הטריבונה – חדשות עסקיות

בערב שלישי התקיימה תצוגת אופנה בחסות רונית רפאל בנמל תל אביב. לפני התצוגה התקיים על הבמה פאנל מעניין בנושא עצמאות כלכלית לנשים שבו השתתפו: מוטי רייף, יפית רפאל ופרזנטוריות המותג גלית גוטמן ודליה מזור. במהלך הפאנל ובמסגרת שבוע האופנה העניק מוטי רייף לרונית רפאל פרס על היותה פורצת דרך עולמית בתחום הביוטי והוולנס. רונית רפאל שלא הגיעה לאירוע היות שחלתה בקורונה שלחה ברכה מוקלטת שהושמעה למאות האורחים באולם והודתה על הזכייה בהתרגשות גדולה. בתצוגת אופנה הציגו 26 מעצבים לוקים מרהיבים וצבעוניים במראה של "קולור בלוק". המעצב ירון מינקובסקי הלביש לתצוגה את דליה מזור ואת יפית רפאל אחותה של רונית רפאל, שייצגה אותה בארוע. בין המעצבים שהציגו: שחר אבנט, מיקה בשן, מאיה נגרי, יובל רביד, שי טובול ועוד. בין הצועדות: גלית גוטמן ושתי בנותיה שירה ואמה שצעדו לראשונה על מסלול אחד, דליה מזור, סתיו סטרשקו, טיטי איינהאו, מירית גרינברג, רונית יודקביץ ועוד.

השבוע נערך ערב הוקרה שנתי למתנדבי תחום קצה של עמותת עלם. קרוב ל-170 מתנדבים ומתנדבות, יו"ר עלם שלמה ינאי, מנכ"לית העמותה דנה אברהם ואורנה בנאי הגיעו לאירוע, שנערך במשרדי חברת אמדוקס, להתרגש ביחד ולהוקיר את הפעילות החשובה שעושים המתנדבים והמתנדבות ברחבי הארץ. בנאי, שהופיעה בהתנדבות, ריתקה וריגשה את הקהל.

השבוע עולה כאל בקמפיין ראשון בהובלת השחקן מארק איווניר, שנבחר לתפקיד פרזנטור חברת כאל, ויחליף את השחקנית והקומיקאית ליאת הר-לב, שהייתה הפנים של החברה במשך שמונה שנים. הקמפיין החדש הוא לכרטיס האשראי Back CalFix המעניק החזר כספי, ללא הגבלה, על הקניות והתשלומים בכל מקום ומתנת הצטרפות בסך 100 ₪.

כ- 45 דגמים עלו על המסלול של המעצב דרור קונטנטו במסגרת שבוע האופנה קורנית תל אביב. לצד הנשים שצעדו בתצוגה כ- 7 גברים עלו למסלול עם חליפות בשילוב פרינטים ובכך נתנו את יריית הפתיחה לפרויקט הבא של קונטנטו. בין האורחים שהגיעו: שרה נתניהו, מירי רגב, אופירה אסייג, אוולין הגואל, שולה זקן, , זהבה בן, אורי לייזרוביץ, נרקיס, עמליה דואק, עדי בוזגלו, לירון רביבו, מור סילבר, טהוניה רובל, אשלי וקסמן בקשי ואורחים נוספים.

שר הבריאות ניצן הורביץ השתתף השבוע בטקס חנוכת חדר המיון החדש על שם מייסד הקרן לידידות ונשיאה הראשון, הרב יחיאל אקשטיין ז"ל, בבית החולים הצרפתי בנצרת. עבור הקמת חדר המיון החדש, תרמה הקרן לידידות מענק בגובה 4 מיליון שקלים. נוכחו:  שר הבריאות חה"כ ניצן הורביץ, שגריר צרפת בישראל אריק דנון, מנכ"לית הקרן לידידות איילת שילה תמיר וראש עיריית נצרת עלי סלאם. עוד הגיעו יו"ר הקואליציה, חה"כ עידית סילמן, חה"כ עלי סלאלחה ועוד.

