הטריבונה – חדשות עסקיות

ביום שישי התקיימה בסינמטק תל אביב הפרמיירה הרשמית למופע המשותף החדש של דודו פישר וננסי ברנדס "העולם כולו", שנולד תוך כדי סגרי הקורונה. על אף החששות מגל האומיקרון, הקהל שהגיע לאירוע מילא את אולם הסינמטק עד אפס מקום, ונהנה משעה וחצי של צחוק, מוזיקה וסיפורים אישיים של השניים. בין החברים שהגיעו לפרגן: אסף אשתר, חני נחמיאס, מוטי גלעדי, מפקד גלצ לשעבר שמעון אלקבץ, יעקב נווה, עו"ד גיורא עיני, עו"ד והח"כ לשעבר דוד מנע, משה להב "הטיש הגדול" ועוד.

לרגל יום המשפחה, החל ב-1.2.2022 פותחת אשת העסקים פנינה רוזנבלום חנות פופ-אפ של מותג הקוסמטיקה 'פנינה רוזנבלום' בקניון הדר בירושלים, בין 10:00 בבוקר ועד 17:00. החנות תפעל יום אחד בלבד ורוזנבלום תפעיל בעצמה את החנות, שתוצב ברחבת הכניסה של הקניון ותכלול את מגוון מוצרי הטיפוח שלה.

רגע אחרי הפרימיירה של המחזמר "לעבור את הקיר" בכיכובו, מצא עוז זהבי גם כמה דקות פנויות, והגיע אתמול אל אולם התצוגה של חברת "מטרו מוטור" בדרום תל אביב. השחקן המשמש גם כפרזנטור של המותג יאמהה, נצפה יוצא מחויך עם קטנוע TMAX 560  יוקרתי.

מ"מ יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת יש עתיד, ח"כ בועז טופורובסקי הגיע ביום חמישי האחרון לביקור בערד. בתחילתו, נפגש טופורובסקי עם אנשי מסלול המרוצים הייחודי בפאתי העיר, במטרה לקדם את הספורט המוטורי בישראל, בהמשך נפגש עם ראש העיר עו"ד ניסן בן חמו וראשת מטה יש עתיד בערד, פלורי שטרלינג.

שופטי ״המסעדה הבאה״ אסף גרניט, רותי רוסו, יוסי שטרית ומושיק רוט השיקו בשבת את פורמט הריאליטי החדש והמקורי של רשת, בארוחה חגיגית שבישלו לכל הטאלנטים שיחלקו איתם בחורף הקרוב את המסך. אל מסעדת מלון לייטהאוס של קולקציית מלונות בראון הגיעו מנחת התכנית רותם ישראל ומי שיגישו לצידה את תכנית הבוקר החדשה: צביקה הדר ומירי מיכאלי ולצידם הטאלנטים גיא זוארץ, לירון ויצמן, מירי מסיקה, שלום ודניאל אסייג, דורין אטיאס, משפיעני האוכל אור בן-אוליאל ורון יוחננוף ועוד. בחירת הלוקיישן לקיום הארוחה אינה מקרית. מלונות בראון שותפים להפקה, והמסעדות שייפתחו לאחר כל תכנית, יפעלו כל אחת למשך שבוע שלם בחלל מעוצב במלון בראון ברוט החדש בבית גאון, מול חוף הים בתל אביב. מנכ"ל רשת, אבי בן-טל, נשא נאום נרגש לפני הקרנת הפרק הראשון לאורחים והודה לבעלי בראון, ניר ויצמן שהגיע לאירוע ונהנה מהמנות הטעימות וליאון אביגד, ששהה בעת ההשקה באתונה ושלח משם ברכות. עוד נכחו באירוע מוטי בר-זיו, המשנה למנכ"ל, יובל כהן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח תוכן, הילה ברש, סמנכ"לית לקוחות, רועי ברגר, סמנכ"ל התקשורת ובכירים נוספים.

השחקנית חני נחמיאס הגיעה לביקור במשרדי עמותת "יד ביד" בלוד שם היא מתנדבת לעתים קרובות, והפעם הגיעה להעניק ליו"ר העמותה הרב יעקב גלויברמן שי עבור פעילותו למען נזקקים: את ספרה החדש "שרים עם חני".

עצרת האו"ם אימצה את ההחלטה ביוזמת ישראל, כנגד הכחשת השואה ועיוותה. לאו"ם הוזמנו ניצולי שואה ומנכ"ל פייזר אלברט בורלא (בתמונה שני מימין). גם דור קטורזה, הבן של ישראל קטורזה, המתגורר בניו יורק והינו מנהל המדיה של שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן, נוכח באירוע (בתמונה ראשון משמאל).

