הטריבונה – חדשות עסקיות

למרות שהחורף בעיצומו, קרולינה למקה ברלין מצלמת את קולקציית משקפי השמש לקיץ 2022 באווירה של קיץ ונווה מדבר, בעין גדי. על רקע הנוף המדברי חלקו בר רפאלי ואסי עזר, הפרזנטורים של המותג, מראות אופנתיים. בר סיפרה שהיא מחלקת משקפי שמש במתנה לכל מי שהיא פוגשת כמעט. אסי, לעומת זאת, אמר שהמשקפיים שלו הם משקפי ראייה, כך שהוא מרכיב אותם ולא יכול להעניק במתנה.

סגן שר החוץ עידן רול ישב בחיפה לפגישה עם יוסי שלום חבר מועצת העיר לקידום הצעירים בחיפה, במסעדת גרג קיטשן מוריה. השניים דנו על נושא קידום מרכז הסברה חדש בחיפה, וגם פעילות חדשה של תוכנית שגרירים בבתי ספר בעיר.

שר התיירות יואל רזבוזוב (יש עתיד), מנכ"ל משרד התיירות הנכנס דני שחר וצוות המשרד הגיעו לביקור בחבל אילות. ראש המועצה האזורית חבל אילות ד"ר חנן גינת ומנכ"לית החברה הכלכלית איריס דניאלי הציגו לשר ולמנכ״ל את חזון המועצה לפיתוח התיירות כמנוע צמיחה משמעותי בחבל אילות, המהווה כ-13% משטח מדינת ישראל. מימין לשמאל: ראש המועצה האזורית חבל אילות ד"ר חנן גינת, מנכ"לית החברה הכלכלית איריס דניאלי, שר התיירות יואל רזבוזוב, מנהלת התיירות ליטל שמואלי ומנכל משרד התיירות דני שחר.

המעצב ירון מינקובסקי צילם השבוע את קולקציית אביב קיץ 2022 בסטודיו של צלם האופנה עידו לביא. לצילומים גויסה הדוגמנית אריה מסוכנות mc2 שהוטסה במיוחד ממילאנו, כשלצידה ביתו הבכורה של המעצב אורי מינקובסקי, ואישתו השחקנית פזית ירון מינקובסקי, אם עסוקה לארבעה ילדים שאחד מהם מתגייס השבוע לצה״ל. בימים אלה פזית משחקת בהצגה ״ברוך ג'מילי״ לצידו של יעקב כהן.

ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל והאלקטרוניקה, הנציגה הרשמית של חברת Canon  בישראל, שמחה להודיע כי בחרה בצלם העיתונות והדוקומנטרי המוביל והמוערך בישראל ובעולם, להיות שגריר המותג בישראל. זיו קורן מצלם לעיתונות הבינלאומית, הציג ב- 120 תערוכות ברחבי העולם, זכה בכ-40 פרסים בינלאומיים והוציא 20 ספרים. לרגל ההכרזה נפגשו צביקה גיור יו"ר ומנכ"ל משותף ניופאן, ירון צפדיה, מנכ"ל משותף ניופאן והצלם זיו קורן יחד עם שגריר יפן, מר מר מיזושימה קואיצ'י.

הפתעות נכונה לקבוצה מאורגנת לדובאי, בהדרכתה של אורית סלע, בטיול חברת "מסעות": מפגש לא צפוי של בתצפית המרהיבה על "פאלם ג'ומירה", עם לא אחר מאשר מוחמד בן ראשד אאל מכתום הידוע כ"שיח' מוחמד" המונרך(אמיר) של דובאי, ראש ממשלת איחוד האמירויות הערביות וסגן נשיא איחוד האמירויות הערביות בליווי שומרי הראש שלו. בתור מנהיגה של דובאי הוא האחראי לבניה המאסיבית ולהתפתחות האינטנסיבית שלה, ההופכת תחת הנהגתו ל"עיר גלובלית". הוא גם עומד בראש פרויקט "מאדים 2117" שמטרתו לבנות עיר על מאדים עד שנה זו.

