הטריבונה – חדשות עסקיות

מלון דן תל אביב אירח השבוע לכמה ימים את הזמר והיוצר עברי לידר, לקראת ההופעות המיוחדות שלו בהיכל התרבות עם הפילהרמונית הישראלית בהן הוא שר לאונרד כהן. כיון שהופיע ערב אחרי ערב במשך 3 ימים, לקח חדר במלון דן תל אביב. בתמונה: עברי לידר ואילן בן חקון, מנכ"ל מלון דן ת"א.

26 שנה אחרי שהוקמה, ועם קרוב ל-60 סניפים בפריסה ארצית, רשת "ויקטורי" יוצאת בקמפיין פרסומי חדש ולראשונה בתולדותיה מגייסת פרזנטורים שיככבו בו לאורך השנה. שלושה דורות של פרזנטורים: רשת הסופרמרקטים "ויקטורי" עולה בקמפיין נרחב בהשקעה מוערכת של עשרה מיליון שקלים בכיכובם של הסטנדאפיסט שלום אסייג (52), בנו דניאל (28) ונכדו אושר (11). הקמפיין, שיצרה חברת מנצ', יעלה בטלוויזיה, בדיגיטל, ברדיו ובשלטי חוצות בהשקעה מוערכת של כעשרה מיליון ש"ח ויחזור לסלוגן המקורי של הרשת – "אין על ויקטורי". אליו יצורף גם סלוגן חדש ברוח הפרזנטורים – "האבא של המשתלם". אסייג נבחר לקמפיין בין היתר בזכות העממיות, האנושיות והמשפחתיות הגדולה שהוא מייצג, ולאחר שסקרי דעת קהל גילו כי הוא אחד הקומיקאים האהובים בישראל.

שר הבריאות ניצן הורוביץ ביקר בכפר נהר הירדן, כפר הנופש לילדים חולים ובני משפחתם.  במסגרת הסיור שערך לו מנכ"ל הכפר יובל חלמיש, ביקרו גם במרפאה המקומית בראשה עומד ד"ר הרצל גבריאל שהסביר כיצד מתבצע הליווי הרפואי המותאם אישית לכל ילד.

אריאלה אמרוסי, קוסמטיקאית מומחית בטיפולי אנטי אייג'ינג ובעיות עור, למעלה מ-30 שנה, בעלת ״אריאלה ביוטי״ – קליניקה לטיפולי אסתטיקה ויופי, בחרה בפרנזטורית שלה רוית אסף, להשיק את מוצרי הטיפוח "אקטיב קוסמטיקס".

מלון גלעדי אירח את שר התיירות רזבוזוב ופמלייתו, כחלק מביקורו במועצה האזורית גליל עליון בליווי גיורא זלץ ראש המועצה ודודי בן גל מנכ"ל מלון גלעדי. השר התרשם מהמלון המשופץ ומצא עניין רב בסליק הנשק הסודי שבקיבוץ. במקום התקיים מפגש של השר עם אנשי המועצה ועם מקבץ תיירנים גליליים, שלקחו חלק בדיון עם השר, במהלכו העלו צרכים ודגשים מול משרד התיירות.

פרח רסלאן בוגרת מאסטר שף והיום מככבת בריאליטי המסעדה הגדולה, משיקה מיזם חדש " בֵּית אֶל מוּנֶה " – חנות קטנה ומטריפה לכלי בית מעוצבים מעץ זית, תערובות תבלינים מקוריים ומוצרי מזון ביתיים מהמטבח הדרום לבנוני. החנות ממוקמת בצמוד לכנאפה "כעכ" שלה, שהפך מקור עלייה לרגל למטיילים בצפון. מוצר הדגל בחנות החדשה הם תבניות המעמול, או אם תרצו "תבניות מורשת" – התבניות עשויות מעץ אשור פרי עיצובה של פרח, המתבסס על תבניות המעמול המסורתיות, שעברו בירושה במשפחתה.