כלל ביטוח ופיננסים משיקה את כלל PAY, בקמפיין טלוויזיוני חדש, בכיכובו של איל קיציס, הפרזנטור של החברה. כלל PAY הוא כרטיס דיגיטלי נטען לשימוש בחו"ל, המיועד לתשלום בגין שירותים רפואיים. הפעלת הכרטיס והתשלום מתבצעים ישירות דרך אפליקציית הלחצן של החברה. הפרסומת החדשה של כלל, רצופה סצנות הומוריסטיות של קיציס עם הנוסעים לחו"ל כשבכולן נדרש שירות רפואי, ובזכות כלל PAY נחסך להם הרבה כאב ראש ובירוקרטיה.

ביום שישי התקיימה בתיאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר קבלת פנים חגיגית לכבוד מר איבצ'ר, לציון קריאת התיאטרון על שמו, במעמד ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי, מנהלת התיאטרון ציפי פינס, יו"ר הנהלת התיאטרון ד"ר דב תמרי, יו"ר אגודת הידידים הילה רהב ומנכ"ל קרן תל אביב ד"ר הלה אורן. ברוך איבצ'ר, איש עסקים ישראלי המתגורר בפרו, תרם סכום ענק, על סך 25 מיליון שקל, לתיאטרון בית ליסין ולקרן תל אביב. לאחר קבלת הפנים התקיים טקס, בהנחיית רבקה מיכאלי. נשאו נאומים: ראש העיר רון חולדאי, מנהלת התיאטרון ציפי פינס, יו"ר אגודת הידידים הילה רהב, מנכ"ל קרן תל אביב הלה אורן, יונה אליאן בשם שחקני ושחקניות התיאטרון ומר ברוך איבצ'ר. בתוכנית האמנותית: שירים מהמחזמר המצליח "אפס ביחסי אנוש". בין הנוכחים: בתו של ברוך איבצ'ר דפנה איבצ'ר-שביט והנכדות מאיה ודניאל שביט, ד"ר אברהם כדר ומיכל כדר, השופטת בדימוס מיכל רובינשטיין, השופטת בדימוס חיותה כוחן, נשיא אוניברסיטת רייכמן פרופ' אוריאל רייכמן, ענת טמיר ופרופ' בנעד, פנינה ומשה אדרי, עידן ושירי וולס, עופר נמרודי, רזיאלה גרשון, מייקי זלקינד, מנכ"ל אומץ פליציה פלד, מושיק גנזי, אמיר פושינסקי, אורית אפרתי, קובי ולימור בלדב.

השחקנית, הדוגמנית ומעצבת הפנים סנדי בר, שכיכבה לאחרונה בתוכנית "רוקדים עם כוכבים", נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של מלונות דן היוקרתית שיתמקד באייקוניות של המותג דן ומלונות הרשת תחת הקונספט: TIMELESS DAN . הקמפיין ישים דגש על המלונות האייקוניים והעל זמניים של רשת דן: החל ממלון "המלך דוד" ירושלים – המלון הרשמי של מדינת ישראל, דרך מלון דן תל אביב שאירח את כל המפורסמים הבינלאומיים שהגיעו לארץ ועד לדן אכדיה על חוף ימה של הרצליה ודן קיסריה שהפך לאחרונה לריזורט מרהיב – מלונות שהיו ועדיין אייקונים.

"X LAB DIAMONDS", רשת חנויות יהלומי מעבדה הראשונה מסוגה בעולם, השיקה השבוע את קולקציית האביב היוקרתית 'FANTASY', באירוע גדול אשר כלל מפגש מעריצים עם הפרזנטורית החדשה של הרשת מיכל אנסקי. האירוע התקיים בנוכחות אנשי עסקים ומכובדים נוספים, בחנות הדגל בקניון הגדול בפתח תקוה.בתמונה: מיכל אנסקי וחגית שינובר כץ, בעלת רשת xlabdiamonds

דיוויד הסלהוף חוזר לדמותו של מציל העל ממשמר המפרץ. השחקן יוביל את הקמפיין העולמי של סודה סטרים ליום כדור הארץ, ויסייע במשימה להצלת צבי הים הנמצאים בסכנת הכחדה. סודהס טרים מתחייבת להציל צב ים תינוק על כל מכשיר שיימכר ברחבי העולם. בישראל, מאות עובדי החברה יסייעו לארגונים הפועלים למען הסביבה, ובין היתר ייקחו חלק בהכנת כלובים מיוחדים להגנת קיני צבי ים.

