הטריבונה – חדשות עסקיות

השבוע התקיים בקאמרי אירוע מחווה לחתן פרס ישראל אביהו מדינה. בין החוגגים: אבנר גדסי, אביבה אבידן, חברי שלישיית הפרויקט של רביבו, דן שפירא ועוד רבים. בתמונה: אביהו מדינה עם מנכל הקאמרי רן גואטה.

גם בבית שרת הכלכלה ועבודה אורנה ברביבאי בצפון תל אביב חגגו את המימונה, בחוג חברים מצומצם ביניהם היו גם הראל סקאת וח"כ עידן רול סגן שר החוץ. עזרו לשרה להכין מופלטות חברתה הקרובה המסעדנית איילת בהט שרייבר, בעלת רשת רוטיסרי צ'יקן קלאב בשוק צפון, שרונה מרקט ודרורים. בתמונה משמאל לימין: איילת בהט, השרה אורנה ברביבאי וחברתם גילה מרגלית.

השבוע מיכל אנסקי ייצגה את ישראל באירוע הגמר של מאסטר שף ספרדבג׳ירונה, יחד עם שופטים מכל העולם. היא לא שכחה לארוז מזוודה מלאה בתכשיטים מעוטרים ביהלומי מעבדה של Xlabdiamonds שהיא הפרזנטורית שלהם.

השבוע התקיימה ארוחת איפטר חגיגית במרכז פרס לשלום ולחדשנות, לכל מנכ"לי ומנכ"ליות הרשויות המקומיות בישראל, מצפון ועד דרום. המפגש נועד להיפגש ולקרוא ביחד לביטחון ואחווה ישראלית על כל גווניה. הערים שלקחו חלק בסעודה החגיגית: בת-ים, אום אל פאחם, אבו גוש, לוד, אפרת, גני תקווה, טירה, כפר קאסם, תל מונד, בית שמש ועוד, שגריר נורווגיה בישראל קאר ריידר אס, ראש המחלקה המדינית בשגרירות האמריקאית  בישראל בריאן גריים ואחרים. בתמונה: פרופ' צביה ולדן, בתו של שמעון פרס.

טורנדו פותחת את הקיץ עם קמפיין חדש בכיכובה של הפרזנטורית רותם סלע, שאותגרה הפעם ללמוד שפה חדשה ומורכבת במיוחד – יפנית. מדובר בקמפיין ראשון מתוך סדרה של שישה קמפיינים שונים שהופקו במיליוני שקלים וצפויים לעלות בעונה הקרובה. בקמפיין, רותם פוגשת את המומחים היפניים שעומדים מאחורי טכנולוגיית האינוורטר של מזגני טורנדו.

אגדת הכדורגל רונאלדיניו שהשתתף באירוע "מלכי הדריבל" בישראל, עשה מחווה מיוחד ומרגש ועלה לפרקט בהיכל מנורה כשהוא עטוף בדגל ישרא,ל כאות הוקרה על אהבה שהוא מקבל מהקהל במדינה. באירוע "מלכי הדריבל" בהיכל מנורה תל אביב השתתפו גם אגדות הכדורגל: רונאלדיניו, פלקאו, צ'רלי יקונו ועוד 16 שחקנים. חברתMATR7 שאירגנה את האירוע הודיעה שבעקבות הצלחת פסטיבל הכדורגל מברזיל, האירוע התקיים מידי שנה בישראל.

בשבוע שעבר התקיימו חגיגות המימונה במסעדת Frame סושי בראשון לציון. בין החוגגים: מירי רגב, איתי שכטר חלוץ הפועל באר שבע, ניר ברקת, מסאי דגו, ענבר ביטן, גילה גמליאל, איש העסקים דודי אליהו הבעלים של מסעדות הסושי "פריים", רז קינסטליך ראש עיריית ראשון לציון, עידן מזרחי משנה לראש העיר ועוד. על החלק האמנותי הופעה של מושיקו מור.