היא רק בת 11 וכבר מחזיקה בשני תארים "אלופת אירופה" ומשבוע שעבר גם "אלופת ישראל" בקארטה. זו ליפז אשטה, תלמידת כיתה ו' בבית ספר "נתיב מאיר" במעלות תרשיחא, הנמצאת כבר 4 שנים בתוכנית העצמה וליווי של עמותת פותחים עתיד במעלות, חברת בת של הסוכנות היהודית, הפועלת לתת הזדמנות שווה להצלחה לכל ילד וילדה ב-36 ישובים בפריפריה החברתית והגאוגרפית בישראל. את ליפז מלווה מזה 4 שנים הילה יוספוב, נאמנה מטעם עמותת פותחים עתיד.

הזוג יעל גולדמן ואורי פפר ארזו את הילדים והגיעו לחופשה חורפית בשלג שעטף את קיבוץ עין זיוון בצפון רמת הגולן, התפנקו בבקתות העץ עם קמין מחמם בכפר הנופש, והצטרפו אל אלפי המשפחות שהגיעו ליהנות מיין טוב ביקב בהט הממוקם בקיבוץ עין זיוון, וממטעמים משובחים במאפיית 'מטרלו' על רקע השלג הלבן. בצילום מימין לשמאל: עדי גולן מנהלת שיווק יקב בהט, יעל גולדמן, אורי פפר ועופר בהט בעלים של יקב בהט.

פינוק, מותג הטיפוח המלווה את המשפחה הישראלית שנים רבות, בחר במיכל דליות הזכורה כ 'סופר נני' הישראלית, להוביל את הקמפיין החדש שהוא משיק לכבוד יום המשפחה, ב-1/2. דליות מככבת בקמפיין טלוויזיה הומוריסטי ומעורר הזדהות, המציג סיטואציות שונות של משפחות בישראל בזמן המקלחת. על סט הצילומים של הקמפיין ליוותה את מיכל דליות נגה בנר סוארי, מנהלת תחומי הטיפוח האישי והבית ביוניליוור.

הזמרת והיוצרת דנה לפידות חגגה בראשון שעבר בהופעה בזאפה בהרצליה, את יום הולדתה ה-39, לעיני 400 איש ולפי ההנחיות. דנה נמצאת בחודש השמיני להריונה השני ומצפה לבת. על הבמה דנה אירחה בהפתעה את ריקי בן ארי ומאור אדרי ששרו איתה ביחד. למרות שהרופא אמר לה לא להופיע כי היא בחודש השמיני, עלתה דנה על הבמה כי לא רצתה לאכזב את מעריציה.

כוכבת הריאליטי פאני בוזגלו מתגייסת לקמפיין התרמה למען עמותת בית חם לחולי sma ומונשמים, בראשותה של עטרה חיימוביץ' אשר הקימה בימים אלה מרכז טיפולי-חוויתי חדש למען החולים ומשפחותיהם בחיפה. בוזגלו תשתתף בצילומי הקמפיין העתידים להתקיים בקרוב עבור העמותה.

טל מוסרי כוכב הילדים, השחקן ואיש הטלוויזיה עשה היסטוריה השבוע, כאשר בגיל 47, הגיע בפעם הראשונה לביקור משפחתי באתר החרמון עם אישתו וילדיו. ליווה אותו בסיור רפאל נוה מנכ"ל אתר החרמון. בתמונה: טל מוסרי ורפאל נוה.

כמדי שנה ב־27 בינואר יציינו בעולם ובישראל את יום הזיכרון הבינלאומי לשואה ולגבורה. פרוייקט קהילתי חדש בשם Live Forever, מבית עמותת "יד עזר לחבר" בשיתוף היזמית החברתית יערית שושן, מחבר בין טכנולוגיה וזיכרון שואה ומעלה את דמויותיהם ועדותם של ניצולי שואה על גבי הולוגרמות ענק שיוקרנו ביום זה על פני בניינים בערים מרכזיות, ביניהן: בניין עיריית ת"א  בחיפה ובמקומות נוספים. שמעון סבג, מנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר": "אנו גורמים לניצולי השואה 'לחיות לנצח' ולספר את סיפורם לדורות הבאים. מטרתנו היא להספיק לצלם כמה שיותר ולנצח את הזמן, מפני ששעון החול הולך ואוזל, ובקרוב לא יישארו ניצולי שואה שיוכלו לספר את סיפורם".

