הטריבונה – חדשות עסקיות

בכורה להצגה החדשה "רומיאו ויוליה" של סטודיו גשר מבית תיאטרון גשר, על פי מחזה מאת ויליאם שייקספיר אותו תרגם דורי פרנס. הגיעו להצגת הבכורה: יו"ר התיאטרון ואגודת הידידים ישראל מקוב, מנכ"לית אגודת הידידים רותי היילפרן, מנכ"לית תיאטרון "גשר" לנה קריינדלין, מחזאי הבית של התיאטרון רועי חן, ראש הממשלה החלופי ושר החוץ יאיר לפיד שסיפר כי חזר מפגישה עם מלך ירדן, והגיע לראות את אחייניתו נטע רוט המשחקת את "יוליה", מנכ"ל תיאטרון "הבימה" ואביה של בימאית ההצגה, נועם סמל, השחקן גיל פרנק שבנו נועם משחק בהצגה, דן שפירא שגילם את רומיאו בעבר, נועם קלינשטיין, טל גרושקה ודין הפנר ועוד.

לרגל י"א באדר, יום תל חי והטקס הממלכתי באנדרטת האריה השואג בכפר גלעדי, הגיע נשיא המדינה יצחק הרצוג לטקס האזכרה ובסיומו ערך מפגש עם ראשי הרשויות הצפוניות במלון גלעדי שבקיבוץ. בתמונה: נשיא המדינה עם דודי בן גל מנכ"ל מלון גלעדי.

לאה שנירר השיקה את מארז הפילאטיס הראשון שלה, שיימכר בבלעדיות ברשת מגה ספורט. את המארז הפיקה חברתה הטובה ליאת מוליוב. להשקה הספורטיבית אשר נערכה בביתה בהרצליה פיתוח, הגיעו  ההחברות והמתאמנות, ביניהן שרת הפנים איילת שקד, אופירה אסייג, פולה בליק, ג׳ודי ניר מוזס, מרינה קבישר, מור סילבר ועוד.

המאסטר שף ישראל אהרוני במשך כ-3 שנים פיתח בשיתוף חברת ארקוסטיל, סדרה חדשה בהשראה אסייתית למטבח הכוללת סט סכינים וכלי בישול בהשקעה של כמעל למיליון שקלים. אהרוני צילם קמפיין טלויזיוני חדש שעתיד לעלות בקרוב על גבי מסכי הטלויזיה ובשלל המדיות.

שר הרווחה והביטחון החברתי מאיר כהן ביקר ביום א' במעון יום שיקומי "גוונים" בבת ים, מעון בהפעלת המרכז לטיפול וחקר האוטיזם של "העמותה לילדים בסיכון". בביקור השתתפו גם נציגים מהעירייה ואנשי מקצוע מטעם המשרד. ליוו את הביקור אנשי המקצוע של העמותה, בהובלת המנכ"לית, עו"ד ציפי נגל אדלשטיין. במסגרת הביקור הוצגה לשר פעולתה של העמותה בגזרות השונות.

יו"ר הקואליציה ויו״ר ועדת הבריאות חה"כ עידית סילמן, הגיעה בשבוע שעבר לאחר לילה לבן של דיונים בכנסת, למפגש תכנית "שותפות" מבית סופרסונס וקודקס, שהתקיים במשרדי הרצוג פוקס נאמן. במפגש נכחו 30 מנהלות ושותפות בכירות מהמשרדים המובילים בתל אביב, חלקם מתחרים, כדי להרחיב את השפעת התוכנית, ולפעול יחד לקידום נשים לעמדות מפתח בענף המשפט. המפגש כלל ברכות ושיחה עם חה״כ סילמן על הדרך האישית שלה. את התכנית יזמו ארגון סופרסונס וחברת ההשמה קודקס, ואליהם חברו משרדי עורכי הדין הגדולים והמובילים בישראל, וארגון היועצים המשפטיים בישראל, ACC Israel, שהחליט לתמוך בתוכנית, במטרה לקדם שוויון מגדרי בתפקידי הייעוץ משפטי בחברות.