השבוע התקיים אירוע חגיגי בעיר עכו לציון הפתיחה רשמית של אתרי תיירות ומסעדות שהיו סגורים: מסעדת אורי בורי, מרכז המבקרים JNF, בית המלון אפנדי וצימרים ייחודיים כמו מליסנדרה, איטאנה ועוד. העיר חוגגת צימרים חדשים ייחודיים, גלריות אומנות חדשות, ואת נמל עכו אשר שופץ בימים אלה בהשקעה של כ- 30 מיליון שקלים. והעיר נערכת לקליטת מיליוני מבקרים כבר בשנה הקרובה. בתמונה מימין: שגריר ארה"ב תומאס ניידס, שמעון לנקרי ראש העיר עכו והמסעדן אורי ירמיאס.

שר התקשורת יועז הנדל הגיע השבוע לאופקים, לביקור משותף עם מנכ"ל הדואר דני גולדשטיין וראש עיריית אופקים איציק דנינו, ביום הדרכה שקיימה 'דואר ישראל' בעיר אופקים לעובדים שהצטרפו לחברה. הביקור נערך לרגל המהלך של חברת "דואר ישראל' לגיוס עשרות תושבי העיר אופקים למוקד השירות ההיברידי של הדואר. היוזמה המשותפת של דואר ישראל ועיריית אופקים הביאה לגיוס מהיר והכשרה מקצועית לעשרות תושבי אופקים, שכבר השתלבו באופן פעיל במוקד הטלפוני של הדואר שפעילותו הורחבה ב-25%  בתמונה ימין לשמאל: דני גולדשטיין מנכ"ל דואר ישראל, יועז הנדל שר התקשורת ואיציק דנינו ראש עיריית אופקים.

בירם כיאל, שחקן בני-סכנין ונבחרת ישראל בכדורגל, הגיע לפגוש את ילדי "עמותת פותחים עתיד" בעכו, חברת בת של הסוכנות היהודית, הפועלת למען ילדים במצבי סיכון ב-36 יישובים בפריפריה. בירם שיתף אותם בסיפורו האישי בתור ילד, איך הגיע לכדורגל וכמה חשוב להאמין בעצמך ולשאוף לממש ולהגשים את החלומות שלך. 'פותחים עתיד' הינה עמותה הפועלת משנת 2006 ב-36 ישובים בפריפריה למען ילדים ומשפחות המצויים במצבי סיכון.

חברת מרס (MARS), תאגיד הממתקים הבינלאומי שנוסד לפני מעל  ל-100 שנים ומייצר מותגים מובילים כגון M&M, Snickers, Skittles, Orbit ועוד, הכריזה לאחרונה על מחויבותה ליעד של  ניטרליות פחמנית עד שנת 2050 בכל שרשרת פעילותה, ולעצירת כריתת היערות. לצד זאת, החברה משיקה תכנית לנטיעת 130,000 עצים ברחבי העולם, אחד עבור כל אחד משותפיה העסקיים ברחבי העולם. במרס ישראל מתגייסים גם הם למאמץ למען הסביבה, משתתפים בפרויקט הנטיעות העולמי ותורמים עץ עבור כל אחד מ-54 עובדי החברה בארץ, לטובתן שיקום היער השרוף בהרי ירושלים. שעלה באש  באוגוסט האחרון במהלכה נשרפו כ-12,000 דונם שטחי יער. התרומה לקק"ל תסייע לתחזוקת היער והמשך הנטיעות, שתתבצענה החל מספטמבר 2022 עם תום שנת השמיטה. בתמונה: רוית קלוד, מנכ"לית מרס ריגלי ישראל.