אליאנה תדהר ועודד פז עפים לחלל בחגיגות העשור של שבוע החלל הישראלי בסימן "החלל החדש – כל כך רחוק שאפשר לגעת", באירוע הפתיחה חגיגי בהנחיית אליאנה תדהר, ועודד פז שהתקיים השבוע. במסגרת האירוע השתתפו התלמידים במגוון פעילויות מדעיות אינטראקטיביות, ראיונות, חידונים, ניסויים, ונפגשו עם האסטרונאוט ויקטור גלובר, שהיה בצוות הראשון של האסטרונאוטים שטסו בחללית הדראגון של חברת  SpaceX. האירוע נערך בשיתוף משרד החינוך, בשידור חי מהמדע טק והועבר בלייב-סטרימינג באתר שבוע החלל. בתמונה משמאל לימין: מדען מטעם סוכנות החלל הישראלית, מנכ"לית משרד הדשנות המדע והטכנלוגיה הילה חדד-חמלניק ואליאנה תדהר.

אסתר (אתי) קסטרו זמרת בלהקת חמסה לשעבר, וגרושתו של איש התקשורת שבי זרעיה, השקיעה עם חברת NMC בסדרה חדשה שתעלה בערוץ הכוכבים בחודש הבא, בשת"פ עם אפליקציית YOUKID של יובל המבולבל, וגם תנהל את הופעותיה בכל הארץ. התכנית על המסך נקראת פרוטי ואסתר לגילאי 3-7 .

את 2022 פתח הצייר יוסי פורת-פרנקל בהקמת תערוכת יחיד עם לקט ציורים נבחרים המוצגים החודש בלובי התאטרון הלאומי "הבימה" בתל-אביב. פורת-פרנקל, כיום פנסיונר תל-אביבי פעיל ונמרץ, חזר לאהבתו משכבר הימים ובשנים האחרונות מצייר בסטודיו לאמנות של בית הלוחם באפקה. בשנים האחרונות השיק מספר תערוכות ציורים בגלריה לאמנות ובלובי בית הלוחם במסגרת החברות כנכה צה"ל. לאחרונה נבחר ציורו וכן ציורים מרשימים של נכי צה"ל מוכשרים נוספים, לתערוכה שהושקה בירושלים במעמד שר התרבות והספורט חילי טרופר, משם נדדה לכנסת ישראל ומוצגת בה. בעברו שימש פורת-פרנקל במספר תפקידים בכירים במגזר הציבורי: כמנהל חטיבה ברשות שדות התעופה, מנכ"ל החברה לפיתוח תל-אביב, יו"ר דירקטוריון מרכז הירידים ועוד.

רשת מלונות פתאל וקיבוץ עין גב יקימו ריזורט יוקרתי, בסטנדרט של חמישה כוכבים דה לקס, על שטח של כ- 26 דונם, הממוקם על שפת הכנרת, בקצהו הצפוני של הקיבוץ, סמוך לנמל עין גב. מדובר בריזורט ייחודי בעל קונספט אקסלוסיבי וסטנדרט מלונאי בינלאומי גבוה ביותר. הריזורט שצפוי להיפתח במהלך שנת 2025 יכלול: כ- 120 חדרים מפוארים ומעוצבים, ברמת אבזור ושירות ברמה הגבוהה ביותר, מחציתם עם בריכות פרטיות, מסעדת שף, מועדון בריאות, SPA יוקרתי ומפנק עם בריכה פנימית מחוממת ומקורה, לאונג', לובי, חדרי ישיבות ואולמות כנסים מרווחים. בתמונה: אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל.

משפחת ליופריו, אחת המשפחות החזקות וגדולות ברשת, יצאה עם שיר חדש ״מה ששלי שלי״, בו כל המשפחה שרה ומשתתפת, וזהו שיר שלישי שלהם אחרי שני להיטים קודמים עם מיליוני צפיות. השיר מעביר מסר חשוב במיוחד בימים אילו ששומעים רבות על אפליות וחרמות .השיר מיועד לכולם, מילדים ועד מבוגרים, שיר העצמה לכל אחד ואחת, והוא נכתב והולחן ע״י יוני חרל״פ, שאחראי לסדרות ושירים מצליחים.

יעקב אמסלם מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמסלם תיירות ונופש, הודיע על הרחבת פעילותה של הקבוצה, במסגרתה מוקמות ארבע מחלקות ייעודיותLIVESHOW: מחלקת תרבות וספורט לשיווק הופעות ומשחקים בינלאומיים בחו"ל, הפקת כנסים ואירועים באמירויות ובמדינות המפרץ, ייצוג אמנים וקידום מופעים לועדי עובדים ומחלקת תוכן לתכנון חופשה ופעילות קונספט בארץ בהתאמה אישית ללקוחות פרטיים, קבוצות וארגונים.