קאסי אריסון ובעלה ניב אלכסנדר, רון חולדאי ועוד רבים הגיעו לתצוגת האופנה של בית האופנה משכית בעיצובה של שרון טל בשבוע האופנה קורנית תל אביב 2022 בשיתוף משרד החקלאות ופיתוח הכפר. בית האופנה משכית מציג תצוגה בהשראות נוסטלגיות של חופשות בעיירות חוף בניינטיז, לכבודה ולזכרה של מייסדת המותג רות דיין, אשר הלכה לעולמה בגיל 104 בשנה שעברה. בתצוגה הראשונה שמתקיימת מאז מותה של רות, צעדו דוגמניות עבר מובילות כמחווה למייסדת המותג.

מייקל בלומברג פילנתרופיה ומשפחת סגול משיקים את מרכז בלומברג-סגול למנהיגות עירונית באוניברסיטת תל אביב. מייקל בלומברג, ראש עיריית ניו יורק לשעבר חברת התקשורת Bloomberg ו -Bloomberg Philanthropies הגיע לישראל, לחנוך את תוכנית המנהיגות חדשה בלומברג סגול באוניברסיטת תל אביב למנהיגות עירונית. מדובר בתכנית מקבילה וראשונה למיזם בלומברג להנהגה עירונית באוניברסיטת הווארד, אשר נועדה ללוות ולסייע לראשי ערים בישראל. יוסי סגול, בהשראת התוכנית בהרווארד החל לעבוד עם בלומברג פילנתרופיה ב-2018 למען פיתוח תכנית דומה בישראל.

משלחת מטעם מחלקת התרבות והתיירות של אבו דאבי ערכה בתל אביב רוד-שואו ראשון, שכלל מפגשים עם 140 שותפים ונציגים בולטים של ענף התיירות הישראלי, לעידוד התיירות הישראלית באבו דאבי. בין היעדים הנחשקים שהוצגו: האי יאס, הכולל את פארק השעשועים פרארי וורלד, פארק המים יאס ווטרוולד ופארק האחים וורנר.

ריף נאמן השתתפה בצילומי קמפיין ראשונים ללין, שנערכו בסוף חודש מרץ, בשיאו של גל הקור החל משעות הבוקר המוקדמות, בשמורת הטבע עין גדי בנגב. סט הצילומים כלל תפאורה מדברית וטבעית של נופי עין גדי לקולקציה החדשה שתושק לקראת חג הפסח Desert Wonder. הקולקציה נוצרה בהשראת המקום בו האביב הפורח פוגש את הקסם המיסטי של המדבר. בקולקציה 2 ניחוחות חדשים ומיוחדים המאפיינים את המדבר שיחשפו בקרוב.

חברת אלובין תעשיות אלומיניום השיקה את כניסתה לשוק הבניה הפרטי והכריזה באירוע, שהתקיים בגלריה דובנוב בתל אביב, על הקמת רשת אולמות תצוגה והשקת מערכות דלתות וחלונות חדשניות בגלריה דובנוב בתל אביב. נאירוע כינס תחת קורת גג אחת את טובי האדריכלים, מעצבי הפנים ואנשי תעשיית הבניה מרחבי הארץ. מדובר במוצר חדשני שלראשונה מיוצר בישראל ומהווה אלטרנטיבה איכותית למוצרי היבוא היקרים.

נתן דטנר ויהודה נהרי השיקו את ההצגה החדשה של תיאטרון גושן  "אלף קוצים" העוסקת בכתות במוזיאון ארץ ישראל. ההצגה בבימויו של נתן דטנר ובכיכובו של יהודה נהרי עוסקת בנושא כתות מיועדת לבני נוער ומשפחותיהם ומאפשרת הצצה מרתקת לעולם הכתות תוך שהיא מעלה לסדר היום נושא בעל חשיבות רבה. באו לצפות: נסלי ברדה (שגם הנחתה את הפאנל שהתקיים לאחר ההצגה), נועם סמל מנכ"ל הבימה, רן שפירא מנכ"ל סל תרבות, רחל ליכטנשטיין מנכ"לית העמותה לנפגעי כתות, עירית פוגל ראש מדור תיאטרון במשרד התרבות, חברת הכנסת מיכל רוזין ועוד.