השירות הבולאי השיק השבוע בול לציון 120 שנה להיווסדו של בית החולים שערי צדק והוקרה על פועלו, ומסירותו של צוות המרכז הרפואי העושה לילות כימים למען בריאות הציבור בימים המאתגרים של מגפת הקורונה. בטקס השתתפו פרופ' עופר מרין (מימין) ומנהל השירות הבולאי אלחנן שפירא.

אמריקן אקספרס מציגה מהדורה מיוחדת וחגיגית של 'מועדון ארוחת הערב'- ״קוקטייל פארטי״ במסעדה המדוברת והמבוקשת ביותר בישראל כיום, מסעדת a החדשה של השף המוערך יובל בן נריה. המהדורה המיוחדת של 'מועדון ארוחת הערב' תתקיים בקונספט של אירוע טעימות ומינגלינג, בהן יגיש שף בן נריה טעימה ממנות הדגל של a, ויכלול 12 מנות פינגר פוד, קוקטיילים, יין וסאקה חופשי, במטרה לחשוף לסועדים את התפריט העשיר של המסעדה. מועדון ארוחת הערב במסעדת a יתקיים בימי ראשון בשעה 19:30 בתאריכים הבאים: 20/2, 27/2, 13/3, 20/3 בעלות של 350 ₪ לסועד. לקוחות אמריקן אקספרס נהנים מ-100 ₪ הנחה להזמנה.

פיטר פלצ׳יק אלוף אירופה 2020 וזוכה מדליית ארד, התארח יחד עם כל  נבחרות הג׳ודו מכל העולם, במלון דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב. לפני תחרות גראנד סלאם תל אביב בג׳ודו פיטר פגש את טלי רז גינוט סמנכ"לית השיווק של המלון שאיחלה לפיטר בהצלחה בתחרויות.

מרתון סמסונג תל-אביב 2022 שיתקיים ביוזמת עיריית ת״-יפו ביום שישי 25.2, יהיה אירוע הספורט הירוק בישראל. במרתון ינקטו צעדים מרכזיים לעידוד שמירה על הסביבה. בחסות חברת התעופה האמריקאית Delta, יקיים המרתון פרוייקט "תעבירו את זה הלאה" במסגרתו יוכלו משתתפי האירוע להביא עמם בגדי ספורט שאינם בשימוש ותרום אותם. באירוע ההכרזה השתתפו ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, מנהל רשות הספורט בעיריית תל אביב-יפו, אופיר וגמן, סמנכ"ל השיווק של סמסונג ישראל, רונן סלם, יו״ר  הוועד האולימפי, יעל ארד ועוד.

ביום שלישי ה – 22.02.2022, יערך 'ערב אישי' הכולל מפגש עם העיתונאי ומגיש הטלוויזיה יואב לימור. ולאחר ההרצאה יוקרן הסרט: "הצגת הקולנוע האחרונה בבוקרשט". המפגש יערך בעופר גרנד קניון חיפה והוא כולל הרצאה מעוררת השראה של יואב לימור על ישראל בשנת 2022, העוסקת במצבה הביטחוני של מדינת ישראל מול האיום האיראני, ועד לאפשרות של הסלמה בצפון ובדרום.

כוכבת הישרדות VIP והדוגמנית אלה אייבינדר, נבחרה לשמש כפרזנטורית רשת SCOOP. במסגרת הקמפיין תקבל 100 אלף ₪. אייבינדר תופסת את מקומה של הדוגמנית דניאל גרינברג, גרושתו הטריה של הזמר אייל גולן אשר שימשה לפני כשנתיים כפרזנטורית המותג. בעבר העסיקה רשת SCOOP גם את דר זוזובסקי, רוסלנה רודינה, כוכבי הריאטלי  האחים עומר ונטע ברזני. הקמפיין בכיכובה של אלה אייבינדר יעלה בהשקעה של 1.5 מיליון ₪, לקראת השקת קולקציית אביב קיץ 2022 שיכלול בין הייתר: סרטונים בטלוויזיה, שלטי חוצות, פרסום בדיגיטל, בעיתונות, במגזינים, ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה של המותג.