בהצגה חגיגית בהיכל התרבות ראשל"צ הועלתה הקומדיה החדשה ״ברוך ג׳מילי״ עם יעקב כהן, פזית ירון מינקובסקי ודניאל סטיומפקין (קופה ראשית). פזית סיפרה שבהיכל התרבות הזה הכירה את בעלה המעצב ירון מינקובסקי לפני 25 שנים, בחדרי ההלבשה שמאחורי הקלעים, והם והתחתנו לאחר שלושה חודשים.

המפיק והיזם מוטי רייפ הכריז השבוע על "שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022", שיתקיים זו השנה ה- 11,  בתאריכים 3-6/4/2002, בנמל תל-אביב, האנגר 11. השנה חוברים לשבוע האופנה שותפים נוספים: משרד החקלאות ופיתוח הכפר, משרד התיירות, משרד החוץ, מכון הייצוא, התאחדות התעשיינים ונמל תל-אביב. אורחת הכבוד של שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022 תהיה מעצבת העל הבינלאומית ד"ר מונה אל מנסורי מאיחוד האמירויות הערביות, המגיעה לראשונה לישראל, ותציג קולקציה מרהיבה בעיצובה של 30 דגמים המוקדשים לשלום. בתמונה: מוטי רייפ ועמר קולקה סמנ"כל השיווק של קורנית דיגיטל, בהשקת שבוע האופנה 2022.

ביום שישי האחרון התקיימה פרימיירה עולמית בישראל לסרט הילדים החדש "לא רעים בכלל" במתחם HOT CINEMA כפר סבא, בדיבובה של הזמרת עדי ביטי. הגיע לצפות: ניקי גולדשטיין, ליהיא גרינר, נעמה קסרי, מאיה בצלאל, יובל המבולבל, רוני מאנה, משה אשכנזי, קובי מאור, סאבלימינל וישראל אור, כולם עם ילדיהם.

מנחת הטלויזיה ירדן הראל הצטלמה להפקת אופנה מיוחדת, עם תחפושות מסקרנות לרגל חג הפורים. הראל לא רק הצטלמה אלא גם הפיקה את יום הצילום, שכלל גם שילוב של עוגיות אוזני המן של "רשת מאפה נאמן", לצד כל תחפושת.

בכירי חברת דנון וכוכבת הרשת דנית גרינברג, מי שעברה לפני כ-3 שבועות תאונת דרכים קשה, מדברת על כך לראשונה בארוע חגיגי שנערך היום לקהל הרחב, לרגל השקת קולקציית התכשיטים החדשה.

עידו מגל מבעלי המותג LAVIDO חתם על הסכם עם רשת הקמעונאות האמריקאית אנתרופולוגי, לשווק ב-150 חנויות ברחבי ארה"ב ובאתר האון ליין.

רגע לפני פסח חגי שלום ובכירי טיב טעם מסיירים  במרכז הלוגיסטי של עמותת לקט ישראל, ומעניקים תרומה לחג הפסח ע"ס 108,655 ₪.

מרכז לטיפולי יופי נפתח השבוע בבית חולים לשיקום לוונשטיין, ברעננה. המרכז נפתח במסגרת תוכנית של לוריאל העולמית להעניק טיפולי טיפוח, יופי ושיער למשתקמות המאושפזות בלוינשטיין, בהתנדבות מלאה וללא עלות, על ידי קוסמטיקאיות מומחיות.