פקטורי 54 מציגים פרויקט מיוחד עם עמותת אלו"ט, למען קידום ושילוב ילדים ובוגרים עם אוטיזם בחברה. זוהי השנה השנייה לשיתוף הפעולה בין חברת האופנה לבין העמותה. השנה נרתמו לטובת צילום הפרויקט המוזיקאים הצעירים אגם בוחבוט ושחר סאול, שהשתתפו ביום צילום מרגש ביחד עם צעירים עם אוטיזם. כחלק מהפרויקט, מושקת חולצה שעוצבה במיוחד על ידי צוות העיצוב של פקטורי 54. החולצה, המעוצבת בסגנון יוניסקס, מציגה הדפס גראפי מקורי ומוצעת בשני צבעים. כל הרווחים ממכירת החולצות ייתרמו לעמותת אלו"ט.

בשבוע שעבר הופיעו תיסלם ושלום חנוך בפני חברי מועדון ביחד בשבילך, והזכירו לקהל ש"תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר".  מנכ"ל ההסתדרות אופיר אלקלעי הביע בפתח האירוע את השתתפותו בצער משפחות הנפגעים, ואמר שכדי לנצח את הטרור, חשוב להמשיך ולנסות לשמור על שגרת החיים.

קבוצת מי עדן באמצעות חברת הבת פאוזה קפה וניופאן יבואנית מוצרי החשמל, השיקו באירוע חגיגי למשווקים את כניסתו של המותג KRUPS לשוק מכונות הקפה בישראל. האירוע התקיים בנוכחותם של אלון אלפרוביץ' מנכ"ל קבוצת מי עדן, צביקה גיור יו"ר ומנכ"ל משותף ניופאן וצביקה הדר, שהגיע לטעום את הקפה ולהתעניין ברכישת מכונת קפה. מימין לשמאל זיו קוריצקי נציג קרופס ישראל, אלון אלפרוביץ מנכל קבוצת מי עדן, יוני ארליך סמנכל קבוצת מי עדן וצביקה גיור יו"ר ומנכל משותף ניופאן

השבוע התקיימה השקת התערוכה ״מחוץ לפריים״ של היכל הקרח ice peaks ו״סנאפ״ המרכז החברתי לצילום במתחם הסינמה סיטי בבאר שבע. באירוע נכח ראש עירית באר שבע רוביק דנילוביץ אנשי תקשורת ואנשי חברה מובילים ביניהם הזמר אלון דה לוקו, אשת החברת אסתריקה נגיד ועוד. סנאפ הוא מרכז צילום ייחודי המכשיר אנשים עם מגבלות במטרה לשלבם בשוק התעסוקה. היכל הקרח מטפח דורות של ספורטאים בענף ההחלקה ודוגל בחתירה למצויינות, בעידוד ותמיכה של יצירה מקומית ותמורה לקהילה. על כן נוצר החיבור בין 2 הגופים. התערוכה תוצג במתחם הקרח שבסינמה סיטי עד סוף אפריל.

במסגרת שבוע האופנה, התקיימה תצוגה של מותג ההנעלה "טבע נאות" בהאנגר 11, נמל תל אביב. נכחו בתצוגה איילת לקס–לוי מנכ"לית השוק האמריקאי שהגיעה במיוחד מארה"ב לרגל התצוגה, מנכ"ל החברה הגלובלית משה מרי, מנכ"ל שוק ישראל ירון בוגנים, מנהלת השיווק אילנה אורנשטיין והמעצבת הראשית חגית רונן – טננבאום. התצוגה בשיתוף פעולה עם מעצבים ישראלים, וותיקים לצד צעירים, ביניהם דורין פרנקפורט, שחר אבנט, ג'ניפר קים, מיקה בשן, קובי גולן ונוספים, אשר האאוטפיטים שלהם לוו בנעלי המותג "טבע נאות" מהקולקציה החדשה שהושקה בשבוע האופנה. מבין מיטב הדוגמנים שצעדו על הרחבה עם נעלי המותג ניתן היה לראות את תקווה גדעון, ברק שמיר, נועם פרוסט, דפנה שילון, יעל רייך, מירית גרינברג, ליבילנד ועוד. בתמונה (מימין לשמאל): משה מרי מנכ"ל החברה הגלובאלית, איילת לקס-לוי מנכ"לית השוק האמריקאי וחגית רונן-טננבאום המעצבת הראשית.