לרגל יום הזיכרון לשואה ולגבורה, ערכה כתר אירוע זיכרון בסלון, במסגרתו אירחה את מרדכי מקס לבני, שורד שואה בן 96. את האירוע, אשר התקיים בחנות כתר בחוצות המפרץ במעמד עשרות עובדי כתר ושודר בלייב למאות עובדים נוספים, הנחתה מורן ברגר-תלם רכזת משאבי האנוש של מפעל כתר ביקנעם וקרובת משפחתו של מקס. לבני, שורד גטו טרייזנשטאט, סיפר באומץ את סיפורו שריגש את כל היושבים במקום. אירוע זיכרון בסלון של כתר הוא חלק מסדרת פעולות שכתר נוקטת בהן למען שורדי שואה, כולל פרויקט רחב היקף של שיפוץ דירות של שורדים המתגוררים בכרמיאל, נצרת עילית ואזור חיפה.

משלחת בכירים של מרכז הקונגרסים בנייני האומה ירושלים, בראשות רקפת אילוז סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי של המרכז, יצאה לסבב פגישות בפריז ובריסל עם מקבלי ההחלטות בעולם הכנסים בשוק האירופאי. המשלחת נפגשה אמש במסעדת בריסטול המפורסמת בפריז עם עשרות בכירים, מקבלי החלטות ומפיקים מובילים בעולם הכנסים בשוק האירופאי, במטרה לעורר מחדש את עולם הכנסים הבינלאומיים לישראל בתקופה שלאחר הקורונה. רקפת אילוז נפגשה עם שף מסעדת בריסטול המפורסמת, אריק פרשון שזכה ב-3 כוכבי מישלן. בתמונה: רקפת אילוז והשף אריק פרשון.

השבוע התקיימה הופעתו של הזמר והיוצר אבי טולדנו – "מחזירים את הרגש לשירים" – למשתתפי הכנס השנתי החמישי של עמותת "איכות בשיקום", המסייעת לבני משפחה של מתמודדי נפש. טולדנו,  אב לבן המתמודד עם סכיזופרניה מאז גיל ההתבגרות, פועל רבות לקידום נושא בריאות הנפש. ביומו השני של הכנס בו השתתפו כ-300 משתתפים בכפר המכביה, הופיע השחקן ויוצר התיאטרון, אמיתי קדר, במופע מעורר השראה "היומנים של אמא". המופע מתבסס על סיפור חייו ויחסיו עם אימו מתמודדת הנפש, אשר תיעדה את עולמה וחוויותיה ביומנים שכתבה.

Delta משיקה סט פיג'מה עם כיתוב אישי, במגוון מידות וגזרות לכל המשפחה. לראשונה יש אפשרות לתוספת של כיתוב שם או הקדשה אישית, במהדורה מוגבלת לאתר. הסט מגיע במידות וגזרות לכל המשפחה: תינוקות, ילדים, נשים וגברים. כולל חולצה שחורה עם צווארון עגול ומכנס אפור בהדפס אייקוני של מיקי מאוס. להשיג בלעדית באתר דלתא.

כמיטב המסורת, לקראת הפסח ערכו ב-am:pm, רשת חנויות סופרמרקט אורבניות, מבצע התרמה למען עמותת קבוצת שורשים, התומכת במשפחות מועטות יכולת ובקשישים ניצולי שואה. ליאור יוגב, מנכ"ל am:pm, מסר כי במסגרת מבצע ההתרמה גייסו ב- am:pm כ-80 אלף שקלים. בנוסף, עשרות עובדי מטה הרשת הפשילו שרוולים והתגייסו לסייע באריזת החבילות שקיבלו משפחות העמותה לחג. בתמונה: מנכ"ל am:pm ליאור יוגב (רביעי משמאל) עם עובדי הרשת.

במהלך חול המועד פסח קיימה קבוצת "בן דרור" אירוע השקה חגיגי לעיתונאים, למשפיענים ולילדיהם לרגל השקת מותגי נעלי ילדים חדשים בישראל- KICKERS,HEELYS,WORLDCOLOR ו- NATIVE. האירוע התקיים בבית ליצירה האקולוגי MOLET בבת ים ובמהלכו יצרו העיתונאים והמשפיענים צעצועים מחומרים ברי קיימא. נכחו ניל בן דרור, מנכ"ל הקבוצה ועידן ועקנין מנהל השיווק. השחקן והדוגמן אנחל בונני ועוד.