חוות הבוקרים בבעלות קבוצת תדמיר, משיקה את חנות האונליין לשיווק מוצרי בשר המותג עד לבית הצרכן, בהשקעה של למעלה מ-5 מיליון שקלים. מדובר בפיתוח מודל ייחודי המבטיח לצרכן הישראלי חווית קנייה וצריכה מותאמת, מוקפדת ובסטנדרטים שעד עכשיו היו מוכרים רק בחו"ל. חוות הבוקרים מכוונת לחוויית שירות אישית ולכן ניתן להתייעץ בשעות העבודה עם הקצב גם באתר וגם בצ'אט ווטסאפ. האתר המיועד להעצים את החוויה וממשיך להתעדכן, מכיל בין היתר הסברים, עצות מהקצב, כתבות להרחבת הידע של הצרכן בכל הקשור לעולמות התוכן של בשר, מתכונים ומדריכים של השף המוביל מאיר אדוני, היועץ הקולינרי שמלווה את חוות הבוקרים.

קבוצת "רב בריח" קיימה השבוע בלאגוס בראשון לציון, מסיבת פורים מושקעת לעובדי החברה אליה הוזמנו 600 איש, בהנחיית טילטיל ובאומנותית הזמר דודו אהרון. שמואל דונרשטיין יו"ר ובעלי הקבוצה שלח ברכה מוקלטת מחו"ל בעודו מחופש. בתחרות תחפושות שנערכה, את המקום הראשון קטף שמוליק יהודה סמנכ"ל שוק קבלני ועובדי צריפין ועובדיו. נוכחו: עידן זו-ארץ מנכל קבוצת רב בריח, מאיה דונרשטיין יתיר סמנכ"לית שיווק קבוצת רב בריח, אלי שמיני סמנכ"ל קבלנים, ניר לב סמנכ"ל תפעול, עדי ברנשטיין סמנכ"ל שירות, ליאור דונרשטיין סמנכ"ל שרשרת אספקה ורכש, אביחי רז מנכל רב בריח אנרגיה, יגאל מורן מנכל נוריאלי ועוד.

ביום חמישי האחרון אירחו נדב טל מנהל פעילות פרארי בישראל מקבוצת סמל"ת, נועם סיוון מנכ"ל לוקסאוטיקה ישראל ומירב צ׳אפני משנה למנכ״ל אופטיקנה, את השקת שיתוף הפעולה של מותג  משקפי שמש המצליח בעולם Ray-Ban עם מותג רכב העל האיטלקי פרארי. שיתוף הפעולה כולל קולקציית משקפי שמש של Ray-Ban שמעוצבת בהשראת רכבי פרארי ותכלול את סמלי המותג. הקולקציה תשווק בסניפי אופטיקנה ברחבי הארץ. בתמונה: נועם סיון, מירב צ'אפני ונדב טל.

שבוע האופנה של מרצדס בברלין, אשר יתקיים השבוע, יכלול גם מכירה פומבית למען פליטי אוקראינה ותצוגת פתיחה של המעצבת סופיה אילמונן. ברוח האופנה המודרנית, מעצבים וכישרונות צעירים בתחום העיצוב מרחבי העולם, יתאספו השבוע במתחם ה"קראפטוורק" בברלין, לכבוד תצוגות שבוע האופנה של מרצדס. פריטי אופנה מהתערוכות יוצאו למכירה במסגרת מכירה פומבית וירטואלית, במסגרתה הרוכשים יוכלו להציע סכומים באופן אנונימי דרך דף האינסטגרם של שבוע האופנה. הסכום הכולל שייאסף, בנוסף לסכום שיינתן על ידי מרצדס בנץ, ייתרם לטובת עזרה הומניטרית לפליטי המלחמה באוקראינה.

מעל 400 איש הגיעו השבוע לאירוע של עמותת "שותפים למסע", שהתקיים במוזיאון ארץ ישראל, במטרה לגייס תורמים. היוצרים עלמה זהר ודני רובס באופן ספונטני הופיעו יחד על הבמה, לצד הסטנדאפיסטית אלינור סלע. העמותה פועלת לתת מענה לאנשים המתמודדים עם משברם קשים בחיים, באמצעות ליווי אישי או קבוצתי, בהתנדבות מלאה וללא תמורה. בתמונה: רפי שגב מנכ"ל העמותה ועלמה זוהר.