כמו בכל שנה, גם השנה התגייסה עמותת החסד "יד ביד" של הרב גלויברמן בלוד, לחלוקת חבילות מזון למשפחות חסרות יכולת. בעמותה אורזים בימים אלה 10 אלף חבילות מזון הכוללות 100 טון ירקות, 10 טון דגים, 10 אלף עופות, מצות וכל המצרכים הבסיסיים לפסח. במתחם העמותה בלוד מתייצבים כל יום עשרות מתנדבים מכל שורות האוכלוסיה, להושיט יד באריזה. בתמונה: חברת העמותה והמתנדבת הותיקה חני נחמיאס, עם יו"ר העמותה הרב גלויברמן ועם מנכ"לית העמותה מלי אריס.

בחמישי האחרון הגיעו הזוג לירן כוהנר (33) ובעלה גיא גיאור (42), לצילומי קמפיין זוגי ראשון שלהם יחד אחרי 8 שנים יחד. השניים נבחרו לאחרונה כפריזנטורים של רשת O&H ומככבים בקמפיין להשקת קולקציות אביב 2022. השניים סיפרו כי בימים אלו הם עובדים על פרויקט משותף של תוספי תזונה חדשים, וזאת בנוסף לעבודה החדשה של לירן, כמגישת פינה קבועה בתוכנית הבוקר של רשת.

כוכבת הרשת דנית גרינברג חושפת בסמוך לחתונה שלה, הצפויה להתקיים בקרוב, אלו תכשיטים תענוד ביום החשוב בחייה. שלושת המוצרים שבחרה הם מקולקציית תכשיטי כלות אשר עיצבה יחד עם מעצבי הבית של תכשיטי דנון. הקולקציה מציעה תכשיטים משובצי אבני סברובסקי, או פנינים בצבעי שמנת ולבן ומאופיינים במראה קלאסי  עם נגיעות אופנתיות.

לקראת חג הפסח עובדי ובכירי "הלן דורון" ערכו פעילות משותפת עם עמותת פתחון לב, במסגרתה ארזו מאות סלי מזון וחילקו למשפחות נזקקות בכרמיאל. הפעילות למען הקהילה כללה גם אירועים נוספים  בצפון הארץ, כמו פעילויות לקשישים ודיירים בבית אבות "בן יהודה" בקרית אתא, ואימוץ גורי כלבים נטושים שנמצאו ביער יודפת.

לקראת חג הפסח חברת "סוגת" חברה ל"סוליקה", המעדנייה של השף אבי ביטון, לחגוג את בוא האביב עם שתי מנות מקוריות וכשרות לפסח עם אורז וקטניות, אשר יכולות להשתלב בצורה מושלמת גם כמנה עיקרית לשולחן החג. המנות החגיגיות לפי מתכונים מסורתיים מהמטבח של סוליקה, סבתו של השף אבי ביטון, יוצעו במהדורה מוגבלת לקראת החג בסניפי המעדניה ובהזמנה באתר לצד המגוון העשיר של המנות המוצעות במעדנייה. במסגרת שיתוף הפעולה, החליטו סוגת וסוליקה לתרום חלק מההכנסות שבמכירת המנות ל"בית לינה" אשר מעניק בית חם לנשים שנפלטו ממעגל הזנות ולדאוג להן לסעודת חג. בתמונה: יעל פודולסקי, מנהלת תקשורת שיווקית ודיגיטל של סוגת והשף אבי ביטון.