השבוע התקיימו צילומי הקמפיין החדש של מותג החזיות וההלבשה תחתונה FEMINA בהובלת הפרזנטורית החדשה, דוגמנית העל ואשת העסקים בר רפאלי אשר הצטרפה למותג בחודש האחרון. הצילומים התקיימו בוילה מפוארת בסביון. הצילומים נעשו באווירה של סרט הפרסומת בשני לוקיישנים: חדר שינה ובסטודיו לעיצוב הלבשה תחתונה. הקמפיין יעלה בתחילת חודש מרץ בטלוויזיה ובדיגיטל ונעשה בסכום השקעה של 2 מיליון ₪. על הסט נכחו בכירי הנהלת המותג דרור בלומנשטוק ואורי גור, מנכ"לים משותפים ובעלים וטל כדורי סמנכ"לית השיווק של המותג.

צבי נטע מנכ"ל קבוצת מכשירי תנועה ויבואנית סוזוקי בישראל, חתם הסכם לאימוץ השחיינית האולימפית הישראלית ואלופת עולם אנסטסיה גורבנקו לקראת אולימפיאדת פריז 2024. נטע: "אנסטסיה הינה הספורטאית הרביעית שהקבוצה מאמצת לקראת אולימפיאדת פריז, לצידם של הג'ודואים האולימפיים שגיא מוקי וטוהר בוטבול, ואצן המרתון גרמה אורמה".

קבוצת דוידוביץ' עושה חיל ופותחת דלתות בשווקים חדשים בתערוכת Gulfood – אירוע המזון השנתי הגדול בעולם בדובאי, כאשר דוכן הקבוצה זכה להתעניינות בנוגע למוצרי המזון החדשניים והטכנולוגיות שנכנסו לפעולה, כמו גם לשיווק וייצוא של מוצרי המזון (קוסקוס, פתיתים, שקדי מרק וקרוטונים) והלחמים דלי הפחמימות בשת"פ עם חברת הפוד-טק Eatsane. מנהל השיווק והמכירות מרק קינן, נפגש במרכז הסחר העולמי בדובאי עם למעלה מ-20 לקוחות פוטנציאליים ממדינות שונות, כולל נציגים ממדינות ערב כמו אפגניסטן, עיראק ואפילו איראן, וכן עם שגריר ישראל בדובאי אמיר חייק ומנכ"ל משרד הכלכלה רון מלכה.

יבואנית מוצרי החשמל Unico עולה בקמפיין ראשון מאז השקתה בישראל בהיקף של  של 2 מיליון שקלים בטלוויזיה, בשלטי חוצות ודיגיטל למותגים: Tineco  ו- Valera.

יום המעשים הטובים ה-16 יתקיים השנה ב-29.3.2022 ביום זה יתקיימו אלפי פעילויות התנדבות מטעם עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, המציעה התנדבות בהתאמה אישית לאורך כל השנה. ההרשמה לפעילויות תתאפשר החל מהיום, באמצעות אתר "יום מעשים טובים", וניתן לבחור להתנדב לרשימה ארוכה של מעשים טובים.

גיל נויהאוס פותח את ביתו בוולנטיין דיי לטובת אירוע חושי חד פעמי, בהופעה של גיל שוחט עם הרכב נגנים. חלק ההכנסות מהאירוע יוקדשו להקמת חדר סנוזלין (חדר חושי) בגן החלומות של עמותת גדולים מהחיים שיוקם בירושלים. בתמונה מימין: גיל שוחט ,שרון אילון, גיל נויהאוס וסו שדות.

