלאומי בירושלים חוגג את שנתו ה-21 עם מיטב האמנים הישראלים שהופיעו במסגרתו לאורך השנים: אהוד בנאי, גורג' סמעאן וסאלם דרוויש מארחים את לונא אבו נסאר, הדס פל ירדן בשירי לדינו, רסיטל עוד של ויסאם ג'ובראן, פנטזיה לעוד וקמנצ'ה של יגל ואוריה הרוש, סמיר מח'ול בשירים נצרתיים, דורון קימה ואנסמבל פרלוד לשלום, נטע אלקיים ועמית חי כהן בשירי מהגרים, זוהר פרסקו ונסים דקוואר, תזמורתו של תייסיר אליאס במחווה לאום כולת'ום ואחיותיה ושלמה בר, עומרי מור ואבטה בריהון במופע משותף. הצפייה במופעים חופשית ופתוחה לקהל ללא תשלום בתאריכים 28-19 בנובמבר.

מותג התכשיטים BE SEMBOL של צמד היזמיות ספיר צימרמן גרוס ומור קירשטיין מנור מציע צמידים במהדורה מיוחדת, שחלק מההכנסות יוקדשו לתרומה למיגור האלימות במשפחה ותמיכה בעמותת "הפורום של מיכל סלה". ‏צמידי ההשראה של מותג התכשיטים BE SEMBOL עשויים מכסף, עם מגוון משפטי השראה מעצימים, ו- 50 ₪ מכל צמיד שיימכר, יתרמו "לפורום מיכל סלה״ המקדם ומפתח כלים חדשניים מצילי חיים, למיגור אלימות במשפחה. (עלות הצמיד 180 ₪). ניתן להשיג באתר המותג  www.besembol.com .

יוני המתכנת

 

תגובות

להשאיר תגובה