לאחרונה השיק מותג דוקטור עור נבחרת נשים מובילות דעה, ומה שמחבר את כולן זו האמונה המשותפת שלכולנו מגיע להשקיע בעצמנו. בנות הנבחרת ישתפו לאורך השנה את העוקבים שלהן, ברגעים האותנטיים ובדרכים הייחודיות שלהן להשקיע בעצמן ובמה שעושה להן טוב לגוף ולנפש. במפגש ההשקה של הנבחרת, שהתקיים במלון נורמן בתל-אביב, הבנות הכירו לעומק את מותג דוקטור עור, את הנשים שעומדות מאחוריו, ואף קיבלו רגע מרגיע לעצמן ובסדנה קסומה הכינו נרות בוטיק יוקרתיים מחומרים אורגניים של LU BOUTIQUE. בתמונה: טל טלמון, שמחה גואטה, שירי קניגסברג לוי, אפרת וכטל, לירי ריינמן, ליאת לוי קופלמן.

אירוע השקה של קואליציית 'One Team' – ספורט לשינוי חברתי יוצא לדרך. השבוע התכנסו על גדות נחל הירקון 13 ארגוני ספורט מרחבי ישראל אשר מחויבים לשינוי חברתי ומיצגים 25,000 בני נוער מ 384 מקומות שונים ברחבי הארץ, לחגוג את יום הספורט הבינלאומי באירוע ספורטיבי שבו תושק קואליציית הספורט למען שינוי חברתי. במהלך האירוע ובמטרה לשקף את הגיוון בחברה הישראלית – יהודית, ערבית, דתית, חילונית וחרדית – חתרו יחד נציגי החברות בקואליציה בסירות 'דרגון' בנחל הירקון. השיט המשותף מסמל את שיתוף הפעולה והחתירה יחד לעבר מטרה משותפת.

מועדון הפועל לב ירושלים אירגן לרגל חודש האשה טורניר סטריטבול באולם הבית שלהם בחוות הנוער הציוני. 17  קבוצות מכל רחבי ירושלים והסביבה התחרו בטורניר כולל שחקניות חרדיות, חילוניות, יהודיות וערביות.

לקראת חג הפסח הקרב, יצאו אראל ברקאי, מנכ"ל יקב היוצר ואמן הפופ ארט פורץ הדרך נמרוד רון, אשר נבחר לאחד מהצעירים המבטיחים של רשימת פורבס, בשיתוף פעולה יוצא דופן במסגרתו אייר נמרוד דיוקנות של 10 אמנים מובילים בישראל בתחומי הציור, משחק, מוזיקה ועוד על תוויות של יין היוצר, במהדורה אישית ומוגבלת, אשר הוענקו בהפתעה לאמנים וליוצרים. ברשימה: אביב גפן, קרן פלס, שולי רנד, עמוס תמם, אסף אמדורסקי, נועם חורב וטליה צורף ועוד.

לאחר היעדרות של שנתיים בשל הקורונה, מרוץ הנשים הגדול, לייף ראן לרחובות תל-אביב (בתאריך 10.5). המרוץ יתקיים תחת הכותרת "אלימות במשפחה, זה לא נורמלי", ויעודד את כולם לזהות את הסימנים של אלימות בתוך המשפחה, ואת הכלים לסייע ולהיחלץ ממעגל האלימות.

כל בכירי ענף הנדל"ן ובכירים רבים במשק נפגשו בכנס פסגת ההתחדשות העירונית של מרכז הנדלן 2022. בין המרצים והבכירים שהגיעו ניתן היה לראות את: השרה איילת שקד, השר זאב אלקין, דני קושמרו, חיים ביבס, עו"ד חגית גולני ועו"ד אבי ללום, ראשי ערים ומנכ"לי חברות גדולות לצד עורכי דין בכירים.

עובדי קבוצת תיגבור ציינו את יום המעשים הטובים, בשתי משמרות של אריזות במפעל "שווים" של העמותה לשיקום תעסוקתי לאנשים עם מוגבלות נפשית, האריזות כללו מגוון מארזים למפעלים שונים החל מקפה, תה סוכריות עוד. אורית בנבנישתי המנכ"לית: "תיגבור מסייעת למגוון עמותות במהלך השנה, בתחומי סיעוד, שיקום, רווחה ועוד" .