קולאב סקוור, המספקת ליזמים וסטארט אפים בתחום מדעי החיים את כל התשתית הנדרשת לתחילת פעילות מחקר ופיתוח ליבה, והחברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד, חתמו על הסכם שכירות, לפיו תשכור קולאב סקוור שטח של כ-1,300 מ"ר ב'קמפוס גרניט' בפארק העסקים החכם בקיסריה. במעמד החתימה בהשתתפות ישי קרניאל, מנהל הנכסים, ואורן זילברשטיין, מנהל אגף המניבים בחברה לנכסי קיסריה, ציינו ירון ברייטמן, מנכ"ל קולאב סקוור, וד"ר סלעית צבאן, סמנכ"לית הטכנולוגיות, כי מטרתם הראשונה היא לאפשר ולהנגיש לחברות צעירות – אשר מגבלות זמן, תקציב ורגולציה מתעלות אותן במקרים רבים לפתרונות תת-אופטימליים – סביבת עבודה מעולה בסטנדרטים של חברות גדולות. בתמונה מימין לשמאל: ישי קרניאל, ירון ברייטמן, ד"ר סלעית צבאן ואורן זילברשטיין

איש הטלוויזיה, הרדיו והתיאטרון דליק ווליניץ, חתם על הובלת קמפיין פרסומי עם רשת "שטיינר מכשירי שמיעה" – סונובה ישראל. זוהי הפעם הראשונה שהחברה מפרסמת באמצעות פרזנטור. ובהיקף שמוערך במאות אלפי שקלים. אריק שטיינר המנכ"ל: "דליק עצמו מתמודד עם ירידה בשמיעה, ובמשך שנים ארוכות הדחיק את העניין. לאחרונה התחדש במכשירי שמיעה Phonak Paradise בסניף גן העיר שלנו, ונדהם בעצמו מהשיפור שחל באיכות חייו".

שלומי טחן, מנכ"ל מלונות דן הנכנס וגיא אדירן, מנכ"ל מלון דן אילת ומנכ"ל מלונות דן באילת, אירחו את קוקטייל הפתיחה של פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית, המתקיים זאת השנה התשיעית במלון דן אילת. האירוע נערך במעמד מתן בארי סגן ומ"מ ראש העיר אילת. באירוע, שנערך במלון דן אילת, השתתפה צמרת רשת מלונות דן. בנוסף, השתתפו באירוע צמרת עיריית אילת בראשות מתן בארי סגן ומ"מ ראש העיר, פיליפ אזרד מנכ"ל עיריית אילת ויוסי חן מנכ"ל תאגיד התיירות אילת, הנהלת פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית בראשות לאוניד רוזנברג ועוד. בתמונה (מימין לשמאל): שלומי טחן, מנכ"ל מלונות דן וגיא אדירן, מנכ"ל מלון דן אילת ומנכ"ל מלונות דן באילת.

רשת המרפאות "מכבי טבעי", מקבוצת מכבי שירותי בריאות, פתחה שלוחה נוספת בעיר אשקלון, בשכונת ברנע. שלוחת השירות החדשה מתווספת ל- 90 נקודות שירות של הרשת ברחבי הארץ. באירוע פתיחת השלוחה השתתפו: דבורה חסיד, מנכ"ל "מכבי טבעי", יוסף אמשיקשוילי, מנהל מרחב אשקלון במכבי, רן נחמיאס, מנהל התפעול של מכבי טבעי, גיא לוי, סגן מנהל מרחב אשקלון במכבי יחד עם הנהלות מכבי יזמות ומכבי טבעי.

2000 איש התמוגגו מהופעה מרגשת של הזמרת הישראלית/טורקיה לינט בפסטיבל של מוסיקה טורקית באודיטוריום אוסישקין בבנייני האומה ירושלים. הזמרת לינט, שהשתתפה בעונה האחרונה של התוכנית אקס פקטור לאירוויזיון והגיעה לישראל מטורקיה במיוחד להופעה, ביצעה מגוון להיטים שלה ולהיטים גדולים במוסיקה הטורקית בליווי תזמורת ירושלים מזרח ומערב. לאחר ההופעה המרגשת לינט נפגשה עם מאות מעריצים במתחם מיוחד שהוקם עבורם בטרקלין שאגאל במסיבה טורקית לתוך הלילה שכללה דוכני אוכל טורקי מיוחדים ועמדת די ג'יי שניגן מוסיקה טורקית. בתמונה: הזמרת לינט ואלכס אלטר, ממלא מקום מנכ"ל בנייני האומה ירושלים.