חברת "פסטה ריקו", החברה הישראלית המתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית, לוקחת חלק בפעילות למען נוער וילדים בסיכון בישראל. מנכ"ל החברה שי אלון, בשיתוף השחקן יעקב זדה-דניאל, נרתמו ותרמו סכום נכבד למען האגודה הישראלית לכפרי ילדים SOS, תרומה הנועדה להקמת מרכז חירום. לדברי מנכ"לית העמותה נלי גבע: "הקורונה לא היטיבה את מצב הילדים בסיכון. היעדר בתי ספר ומורים מנעו את האפשרות לזהות מקרי פגיעה ולדווח עליהם. כעת נחשפים המקרים הקשים אותם חוו הילדים ובחלק מהמקרים ישנו צורך להוציאם מהבית באופן מיידי. כדי לתת להם מענה אנחנו מקימים מרכז חירום". עמותת כפרי ילדים SOS מטפלת מזה 40 שנה בילדים בסיכון באמצעות מגוון תוכניות כגון כפרי ילדים, דירות צעירים ועוד. העמותה יצאה בקמפיין מימון המונים לטובת גיוס כספים להקמת מרכז החירום והפעלתו.

במרכז התיירות אסנט בצפת יחד עם קק"ל מזמינים את יהודי העולם לסדר ט"ו בשבט הגדול בעולם שיתקיים ביום א' החל מהשעה 18:00 באמצעות הזום, אתר האינטרנט והיוטיוב של קק"ל. אירוע סדר ט"ו בשבט יתקיים בפועל במכללת תל חי שבקריית שמונה, יחד עם תלמידי מכינה קדם צבאית גליל עליון אך כאמור הפורמט הדיגיטלי המשותף של קק"ל ומרכז התיירות אסנט בצפת יאפשר הגעה לישראלים ויהודים רבים בכל רחבי הארץ והעולם. בפעילות צפויים להשתתף אלפי גולשים מכל רחבי הארץ והעולם ובכך ליצור את סדר טו בשבט הגדול בעולם.

המשפיענית והפילנתרופית לובה ג'ייקובסון, ממשיכה את פעילותה למען הקהילה ואת הפרויקט שלה למען עמותות המטפלות בנערות בסיכון, ופותחת חנות פופ-אפ של מותגים מובילים בקניון עופר הקריון. חנות הפופ אפ תפעל במשך 5 ימים, החל מה 19.1 עד ה 23.1.2022  ותכלול פריטים של מותגים מובילים שנתרמו ישירות מארונותיהן של הסלבריטאיות והפאשניסטות המובילות בישראל כאשר, כלל ההכנסות ממכירת הפריטים יועברו למען נערות בסיכון.

עשרות מוזמנים, ביניהם אנשי עסקים, בכירי המשק וצמרת הכלכלה הישראלית, הגיעו השבוע לאולם התצוגה העתידי של חברת המזרח לשיווק מכוניות בכפר סבא, לאירוע חשיפה אקסקלוסיבי שנערך באופן אישי, של רכב השטח היקר בעולם: הריינג' רובר החדש, שמחירו ההתחלתי הוא 1,299,000 ₪. את האורחים קבלו בכירי חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית מותג רכבי היוקרה לנד רובר.

כוכבת הפופ והזמרת אנה זק משיקה בשיתוף פעולה עם רשת SACARA קולקציית קפסולה של מוצרי איפור, במהדורה מוגבלת. הקולקצייה החדשה של אנה זק כוללת 20 מוצרי איפור במגוון עשיר של גוונים, גימורים ובעיצובים אופנתיים, לפי המגמות והטרנדים העכשוויים לצד מוצרים קלאסיים, על כל המוצרים מתנוססת החתימה האישית של אנה זק והיא מביאה לכל חובבת איפור, קולקצייה רחבה מחירים נגישים לכל כיס ובזמינות גבוהה ברחבי הארץ.