טובהל'ה + בעיצוב טובהל'ה ונעמה חסין חוגגות את שבוע האופנה וקבלת פרס מפעל חיים למעצבת טובהל'ה חסין על 35 שנות פעילות, שהוענק לה בערב הגאלה, ובשידור חוזר בתצוגה קולקציית קיץ 2022. בין הצועדות בתצוגה: סאן מזרחי, אביה מלכה, עומר ברבי, דנה דנטס, דגנית חרלפ, יעל רייך, שירלי בוגנים ורבות נוספות. בפינלה של התצוגה צעדו הדוגמניות לצלילי שיר עממי אוקראיני שמדבר על המולדת ועל יופייה של המדינה, דגלים שחיכו לאורחים על המושבים נופפו מהקהל לצועדות. בין המוזמנות: מרים אדילסון , אורית בן אדרת, ג'ודי שלום ניר מוזס, דליה נאמן, יונה ברטל, רונית יודקביץ', עמית פרקש, דנה ורומי ספקטור, שרון כידון, רונית רייכמן, סתיו סטרשקו ועוד.

בנק מזרחי טפחות קיים בשבוע האחרון כנס ענק בתחום משכנתאות ונדל"ן במלון דן תל אביב בנוכחות של למעלה מכ-300 משתתפים. בכנסים השתתפו גורמי נדל"ן מובילים מאזור גוש דן , ביניהם: יזמים, חברות ביצוע, משרדי עורכי דין, משרדי ראיית חשבון, סוכנויות נדל"ן מובילות, שמאים ואנשי עסקים. במפגש השתתפו בין היתר בכירים הבאים בשוק הנדל"ן והדיור: יושב ראש לשכת השמאים חיים מסילתי, מנכ"ל ובעלים קרן ההשקעות קפיטל פלטינום-רוני זוהר, שרי תורגמן בעלים של חברת שיווק פרוייקטים "פסיליטיס", דודי גבריאלי בעלים של חברת יזמות אלטוס, חיים נחום בעלים של חברת שיווק פרוייקטים "יוקרה". מטעם בנק מזרחי טפחות השתתפו והעבירו תכנים מקצועיים מנהל זרוע משכנתאות במזרחי טפחות דרור פלדמן, סגנית מנהל זרוע המשכנתאות  שרון בן יהודה, סגן מנהל מרחב דן בבנק מזרחי טפחות איציק סרדס, מנהל סניף הוד השרון שהם שטיבר, אחראית משכנתה פנסיונית אלינוי גיספאן ורבים נוספים.

יותם הוד מנכ"ל חברת Gynica הוזמן לכנס #CannabisBusinessAsia הראשון בבנגקוק לייצג את האקוסיסטם הישראלי לצד אבינועם ספיר, מנכ"ל "תיקון עולם" Cannbit Pharmaceuticals LTD, השותפים של Gynica. היה להם מרגש לפגוש את שגרירת הכבוד של ישראל בתאילנד, אורנה שגיב אשר מקדמת פרויקטים מעוררי השראה נוספים". בתמונה מימין לשמאל: יותם הוד מנכ"ל חברת Gynica ואורנה שגיב.

מנכ"ל אמגזית יאיר לוי, חנך השבוע מחלקת outdoor cooking ייעודית שפתחה החברה ב'שקם אלקטריק Duty Free' בהשקעה של כ-300 אלף ₪. במעמד הפתיחה ציין לוי כי כשנתיים אחרי פרוץ הקורונה הישראלים סוף סוף חוזרים לנתב"ג בהמוניהם, וכי אמגזית שמחה לספק ללקוחות הדיוטי מיטב מוצרים מתקדמים עם אספקה עד בית הלקוח עם חזרתו ארצה. באירוע הפתיחה נכחו גם משה לוי, סמנכ"ל שיווק של אמגזית, ודני קפלן, מנהל הרכש של שקם אלקטריק Duty Free, שיזמו והובילו את הפרויקט הייחודי.