דרור מורד מנכ"ל כפר מכביה, אירח את ניר פלג מנכ"ל חב' אנרפוינט, במסגרת הסכם שנתחם במסגרתו חברת אנרפוינט תתקין מערכת של אנרגיה סולארית בהספק של 300 קילו וואט על גגות המבנים בכפר מכביה. כפר מכביה הינו מתחם המלונאות הראשון בישראל המתקין מערכת אנרגיה סולארית, ומוביל בתפיסה של אירוח תוך שימוש באנרגיה מתחדשת ושמירה על איכות הסביבה ובריאות הצרכן.

בפתיחת תערוכה מיוחדת בגלריה מרכז הבמה בגני תקווה: "צבע לעולם" של אמני פורטל "פינות עיגול", הוצגו 30 עבודות פיסול וציור של אמנים בעלי מוגבלויות, שמטרתה לתת במה לאמנים שבד"כ לא שמים לב אליהם, לחבר ביניהם לבין הקהילה ולתת להם אפשרות להתפרנס בכבוד. אורח מיוחד היה שר התרבות והספורט חילי טרופר מי שפועל ומקדם שילוב של אנשים עם מוגבלויות בחברה הישראלית.

מינויים:

לאור התפתחותה המואצת של קבוצת אקסטרה ריטייל בהובלת הבעלים מוטי בן משה והמנכ"ל דודי כהן, הוחלט על שינוי ארגוני, במסגרתו הוקמה חטיבת ורדינון, נעמן ודיסני הום. לתפקיד מנהל החטיבה מונה אלון כרמלי, שמכהן כראש המחלקה המשפטית של אקסטרה ריטייל כ-8 שנים, וב-4 השנים האחרונות משמש גם כמנהל הנכסים של הקבוצה, המונה כ-300 חנויות. כרמלי, בן 41, אב לשניים, בוגר משפטים וכלכלה, ו-MBA במנהל עסקים, נבחר בשנת 2020 לאחד מ-60 היועצים המשפטיים המובילים בישראל על ידי המגזין LEGAL 500. כמנהל החטיבה אלון כרמלי יהיה אחראי להמשך פיתוח המותגים "ורדינון", "נעמן" ו"דיסני הום", כחלק מהצוות הניהולי המוביל של קבוצת אקסטרה ריטייל.

אביב חן פרץ מונתה לסמנכ"לית תפעול והבטחת איכות של חברת "אחוה". בתפקידה תהיה אביב פרץ אחראית על התפעול והבטחת האיכות של מפעלי הטחינה והחלוה של "אחוה", וכן מפעל המאפים. בתפקידה הקודם שימשה כמנהלת הבטחת האיכות של מפעלי "כרמית", וקודם לכן כאחראית תחום בטיחות מזון במפעלי אסם-נסטלה.

שינויים בקבוצת בן דרור: ניל בן דרור (34) מונה למנכ"ל הקבוצה. ביו מייסד החברה אילן בן דרור שכיהן עד כה כמנכ"ל עובד לתפקיד יו"ר הקבוצה. קבוצת בן דרור נוסדה ב-1990 בפארק התעשיות עמק חפר על ידי בני הזוג איריס ואילן בן דרור. הקבוצה פועלת בקמעונאות – ייבוא ושיווק מותגי אופנה וספורט לרשת החנויות ואתרי ה-ECOM שבבעלות הקבוצה ובסיטונאות – שיווק והפצת מותגי הקבוצה לחנויות ורשתות מובילות בישראל בתחומי הספורט והאופנה, וכן הפקה וניהול של אירועי ספורט המוניים.

אליה הראל מונה למנכ"ל רשת המסעדות האיטלקית ג'ויה. אליה שימש בעברו כמנהל רשתות מזון גדולות, מסעדות שף, רשתות ובתי קפה. בתפקידו האחרון שימש כמנהל מסעדה ומנהל רשתי של טייגר לילי האסייתית. רשת ג'ויה, רשת מסעדות איטלקיות אותנטיות, נוסדה בשנת 2000 ומונה היום 6 סניפים ברחבי הארץ. בקרוב ייפתחו 2 סניפים נוספים חדשים, במודיעין ובפתח תקווה.

 

תגובות

להשאיר תגובה