השבוע במסגרת האירוע השנתי לחוג ידידי האוניברסיטה הפתוחה, התקיים גם טקס הסרת הלוט מלוח ההוקרה לבנק הבינלאומי על תרומתם למלגות לסטודנטים וסטודנטיות. במסגרת הארוע, בו התקיים מופע מהפנט של המנטליסט ליאור סושרד, השתתפו בכירים רבים וביניהם יו"ר הבנק הבינלאומי מר רון לבקוביץ, נשיאת האוניברסיטה הפתוחה פרופ' מימי איזנשטדט, איתן בן אליהו, לשעבר מפקד חיל האויר, ענת ויעקב אנגל, עו״ד יהודית גלאור ממשרד עורכי הדין מיתר ועוד. מימין לשמאל: מנכלית האופ – רות שוהם, נשיאת האופ – פרופ׳ מימי אייזנשטדט, יו״ר הועד המנהל מר זאב אבלס, יו״ר הבנק הבינלאומי מר רון לבקוביץ, עו״ד יעל יטיב סמנכ״לית וראש יחידת גיוס משאבים וקשרי חוץ.

העמותה לקידום החינוך תל אביב יפו ערכה את ערב הגאלה השנתי במתחם האירועים AVENUE שבקרית שדה התעופה לשם הגיעו כ- 1,000 תומכי העמותה לחגוג באווירה פורימית, וכל הכנסותיו הינם לטובת פעילות העמותה. בין המוזמנים שהגיעו לערב זה: מייסד העמותה ד"ר דוד פורטוביץ, יו"ר העמותה חיים הורוביץ ואשתו נטלי, יו"רית ערב הגאלה שירלי עגיב ובעלה רפי, איש העסקים יוסי בר נתן, מנכ"לית תגבור אורית בנבינשטי, דורון ספיר, יו"ר  BDO זיו האפט דני מרגלית, מנכ"ל מדיה פורס איתן משה, מנכ"ל איתוראן ניר שרצקי ואשתו גלית, אשת העסקים חני הורוביץ ועוד רבים. בתוכנית האומנותית הופיעו שלישיית מה קשור, ואת הערב הנחתה אסתר רדא. במהלך האירוע קיבלו אותות הוקרה לשנת תשפ"ב: מר אדוארד כהן, ג'פרי גייסון שהגיע במיוחד לאירוע מלונדון, ומייסד ומנכ"ל חברת NRX  ד"ר יהונתן שביט.

KFC רשת העוף המפורסמת בעולם, ממשיכה את התרחבותה בישראל עם השקת שני סניפים חדשים: האחד בנוף הגליל והשני בפתח תקווה. הסניף הראשון ייפתח בנוף הגליל בקניון הפתוח מול הרים, כבר בימים הקרובים. סניף פתח תקווה ייפתח במהלך החודשים הקרובים. הסניפים הנוספים יביאו את מספר מסעדות KFC בישראל ל-12 וימשיכו את מגמת ההתרחבות של הרשת הבינלאומית לכל רחבי הארץ. מימין: אלון וינשטוק סמנכ"ל שיווק ועומר זיידנר מנכל kfc ישראל.

שטרן אריאלי סער זכה במכרז יחסי הציבור בישראל של חברת נורוויז'ן קרוז ליין. החברה  בעלת 17 ספינות נופש, החליטה לשים את ישראל על מפת השיט הבינלאומי ,וברצונה להפוך את נמל חיפה לאחד מנמלי הבית של החברה. משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי סער ינהל את האסטרטגיה התקשורתית של החברה בישראל במטרה לחשוף את הקהל הישראלי לחוויית החופשה על הים בסטנדרטיים הבינלאומיים מהטובים בעולם. שטרן אריאלי סער יח"צ הוא אחד ממשרדי יחסי הציבור המובילים בישראל, המתמחה בניהול תוכן ושיווק עבור לקוחותיו. החברה מפעילה חטיבת סושיאל ענפה  כמו גם חטיבה ייעודית לפעילות תקשורתית וחברתית במגזרים החרדי, הרוסי והערבי. בתמונה: גלית סער, מנכ"לית שטרן אריאלי.