כאל השיקה השבוע מוקד שירות לקוחות באשדוד שיעסיק כ-100 נשים חרדיות. המוקד שהוקם בהשקעה של כ-2 מיליון ₪ משתרע על פני כ-350 מ"ר. עם פתיחת המוקד החדש, החלו לעבוד בו מעל 50 נשים חרדיות בשני צוותים, ומתוכננת בקרוב פתיחה של קורסים עתידיים נוספים במטרה לקלוט עובדות נוספות. המוקד תוכנן בהתאמה לאורח החיים החרדי, באופן שיאפשר לנציגות השרות עבודה נוחה ומותאמת. לכאל ניסיון עשיר בפיתוח תעסוקתי למגזר החרדי, לאחר שפתחה לפני למעלה מעשור מוקד דומה במודיעין עילית, המעסיק כיום כ-250 נציגות שרות חרדיות. הנשים החרדיות שעובדות בכאל ואלו שתצטרפנה זוכות לכל ההטבות הניתנות לעובדי כאל, תוך התאמה לצביון הבית החרדי, כולל נופש המותאם למגזר החרדי.

סיוון טובי מונתה למנהלת מחלקת הגיוס וההשמה של חברת הייעוץ משיק. אריה בן-שמואלי המנכ"ל: במסגרת תפקידה תקים טובי מחלקת גיוס מקצועית, שתסייע לחברות ומפעלים באיתור עובדים, בהשמת ובקליטת כ"א בתחומי שרשרת האספקה, רכש, מהנדסים ואנשי פיתוח תוכנה".

מינוי חדש ברשת מלונות ג'ייקוב: אורן בוטבול (45) התמנה לסמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת מלונות  JACOB. בוטבול, אב ל-3 ילדים, עם תואר ראשון בתקשורת בעל ניסיון מוכח במלונאות, מכירות ושיווק בתחום המגזר העסקי. אורן שימש בתפקידו האחרון כמנכ"ל מישל מלונות ופתח את מלון ליידי שטרן בירושלים. בעבר שימש כ-5 שנים סמנ"כל שיווק ומכירות במלונות אפריקה ישראל, ולפני כן שימש מנהל אגף שיווק ומכירות ברשת קראון פלזה והולידיי אין.

השבוע התקיימה בתיאטרון תמונע פרמיירה חגיגית למחזמר "נס ציונה" בבימויה של היוצרת והשחקנית יעל טל, מאנסמבל "קבוצת עבודה", בהשתתפותם של אורי עטיה ("צומת מילר"), מעין ויסברג, אסף פריינטא ("שב"ס"), יעל טל ("בצפר", "מגן דוד דרום"), עומר עציון ("צומת מילר") ונעמה רדלר שגם כתבה את המוזיקה. הגיעו: גורי אלפי, יניב ביטון, אוהד קנולר, ירון ברובינסקי, כדורגלן העבר מיכאל זנדברג, יאיא כהן אהרונוב, איל שכטר ועוד. סי היימן עלתה לבמה ונתנה הופעה קצרה ברוח הנוסטלגיה של שנות ה-80 שנוכחת היטב בהצגה החדשה הזו.

הזמרת מירי מסיקה הופתעה מהתראה קצרה לביקור המשפחה המורחבת בביתה שבקרית-אונו. מסיקה חובבת האוכל האסייתי דאגה עד מהרה להצטייד במגש סושי ענק של מסעדת הונו הכשרה מגבעת שמואל הסמוכה.

צורי דבוש יו"ר קליל ופרדי אבוקרט מנכ"ל קליל אירחו את עובדי המפעל מכרמיאל וקבוצת פנסיונרים של החברה, לסוף שבוע מפנק במלון יו קורל ביץ' באילת. צורי דבוש ציין שהחברה סיימה את השנה הקודמת עם צמיחה דו-ספרתית. בתמונה: צורי דבוש יו"ר חב' קליל, הסטנדאפיסט שלומי קוריאט ופרדי אבוקרט מנכ"ל חב' קליל.

לינוי אשרם הגיעה לאירוע השקת המיטות החכמות בסניף רשת "סוויס סיסטם" עם המתעמל האולימפי אלכס שטילוב "רוקדים עם כוכבים" ומתעמל אולימפי. חברת סוויס סיסטם חתמה על הסכם חסות עם הוועד האולימפי, ובמסגרת הסכם זה תתמוך החברה במשלחות האולימפיות של ישראל לטוקיו בקיץ הקרוב ולפריז 2024. נוכחו: הלנה סלבוצקי סמנכ"ל תפעול וסחר בינלאומי ושי קורץ מנהל המכירות.

 

תגובות

להשאיר תגובה