משרד 'סברינה בלהסן תקשורת' משיק מחלקה חדשה שתעסוק בפיתוח עסקי בינלאומי, חיבורים עסקיים וקשרי משקיעים. המחלקה החדשה תתמקד במתן שירותים אלו לחברות מישראל ומרחבי העולם בתחומי הטכנולוגיה השונים בדגש על תחומי האגרוטק, הסייבר, הביוטק והמדטק וכן לחברות מעולמות של מסחר וקמעונאות, שבהם מתמחה המשרד מזה למעלה מ- 27 שנים. בימים אלו נחתם הסכם שיתוף פעולה עם Osia Hyper Retail Ltd לאיתור משקיעים ושותפים פוטנציאליים' להרחבת רשת הקמעונאות Osia Hypermart אל מחוץ לגבולות הודו.

משרד בן-חורין אלכסנדרוביץ' נבחר לייצג תקשורתית את חברת הפודטק הישראלית וילק (Wilk) טכנולוגיות בע"מ (לשעבר Biomilk). החברה, בראשות המנכ"ל תומר אייזן, הינה חברה ציבורית העוסקת ומובילה עולמית בפיתוח רכיבי ומוצרי חלב מתורבת מבוסס תאים שתוצרתו תהיה חלב אמיתי. החברה אף מפתחת חלב אם אנושי, מבוסס תאים גם הוא, חלב זה ישנה באופן מהותי את תעשיית תחליפי החלב  והינו הפתרון המושלם לתזונת תינוקות שעבורם חלב אם אינו זמין ממגוון סיבות. ליווי התיק במשרד בן חורין אלכסנדרוביץ' יבוצע ע"י סמדר סלומון, יועצת תקשורת בכירה, בהובלתו של יניב לביא מנהל מחלקת תאגידים. בזירה הבינלאומית, FINN Partners, סוכנות התקשורת הגלובלית המונה למעלה מ-20 משרדים ברחבי צפון אמריקה, אירופה ואסיה, תנהל את הקמפיין, תוביל את התיק בשיתוף פעולה הדוק עם בן חורין אלכסנדרוביץ'. דני סודוורטס, יועץ התקשורת ומנהל התיק, יעבוד עם השותף המנהל של FINN גואל ג'ספר, וצוות של חמישה אנשים על קשרי מדיה ומדיה דיגיטלית כאחד. בתמונה: איתי בן חורין.

שירה איסקוב, שניצלה מניסיון רצח מצד בן זוגה, השתתפה בהשקה החגיגית של "בטוחות" – יוזמה של עמותת "איתך מעכי – משפטניות למען צדק חברתי" בשיתוף המועצה האזורית מטה אשר, וריגשה את הנוכחים כשסיפרה בגילוי לב את הסיפור שלה. "בטוחות" תפעל במתכונת חדשנית וייחודית שנועדה לרתום את המגזר הציבורי והחברה האזרחית לסייע במאבק למניעת תופעת האלימות. בתמונה מימין לשמאל: יעל שביט, סוהילה גאטס ושירה איסקוב.

מלון הרודס הרצליה מרשת מלונות פתאל, אירח את חברי מועדון פרארי ישראל שחגגו עשור, לארוחת גאלה יוקרתית, מלווה ביינות פרימיום של יקב בן חיים. החברים שהחנו את הרכבים המפוארים בחזית המלון, נהנו מהרצאה של נהג המרוצים המעוטר בר ברוך וקטעי קישור של היינן איתי בן חיים, שגם בידר את האורחים עם סקסופון. מימין: מנכ"ל הרודס הרצליה חן ברונר, יו״ר המועדון אלי חלבי והיינן הסקסופניסט איתי בן חיים.

ביום חמישי האחרון התקיים במלון איביס ירושלים מרכז העיר מפגש היכרות של מלונאי ירושלים עם אבי ניסנקורן נשיא התאחדות המלונות הארצי. סימה דהוקי הבעלים של מלונות איביס ישראל ואהרון ברנשטיין, מנכ"ל מלונות איביס ישראל אירחו באולם האירועים "הקומה ה-8" את מנהלי בתי המלון בעיר שהגיעו לשמוע ולהשמיע את האתגרים של המלונות בתקופה מורכבת זו. בתמונה מימין לשמאל: אהרון ברנשטיין מנכ"ל מלונות איביס ישראל, דיויד טאקר יו"ר התאחדות מלונות ירושלים, אבי ניסנקורן נשיא התאחדות המלונות, סימה דהוקי, מבעלי מלונות איביס ישראל ואריה זומר מנכ"ל התאחדות מלונות ירושלים.