ברשתות המלונות אוליב ורימונים יצאו הבוקר במבצע במיוחד לעצמאים, במסגרתו מוצעים מבצעים מיוחדים במלונות השונים: במלונות רשת רימונים עד 50% הנחה ובמלונות רשת אוליב עד 30% הנחה. המחירים הינם החל מ-350 ש"ח לזוג. עמית פורת, בעל רשתות מלונות אוליב ורימונים: "יצאנו למבצע מתוך סולידריות והצדעה למגזר ענק שאין לו מועדון צרכנות, שאין לו גוף מייצג שיוכל להוזיל לינות עבורם, שמאז תחילת הקורונה ולבטח בתקופה האחרונה עם הגל הכבד, נתקל בקשיים אינסופיים. המבצע בתוקף עד תאריך 7.4.22.

חברת גראבהאב, ענקית משלוחי המזון האמריקאית, לקחה חלק בתוכנית מיוחדת בשיתוף פעולה עם עמותת 'המכללה', בית ספר חברתי למען נשים החוזרות למעגל העבודה. במסגרת התוכנית, עובדות  Grubhub לימדו את נשות בית הספר, קורס יישומי מחשב מתקדמים.

מינויים:

מבטח שמיר הודיעה על מינוי ליאור פרבר, למנכ"ל מבטח שמיר אנרג'י שתפעל בתחום אגירת החשמל וייצוג בלעדי של חברת שנגחאי אלקטריק להקמת מתקני אגירה בארץ. בתפקידו הקודם שימש פרבר סמנכ"ל משרד ראש הממשלה, ובנוסף שימש כדירקטור בתעשייה האווירית וכן כחבר מועצת רשות מקרקעי ישראל.

יעקב ערמון מונה למנהל המחקר והפיתוח של קבוצת חקלאי גרנות. בתפקידו יהיה אחראי ערמון על ניהול הפעילות האגרונומית והמחקרית של מגוון גידולים ולהטמעת טכנולוגיות חדשות לצורך ייעול ושיפור התהליכים.

דירקטוריון אלמה לייזרס מינה את סיון רז לתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה ותקשורת בחברה הישראלית הראשונה שהונפקה בבורסת הונג קונג. רז הינה בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים, תקשורת ועיתונאות מהאוניברסיטה העברית והיא סיימה בהצטיינות את לימודיה לתואר שני במנהל עסקים, באוניברסיטה העברית בירושלים.

משה בר צבי מונה ליו"ר דירקטוריון חברת NEWSRAEL. החברה מפעילה לייב פיד פרו ישראלי פופולארי הפועל 24/7, בשפה האנגלית ובמגוון פלטפורמות. בר צבי כיהן בתפקיד נשיא ומנכ״ל הג׳רוזלם פוסט, והינו הבעלים של חברת פוטסטפס בע"מ, של המותג Loveisrael.com, ושל חברת ההפקה Israel Now News. באחרונה רכש מניות ב  NEWSRAEL ומונה ליו"ר הדירקטוריון. מטרותיו של בר צבי היא לתרום לחשיפת NEWSRAEL, לקהלים נרחבים, בדגש על הצופים הנוצרים אוהבי ישראל, המונים כחצי מיליארד איש.

תאגיד NTT העולמי, הודיע על מינויו של אסף גרין לדירקטור שיתופי פעולה טכנולוגיים של מעבדת החדשנות בישראל, NTT Innovation Laboratory Israel. אסף יוביל יוזמות לפיתוח עסקי ומקדם שיתופי פעולה עם חברות ישראליות בפיתוח טכנולוגיות חדישות בתחומים שונים ובראשם בינה מלאכותית, תקשורת וטרנספורמציה דיגיטלית.

בית איזי שפירא שמח על הצטרפותם של ד"ר סמיר מאחמיד ואודליה פיטוסי לוועד המנהל של בית איזי שפירא. ד"ר סמיר מחאמיד, ראש עיריית אום אל פאחם, ד"ר להנדסה גנטית של צמחים ואיש חינוך לשעבר, פעיל ציבור ידוע ומוערך אשר שם לו למטרה לפעול לפיתוח העיר אום אל פאחם בכל ההיבטים. אודליה פיטוסי, מנהלת מקצועית בעמותת שמחה לילד, פעילה חברתית ונמרצת המקדישה את חייה לתחום המוגבלות. פיטוסי שנולדה וחיה עם ניוון שרירים, זכתה להישג חסר תקדים, כשנבחרה לשמש כנציגה הישראלית הראשונה המכהנת באחת הוועדות היוקרתיות ביותר באו"ם – ה-CRPD – הוועדה לקידום והטמעת האמנה הבינ"ל בדבר שוויון זכויות אנשים עם מוגבלות.

 

תגובות

להשאיר תגובה