פארק יטבתה חגג את חג פורים בתחרות תחפושות נושאת פרסים בין כל המחלקות. המנצחת הגדולה – מחלקת הגלידות שהתחפשו כולם עם קרניים עשויות מגביעי גלידה. בתמונה: ירון וולפסון, מנהל פונדק יטבתה אלון סגל, מנהל שיווק ומכירות, פונדק יטבתה התחפשו בתחפושות זוגית, לשיר של עומר אדם "שני משוגעים".

טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ הודיעה על תרומה של מוצרים רפואיים חיוניים בשווי של למעלה מ-11 מיליון דולר, לטיפולים אקוטיים כחלק מהתמיכה ההומניטרית המוענקת לפליטים אוקראינים. טבע גם תרמה למעלה מ-25,000 אריזות אנטיביוטיקה בשווי של כ-186,000 דולר ל-'איחוד הצלה', ארגון חירום וסיוע ישראלי מוביל, ללא מטרות רווח, כסיוע למחנות פליטים ובתי חולים שדה במולדובה על גבול אוקראינה. טבע משתפת פעולה עם 'People in Need', ארגון לא-ממשלתי אירופאי, במטרה לספק כ-82,000 אריזות (בשווי של כ- 180,000 דולר) של מוצרים לתינוקות וילדים אוקראינים, הנאבקים בתנאי היגיינה לקויים כתוצאה מהמשבר ההומניטרי.

המדיטק והמרכז לאמנות דיגיטלית חולון פתחו השבוע את שערי המרכז, עם שתי תערוכות חדשות "לשהות עם השאלה" ו"שרף אורנים". אודי אדלמן, מנהל והאוצר הראשי של המרכז לאמנות דיגיטלית ואוצרי התערוכות מאיר טאטי ונגה רוזמן, אירחו בערב הפתיחה החגיגי מאות מבקרים ביניהם ראש עיריית חולון מר מוטי ששון. התערוכות תהיינה פתוחות לקהל הרחב עד לתאריך 11.06.22

אמריקן אקספרס, מותג הפרימיום הבינלאומי, משיק לראשונה בישראל כרטיס אשראי ממתכת. תחילה יושק כרטיס המתכת השחור המזוהה כסמל סטטוס עולמי השמור למתי מעט במהלך חודש מרץ, ולאחריו תושק גרסת המתכת לכרטיסי הפלטינה. כרטיסי המתכת מתאימים באופן מלא לעידן הדיגיטלי ומאפשרים תשלום בטכנולוגית contactless וצירוף לארנקי Apple Pay ו- Google Pay. בתמונה: עידו עלמני מנכ"ל אמריקן אקספרס ישראל.

חניכי מחזור החורף של צופים גרעין צבר ברעננה, עלו רק לפני כמה חודשים לישראל ממדינות דרום אמריקה, וצפויים להתגייס לצה"ל כחיילים בודדים בשבועות הקרובים. השבוע מתוך תחושת הזדהות עם העולים החדשים והפליטים המגיעים מאוקראינה, התנדבו הצעירות והצעירים באריזת ופריקת תרומות לציוד למענם.

בסוף השבוע התקיים באולם מערבה, אירוע בר/בת מצווה לילדי וילדות מגדים ונרדים של עמותת כפרי ילדים אס.או.אס. את האירוע יזמו שניים מבוגרי כפר נרדים: השחקן יעקב זאדה דניאל והשפית יפית עידה. האירוע המשמח התקיים באולם מערבה, בתרומה מלאה של הבעלים עירית קולבר והשף רן שמואלי.