קבוצת כתר משיקה 2 חנויות דגל חדשות ומעוצבות, המתווספות ל-13 חנויות הרשת בפריסה ארצית. החנויות החדשות ממוקמות במתחם דן דיזיין בבני ברק ובמתחם הקניות בחוצות המפרץ. הקמת החנויות היא חלק ממהלך לביסוס והתרחבות פעילות קבוצת כתר בישראל, הכולל גם הקמה של 3 מפעלים נוספים עד סוף שנת 2023 לצד פעילויות להעמקת ההשקעה בחיזוק המותג. בחנות הדגל בבני ברק החלל פרוס על 350 מ"ר כולל אולם תצוגה עם מגוון מוצרי החברה וגלריה שתיחנך בקרוב ומיועדת לאירוח סדנאות והרצאות בתחומי עיצוב ו-DIY. חנות הדגל בחוצות המפרץ פרוסה על שטח של 550 מ"ר. מימין לשמאל: אודי שגיא מנכ"ל כתר, חיים חורש מנכ"ל מתחם חוצות המפרץ וליאור הוכמן מנכ"ל השוק הישראלי היוצא בכתר.

 

במסגרת יום הכושר המיוחד, שנערך במתחם בית הספר אורט סינגלובסקי בתל אביב, חמישה מדריכים מובילים מרשת מועדוני הולמס פלייס ערכו לתלמידים שיעור מדיטציה כדי שיתחברו למקום הרגוע שלהם פנימה לתוך עצמם. לאחר מכן מדריכי הולמס פלייס העבירו לתלמידים אימון בודי קומבט המשלב אומניות לחימה, כדי שייהנו מאימון כושר מאתגר. קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס השתתפה בעצמה באימון לצד מייקל מאירוביץ, מנהל בית הספר אורט סינגלובסקי בתל אביב והמורה תמי פלד-חיון. בסוף היום כל תלמיד קיבל במתנה בקבוק מים מיוחד לאימוני ספורט כדי לעודד אותם לעשות ולהתמיד בפעילות ספורטיבית. בתמונה (מימין לשמאל): המורה תמי פלד-חיון, קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס ומייקל מאירוביץ, מנהל בית הספר אורט סינגאלובסקי בתל אביב.

השבוע הצטרפה רונית יודקביץ לקבוצת "מורז צמחי מרפא". רונית היא דוגמנית, שחקנית ומעצבת פנים. הצטרפותה לקבוצה תלווה בקמפיין שיצולם בקרוב ומטרתו לקדם את הסדרה הדרמו-קוסמטית שכוללת 11 מוצרים המבוססים על תמציות צמחיות נוגדות חמצון חיוניות. בימים אלו רונית יודקביץ' סיימה לצלם סדרת חדשה בתחום עיצוב הפנים וה"הום סטיילינג" בהנחייתה ובהנחיית מעצב האופנה דרור קונטנטו, אשר צפויה להיות משודרת בעתיד הקרוב בערוץ רשת 13.

מלי לוי ושמעון גרשון המשמשים כפרזנטורים של אירופלקס בשנה האחרונה, מככבים בקמפיין חדש של החברה, המתמחה במערכות שינה מתקדמות. הקמפיין החדש בהובלתו של משרד הפרסום אברהם  ממשיך את הקו ההומוריסטי שבו בני הזוג מציגים סיטואציות משעשעות מחיי היומיום. בקמפיין החדש הושקעו 2 מיליון ₪ והוא יעלה לדיגיטל ולטלוויזיה.