פקטורי 54 בשיתוף מרכז שניידר לרפואת ילדים, למען העלאת המודעות להשתלות איברים בילדים, יצא בצילומי קמפיין מיוחדים ל- FACTORY 54 KIDS. החיבור בין מרכז שניידר לבין פקטורי 54 נוצר בעקבות פנייה של פרופ' אפי בילבסקי, רופא בכיר במחלקת ילדים ג', המחלקה המטפלת בילדים לפני ואחרי השתלות האיברים. בילבסקי הציע לשלב ילדים מושתלי איברים כמצולמים בקמפיין של קולקציית הילדים, במטרה להעלות את המודעות לחשיבות תרומת איברים. הילדים כיכבו בצילומי הקולקציה החדשה לקיץ 2022 מבית המותגים החמים בעולם: קלואה קידס, ברברי קידס, סטלה מקרטני קידס, קנזו קידס ועוד. בתמונה: פרופ' אפי בילבסקי, יפעת אירני מבעלי פקטורי 54 וד"ר יעל מוזר-גלזברג, מנהלת שירות מושתלי כבד בילדים במרכז שניידר.

ביום הזיכרון לשואה ולגבורה יצא לדרך "מעלים זיכרון" – פרויקט מיוחד שיזמו חברת Meta בישראל וארגון לתת, במטרה לחבר את הדור הצעיר לעדויות ניצולי השואה. בפרויקט לקחו חלק אמנים, יוצרי תוכן ומשפיענים, שהנגישו לקהל את סיפורי הגבורה של ניצולי השואה דרך חשבונות האינסטגרם. הפרויקט יצא לדרך זו השנה השנייה על רקע הצלחת הפרויקט בשנה שעברה, במסגרתו נחשפו יותר מ-3 מיליון גולשים ברחבי הרשתות החברתיות לסיפורי הניצולים, וגויסו 500,000 ₪ עבור ניצולי שואה החיים מתחת לקו העוני באמצעות ארגון לתת. בתמונה: קורין גדעון.

לאחר שאימו ציפי רפאלי, עברה ניתוח לשיפור הראייה, גם דור רפאלי החליט שהגיע הזמן להשתחרר אחרי שנים מהמשקפיים. דור החליט גם הוא לעבור ניתוח לשיפור הראיה בלייזר במרכז הרפואי "עיניים" של ד״ר לוינגר מקבוצת דנאל, ונותח על-ידי הרופא שניתח את אימו מלפני מספר חודשים, ד״ר שמואל לוינגר. דור עבר את הניתוח בהצלחה צפוי להחלים במהרה ולחזור לשגרת חייו העמוסה.

לקליניקה של ד"ר לורה מוצ'ניק הגיעו אודליה סוויסה ואלה אייבינדר, שתי הפיינליסטיות של הישרדות וי איי פי. כדי קבל טיפול תחזוקה מידי אמנית פיסול הפנים ד"ר לורה מוצ'ניק. ד"ר לורה משפרת, מתחזקת ומפסלת את העור בעזרת טכנולוגיות מתקדמות כבר מזה 15 שנה.

קבוצת מטיילים של חברת מסעות, המתמחה בהפקת טיולים גיאוגרפיים, יצאו לטיול מאורגן בויטנאם בהובלת המדריכה אוסנת גאון. הקבוצה הופתעה לגלות שהם קבוצת התיירים הזרים הראשונה שפקדה את העיר הואן מאז פתיחת השערים, שהיו סגורים בפני תיירים משך שנתיים. וכך מכל עבר ביקשו לצלמם לערוצי התקשורת המקומית. בתמונה: מזכיר העיר הואן עם קבוצת המטיילים ואנשי טלוויזיה מקומית.

החל מתחילת המלחמה באוקראינה, ויצו גייסה כ-525,000 ש"ח מתורמי הארגון, הפדרציות של ויצו בחו"ל. נכון להיום נקלטו כ-40 נערות ונערים בכפרי הנוער ויצו נהלל ו-ויצו בהדסים, כש-10 נוספים צפויים להיקלט בכפר הנוער ויצו נחלת יהודה.