השחקנית והקומיקאית לירית בלבן הידועה כ"נעמי כפית", עלתה לראשונה על הבמה ב"בית ציוני אמריקה" עם מופע סטנד אפ "יאללה בלבן", כשכל החומרים מבוססים על החיים האישיים שלה. בין החברים שהגיעו לפרגן: השחקן קובי מאור, הקומיקאי עידן אלתרמן , השחקנית והבימאית עדי גילת ,השחקנית דורית לב ארי ("קופה ראשית") ועוד.

בנק מזרחי טפחות אירח במלון אוריינט בירושלים כ-500 גורמי נדל"ן מובילים מירושלים והסביבה, לכנס השנתי של משכנתאות ונדל"ן. את הכנס סיכמה מרצה אורחת דורית עוזיאל בהרצאה מרתקת, בנושא נושא סודות שפת הגוף. במפגש השתתפו מטעם הבנק: מנהל זרוע משכנתאות במזרחי טפחות דרור פלדמן, סגנית מנהל זרוע המשכנתאות שרון בן יהודה, סגן מנהל המרחב-אלעד אביזוהר, אחראית משכנתה פנסיונית אלינוי גיספאן ומנהל פיתוח עסקים ואשראי שהם שטיבר. בתמונה (מימין לשמאל): דרור פלדמן ושרון בן יהודה.

עיריית פ"ת ארגנה לאחרונה אירוע הצדעה לנשים בעיר לכבוד חודש האישה הבינלאומי בהשתתפות כ-400 נשים, בחסות "בנק מרכנתיל". סיגל וחניש מנהלת סניף "מרכנתיל" פתח תקווה חילקה לנשים שי מטעם הבנק, ורמי גרינברג ראש העיר פ"ת חתם באירוע על אמנת שיויון זכויות נשים. בתמונה מימין לשמאל: יפעת וטרו עובדת מחלקה עסקית, סיגל וחניש מנהלת הסניף פ"ת ושולי אלתר מנהלת מחלקה פרטית.

חברת זוגלובק חברה ל״איחוד והצלה״ עם תרומה של מוצרים רבים, אשר יועברו לפליטים ולאזרחי אוקראינה השוהים במחנות הפליטים ובאיזורי הלחימה. כאשר נודע לזוגלובק על מטוסי הסיוע של איחוד והצלה, היוצאים מהארץ עם מתנדבים, מזון ותרופות, נרתמה מיד לאתגר הלוגיסטי וארזה מוצרי מזון, שיסייעו לפליטים ולאזרחי אוקראינה, לאור העוצר ואספקת המזון האוזלת לאחר ימי הלחימה באזור. בתמונה: יו"ר זוגלובק אלי זוגלובק.

אוהד זליגמן יו"ר EV Motors חתם בימים אלו הסכם לשיווק הרכבים החשמליים של חב' WM Motor מסין. WM Motor בחרה ב- EV Motors בישראל להיות אחת מהמדינות הראשונות בעולם מחוץ לסין אשר בהן ישווקו רכביה. Motors  EV תחשוף 3 מדגמי WM Motor לראשונה בישראל בתערוכת אוטומוטור, אשר תתקיים במהלך חג הפסח בגני התערוכה. בתמונה: אוהד זליגמן, יו"ר EV Motors

הכומר פסטור פארק העומד בראש כנסיית "המעשים הטובים" מקוריאה, הגיע בימים אלו לישראל עם צוות עוזרים וצוות של הטלוויזיה הקוריאנית, כדי להיפגש עם עשרות עולים מאוקראינה המתאכסנים "במלון קיסר פרמייר" ירושלים, כדי לסייע ולתרום בקליטתם של העולים מאוקראינה בישראל. הכומר פארק פעל ותרם בעבר רבות לקליטתם של יהודי אתיופיה בישראל. שי אסיה מנכ"ל "מלון קיסר פרמייר" ירושלים מציין, שהמלון שמח לארח אצלו את העולים מאוקראינה.

 

 

תגובות

להשאיר תגובה