לאומית שירותי בריאות, המרכז הרפואי שיבא וחברת MDClone השיקו בסוף השבוע האחרון, בכנס היברידי שהתקיים בשיבא ודרך זום, פלטפורמות מחקרים משותפת. אירוע ההשקה נערך במעמד איש העסקים מר סמי סגול, פרופ' יצחק קרייס מנהל המרכז הרפואי שיבא, מר חיים פרננדס מנכ"ל לאומית שירותי בריאות, ארנה ברי לשעבר המדענית הראשית וראש מנהל המו"פ התעשייתי במשרד התעשייה והמסחר, סמנכ"ל הרפואה בלאומית פרופ' שלמה וינקר, פרופ' איל צימליכמן סמנכ"ל חדשנות וטרנספורמציה בשיבא, יזהר לאופר מנהל LEUMIT START וזיו אופק מנכ"ל MDClone.

לאור העלייה בתחלואה, בעיריית צפת נערכים לחלוקת ערכות אנטיגן בכל מוסדות החינוך ברחבי העיר, כאשר כבר היום חולקו ערכות רבות לתלמידים. אל הפעילות החשובה גוייס הנוער המקומי שמסייע בהכנת ערכות האנטיגן ועמל על כך הימים האחרונים. ראש עיריית צפת שוקי אוחנה הודה לבני הנוער שהתגייסו לסייע בהכנת ערכות האנטיגן.

רו"ח גיורא רם (53), מונה לסמנכ"ל בכיר ומנהל אגף הפיננסים של איילון וינהל את אגפי הפיננסים הן של חברת הביטוח והן של חברת האחזקות. רם, בוגר תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות מהמכללה למנהל, ובעל ניסיון עשיר של כ-22 שנים בניהול ביקורת בתעשיית הביטוח והפיננסים. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל בכיר בפירמת הייעוץ וראיית החשבון ארנסט אנד יאנג.

השחקנית זמרת וכוכבת הילדים רוני נדלר חגגה לאמא אורית לנדר יום הולדת ב"קלמה ספא" בכפר מכביה, שכלל גם עיסוי שוודי משותף, משולב עם אבנים חמות.

עמותת 'הגל שלי', המעניקה לבני ובנות נוער בסיכון הזדמנות להצליח, מינתה את האלוף במילואים רוני נומה, ליו"ר הפורום המייעץ של העמותה.  העמותה פועלת לפתח תחושת מסוגלות וכישורי חיים בקרב בני הנוער, דרך גלישת גלים והתמודדות עם איתני הים. לעמותה 3 מרכזים חינוכיים, 5,000 בוגרים, 1,000 נוספים מידי שנה ו-280 אנשי  צוות.

לקראת השנה החדשה מתחדשת הנהלת חברת Experis (מקבוצת  Manpowerישראל), העוסקת בהכשרה, גיוס, השמה ושירותים מנוהלים בהייטק, בשתי סמנכ"ליות שקודמו מתוך הארגון – דיקלה ורד ועירית אברשטרק. עירית אברשטרק  עם ותק של 4 שנים ב-Experis מקודמת ומצטרפת להנהלת החברה, בה תכהן כסמנכ"לית ההכשרות. דיקלה ורד, עם ותק של 3 שנים ב-Experis מקודמת ומצטרפת להנהלת חברת Experis בה תכהן כסמנכ"לית חטיבת הפתרונות והסייבר. לדיקלה תואר ראשון בסוציולוגיה, אנתרופולוגיה וחינוך באונ' בן גוריון בהצטיינות יתרה, ותואר שני MBA מנהל עסקים באונ' העברית בהצטיינות. עירית אברשטרק ניסיון רב בניהול מערכי גיוס והשמות בתוך ומחוץ לחברה, עם דגש על ענף ההייטק. לעירית תואר ראשון באנגלית ומדעי המדינה מאוניברסיטת בר אילן.

 

תגובות

להשאיר תגובה