תיאטרון הבימה קיים השבוע תצוגת אופנה בהשראת המחזה ״הראיס״ שיעלה בהבימה, עולם בו אידיאל היופי הוא נשים מלאות, והכסף משחק תפקיד מרכזי. התצוגה התקיימה לעמותה להתמודדות עם הפרעות אכילה, וחלק מההכנסות יתרמו לעמותה הישראלית IAED העוסקת במניעה של הפרעות אכילה. בין המעצבים שלקחו חלק עידן כהן, אלון לבנה, ריקי דלאל, אסיה וליאור שוורצמן. בהפקת תהילה שמיר. על המסלול צעדו דוגמניות פלאס סייז לצד מידות ממוצעות וקטנות באופן שווה בשווה.

מפיקת טקסי החינות והמימונות מלי פטיטו פשה בעלת חברת "מרקש" הזומנה להפיק את שידור המימונה של ערוץ 12 שכלל עיצוב האולפן והלבשת צמד המנחים דנה גרוצקי ואבי כאכון, הזמרים אלקנה מרציאנו ודקל וקנין, ואת מלכת המטבח סמדי בומבה, איתי לוי ועוד. בתמונה: המנחה אבי כאכון, הזמר איתי לוי ומלי פטיטו פשה.

במסגרת אירועי זיכרון בסלון לזכר שורדי השואה ובמסגרת שיתוף הפעולה בין בנק לאומי לבין עמותת "אחריי!", נערכו בסניפי הבנק השונים אירועי זיכרון בסלון תלת-דוריים המשלבים את חניכי אחריי, עובדי בנק לאומי ושורדי שואה שישתפו את סיפורם האישי. במהלך הימים יתקיימו עשרה ערבי זיכרון בסלון במקביל בערים השונות, ביניהן ירושלים, אשדוד, תל אביב פרדס חנה ונהריה. בערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה התקיים ערב זיכרון בסלון של בכירי בנק לאומי ובכירי עמותת אחריי ביניהם אביבית קליין סמנכ"לית משאבי אנוש, בוריס רדשובסקי סגן ראש חטיבת משאבי אנוש וקרן טאירי ראש ענף אחריות תאגידית, אמיר סטרוגו מנכ"ל עמותת אחריי, הלל שלו סמנכ״ל שותפויות של עמותת אחרי ושלי וורבוף סמנכ״לית הון אנושי של עמותת אחריי.

מלון "כפר המכביה" יארח את נבחרות צרפת, פולין, הולנד ובולגריה ואת כל מטה ארגון אופ"א בטורניר אליפות אירופה בכדורגל עד גיל 17 שיערך בישראל בין ה-16.5-1.6. במסגרת ההתארגנות של כפר המכביה, השפים של המלון עברו הדרכה מיוחדת להתאמת תפריטים מיוחדים עבור השחקנים, עפ"י הנחיות מקצועיות של מארגני הטורניר. בתמונה: דרור מורד מנכ"ל כפר המכביה

בסופ"ש האחרון התקיים כנס MEDICAL INNOVATION בבודפשט שהציג חידושים בולטים של חברות מדיקל ישראליות שבמהלכו הציגו החברות את הטכנולוגיה הישראלית בפני צמרת ענף הבריאות וההנהגה האירופאית. אחד המוצרים שקיבל תשומת לב רבה הינו של חברת IGIN בשיתוף קבוצת Geomatrix הישראלית, שותפה והאחראית בפועל על פיתוח המוצר. מדובר במערכת אוטומטית ללבישת כפפות באופן סטרילי ביותר, ללא מגע יד וללא העברת זיהומים. בין המשתתפים אישים בולטים בתחום, כמו שרי הבריאות של רומניה ובולגריה, מנכ"לי בתי חולים ומנהלי מחלקות מרחבי אירופה, ולצידם ראשי ממשלת רומניה לשעבר, נשיא בולגריה לשעבר, נשיא קרואטיה ועוד.

 

 

תגובות

להשאיר תגובה